quote:Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Haha needie ken ik wel, het is een tekenfilm trouwens (dom dat ik dat niet eerder zei) endie jongen is in zn pyjama de hele tijd
Little Nemo: Adventures in Slumberland (1989)? misschienquote:Op maandag 23 maart 2009 19:23 schreef TwyLight het volgende:
Geen id keek hem rond 1995-1997 denk ik. We hadden hem op videobandsorry maar kan echt niet meer herinneren
En wij hadden hem in het nederlands dacht ik maar zou best een enelse film kunnen zijn, misschhien zelfs wel een disney film..
Little Nemoquote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Little Nemo: Adventures in Slumberland (1989)? misschien
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef steve-urkel het volgende:
ben op zoek naar een amerikaanse tv serie..
werd nog wel eens 's ochtends op net5 uitgezonden paar weken geleden..
over een meisje, met soort van paranormale gaven.. ze had een wat aparte naam.. haar vader was agent volgens mij.
(geen joan of arcadia)..
Even googelen en dan vindt je hem zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een reclame over tjah kindermishandeling waarin een moeder helemaal tekeer gaat tegen een kind op een marktplein in de stadt en mensen onder andere hoort denken:
Mischien doet ze het alleen deze keer
Iemand zou moeten ingrijpen!
Identity?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek een titel van een film.
Het is een hele gemakkelijke volgens mij maar ik kom er gewoon niet op.
Het is iig een thriller. Het gaat over een shizofreen die meer dan 6 persoonlijkheden heeft. Alle persoonlijkheden komen door een hevige regenbui op een motel terecht. Die persoonlijkheden komen erachter dat ze allemaal dezelfde geboortedatum hebben. Op een gegeven moment worden die persoonlijkheden ook vermoord. Totdat moment heeft de kijker niet door dat het op een shizofreen gaat.
Iemand die weet welke titel het is?
Yeah thnx! Dat is hemquote:
Sphere?quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zoek ik? nou de titel van een Amerikaanse film!
Hij is circa 10 a 15 jaar oud en gaat over UFO's, uiteindelijk komt aan het licht dat het niet zo zeer buitenaardse wezens zijn als wel mensen uit de toekomst.
Hij was in circa 99 of 98 op de BBC rond nieuwjaar
When Andrew Came Homequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:56 schreef Carlein het volgende:
Ik zoek de naam van deze film;
Het gaat over twee ouders die gescheiden zijn, ze hebben 1 kind. De moeder krijgt volgens mij de voogdij, alleen de vader is het daar niet mee eens. De vader ontvoerd het kind (het is trouwens een jongen) en naar een paar jaar krijgt de moeder het kind weer terug. Het kind werd mishandeld en is nooit naar school geweest, dus de moeder moest hem alles opnieuw leren.. En ze zingen ook vaak; i see the moon and the moon sees me, en dan verder
Mijn beschrijving is zo kort omdat ik de film in een demo zag op een TV bij de mediamarkt in Zoetermeer afgelopen zondag. Mr. Mediamarkt kon mij niet vertellen welke film het was.quote:Er staat een leger met van die grote schilden (zoals de Romeinen ook hadden) als een muur opgesteld. Deze zijn verdeeld in twee groepen. Tussen deze twee groepen komt de vijandige cavalerie aanrukken. Op het moment dat de cavalerie tussen beide groepen trekt gooit men touwen met haken eraan over de rijders en paarden, en trekt men de vijandige paardrijders met de touwen onder hun schilden door.
Misschien de Curse of the Golden Flower?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische film, ik denk dat hij óf Japans, óf chinees is. Maar het kan ook een Hollywood productie zijn.
Ik ken maar een klein stukje van de film, een massale vecht scene. De film zal zich ergens tussen de middeleeuwen en eind 19e eeuw afspelen.
Kleine omschrijving van de scene die ik bedoel:
[..]
Mijn beschrijving is zo kort omdat ik de film in een demo zag op een TV bij de mediamarkt in Zoetermeer afgelopen zondag. Mr. Mediamarkt kon mij niet vertellen welke film het was.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien de Curse of the Golden Flower?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef Meursault het volgende:
Ah, bedankt! Had misschien beter moeten zoeken.![]()
Ik zoek nog een film:
Hier heb ik daadwerkelijk wel echt naar gezocht zonder te weten waar ik naar moest zoeken.
Deze film gaat over 'klonen'.
Het kind van een stel jonge ouders komt om één of andere reden om het leven en ze besluiten 'r een kloon van te maken. Langzamerhand komt de kloon er achter dat hij een kloon is.
Dit is alles wat ik er van weet. Ik zoek al een paar jaar naar de film. Ik weet dat er een trialer van stond op de DVD van 'Das Experiment'. Helpt dat?
SOK, ik hoorde van Mike dat jij de Asia kenner bent? Zou je nog eens naar mijn om/beschrijving kunnen kijken? Ik denk nl. dat de juiste film er nog niet tussen staat.quote:
Ik zou het niet weten, misschien is het The Promise of Red Cliff.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
SOK, ik hoorde van Mike dat jij de Asia kenner bent? Zou je nog eens naar mijn om/beschrijving kunnen kijken? Ik denk nl. dat de juiste film er nog niet tussen staat.
Heb trouwens ondertussen Hero, Curse of the Golden Flower, House of Flying Daggers en Mongol besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |