http://www.imdb.com/name/nm1135559/ -> http://www.imdb.com/title/tt0200682 ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Okee, dit wordt een lastige, omdat ik het misschien helemaal bij het verkeerde eind heb en de film die ik zoek niet eens bestaat.
Zojuist hoorde ik op televisie een kort stukje uit het liedje "The end of the world" van de grondleggers van de deathmetal: The Carpenters. Om uw geheugen even op te frissen, hier een filmpje.
Ik moest toen meteen denken aan een scène uit een film. In die scène hoor je dit liedje, terwijl iemand op brute wijze vermoord wordt, zelfmoord pleegt of iets anders onaangenaams overkomt. Een flinke huilbui behoort ook nog tot de mogelijkheden. Het is de combinatie van grof geweld, pijn of verdriet met een lieflijk doch licht onheilspellend liedje die me bij is gebleven. Maar welke film was dat nu ook alweer?
Gezien het "einde der tijden"-thema ben ik geneigd te denken in de richting van een zombiefilm, maar ik wil jullie gedachten niet teveel sturen. Het zou net zo goed een film van de Farrelly Brothers kunnen zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0172493/quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Okee, dit wordt een lastige, omdat ik het misschien helemaal bij het verkeerde eind heb en de film die ik zoek niet eens bestaat.
Zojuist hoorde ik op televisie een kort stukje uit het liedje "The end of the world" van de grondleggers van de deathmetal: The Carpenters. Om uw geheugen even op te frissen, hier een filmpje.
Ik moest toen meteen denken aan een scène uit een film. In die scène hoor je dit liedje, terwijl iemand op brute wijze vermoord wordt, zelfmoord pleegt of iets anders onaangenaams overkomt. Een flinke huilbui behoort ook nog tot de mogelijkheden. Het is de combinatie van grof geweld, pijn of verdriet met een lieflijk doch licht onheilspellend liedje die me bij is gebleven. Maar welke film was dat nu ook alweer?
Gezien het "einde der tijden"-thema ben ik geneigd te denken in de richting van een zombiefilm, maar ik wil jullie gedachten niet teveel sturen. Het zou net zo goed een film van de Farrelly Brothers kunnen zijn.
Klinkt als 'My Life Without Me' . Ik heb toevallig die dvd klaarliggen om te gaan kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef iBolt het volgende:
Ik ben weer opzoek naar een film... de vorige weet ik nog niet... ga zometeen de suggestie van Burner82 bekijken
Maar ik heb weer een nieuw zoekertje...
Deze film was laatst op tv te zien bij de publieke omroep. Circa 1 tot 2 maanden geleden. Het gaat over een jonge vrouw waarbij vastgesteld wordt dat ze kanker heeft en nog maar 2 tot 3 maanden te leven heeft. Ze heeft een man en twee kinderen. Typerend is is dat de doktor die haar verteld dat ze dood gaat dit haar niet recht in de ogen durft te vertellen... Vervolgens maakt de vrouw een lijstje van alle dingen die ze nog wilt doen voordat ze dood gaat... O.a. sex hebben met een andere man. Ze gaat dan vervolgens haar was doen bij een wasserette en ontmoet ze een andere man...
Verder weet ik niet meer omdat de film vrij laat op tv was... verder was ik vergeten dus om de titel te noteren
Misschien American piequote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben op zoek maar heb maar een korte omschrijving :
Het is volgens mij een film met meerdere delen, en het gaat volgens mij over nerds.
Op de hoes staat een gozer met een bril, en iets met een roze logo/letters volgens mij.
Was toen een paar jaar geleden heel populair.
Iemand enig idee ?
Was iig niet revenge of the nerds.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben op zoek maar heb maar een korte omschrijving :
Het is volgens mij een film met meerdere delen, en het gaat volgens mij over nerds.
Op de hoes staat een gozer met een bril, en iets met een roze logo/letters volgens mij.
Was toen een paar jaar geleden heel populair.
Iemand enig idee ?
Was iig niet revenge of the nerds.
Was dat misschien Monty Phyton? Alhoewel die volgens mij op een hogere plek stondenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef 1983scarface het volgende:
Ik zat gisteren te zappen toen zag ik de 25 meest bizarre tv momenten aller tijden, ik zag een stukje ong op de 17e plaats het was een britse humor ik vond het grappig. hier ong hoe het gaat: hoe heet jij? > eeuh ik weet niet
klinkt dom maar als je kijkt is het wel grappig weet iemand misschien hoe dit serie heet?
... heb hem zelf gevonden, A Fistful of Dynamite... van Sergio Leone nota benequote:Op maandag 26 januari 2009 04:37 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ikzelf zoek een western, volgens mij over de Amerikaans - Mexicaanse oorlog?!
Er is een lang gevecht op een treinstation waarin ze vechten tussen stilstaande treinen.
En er worden op het einde gevangenen die in kuilen zitten neergeknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |