abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66297520
ik zoek:

een stukje van Van Kooten en de Bie over een zenuwachtige kandidaat... ik weet nog dat iemand vroeg; 'Bent u zenuwachtig?' Waarop hij zei: 'Nee, met de bus!'

Hoe heet dit stukje zodat ik 'm kan youtuben?
pi_66298438
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef 1983scarface het volgende:
Ik zat gisteren te zappen toen zag ik de 25 meest bizarre tv momenten aller tijden, ik zag een stukje ong op de 17e plaats het was een britse humor ik vond het grappig. hier ong hoe het gaat: hoe heet jij? > eeuh ik weet niet
klinkt dom maar als je kijkt is het wel grappig weet iemand misschien hoe dit serie heet?
Dat was inderdaad Monty Python's Flying Circus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66300346
ja het is Monty Python na lang youtuben heb ik die scene gevonden
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:47:34 #254
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66324018
Ik zoek de titel van een film . Deze film is al meer dan 4/5 jaar geleden uitgezonden op NED2/3 .

Wat ik me nog kan herinneren:

Het ging over een jongen van ongeveer 10 jaar die in een soort van achterstandsbuurt/ sloppewijk woont. Hij had een vriendinnetje van ongeveer 14-16 jaar... Dat vriendinnetje wordt in de film ook verkracht. Meer info over het meisje : dat ze een bril heeft.

De film speelt zich mogelijk af in ierland / engeland .

Enkele scenes die ik me vaag kan herinneren:

Het meisje raakt haar bril kwijt in een riviertje.

Het jongetje gaat met de bus naar een nieuwbouwwijk en loopt daar een beetje rond. Hij plast / poept ook in een van de wc's terwijl die niet aangesloten is.

Het meisje wordt verkracht door enkele jongens.

Dat de mensen tussen vuil graaien en dat opeens een vrachtwagen komt om het vuil op te halen en de mensen gaan / rennen weg.

Het einde is volgens mij dat de mensen van de sloppewijk in de nieuwbouwwijk mogen wonen.

Dit is wat ik me er van herinner , toen ik deze film zag was ik 10 ofzo dus bepaalde dingen kunnen niet kloppen.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66324843
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik zoek de titel van een film . Deze film is al meer dan 4/5 jaar geleden uitgezonden op NED2/3 .

Wat ik me nog kan herinneren:

Het ging over een jongen van ongeveer 10 jaar die in een soort van achterstandsbuurt/ sloppewijk woont. Hij had een vriendinnetje van ongeveer 14-16 jaar... Dat vriendinnetje wordt in de film ook verkracht. Meer info over het meisje : dat ze een bril heeft.

De film speelt zich mogelijk af in ierland / engeland .

Enkele scenes die ik me vaag kan herinneren:

Het meisje raakt haar bril kwijt in een riviertje.

Het jongetje gaat met de bus naar een nieuwbouwwijk en loopt daar een beetje rond. Hij plast / poept ook in een van de wc's terwijl die niet aangesloten is.

Het meisje wordt verkracht door enkele jongens.

Dat de mensen tussen vuil graaien en dat opeens een vrachtwagen komt om het vuil op te halen en de mensen gaan / rennen weg.

Het einde is volgens mij dat de mensen van de sloppewijk in de nieuwbouwwijk mogen wonen.

Dit is wat ik me er van herinner , toen ik deze film zag was ik 10 ofzo dus bepaalde dingen kunnen niet kloppen.
Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:06:52 #256
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66326272
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.
Hoi het plot klinkt als de film die ik bedoel!

Ik zal kijken of dit 'm is, heel erg bedankt!

Ik weet niet hoe ik mijn dank moet tonen maar hierbij 100 virituele kusjes

dit zijn er 100
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66327209
Hoi iedereen,

Ik zoek een titel van een film die ik enkele jaren een heb gezien op een buitenlandse televistiezender.

Volgens mij was het een Franse film. Het verhaal begint dat een man en vrouw(zij is zwanger) - beide tussen de 20 - 30 jaar - op een feest zijn waar ze ruzie krijgen (of al hadden). Het speelt zich in eerste instantie in een groot huis af, rond nieuwjaarswisseling. Op een gegeven moment moet de man naar de toilet. Wanneer hij op zoek is, ziet hij ineens wat zand van boven zijn hoofd komen. Hij gaat dan op onderzoek uit en komt in een kamer vol zand. Naar nog verder te zoeken, komt hij op een zolder met een dakraam. Hij stap naar buiten en komt - volgens mij in de toekomst - in een stad vol zand. Het is echt een woestijn en het huis waar het feest wordt gegeven staat dan helemaal in het zand. Veel meer weet ik me niet te herinneren. Wel nog dat hij daar ook een vrouw ontmoet. Hij beleeft in die wereld enkele dingen en er gaan ook nog wat mensen van die wereld naar zijn wereld. Ze komen dan weer terug op dat feest. Op het feest wordt het een ontzettende zooi en er gaan dingen kapot. Het einde is dat de man en vrouw in de ochtend het gebouw verlaten.

Als iemand de titel weet en even wilt vertellen. Hartelijk dank daarvoor dan alvast.
pi_66333587
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik zoek een titel van een film die ik enkele jaren een heb gezien op een buitenlandse televistiezender.

Volgens mij was het een Franse film. Het verhaal begint dat een man en vrouw(zij is zwanger) - beide tussen de 20 - 30 jaar - op een feest zijn waar ze ruzie krijgen (of al hadden). Het speelt zich in eerste instantie in een groot huis af, rond nieuwjaarswisseling. Op een gegeven moment moet de man naar de toilet. Wanneer hij op zoek is, ziet hij ineens wat zand van boven zijn hoofd komen. Hij gaat dan op onderzoek uit en komt in een kamer vol zand. Naar nog verder te zoeken, komt hij op een zolder met een dakraam. Hij stap naar buiten en komt - volgens mij in de toekomst - in een stad vol zand. Het is echt een woestijn en het huis waar het feest wordt gegeven staat dan helemaal in het zand. Veel meer weet ik me niet te herinneren. Wel nog dat hij daar ook een vrouw ontmoet. Hij beleeft in die wereld enkele dingen en er gaan ook nog wat mensen van die wereld naar zijn wereld. Ze komen dan weer terug op dat feest. Op het feest wordt het een ontzettende zooi en er gaan dingen kapot. Het einde is dat de man en vrouw in de ochtend het gebouw verlaten.

Als iemand de titel weet en even wilt vertellen. Hartelijk dank daarvoor dan alvast.
Peut-etre ?
pi_66337146
Feeeeble,

Ontzettend bedankt. Was al weken opzoek naar deze titel.
pi_66339456
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Feeeeble,

Ontzettend bedankt. Was al weken opzoek naar deze titel.
Graag gedaan hoor
pi_66362648
Ik hoorde van een vriend dat er 2 a 3 weken geleden een docu was op ned 1,2 of 3 over het verwijderen van oude series van producten. Er waren bedrijven die voor tv's alles vernietigden en voor shirt's van dure merken de tags eruit knipten en dan opstuurden naar andere landen.
Dat soort bedrijven ging het over.

Iemand enig idee..
O+ BlaBlub O+
pi_66362751
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef nourguy01 het volgende:
Toen ik klein was had ik stiekem een horror film gekeken en ik wil hem graag weer zien alleen ken ik de titel niet.

De verhaal en acteurs ken ik helaas ook niet meer.
Wel ken ik nog een paar scene's.

Een man werd aan 2 auto's vastgebonden en uitelkaar getrokken.
De slechterik had mentale krachten om dingen te vervormen.
Hij had met deze krachten een man inelkaar gedrukt in de vorm van een aambeeld en zei tegen hem in deze hele wereld is er maar 1 andere wezen die er zo uitziet als jij nu doet.
Vervolgens brak hij met zijn krachten de muur en maakte een licht onzichtbare trap.

Dat is alles wat ik me nog kan herhinderen.

Het was 15 jaar geleden toen ik hem laatst zag en het was gewoon op tv.
Weet iemand toevallig welke film ik bedoel?
beetje laat, maar klinkt als een Wishmaster film..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66383463
quote:
Op maandag 23 februari 2009 04:06 schreef neggix het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat er 2 a 3 weken geleden een docu was op ned 1,2 of 3 over het verwijderen van oude series van producten. Er waren bedrijven die voor tv's alles vernietigden en voor shirt's van dure merken de tags eruit knipten en dan opstuurden naar andere landen.
Dat soort bedrijven ging het over.

Iemand enig idee..
Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66390298
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......
Klopt, thnx. afleving van 17-2
O+ BlaBlub O+
pi_66390351
Yw!!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66392136
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een reclame die al behoorlijk wat maanden geleden op TV was.
Weet niet meer voor welk bedrijf er reclame werd gemaakt, dus kan niet echt erop googlen.
Het zou reclame voor de brandweer kunnen zijn.

Je ziet o.a. dat de brandweer mensen komt helpen die vast zitten in de lift, en vervolgens de brandslang opzet op ze. Ook mensen waarbij de auto te water is geraakt en zij op het dak van de auto staan om door de brandweer gered te worden, wordt de brandslang op gericht, zodat ze in het water vallen.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:23:36 #267
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66392550
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]
Weet wel welke je bedoelt maar kan er niet zo snel opkomen
  maandag 23 februari 2009 @ 23:55:15 #268
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66393698
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Weet wel welke je bedoelt maar kan er niet zo snel opkomen
x2, dacht ff aan Holland Casiono (speltip #.. ) maar dat zal 'm niet wezen

we denken verder...
Wat je vindt, ...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:24:15 #269
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66400285
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_66419601
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:24 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ja! Die is het! Bedankt!
Hilarisch!

Ook Yurithemaster en Da_Ripper bedankt voor 't meedenken.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:24:21 #271
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_66458045
Ik hoorde net het nummer Sir Duke van Stevie Wonder voorbijkomen en het deuntje (trompet + saxofoon) is volgens ooit gebruikt in een Nederlands televisie(?)programma, maar ik heb geen flauw idee welk programma. Iemand die dit wel weet?
  Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 20:50:04 #272
18653 crew  D.
pi_66458879
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.

De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.

Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
pi_66462520
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Zoot het volgende:
Ik hoorde net het nummer Sir Duke van Stevie Wonder voorbijkomen en het deuntje (trompet + saxofoon) is volgens ooit gebruikt in een Nederlands televisie(?)programma, maar ik heb geen flauw idee welk programma. Iemand die dit wel weet?
Ik weet het niet, maar ik wil jou bedanken. Leuk liedje.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:47:06 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_66465302
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef D. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.

De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.

Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodes
208
en dan?
http://www.imdb.com/name/nm0665123/

Anders moet je de lijst zelf maar doorspitten.
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 07:42:59 #275
18653 crew  D.
pi_66469610
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodes
208
en dan?
http://www.imdb.com/name/nm0665123/

Anders moet je de lijst zelf maar doorspitten.
Dat is 'm

Nu nog ff kijken van welke rol hij me zo bekend voor kwam

edit: van Murphy Brown!

Eldin

[ Bericht 14% gewijzigd door D. op 26-02-2009 07:52:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')