abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:15:55 #251
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_62869647
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:58 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film die gaat over drie knaapjes van een jaar of 10/12 die besluiten op stap te gaan en trekken door het land en maken amaal avonturen mee.

In the Simpsons is er ook al een keer iets van een persiflage er over gemaakt.
Iemand een idee?
Misschien Stand By Me?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 2 november 2008 @ 13:39:20 #252
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_62880853
Hmm bedankt, volgens mij is dat hem wel, hij komt me wel bekend voor iig..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 5 november 2008 @ 21:35:16 #253
130755 Kinga
versier hier
pi_62982833
Ik zoek een film die een beetje lijkt op Raise your voice. Ook een meisje die naar een Juilliard achtige school gaat om een ster te worden, alleen het probleem is dat haar moeder het niet kan betalen en op een gegeven moment in haar auto woont. Die actrice heeft blond krullend haar en een zuidelijk Amerikaans accent. Ik kom gewoon niet op de naam. Verder is haar dochter ook blond, wat ik mij kan herinneren. Ze zingt voornamelijk country liedjes en is ze dairy queen (?). Haar vriendje wil met haar trouwen op een gegeven moment, maar zij wil haar droom waarmaken. Oh ja, op die school heeft ze het niet makkelijk, moet extra opstellen schrijven, en moeilijke stukken zingen uit de Carmen opera.

Iemand die dit bekend voorkomt of handiger in het zoeken is? Ik vind niks namelijk...
  woensdag 5 november 2008 @ 21:55:07 #254
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_62983641
Brave New Girl?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:00:51 #255
130755 Kinga
versier hier
pi_62983851
Jaaaaaaa Hoe heb je het gevonden? Of wist je toevallig de titel....
  woensdag 5 november 2008 @ 22:04:28 #256
67640 SaintOfKillers
pi_62983964
http://www.google.be/search?hl=nl&q=similar+movies+raise+your+voice&meta=

Eerste hit staat ie tussen. Wel een gelukje, maar toch vrij schitterend van mezelf .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_62984197
Niet helemaal het goede topic maar :

Ik ben al tijden op zoek naar een oude jiskefet aflevering.
De sketch is dat er 2 mannen bezig zijn om een auto te voorzien van diverse inbouwapparatuur.
Er wordt allerlei technische wartaal uitgeslagen die nergens op slaat, maar als je het snapt is het brilliant.
Het speelt zich af in een inbouwstation.

Iemand enig idee in welke serie die zit of waar ik de aflevering kan zien/kopen ?

Bedankt alvast !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_62985260
Dit zal geen gemakkelijke zijn maar goed:
Ik zoek de titel van een Franse film, hij was een paar jaar geleden op TV5 en gaat over twee jongeren, een jogen en een meisje (jaar of 18) wel achterna gezeten worden, door de politie of maffia in het begin van de film.
Enfin ze vluchten een boot op welke ze naar Zuid-Amerika neemt als verstekelingen, ze worden op de boot betrapt en de jongen moet allerlei nare klusjes aan boord opknappen.
Eenmaal in Zuid-Amerika maken ze de meeste nare dingen mee, het meisje raakt oa zwanger etc.

Iemand? of weten jullie wellicht een andere site waar men zich toelegt op Franse films want op IMDB heb ik geen succes
  donderdag 6 november 2008 @ 11:56:59 #259
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_62995078
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:10 schreef junkiexp het volgende:
Niet helemaal het goede topic maar :

Ik ben al tijden op zoek naar een oude jiskefet aflevering.
De sketch is dat er 2 mannen bezig zijn om een auto te voorzien van diverse inbouwapparatuur.
Er wordt allerlei technische wartaal uitgeslagen die nergens op slaat, maar als je het snapt is het brilliant.
Het speelt zich af in een inbouwstation.

Iemand enig idee in welke serie die zit of waar ik de aflevering kan zien/kopen ?

Bedankt alvast !
Die sketch heet Inbouwcentrum en staat op 5 pak Jiskefet
pi_63004391
Bij de film gaat het om een jonge man die wil trouwen met een vrouw. Zijn vader is politie agent. Samen met een vriend weet hij zich in een kerk te krijgen (of een ander gebouw). Hij heeft iets illegaals gedaan want het gebouw word omsingeld. Er word een priester naar binnen gestuurd om ze alsnog te laten trouwen, maar hij heeft stiekem een pistool in de bijbel verstopt. De vader is dus bereid om zijn eigen zoon te arresteren. Uiteindelijk word de zoon vermoord en trouwt het meisje met een andere kerel. Ook word iemand overreden of geschoten in zo'n stoomwals auto.
pi_63012777
Ik ben opzoek naar een filmpje van Jim Carrey waarbij hij badmeester speelt in een super klein badje enzo kan hem niet meer vinden op youtube
pi_63013600
Jacuzzi Lifeguard

Leuk filmpje trouwens

[ Bericht 47% gewijzigd door Atreidez op 06-11-2008 21:55:34 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_63015832
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Atreidez het volgende:
Jacuzzi Lifeguard

Leuk filmpje trouwens
I know

Thanks trouwens

[ Bericht 2% gewijzigd door Wouser op 06-11-2008 22:41:10 ]
pi_63073524
Ik ben op zoek naar een horrorfilm met, naar ik dacht, het volgende verhaal.

Een groep mensen zijn in hun jeugd bang van het donker geweest (de donkerte onder het bed of in een half-open kast), daar zouden zich namelijk 'wezens' bevinden. De angst is overgegaan maar blijkbaar zijn ze gemarkeerd door deze wezens want later in hun leven (volwassen) worden ze opnieuw belaagd door deze wezens die zich in schaduwen en donkerten kunnen verplaatsen (ik geloof zelfs dat er een soort aparte dimensie van 'donkerten' is waarin zij zich kunnen verplaatsen).

Volgens een huisgenoot is het 'merk' dat is aangebracht een doorn-achtig iets.

Ook geloof ik dat in de laatste scene de hoofdpersoon door zo'n wezen een kast ingetrokken wordt (naar de donkerte-dimensie)...

Komt dit iemand bekend voor? Wie helpt Elke hint wordt dankbaar ontvangen.
  zondag 9 november 2008 @ 16:10:34 #265
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_63076768
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef Greus het volgende:
Ik ben op zoek naar een horrorfilm met, naar ik dacht, het volgende verhaal.

Een groep mensen zijn in hun jeugd bang van het donker geweest (de donkerte onder het bed of in een half-open kast), daar zouden zich namelijk 'wezens' bevinden. De angst is overgegaan maar blijkbaar zijn ze gemarkeerd door deze wezens want later in hun leven (volwassen) worden ze opnieuw belaagd door deze wezens die zich in schaduwen en donkerten kunnen verplaatsen (ik geloof zelfs dat er een soort aparte dimensie van 'donkerten' is waarin zij zich kunnen verplaatsen).

Volgens een huisgenoot is het 'merk' dat is aangebracht een doorn-achtig iets.

Ook geloof ik dat in de laatste scene de hoofdpersoon door zo'n wezen een kast ingetrokken wordt (naar de donkerte-dimensie)...

Komt dit iemand bekend voor? Wie helpt Elke hint wordt dankbaar ontvangen.
They
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_63080135
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

They
Super! Bedankt!
pi_63102569
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.

Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.

Bedankt voor jullie hulp!
pi_63160622
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit zal geen gemakkelijke zijn maar goed:
Ik zoek de titel van een Franse film, hij was een paar jaar geleden op TV5 en gaat over twee jongeren, een jogen en een meisje (jaar of 18) wel achterna gezeten worden, door de politie of maffia in het begin van de film.
Enfin ze vluchten een boot op welke ze naar Zuid-Amerika neemt als verstekelingen, ze worden op de boot betrapt en de jongen moet allerlei nare klusjes aan boord opknappen.
Eenmaal in Zuid-Amerika maken ze de meeste nare dingen mee, het meisje raakt oa zwanger etc.

Iemand? of weten jullie wellicht een andere site waar men zich toelegt op Franse films want op IMDB heb ik geen succes
Als je meer informatie had dan kan je met imdb alles vinden. Hoe oud was de film ongeveer, naar welk Zuid-Amerikaans land zijn ze gegaan. Wat voor specifieke nare dingen? Was het een TV-film of een bioscoopfilm (makkelijk te herkennen aan de stijl) ect.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:40:41 #269
221679 Bengeenklusser
Twee linkerhanden
pi_63175463
Dag mensen,

Een tijdje geleden was er een Amerikaanse politie serie op Veronica. Dit ging over politie agenten die in opleiding waren en in hun praktijkstage zaten. Zij werden dan getraind door agenten, zogenaamde "Field Training Officer".

Nu wilde ik een beetje googlen op deze serie maar ik weet de naam van de serie niet meer. Iemand die me kan helpen?

Zie ook hier

Groeten.
pi_63178696
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Bengeenklusser het volgende:
Dag mensen,

Een tijdje geleden was er een Amerikaanse politie serie op Veronica. Dit ging over politie agenten die in opleiding waren en in hun praktijkstage zaten. Zij werden dan getraind door agenten, zogenaamde "Field Training Officer".

Nu wilde ik een beetje googlen op deze serie maar ik weet de naam van de serie niet meer. Iemand die me kan helpen?

Zie ook hier

Groeten.

ter info al gevonden door de persoon:
10-8: Officers on Duty
http://www.imdb.com/title/tt0365969/
pi_63195978
Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Het gaat over een man die zich makkelijk aanpast binnen allerlei hele verschillende groeperingen. Iemand zonder eigen identiteit en het zou een Woody Allen film zijn. Ik heb 'm zelf nooit gezien en meer weet ik er niet van. Iemand een idee?
  donderdag 13 november 2008 @ 17:35:39 #272
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_63196170
Zelig?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_63196705
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Zelig?
Dat moet 'm zijn ja. Bedankt!
pi_63199697
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:27 schreef Fokski het volgende:

Als je meer informatie had dan kan je met imdb alles vinden. Hoe oud was de film ongeveer
Max 10 jaar oud, denk een jaar of 8.
quote:
naar welk Zuid-Amerikaans land zijn ze gegaan.
Dat weet ik ook niet meer, maar de voertaal was er Spaans en het was geen Argentinnie dus ik denk Peru/Ecuador of misschien zelfs wel in Midden-Amerika (Honduras bv) daar het er behoorlijk tropich uitzag.
quote:
Wat voor specifieke nare dingen?
Die jongen is helemaal in elkaar geslagen en ik meen dat dat meisje 'het' moest doen met de kapitein.
quote:
Was het een TV-film of een bioscoopfilm (makkelijk te herkennen aan de stijl) ect.
Ook dat kan ik niet zo zeggen, het was duidelijk dat het geen blockbuster was maar het zag er toch wel gelikt uit dus het zou best in een bioscoop te zien zijn geweest in Frankrijk.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:30:31 #275
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63212910
Ik zoek de titel van een film die (volgens mij) net op dvd is uitgekomen.
Het is een italiaans gesproken film en volgens mij een thriller..

Iemand enig idee welke film ik bedoel?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_63248686
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het is een typisch Amerikaanse film waarin een aantal studenten moeten nablijven en ze allerlei dingen uithalen. De hele film gaat dus over het nablijven en wat ze ondertussen doen. Hierin speelt o.a. een meisje met oranje/rood haar, een nerd en de hoofdrolspeler die ook weer allerlei dingen doet.
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:50:46 #277
67640 SaintOfKillers
pi_63248732
The Breakfast Club.
pi_63248813
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Breakfast Club.
Ja, vond hem net op IMDB,

toch bedankt
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:14:27 #279
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_63250791
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek de titel van een film die (volgens mij) net op dvd is uitgekomen.
Het is een italiaans gesproken film en volgens mij een thriller..

Iemand enig idee welke film ik bedoel?
La sconosciuta? Heb je wellicht niet iets meer informatie, want nu blijft het vooral bij gokken
  zondag 16 november 2008 @ 04:55:09 #280
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_63255989
Zoek een film

In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.

Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.

Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.

Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt
pi_63286102
Reclame Film1

Deze bovenstaande reclame van Film1 waarin iemand " Awkward" zegt
Dit stukje vind ik echt droog en zoek dan ook de echte film waarin dit gezegd wordt. (na 19 sec.)

Volgens mij is het Joaquin Phoenix die het zegt.
Weet iemand de film?
pi_63286251
Volgens mij is dat Brendan Fraser, weet niet welke film.
I feel kinda Locrian today
  maandag 17 november 2008 @ 13:06:09 #283
67640 SaintOfKillers
pi_63286409
National Treasure: Book of Secrets is dat en het is Justin Bartha die het zegt.
pi_63286886
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
National Treasure: Book of Secrets is dat en het is Justin Bartha die het zegt.
Hey ja bedankt!
Toch lijkt hij verdomd veel op Joaquin in de reclame
pi_63286902
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:30 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Hey ja bedankt!
Toch lijkt hij verdomd veel op Joaquin in de reclame
Meer op Brendan Fraser
pi_63288070
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:31 schreef starla het volgende:

[..]

Meer op Brendan Fraser
Bwheehe, ik vind hem er echt niet op lijken.
Maar dat denk jij natuurlijk over Joaqin
pi_63424774
Ik zoek een film die waarschijnlijk in de jaren 90 of begin 21e eeuw is gemaakt.
Het gaat in elk geval om een man en een vrouw. Die man is volgens mij eerst vrienden met de vrouw maar na een tijdje krijgen ze een soort relatie. Uiteindelijk, rond het einde van de film zitten ze ergens in een parkeergarage ofzo. Daar zegt de vrouw dat de man niet op haar 'level' zit of zoiets. De vrouw zit op dat 'level' omdat zij weet dat de man dus weet dat zij op dat 'level' zit. Die man zegt dan dat hij het begrijpt en nu dus ook op haar 'level' zit, maar dan zegt de vrouw dat het te laat is.

Aan het einde van de film heeft de man een baard gekregen en is hij striptekenaar geworden die een strip over het bovenstaande gemaakt heeft. Hij komt dan de vrouw weer voor heel even tegen.
pi_63432421
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.

De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.

Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.

Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?

@alwaysthebest en goro bedankt voor de link naar dit topic
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_63432764
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:13:15 #290
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_63433068
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.

De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.
Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_63436867
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4

ging over een man die had zn vrouw ( of gezin) vermoord,
zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben

wat is de titel?
pi_63441580
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Patch het volgende:

[..]

Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2
En die ontbijtscene is het begin van het verhaal.
Het is niet final destination! Geen enkele versie.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zondag 23 november 2008 @ 01:44:39 #293
130755 Kinga
versier hier
pi_63441739
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:03 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik zoek een film die waarschijnlijk in de jaren 90 of begin 21e eeuw is gemaakt.
Het gaat in elk geval om een man en een vrouw. Die man is volgens mij eerst vrienden met de vrouw maar na een tijdje krijgen ze een soort relatie. Uiteindelijk, rond het einde van de film zitten ze ergens in een parkeergarage ofzo. Daar zegt de vrouw dat de man niet op haar 'level' zit of zoiets. De vrouw zit op dat 'level' omdat zij weet dat de man dus weet dat zij op dat 'level' zit. Die man zegt dan dat hij het begrijpt en nu dus ook op haar 'level' zit, maar dan zegt de vrouw dat het te laat is.

Aan het einde van de film heeft de man een baard gekregen en is hij striptekenaar geworden die een strip over het bovenstaande gemaakt heeft. Hij komt dan de vrouw weer voor heel even tegen.
Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.
pi_63445256
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Fompe het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.

Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.

Bedankt voor jullie hulp!
Niemand?
  zondag 23 november 2008 @ 13:16:04 #295
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_63447395
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:

Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?

@alwaysthebest en goro bedankt voor de link naar dit topic
White Noise 2: The Light
pi_63448806
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:44 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.
Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.
  zondag 23 november 2008 @ 18:16:07 #297
130755 Kinga
versier hier
pi_63455644
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef JacobvanderSteen het volgende:

[..]

Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.
Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...
  zondag 23 november 2008 @ 18:33:26 #298
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_63456021
Cool world?
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_63457310
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...
Dat waren ook meteen de enige kenmerkende details die ik me kon herinneren.

@deGVR: Er zaten geen cartoons in de film.
  zondag 23 november 2008 @ 19:37:58 #300
67640 SaintOfKillers
pi_63457532
Is dat niet Chasing Amy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')