abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:12:52 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65741340
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef wyccie het volgende:
L'Emploi du temps?
Zo te zien is 'm dat, alhoewel de synopsis toch wat anders is dan in mijn herinnering.
Bedankt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:29:23 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65741935
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef wyccie het volgende:
L'Emploi du temps?
Of is het L'Adversaire?

Ik ga ze gewoon allebei opsnorren .
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:41:36 #203
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_65742392
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Daury het volgende:
Ik zoek een kinderserie die tijdens mijn jeugd ( ik ben 23 ) werd uitgezonden op een publieke omroep. Ik kan me alleen het introfilmpje herinneren waar een mol ( geloof een pop ), zich een weg de grond in graaft naar een ondergrondse dierenwereld. Ik geloof dat het thema muziekje van Eurithmics is, met sweet dreams.
Niemand?
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_65742793
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef Daury het volgende:

[..]

Niemand?
Nee. Je weet niet toevallig welke omroep? Of dat het op een vast net, vaste tijd was?
Dan zou je gewoon de omroepen kunnen mailen......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65748974
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Of is het L'Adversaire?

Ik ga ze gewoon allebei opsnorren .
Die dacht ik eerst, kon me een film zoals jij het beschrijft herinneren van een aantal jaar terug. En ik wist ook zeker dat Auteuil er in zat, maar toen ik de beschrijving las dacht ik dat het niet klopte, maar ik had jouw post ook niet goed gelezen. Dus dat moet 'm wel zijn. Die andere is ook niet zo bekend.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:30:25 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_65749070
L'Emploi du temps eindigt niet met moorden.

Wel een betere film dan l'Adversaire trouwens .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:39:07 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65757991
Als het goed is, kan ik ze binnenkort allebei bekijken en daarna mijn oordeel vellen.
Nogmaals bedankt voor je hulp, wyccie!
pi_65773203
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef Shrien het volgende:

[..]

let me google that for you
Ja maar die is het dus niet

zal even vertellen wat ik me erover kan herinneren

Is dus iig zo'n 3 musketeer film en ik meen inderdaad dat Gerard Depardieu erin speelt. De film lijkt in principe vrij veel op die van 1973+1974 alleen waren bij deze film de gewade veel roder en blauwer dat was 1 ding dat ik nog zeker weet. Verder weet ik nog dat op het einde dat de koningin (geloof ik) in een boot stapt in het paleis om te vluchten voor, de bisschop geloof ik, vervolgens komen ze dan in zo'n ondergrondse grot

verder weet ik niet meer
pi_65775143
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef iBolt het volgende:

[..]

[..]

Is dus iig zo'n 3 musketeer film en ik meen inderdaad dat Gerard Depardieu erin speelt. De film lijkt in principe vrij veel op die van 1973+1974 alleen waren bij deze film de gewade veel roder en blauwer dat was 1 ding dat ik nog zeker weet. Verder weet ik nog dat op het einde dat de koningin (geloof ik) in een boot stapt in het paleis om te vluchten voor, de bisschop geloof ik, vervolgens komen ze dan in zo'n ondergrondse grot

verder weet ik niet meer
Ik neem aan dat je zelf ook op imdb hebt gekeken, maar toch een musketier film met Depardieu:
the man in het iron mask
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:08:22 #210
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65803661
Ik heb een keer een monster/alienfilm gezien (zo'n 10 jaar geleden ). Daarin nestelden die beesten zich in de buik van vrouwen, waarna de vrouwen "bevielen" van zo'n monster (Deze brak er simpelweg uit, opengereten buiken en dode vrouwen als gevolg). Ik vond het destijds wel een toffe film, maar ik ben vergeten hoe die heet
Primum non nocere
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:09:45 #211
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65803715
Klinkt best wel als Alien
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:10:39 #212
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65803736
Ook wel wat van Species II als ik het me goed herinner
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:11:26 #213
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65803766
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef Mark het volgende:
Klinkt best wel als Alien
Niet Alien

En ik kan me ook nog iets herinneren van mensen die vastgeplakt zaten in een soort muur van slijm
Primum non nocere
pi_65825202
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef iBolt het volgende:

[..]

[..]

verder weet ik niet meer
http://www.imdb.com/title/tt0108333/

Klinkt als Three Musketiers, waarbij de wannabe musketier D'artagnan erbij komt. Eindigd inderdaad met een ondergrondse grot. Goeie film, leuke cast
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_65861381
Ik zoek een film waarvan meerdere delen bestaan.

in ieder geval 1 van die films gaat over wormen die mensen 'verorberen' van huid tot been.

ik heb http://www.imdb.com/title/tt0080057/ in gedachte maar ik weet het niet zeker.

het moet een film zijn die in de jaren 70 / 80 is gemaakt.

mijn dank zou groot zijn
't gaat me te snel, als adsl..
pi_65862139
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:00 schreef TriuMpH het volgende:

in ieder geval 1 van die films gaat over wormen die mensen 'verorberen' van huid tot been.

ik heb http://www.imdb.com/title/tt0080057/ in gedachte maar ik weet het niet zeker.

mijn dank zou groot zijn
Ik moest denken aan Tremors, maar die is uit de jaren '90.
pi_65862489
Thanks maar daar zijn de wormen iets te groot het gaat echt over kleine wormen, toch bedankt
pi_65864766
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef kamustra het volgende:
TVP, ben benieuwd geworden naar de film van botterfly
Nu heb ik sinds half december White noise in huis en gisteren gekeken! And geuss what? Nou ja het was bij de meeste al bekend het was idd die film. Wat mij verbaasd van mezelf is dat het echt fragmeneten zijn die mij zijn bijgebleven.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:56:25 #219
67640 SaintOfKillers
pi_65865678
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:00 schreef TriuMpH het volgende:

mijn dank zou groot zijn
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_65880198
ja dat zal em zijn! bedankt!
  maandag 9 februari 2009 @ 17:34:26 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_65886682
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef botterfly het volgende:

[..]

Nu heb ik sinds half december White noise in huis en gisteren gekeken! And geuss what? Nou ja het was bij de meeste al bekend het was idd die film. Wat mij verbaasd van mezelf is dat het echt fragmeneten zijn die mij zijn bijgebleven.
Zei ik toch
pi_65901678
Ik zoek:

Een avonturen film, met mooie landschappen, volgens mij weer zoiets als een kast en parallel universum, maar geen narnia. Hij moet nog uitkomen en volgens mij duurt het even.
Ik heb de trailer gezien in dec. voor Body of Lies (hele film) in Pathe de Kuip.
Geen animatie..

Misschien 2012, maar ik zie daar alleen een teaser trailer van, te kort die ik gezien heb, dus denk het ook niet.
Verder alle release weken van IMDB afgespoord, maar kan het daarin ook niet vinden...
Ook Pathe en apple trailer store niet
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:07:18 #223
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_65918862
Als je een teaser/trailer hebt gezien komt ie op zn laatst in 2009 uit.

2012 kun je wel vergeten.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_65922275
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zei ik toch
Yep, en daarom kwam ik als eigenwijze ram even melden dat jullie gelijk hadden
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_65933359
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef Posdnous het volgende:
Als je een teaser/trailer hebt gezien komt ie op zn laatst in 2009 uit.

2012 kun je wel vergeten.
Nee, zo heet die film, 2012
O+ BlaBlub O+
pi_65935398
Okee, dit wordt een lastige, omdat ik het misschien helemaal bij het verkeerde eind heb en de film die ik zoek niet eens bestaat.

Zojuist hoorde ik op televisie een kort stukje uit het liedje "The end of the world" van de grondleggers van de deathmetal: The Carpenters. Om uw geheugen even op te frissen, hier een filmpje.

Ik moest toen meteen denken aan een scène uit een film. In die scène hoor je dit liedje, terwijl iemand op brute wijze vermoord wordt, zelfmoord pleegt of iets anders onaangenaams overkomt. Een flinke huilbui behoort ook nog tot de mogelijkheden. Het is de combinatie van grof geweld, pijn of verdriet met een lieflijk doch licht onheilspellend liedje die me bij is gebleven. Maar welke film was dat nu ook alweer?

Gezien het "einde der tijden"-thema ben ik geneigd te denken in de richting van een zombiefilm, maar ik wil jullie gedachten niet teveel sturen. Het zou net zo goed een film van de Farrelly Brothers kunnen zijn.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:56:56 #227
158452 IQM
I am the one
pi_65936018
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Okee, dit wordt een lastige, omdat ik het misschien helemaal bij het verkeerde eind heb en de film die ik zoek niet eens bestaat.

Zojuist hoorde ik op televisie een kort stukje uit het liedje "The end of the world" van de grondleggers van de deathmetal: The Carpenters. Om uw geheugen even op te frissen, hier een filmpje.

Ik moest toen meteen denken aan een scène uit een film. In die scène hoor je dit liedje, terwijl iemand op brute wijze vermoord wordt, zelfmoord pleegt of iets anders onaangenaams overkomt. Een flinke huilbui behoort ook nog tot de mogelijkheden. Het is de combinatie van grof geweld, pijn of verdriet met een lieflijk doch licht onheilspellend liedje die me bij is gebleven. Maar welke film was dat nu ook alweer?

Gezien het "einde der tijden"-thema ben ik geneigd te denken in de richting van een zombiefilm, maar ik wil jullie gedachten niet teveel sturen. Het zou net zo goed een film van de Farrelly Brothers kunnen zijn.
http://www.imdb.com/name/nm1135559/ -> http://www.imdb.com/title/tt0200682 ?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_65936577
Nee, IQM. Dat is het niet. Maar toch bedankt!

Opeens schiet het me te binnen. Het gaat om een liedje dat er (voor mijn gevoel althans) erg op lijkt: "Wonderful wonderful" van Johnny Mathis. En dan weet ik meteen waar ik naar op zoek was: een scène uit de aflevering "Home" van The X-Files, waarin een man en een vrouw met honkbalknuppels vermoord worden terwijl je dit liedje hoort. Een aflevering die ik waarschijnlijk al een keer of vijftien gezien heb, stom is dat.

Tenzij iemand een nog beter antwoord heeft, is wat mij betreft dit raadsel opgelost.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:30:59 #229
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_65990660
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:24 schreef Croupouque het volgende:

http://www.imdb.com/title/tt0172493/
pi_65991210
Nope!
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:49:41 #231
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_65991395
Daar pleegt wel iemand zelfmoord op dat liedje, zeg maar precies wat je vroeg. .
pi_65991852
Dat is dan wel een grappige toevalligheid, want ik heb die film dus nog nooit gezien!
Nee, ik denk toch echt dat ik met mijn eerdere post mijn eigen vraag al heb beantwoord.
pi_65998128
Ik ben weer opzoek naar een film... de vorige weet ik nog niet... ga zometeen de suggestie van Burner82 bekijken

Maar ik heb weer een nieuw zoekertje...
Deze film was laatst op tv te zien bij de publieke omroep. Circa 1 tot 2 maanden geleden. Het gaat over een jonge vrouw waarbij vastgesteld wordt dat ze kanker heeft en nog maar 2 tot 3 maanden te leven heeft. Ze heeft een man en twee kinderen. Typerend is is dat de doktor die haar verteld dat ze dood gaat dit haar niet recht in de ogen durft te vertellen... Vervolgens maakt de vrouw een lijstje van alle dingen die ze nog wilt doen voordat ze dood gaat... O.a. sex hebben met een andere man. Ze gaat dan vervolgens haar was doen bij een wasserette en ontmoet ze een andere man...

Verder weet ik niet meer omdat de film vrij laat op tv was... verder was ik vergeten dus om de titel te noteren
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:05:55 #234
67640 SaintOfKillers
pi_65998245
pi_65998450
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef iBolt het volgende:
Ik ben weer opzoek naar een film... de vorige weet ik nog niet... ga zometeen de suggestie van Burner82 bekijken

Maar ik heb weer een nieuw zoekertje...
Deze film was laatst op tv te zien bij de publieke omroep. Circa 1 tot 2 maanden geleden. Het gaat over een jonge vrouw waarbij vastgesteld wordt dat ze kanker heeft en nog maar 2 tot 3 maanden te leven heeft. Ze heeft een man en twee kinderen. Typerend is is dat de doktor die haar verteld dat ze dood gaat dit haar niet recht in de ogen durft te vertellen... Vervolgens maakt de vrouw een lijstje van alle dingen die ze nog wilt doen voordat ze dood gaat... O.a. sex hebben met een andere man. Ze gaat dan vervolgens haar was doen bij een wasserette en ontmoet ze een andere man...

Verder weet ik niet meer omdat de film vrij laat op tv was... verder was ik vergeten dus om de titel te noteren
Klinkt als 'My Life Without Me' . Ik heb toevallig die dvd klaarliggen om te gaan kijken.
pi_65999385
Yup dat was hem (: herken haar op de poster
pi_66007277
Hallo iedereen,
Ik loop al een aantal dagen met vage beelden van een tekenfilm van vroeger is mn hoofd, maar ik kan hem maar niet vinden. Noch de naam, noch beelden op internet. Vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik herinner me niet veel, maar ik zal hier bechrijven wat ik me herinner:

Er was een stad, waar een jongetje naar toe was gereisd of zoiets, en bij een groot feest of iets dergelijks kreeg hij de sleutel van de stad. Hiermee kon hij echter ook de deur openmaken waar nachtmerries achter opgesloten zaten, maar dit mocht hij niet doen.
Dit deed hij wel, waardoor de nachtmerries vrijkwamen in de stad.

Volgens mij was de baas van de stad de kerstman ofzo.
Het was een vrij jong jochie, en de film heb ik toch wel meer dan 10 jaar geleden gezien..

Ik hoop dat jullie me kunne helpen.

Groetjes van mien
pi_66012799
Wie heeft voor mij de naam van de film van een vader en zoon die contact met elkaar hebben in verschillende tijdsperiodes? Die vader was brandweerman en kwam om in een brand en dan probeert ie em vanuit de toekomst voor dat ongeluk te behoeden?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:33:55 #240
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66012987
Dommage arachide-fromage
pi_66013080
Top, bedankt!
pi_66103073
Ik ben op zoek maar heb maar een korte omschrijving :

Het is volgens mij een film met meerdere delen, en het gaat volgens mij over nerds.
Op de hoes staat een gozer met een bril, en iets met een roze logo/letters volgens mij.

Was toen een paar jaar geleden heel populair.

Iemand enig idee ?

Was iig niet revenge of the nerds.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_66103366
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef junkiexp het volgende:

Het is volgens mij een film met meerdere delen, en het gaat volgens mij over nerds.
Op de hoes staat een gozer met een bril, en iets met een roze logo/letters volgens mij.

Iemand enig idee ?

Misschien American pie
pi_66174755
Ik zoek een film die enige tijd geleden op tv was. Het gaat over een ouderwetse serie op tv, waar een broer en zus worden 'ingezogen'. En uiteindelijk gaat onder de invloed van hen de zwart-witte wereld over in kleur.
Iemand een idee?
pi_66174875
Pleasantville?
pi_66174952
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:17 schreef Feeeeble het volgende:
Pleasantville?
Dank
pi_66175841
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef junkiexp het volgende:

Iemand enig idee ?

pi_66260116
Ik zat gisteren te zappen toen zag ik de 25 meest bizarre tv momenten aller tijden, ik zag een stukje ong op de 17e plaats het was een britse humor ik vond het grappig. hier ong hoe het gaat: hoe heet jij? > eeuh ik weet niet
klinkt dom maar als je kijkt is het wel grappig weet iemand misschien hoe dit serie heet?
pi_66260459
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef 1983scarface het volgende:
Ik zat gisteren te zappen toen zag ik de 25 meest bizarre tv momenten aller tijden, ik zag een stukje ong op de 17e plaats het was een britse humor ik vond het grappig. hier ong hoe het gaat: hoe heet jij? > eeuh ik weet niet
klinkt dom maar als je kijkt is het wel grappig weet iemand misschien hoe dit serie heet?
Was dat misschien Monty Phyton? Alhoewel die volgens mij op een hogere plek stonden
pi_66261782
quote:
Op maandag 26 januari 2009 04:37 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

Ikzelf zoek een western, volgens mij over de Amerikaans - Mexicaanse oorlog?!
Er is een lang gevecht op een treinstation waarin ze vechten tussen stilstaande treinen.
En er worden op het einde gevangenen die in kuilen zitten neergeknald.
... heb hem zelf gevonden, A Fistful of Dynamite... van Sergio Leone nota bene
pi_66297520
ik zoek:

een stukje van Van Kooten en de Bie over een zenuwachtige kandidaat... ik weet nog dat iemand vroeg; 'Bent u zenuwachtig?' Waarop hij zei: 'Nee, met de bus!'

Hoe heet dit stukje zodat ik 'm kan youtuben?
pi_66298438
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef 1983scarface het volgende:
Dat was inderdaad Monty Python's Flying Circus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66300346
ja het is Monty Python na lang youtuben heb ik die scene gevonden
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:47:34 #254
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66324018
Ik zoek de titel van een film . Deze film is al meer dan 4/5 jaar geleden uitgezonden op NED2/3 .

Wat ik me nog kan herinneren:

Het ging over een jongen van ongeveer 10 jaar die in een soort van achterstandsbuurt/ sloppewijk woont. Hij had een vriendinnetje van ongeveer 14-16 jaar... Dat vriendinnetje wordt in de film ook verkracht. Meer info over het meisje : dat ze een bril heeft.

De film speelt zich mogelijk af in ierland / engeland .

Enkele scenes die ik me vaag kan herinneren:

Het meisje raakt haar bril kwijt in een riviertje.

Het jongetje gaat met de bus naar een nieuwbouwwijk en loopt daar een beetje rond. Hij plast / poept ook in een van de wc's terwijl die niet aangesloten is.

Het meisje wordt verkracht door enkele jongens.

Dat de mensen tussen vuil graaien en dat opeens een vrachtwagen komt om het vuil op te halen en de mensen gaan / rennen weg.

Het einde is volgens mij dat de mensen van de sloppewijk in de nieuwbouwwijk mogen wonen.

Dit is wat ik me er van herinner , toen ik deze film zag was ik 10 ofzo dus bepaalde dingen kunnen niet kloppen.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66324843
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik zoek de titel van een film . Deze film is al meer dan 4/5 jaar geleden uitgezonden op NED2/3 .

Wat ik me nog kan herinneren:

Het ging over een jongen van ongeveer 10 jaar die in een soort van achterstandsbuurt/ sloppewijk woont. Hij had een vriendinnetje van ongeveer 14-16 jaar... Dat vriendinnetje wordt in de film ook verkracht. Meer info over het meisje : dat ze een bril heeft.

De film speelt zich mogelijk af in ierland / engeland .

Enkele scenes die ik me vaag kan herinneren:

Het meisje raakt haar bril kwijt in een riviertje.

Het jongetje gaat met de bus naar een nieuwbouwwijk en loopt daar een beetje rond. Hij plast / poept ook in een van de wc's terwijl die niet aangesloten is.

Het meisje wordt verkracht door enkele jongens.

Dat de mensen tussen vuil graaien en dat opeens een vrachtwagen komt om het vuil op te halen en de mensen gaan / rennen weg.

Het einde is volgens mij dat de mensen van de sloppewijk in de nieuwbouwwijk mogen wonen.

Dit is wat ik me er van herinner , toen ik deze film zag was ik 10 ofzo dus bepaalde dingen kunnen niet kloppen.
Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:06:52 #256
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66326272
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.
Hoi het plot klinkt als de film die ik bedoel!

Ik zal kijken of dit 'm is, heel erg bedankt!

Ik weet niet hoe ik mijn dank moet tonen maar hierbij 100 virituele kusjes

dit zijn er 100
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66327209
Hoi iedereen,

Ik zoek een titel van een film die ik enkele jaren een heb gezien op een buitenlandse televistiezender.

Volgens mij was het een Franse film. Het verhaal begint dat een man en vrouw(zij is zwanger) - beide tussen de 20 - 30 jaar - op een feest zijn waar ze ruzie krijgen (of al hadden). Het speelt zich in eerste instantie in een groot huis af, rond nieuwjaarswisseling. Op een gegeven moment moet de man naar de toilet. Wanneer hij op zoek is, ziet hij ineens wat zand van boven zijn hoofd komen. Hij gaat dan op onderzoek uit en komt in een kamer vol zand. Naar nog verder te zoeken, komt hij op een zolder met een dakraam. Hij stap naar buiten en komt - volgens mij in de toekomst - in een stad vol zand. Het is echt een woestijn en het huis waar het feest wordt gegeven staat dan helemaal in het zand. Veel meer weet ik me niet te herinneren. Wel nog dat hij daar ook een vrouw ontmoet. Hij beleeft in die wereld enkele dingen en er gaan ook nog wat mensen van die wereld naar zijn wereld. Ze komen dan weer terug op dat feest. Op het feest wordt het een ontzettende zooi en er gaan dingen kapot. Het einde is dat de man en vrouw in de ochtend het gebouw verlaten.

Als iemand de titel weet en even wilt vertellen. Hartelijk dank daarvoor dan alvast.
pi_66333587
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik zoek een titel van een film die ik enkele jaren een heb gezien op een buitenlandse televistiezender.

Volgens mij was het een Franse film. Het verhaal begint dat een man en vrouw(zij is zwanger) - beide tussen de 20 - 30 jaar - op een feest zijn waar ze ruzie krijgen (of al hadden). Het speelt zich in eerste instantie in een groot huis af, rond nieuwjaarswisseling. Op een gegeven moment moet de man naar de toilet. Wanneer hij op zoek is, ziet hij ineens wat zand van boven zijn hoofd komen. Hij gaat dan op onderzoek uit en komt in een kamer vol zand. Naar nog verder te zoeken, komt hij op een zolder met een dakraam. Hij stap naar buiten en komt - volgens mij in de toekomst - in een stad vol zand. Het is echt een woestijn en het huis waar het feest wordt gegeven staat dan helemaal in het zand. Veel meer weet ik me niet te herinneren. Wel nog dat hij daar ook een vrouw ontmoet. Hij beleeft in die wereld enkele dingen en er gaan ook nog wat mensen van die wereld naar zijn wereld. Ze komen dan weer terug op dat feest. Op het feest wordt het een ontzettende zooi en er gaan dingen kapot. Het einde is dat de man en vrouw in de ochtend het gebouw verlaten.

Als iemand de titel weet en even wilt vertellen. Hartelijk dank daarvoor dan alvast.
Peut-etre ?
pi_66337146
Feeeeble,

Ontzettend bedankt. Was al weken opzoek naar deze titel.
pi_66339456
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Feeeeble,

Ontzettend bedankt. Was al weken opzoek naar deze titel.
Graag gedaan hoor
pi_66362648
Ik hoorde van een vriend dat er 2 a 3 weken geleden een docu was op ned 1,2 of 3 over het verwijderen van oude series van producten. Er waren bedrijven die voor tv's alles vernietigden en voor shirt's van dure merken de tags eruit knipten en dan opstuurden naar andere landen.
Dat soort bedrijven ging het over.

Iemand enig idee..
O+ BlaBlub O+
pi_66362751
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef nourguy01 het volgende:
Toen ik klein was had ik stiekem een horror film gekeken en ik wil hem graag weer zien alleen ken ik de titel niet.

De verhaal en acteurs ken ik helaas ook niet meer.
Wel ken ik nog een paar scene's.

Een man werd aan 2 auto's vastgebonden en uitelkaar getrokken.
De slechterik had mentale krachten om dingen te vervormen.
Hij had met deze krachten een man inelkaar gedrukt in de vorm van een aambeeld en zei tegen hem in deze hele wereld is er maar 1 andere wezen die er zo uitziet als jij nu doet.
Vervolgens brak hij met zijn krachten de muur en maakte een licht onzichtbare trap.

Dat is alles wat ik me nog kan herhinderen.

Het was 15 jaar geleden toen ik hem laatst zag en het was gewoon op tv.
Weet iemand toevallig welke film ik bedoel?
beetje laat, maar klinkt als een Wishmaster film..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66383463
quote:
Op maandag 23 februari 2009 04:06 schreef neggix het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat er 2 a 3 weken geleden een docu was op ned 1,2 of 3 over het verwijderen van oude series van producten. Er waren bedrijven die voor tv's alles vernietigden en voor shirt's van dure merken de tags eruit knipten en dan opstuurden naar andere landen.
Dat soort bedrijven ging het over.

Iemand enig idee..
Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66390298
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......
Klopt, thnx. afleving van 17-2
O+ BlaBlub O+
pi_66390351
Yw!!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66392136
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een reclame die al behoorlijk wat maanden geleden op TV was.
Weet niet meer voor welk bedrijf er reclame werd gemaakt, dus kan niet echt erop googlen.
Het zou reclame voor de brandweer kunnen zijn.

Je ziet o.a. dat de brandweer mensen komt helpen die vast zitten in de lift, en vervolgens de brandslang opzet op ze. Ook mensen waarbij de auto te water is geraakt en zij op het dak van de auto staan om door de brandweer gered te worden, wordt de brandslang op gericht, zodat ze in het water vallen.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:23:36 #267
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66392550
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]
Weet wel welke je bedoelt maar kan er niet zo snel opkomen
  maandag 23 februari 2009 @ 23:55:15 #268
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66393698
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Weet wel welke je bedoelt maar kan er niet zo snel opkomen
x2, dacht ff aan Holland Casiono (speltip #.. ) maar dat zal 'm niet wezen

we denken verder...
Wat je vindt, ...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:24:15 #269
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66400285
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_66419601
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:24 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ja! Die is het! Bedankt!
Hilarisch!

Ook Yurithemaster en Da_Ripper bedankt voor 't meedenken.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:24:21 #271
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_66458045
Ik hoorde net het nummer Sir Duke van Stevie Wonder voorbijkomen en het deuntje (trompet + saxofoon) is volgens ooit gebruikt in een Nederlands televisie(?)programma, maar ik heb geen flauw idee welk programma. Iemand die dit wel weet?
  Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 20:50:04 #272
18653 crew  D.
pi_66458879
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.

De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.

Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
pi_66462520
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Zoot het volgende:
Ik hoorde net het nummer Sir Duke van Stevie Wonder voorbijkomen en het deuntje (trompet + saxofoon) is volgens ooit gebruikt in een Nederlands televisie(?)programma, maar ik heb geen flauw idee welk programma. Iemand die dit wel weet?
Ik weet het niet, maar ik wil jou bedanken. Leuk liedje.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:47:06 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_66465302
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef D. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.

De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.

Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodes
208
en dan?
http://www.imdb.com/name/nm0665123/

Anders moet je de lijst zelf maar doorspitten.
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 07:42:59 #275
18653 crew  D.
pi_66469610
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodes
208
en dan?
http://www.imdb.com/name/nm0665123/

Anders moet je de lijst zelf maar doorspitten.
Dat is 'm

Nu nog ff kijken van welke rol hij me zo bekend voor kwam

edit: van Murphy Brown!

Eldin

[ Bericht 14% gewijzigd door D. op 26-02-2009 07:52:58 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:47:10 #276
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66470219
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef D. het volgende:

klinkt als de allereerste aflevering; Knight Of the Phoenix

edit: lamaar ik reageerde weer te vlot
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:51:05 #277
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66470285
Ik ben trouwens op zoek voor een artikel naar filmhoezen die overduidelijk gebaseerd zijn op andere filmhoezen van populaire films. Het betreft een film die praktisch dezelfde hoes heeft:

Zelfde kleuren, zelfde positionering van de hoofdrolspelers. Echt zo'n film die jij "boekenvoordeel" tegen komt. Nou heb ik die hier niet zitten, maar als iemand weet hoe die film die ik bedoel heet of een naam van een hoofdrolspeler heeft... graag melden!
[..]
pi_66470504
Ik moest eerst aan Color of Night denken met Bruce Willis maar de Cover lijkt er toch niet helemaal op.
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:10:06 #279
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66470599
Nee, het was een hele goedkope film geloof ik, geen grote namen
[..]
pi_66472329

Niet dezelfde kleuren, maar deze vind ik er wel op lijken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:44:02 #281
202348 Susi
Temple of Love
pi_66476719
Ben op zoek naar een film die zich in Alaska of Canada afspeelt, en over een wedstrijd met huskies gaat. Het is een onwijs zware tocht, en ik geloof dat de hoofdrolspeler Will heet. Weet ik niet zeker, maar ik associeer die naam er zo maar mee
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:00:14 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66477207
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Ben op zoek naar een film die zich in Alaska of Canada afspeelt, en over een wedstrijd met huskies gaat. Het is een onwijs zware tocht, en ik geloof dat de hoofdrolspeler Will heet. Weet ik niet zeker, maar ik associeer die naam er zo maar mee

http://www.imdb.com/title/tt0110157/
Wat je vindt, ...
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:09:47 #283
202348 Susi
Temple of Love
pi_66488869
quote:

Dankjewel !
pi_66493299
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben trouwens op zoek voor een artikel naar filmhoezen die overduidelijk gebaseerd zijn op andere filmhoezen van populaire films. Het betreft een film die praktisch dezelfde hoes heeft:

[ afbeelding ]

Zelfde kleuren, zelfde positionering van de hoofdrolspelers. Echt zo'n film die jij "boekenvoordeel" tegen komt. Nou heb ik die hier niet zitten, maar als iemand weet hoe die film die ik bedoel heet of een naam van een hoofdrolspeler heeft... graag melden!
De film die jij zoekt weet ik niet maar misschien kan je hier iets mee:

donderdag 26 februari 2009 @ 21:00:33 #285
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_66495267
Het plaatje dat je zoekt staat onderaan deze pagina.
Helaas is het niet meer te zien, maar misschien doe je er andere vondsten op:
(ik zie je bedoelde hoesje zo voor me, maar weet helaas ook de titel niet)

Filmtotaal
Mens sana in corpore sano
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 februari 2009 @ 21:38:47 #286
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66497488
Ik weet niet of het hier moet maar ik zoek een filmpje dat was te zien bij DWDD bij de tv draait door een reclame van de staatsbons dacht ik. Je ziet een alien door een graanveld rijden op een tractor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:01:00 #287
244674 Levi1234
De onzinnige user
pi_66545828
Ik heb ook nog een film waar ik nogal lang naar op zoek ben:
Het gaat over een meisje die een soort zwart schrift vind.
Ze gebruikt dit als dagboek en als ze iets schrijft wat ze hoopt dat er met iemand gaat gebeuren, gebeurt dit ook daadwerkelijk.
Bijvoorbeeld, ze schrijft: I hate her so much, I wish her glasses will explode right in her face.
De volgende dag gebeurt dit bij diezelfde persoon.
Een vriendin van haar steelt het schrift en gaat ermee naar een priester ofzo en die zegt dat het een duivels schrift is.
Ja, heel vaag.....maar ik moet wel weten hoe die film heet.
Is volgens mij nog niet zo heel oud.
Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
I agree with the second part.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:57:07 #288
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66547050
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:01 schreef Levi1234 het volgende:
Ik heb ook nog een film waar ik nogal lang naar op zoek ben:
Het gaat over een meisje die een soort zwart schrift vind.
Ze gebruikt dit als dagboek en als ze iets schrijft wat ze hoopt dat er met iemand gaat gebeuren, gebeurt dit ook daadwerkelijk.
Bijvoorbeeld, ze schrijft: I hate her so much, I wish her glasses will explode right in her face.
De volgende dag gebeurt dit bij diezelfde persoon.
Een vriendin van haar steelt het schrift en gaat ermee naar een priester ofzo en die zegt dat het een duivels schrift is.
Ja, heel vaag.....maar ik moet wel weten hoe die film heet.
Is volgens mij nog niet zo heel oud.
Devil's Diary
quote:
When two friends, Dominique and Ursula, uncover an ancient book in a graveyard one night, they discover that the book has the supernatural power to grant any evil desire written within it. In a series of escalating acts of vengeance, Ursula harms anyone who opposes her. Dominique realizes that the book fills all who possess it with the feeling of ultimate power. Seeking help from Father Mark Mulligan, a priest, and other people she knows, Dominique tries to destroy the book and save Ursula before it's too late.
Wat je vindt, ...
pi_66614621
Ik zoek de titel van een oude film (jaren 80 denk ik)

Het gaat over een tweeling die (volgens mij als weesjes) samen opgroeien in een tijd van barbaren. Als ze opgegroeid zijn zijn het twee hele brede gasten (type worstelaar)
Op een gegeven moment worden ze opgehangen en door hun nek aan te spannen knapt dan het touw.

Meer weet ik er eigenlijk niet meer van.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 2 maart 2009 @ 13:50:50 #290
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66615277
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek de titel van een oude film (jaren 80 denk ik)

Het gaat over een tweeling die (volgens mij als weesjes) samen opgroeien in een tijd van barbaren. Als ze opgegroeid zijn zijn het twee hele brede gasten (type worstelaar)
Op een gegeven moment worden ze opgehangen en door hun nek aan te spannen knapt dan het touw.

Meer weet ik er eigenlijk niet meer van.
http://www.imdb.com/title/tt0092615/ ?
pi_66621261
quote:
hmmz, laat ik nou niet op barbarians hebben gezocht, ik dacht namelijk dat ie echt niet zo heette.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 2 maart 2009 @ 19:55:23 #292
244674 Levi1234
De onzinnige user
pi_66628341
Da_Ripper: Thanks!! Ik was er echt al heel lang naar op zoek.
Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
I agree with the second part.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:05:08 #293
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_66631220
Basic Instinct 2:

(Wél met grote namen: Kristy Swanson, de originele Buffy the Vampire Slayer!)
Mens sana in corpore sano
pi_66649206
Ik zoek de titel van een film die afgelopen weekend op tv was. Iig afgelopen week, ging over een pc99 maken met holografische shit enzo, zoon lachfilm. Iemand enig idee?
Hoi
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:38:32 #295
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_66663761
een jaar of 2 geleden had nickelodeon altijd cartoontjes met een grappig mannetje waar iedere keer door een hand dingen werd bij getekent en 't mannetje altijd in verkeerde sitaties terrecht kwam dit waren cartoontjes tussen de reclame blokken door alleen ik ben de naam kwijt!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:43:39 #296
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66663953
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Compass het volgende:
een jaar of 2 geleden had nickelodeon altijd cartoontjes met een grappig mannetje waar iedere keer door een hand dingen werd bij getekent en 't mannetje altijd in verkeerde sitaties terrecht kwam dit waren cartoontjes tussen de reclame blokken door alleen ik ben de naam kwijt!

ow en Levi1234, np -- typte in google: movie synopis: girl writes in diary comes true priest --> 1e hit
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:47:29 #297
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_66664096
Nee andere 't was zwart wit en dan verscheen er zeg maar iedere keer een hand in beeld zoiets als dit:
http://studiowikitecture.(...)4/drawing_hands2.jpg en die gumde dan de vloer weg ofzo...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:48:21 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66664130
La Linea kwam vroeger (eind jaren 70/begin jaren 80) altijd bij de VPRO. Geniaal in alle eenvoud.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:57:46 #299
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_66664563
Ik weet 't alweer Doodlez!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:58:42 #300
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_66669868
Ik zoek het muziekje dat wordt gedraaid tijdens de aankondiging van de serie "Dr Bekker" op Comedy Central.
Please Move The Deer Crossing Sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')