abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63248686
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het is een typisch Amerikaanse film waarin een aantal studenten moeten nablijven en ze allerlei dingen uithalen. De hele film gaat dus over het nablijven en wat ze ondertussen doen. Hierin speelt o.a. een meisje met oranje/rood haar, een nerd en de hoofdrolspeler die ook weer allerlei dingen doet.
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:50:46 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63248732
The Breakfast Club.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63248813
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Breakfast Club.
Ja, vond hem net op IMDB,

toch bedankt
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:14:27 #279
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_63250791
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek de titel van een film die (volgens mij) net op dvd is uitgekomen.
Het is een italiaans gesproken film en volgens mij een thriller..

Iemand enig idee welke film ik bedoel?
La sconosciuta? Heb je wellicht niet iets meer informatie, want nu blijft het vooral bij gokken
  zondag 16 november 2008 @ 04:55:09 #280
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_63255989
Zoek een film

In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.

Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.

Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.

Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt
pi_63286102
Reclame Film1

Deze bovenstaande reclame van Film1 waarin iemand " Awkward" zegt
Dit stukje vind ik echt droog en zoek dan ook de echte film waarin dit gezegd wordt. (na 19 sec.)

Volgens mij is het Joaquin Phoenix die het zegt.
Weet iemand de film?
pi_63286251
Volgens mij is dat Brendan Fraser, weet niet welke film.
I feel kinda Locrian today
  maandag 17 november 2008 @ 13:06:09 #283
67640 SaintOfKillers
pi_63286409
National Treasure: Book of Secrets is dat en het is Justin Bartha die het zegt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63286886
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
National Treasure: Book of Secrets is dat en het is Justin Bartha die het zegt.
Hey ja bedankt!
Toch lijkt hij verdomd veel op Joaquin in de reclame
pi_63286902
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:30 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Hey ja bedankt!
Toch lijkt hij verdomd veel op Joaquin in de reclame
Meer op Brendan Fraser
pi_63288070
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:31 schreef starla het volgende:

[..]

Meer op Brendan Fraser
Bwheehe, ik vind hem er echt niet op lijken.
Maar dat denk jij natuurlijk over Joaqin
pi_63424774
Ik zoek een film die waarschijnlijk in de jaren 90 of begin 21e eeuw is gemaakt.
Het gaat in elk geval om een man en een vrouw. Die man is volgens mij eerst vrienden met de vrouw maar na een tijdje krijgen ze een soort relatie. Uiteindelijk, rond het einde van de film zitten ze ergens in een parkeergarage ofzo. Daar zegt de vrouw dat de man niet op haar 'level' zit of zoiets. De vrouw zit op dat 'level' omdat zij weet dat de man dus weet dat zij op dat 'level' zit. Die man zegt dan dat hij het begrijpt en nu dus ook op haar 'level' zit, maar dan zegt de vrouw dat het te laat is.

Aan het einde van de film heeft de man een baard gekregen en is hij striptekenaar geworden die een strip over het bovenstaande gemaakt heeft. Hij komt dan de vrouw weer voor heel even tegen.
pi_63432421
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.

De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.

Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.

Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?

@alwaysthebest en goro bedankt voor de link naar dit topic
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_63432764
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:13:15 #290
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_63433068
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.

De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.
Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_63436867
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4

ging over een man die had zn vrouw ( of gezin) vermoord,
zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben

wat is de titel?
pi_63441580
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Patch het volgende:

[..]

Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2
En die ontbijtscene is het begin van het verhaal.
Het is niet final destination! Geen enkele versie.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zondag 23 november 2008 @ 01:44:39 #293
130755 Kinga
versier hier
pi_63441739
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:03 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik zoek een film die waarschijnlijk in de jaren 90 of begin 21e eeuw is gemaakt.
Het gaat in elk geval om een man en een vrouw. Die man is volgens mij eerst vrienden met de vrouw maar na een tijdje krijgen ze een soort relatie. Uiteindelijk, rond het einde van de film zitten ze ergens in een parkeergarage ofzo. Daar zegt de vrouw dat de man niet op haar 'level' zit of zoiets. De vrouw zit op dat 'level' omdat zij weet dat de man dus weet dat zij op dat 'level' zit. Die man zegt dan dat hij het begrijpt en nu dus ook op haar 'level' zit, maar dan zegt de vrouw dat het te laat is.

Aan het einde van de film heeft de man een baard gekregen en is hij striptekenaar geworden die een strip over het bovenstaande gemaakt heeft. Hij komt dan de vrouw weer voor heel even tegen.
Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.
pi_63445256
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Fompe het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.

Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.

Bedankt voor jullie hulp!
Niemand?
  zondag 23 november 2008 @ 13:16:04 #295
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_63447395
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:

Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?

@alwaysthebest en goro bedankt voor de link naar dit topic
White Noise 2: The Light
pi_63448806
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:44 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.
Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.
  zondag 23 november 2008 @ 18:16:07 #297
130755 Kinga
versier hier
pi_63455644
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef JacobvanderSteen het volgende:

[..]

Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.
Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...
  zondag 23 november 2008 @ 18:33:26 #298
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_63456021
Cool world?
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_63457310
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...
Dat waren ook meteen de enige kenmerkende details die ik me kon herinneren.

@deGVR: Er zaten geen cartoons in de film.
  zondag 23 november 2008 @ 19:37:58 #300
67640 SaintOfKillers
pi_63457532
Is dat niet Chasing Amy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')