Ja en daar heb ik ook al gekeken en bij iedere titel waarvan ik niets wist welke film het was heb ik de trailer bekeken maar nog steeds niet. Net de film die ik bedoel staat er dan niet bij omdat het niet gemeld is bij sneakpoint.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op www.sneakpoint.nl kun je zien welke films er toen in jouw bioscoop in de sneak draaide.
Hoewel je dan waarschijnlijk weer op White Noise 2 uitkomt.
Toch omschrijf je weer twee scenes uit white noise 2: white light. De televisie speelt overigens geen grote rol in de film, komt alleen een stukje invoor dat een wetenschapper die patronen bekijkt om dat er iets in verborgen zou moeten zijn. De hoofdpersoon ziet er geesten in, maar die wetenschapper gaat al snel dood en dan komt dat plotlijntje bijna niet meer terug. Het is meer dat de hoofdpersoon kan zien wie er binnenkort dood gaan, daardoor redt hij wat mensen. Bijvoorbeeld ook nog een jongen die bijna van een brug afvalt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 08:43 schreef botterfly het volgende:
Nee het is ook geen Premonition. En geen van de Final destination folms.
De personen waar het om gaat kennen elkaar niet
Het zijn individuele verhalen met allemaal dezelfde strekking. Gered van de dood en dat zou niet moeten omdat daarmee de geschiedenis en dus ook de toekomst veranderd.
1 het gezin in het restaurant: moeder en zoon worden gered door een man die ineens voor de auto springt terwijl ze willen wegrijden bij het verkeerslicht. Beide schrikken antzettend en zien een moment lkater een vrachtwagen met volle vaart over het kruispunt denderen. Als die man (zwerver) niet voor de auto was gesprongen waren ze dodelijk geraakt door de vrachtwagen
2 een oude man staat bij zijn auto met stukken en wordt op tijd weggetrokken door ..... en ontsnapt ternauwernood aan de dood. Later onderneemt de 'redder' actie om te herstellen dat iemand leeft die dood had moeten zijn.
Er is niets verloren aan 'White noise 2' te kijken. Ik ga eens zoeken naar die film bij de videotheek. Ik heb die film wel gezien kunnen de huisgenoten ook nog een keer meegenieten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Toch omschrijf je weer twee scenes uit white noise 2: white light. De televisie speelt overigens geen grote rol in de film, komt alleen een stukje invoor dat een wetenschapper die patronen bekijkt om dat er iets in verborgen zou moeten zijn. De hoofdpersoon ziet er geesten in, maar die wetenschapper gaat al snel dood en dan komt dat plotlijntje bijna niet meer terug. Het is meer dat de hoofdpersoon kan zien wie er binnenkort dood gaan, daardoor redt hij wat mensen. Bijvoorbeeld ook nog een jongen die bijna van een brug afvalt.
De mensen gaan alleen niet nonchalant leven, na een tijdje draaien ze door en vermoorden ze nog meer mensen. Daarom moet de hoofdpersoon de mensen die hij gered heeft vermoorden om te voorkomen dat ze nog meer doden maken. Inclusief de vrouw die hij gered heeft en soort van een relatie me begonnen is.
De man die zijn vrouw en kind doodschiet bezoekt hij later nog en die verteld hem dat iedereen die gered wordt eigenlijk dood had moeten zijn, want anders gebeuren er erge dingen, hij zit volgens mij dan in een gesticht ook. Alleen op dat moment heeft de hoofdpersoon dus al een stuk of 4-6 mensen gered.
De scene met de man en zijn vrouw en kind die worden doodgeschoten, en de manier waarop ze gered worden komt gewoon uit white noise 2, de scene dat iemand langs de weg met panne staat en door de hoofdpersoon wordt weg getrokken komt ook uit die film. Het kan gewoon bijna niet anders dat je die film bedoeld.
De trailer is overigens misleidend, bekijk de film, want het kan niet anders dan dat ie het is.
Hmmmm........ vanuit het oogpunt van arbeid heb ik even geen tijd en fut om te kijken. Dat gaat dus gebeuren in de weken van bedrijfssluiting.quote:
Dat is hem inderdaad, thnxquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt als Goodness Gracious Me.
Sleepwalkersquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef DJMO het volgende:
via via hierheen gestuurd...
ik zoek een film die gaat over een vrouw die als de dood is voor katten, en uiteindelijk de dood vind door katten. ik meen dat zij een moordenares is, en dat haar zoon in een kat kan veranderen ofzo.. meer aanwijzingen heb ik niet, behalve dat ik steeds aan de titels sleepless in seattle of creepers moet denken maar dat is hem absoluut niet..
wie o wie kan me helpen?? tis al een behoorlijk ouwe film btw.
dat is hemquote:
Double Team, met Jean-Claude van Damme.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef klaasdj het volgende:
Lang geleden heb ik eens een film gezien over een agen die verbannen was naar en SF-achtig eilang waar alle gepensioeneerde geheim agenten "opgesloten" waren. Hij onsnapt door veel te trainen en zijn vel van zijn vingerafdruk uit te snijden zodat hij wel met zijn vingeradruk kon inloggen terwijl hij weg was zodat ze er later achter zouden komen. Dat weet ik nog heul goed.
Hij wou terug naar zijn toen zwangere vrouw en hij moet zijn baby redden van een tijger...
Ik wil heel graag weten hoe deze film ook al weer heet.
Klinkt heel vaag, maar ik was toen nog let's say 12, en wou de film nog een keer zien.
Dat is hem! Bedanktquote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Double Team, met Jean-Claude van Damme.
klinkt beetje als http://www.imdb.com/title/tt0273850/ ... maar volgens mij bedoel je die nie..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik zoek een film die ik iets van 5/6 jaar geleden heb gezien (toen was ik 10/11) en die heeft toendertijds indruk op me gemaakt. Een paar dingen die ik me kan herinneren.
Het ging over een jongen en een meisje. Het meisje was misbruikt door een leraar en ze zat er erg mee. De jongen was een outsider en iedereen plaagde hem en hij was (?niet zeker) van geestelijk gehandicapt. Het meisje en de jongen worden bevriend .. Op een dag ziet het meisje dat de jongen zijn vader moet bevredigen , de jongen is moedig genoeg op weerstand te bieden nu dat hij een vriendinnetje heeft en hij bijt in zijn vaders piemel en rent dan weg. Ik weet dat ze samen naar een of ander feest gaan ? en daarna seks hebben (?) , op het einde pleegt de jongen zelfmoord (?) . Op 't einde zoekt het meisje naar de jongen ze gaat naar een meer en ziet dan een visioen van de jongen. Later realiseert ze dat het nep was. (einde) ik weet ook nog dat de jongen soms wormen atEn het was op NED 2 of 3
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
klinkt beetje als http://www.imdb.com/title/tt0273850/ ... maar volgens mij bedoel je die nie..
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23
geen idee maar de beschrijving daar was wat korter dan wat je schrijft.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Even downloaden ik denk wel dat deze 't s
Ik was 10 ofzo he
en het was 1 uur 's nachts ofzo toen deze film draaide
en in filmomschrijving van de link staat dat ze misbruikt was door de leraar en dat dacht ik ook
![]()
Update: Ik heb de trailer bekeken en dit is 'mHeel erg bedankt
hoezo daacht je dat ik een andere film bedoelde?
Het schiet me te binnen. New york undercover.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Waarschijnlijk volkomen kansloos, maar een vriendin en ik komen er niet achter.
Een politie serie uit de jaren 90 met een bruine vrouw (agent) met kikker ogen en platte neus en een latino agent. Volgens mij nog meer agenten, maar die kan ik niet voor me halen. Daarom weet ik ook niet meer welke serie het was.
Full metal jacket.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik zoek een film het is een oude film over de vietnam oorlog, een scene die ik me nog kan herinneren :
Groepje soldaten wilt een vrouw kapot vrijenmaar die neger soldaat mag niet
omdat hij volgens haar een te grote penis heeft
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Full metal jacket.
"Me so horny, me lab joe long time."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan me van vroeg iets herinneren over het duizend deuren huis.
Het was een kinderserie (geloof ik). Het ging over een tante die woonde in het duizend deuren huis.
En er waren een jongetje en een meisje die gingen daar logeren en beleefden allemaal avonturen..
Herkent iemand dit?
Ik heb gegoogled e.d. maar ik kom nergens..
Cashback (2006)quote:Op donderdag 25 december 2008 12:05 schreef mien-moeke het volgende:
Een film van ongeveer 2 à 3 jaar geleden.
Het gaat over een jongen die, nadat z'n vriendin het uit heeft gemaakt (Geweldige scene in slowmotion), niet meer slaapt.
Om de tijd te doden gaat hij de grave-yard shift draaien in een supermarkt.
Daar komt hij er achter dat hij de tijd kan stoppen, en tekent de klanten van de supermarkt.
Bedankt alvast.
The Man from Earth?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Geerd het volgende:
Oke proberen het nog een keertje,
Film speelt zich af in een woonkamer tijdens een reünie, op een moment komt het gesprek uit op god of die wel of niet bestaat volgens mij.
En een oude vent beweerd jezus of god te zijn ofzo iig hele discussie, hij komt met hele sterke punten etc, op het eind krijgt hij een hartaanval, maar of die het overleeft en idd jezus was of de boel een beetje opstookte weet ik niet meer.
Doel je niet op Primal Fear (1996)?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waarin (volgens mij) Russell Crowe een rol van advocaat/detective/journalist of zoiets speelt, en de tegenspeler is (volgens mij) een moordenaar die aan schizofrenie lijdt. In de scene die ik heb gezien zit de moordenaar in kwestie vast, wordt hij ondervraagd door Crowe, en zie je hem tussen zijn persoonlijkheden wisselen, waarmee hij een geniale acteerprestatie neerzet.
Een leraar heeft ooit eens een scene van deze film laten zien, dus ik heb er slecht 2 minuten van gezien, vandaar de vele "volgens mij" en "misschien"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |