Weet niet of het helpt, maar ik meende dat of Derek de Lint of Thom Hoffmann er in zat. Wellicht dat we daar op verder kunnen zoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef BUwe het volgende:
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.
Ik was toen ongeveer 10, weet niks meer van acteurs of wat dan ook, maar hoopte dat hier iemand toevallig weet wat ik bedoel. Alvast bedankt voor het meepeinzen!
Dat herken ik! Ik weet dat het een nederlandse film zou zijn. Of het 06 toneelstuk van Van Gogh is, zou ik niet weten...quote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef BUwe het volgende:
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.
Ik was toen ongeveer 10, weet niks meer van acteurs of wat dan ook, maar hoopte dat hier iemand toevallig weet wat ik bedoel. Alvast bedankt voor het meepeinzen!
Ah, blij dat ik niet de enige ben die het bestaan ervan kent. Ik was zelfs al vergeten dat het Nederlands was. Dat verklaart wel dat het niet echt op Google te vinden is.quote:Dat herken ik! Ik weet dat het een nederlandse film zou zijn. Of het 06 toneelstuk van Van Gogh is, zou ik niet weten...
Het is ook niet the cube of k-paxquote:Op maandag 16 maart 2009 08:05 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik ben op zoek naar een film uit (waarschijnlijk) de afgelopen 20 jaar. Het gaat in ieder geval over een man met problemen met zijn "mind" en volgens mij aan het begin van de film ook in een soort inrichting zit. Waaruit hij dacht ik ook ontsnapt.
Ik weet bijna zeker dat de film een open einde heeft in een witte/lichte ruimte met nog een ander persoon die nog wat verteld. Volgens mij bereikt hij die witte ruimte in een bioscoop, theater, kantoor of supermarkt (beetje vaag) door bepaalde gangen door te lopen of door een lift te nemen.
Het is niet Pi...
Het programma het geloof ik 'fans'. Maar ik kan er verder niets over vindenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een tv-programma van de publieke omroep volgens mij. Het is nieuw en ik heb er alleen een aankondiging van gezien. Het programma volgt fans, die heel erg ver gaan voor hun idool.
De eerste aflevering gaat over 20-jarige K3-fans. Ze werden door boze ouders uitgescholden, omdat ze hun kinderen in de weg liepen
.
Wie weet hoe deze serie heet?
Wat een clichétitelquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Het programma het geloof ik 'fans'. Maar ik kan er verder niets over vindenwas er zelf ook al naar op zoek
Gevonden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een clichétitel, bedankt in ieder geval. Ik vond de promo al zo hilarisch!
Super! Het is dus SBS.quote:
Jaa dat is hem!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Super! Het is dus SBS.Nog smeuïger dus.
quote:Zoop-duo portretteert extreme fans
Uitgegeven: 19 maart 2009 08:43
Laatst gewijzigd: 19 maart 2009 08:43
HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.
De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.
Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.
Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.
K3
Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.
Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.
Ruzie
Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.
Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''
Intieme plekken
Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.
Inslikken
Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
Heb zelf ook gezocht: theo van gogh, 06 toneelstuk. Geen hit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef BUwe het volgende:
[..]
Ah, blij dat ik niet de enige ben die het bestaan ervan kent. Ik was zelfs al vergeten dat het Nederlands was. Dat verklaart wel dat het niet echt op Google te vinden is.
Ik heb zowel "06" als "Rituelen" nagezocht, maar bij geen van beiden wordt iets genoemd over meerdere versies of meerdere films in één. Ik ben dus bang dat we er nog niet zijn...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef Muzzie het volgende:
Ik had volgens mijn toch gelijk:
In het Haagse filmhuis Het Kijkhuis (naast Theater aan het Spui) waren dertig cabines ingericht voor even zo veel individuele toeschouwers, die beschikten over een eigen monitor en over de mogelijkheid vrijelijk van de man naar de vrouw v.v. te schakelen. In een kleedkamer, enkele honderden meters verderop, speelden Ad van Kempen en Ariane Schlüter in een gemilimeterde mise-en-scène voor vaste camera's. De toeschouwer creëerde in de kabines zijn eigen voorstelling(en). Dit ultieme voyeursperspectief werd in de verfilming (vrijwel direct aansluitend aan de theaterversie door Theo van Gogh gemaakt) beslissend veranderd: de camera werd derde, meekijkende 'persoon'.
Link
RTL Uncovered:neergestoken zonder redenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:13 schreef Reaper88 het volgende:
Hallo mensen,
Afgelopen Donderdag was er een programma op de televisie over messentrekkers in Engeland en Schotland. Ik weet alleen niet hoe dit programma heette. Ik kan er ook niks over vinden op dit forum of via google. Kan iemand mij vertellen hoe dit programma heette, zodat ik het wellicht nog kan kijken via uitzending gemist ?
Alvast bedankt.
Medium gaat over een paranormaal begaafde vrouw. Maar ik weet niet of dat de serie is die jij bedoelt en of dat ook 's ochtends werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef steve-urkel het volgende:
ben op zoek naar een amerikaanse tv serie..
werd nog wel eens 's ochtends op net5 uitgezonden paar weken geleden..
over een meisje, met soort van paranormale gaven.. ze had een wat aparte naam.. haar vader was agent volgens mij.
(geen joan of arcadia)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |