Dat was inderdaad Monty Python's Flying Circusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef 1983scarface het volgende:
Ik zat gisteren te zappen toen zag ik de 25 meest bizarre tv momenten aller tijden, ik zag een stukje ong op de 17e plaats het was een britse humor ik vond het grappig. hier ong hoe het gaat: hoe heet jij? > eeuh ik weet niet
klinkt dom maar als je kijkt is het wel grappig weet iemand misschien hoe dit serie heet?
Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik zoek de titel van een film . Deze film is al meer dan 4/5 jaar geleden uitgezonden op NED2/3 .
Wat ik me nog kan herinneren:
Het ging over een jongen van ongeveer 10 jaar die in een soort van achterstandsbuurt/ sloppewijk woont. Hij had een vriendinnetje van ongeveer 14-16 jaar... Dat vriendinnetje wordt in de film ook verkracht. Meer info over het meisje : dat ze een bril heeft.
De film speelt zich mogelijk af in ierland / engeland .
Enkele scenes die ik me vaag kan herinneren:
Het meisje raakt haar bril kwijt in een riviertje.
Het jongetje gaat met de bus naar een nieuwbouwwijk en loopt daar een beetje rond. Hij plast / poept ook in een van de wc's terwijl die niet aangesloten is.
Het meisje wordt verkracht door enkele jongens.
Dat de mensen tussen vuil graaien en dat opeens een vrachtwagen komt om het vuil op te halen en de mensen gaan / rennen weg.
Het einde is volgens mij dat de mensen van de sloppewijk in de nieuwbouwwijk mogen wonen.
Dit is wat ik me er van herinner , toen ik deze film zag was ik 10 ofzo dus bepaalde dingen kunnen niet kloppen.
Hoi het plot klinkt als de film die ik bedoel!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die film heb ik toen ook gezien en was er erg van onder de indruk. Tenminste, ik denk dat je "Ratcatcher" bedoelt.
Peut-etre ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Hoi iedereen,
Ik zoek een titel van een film die ik enkele jaren een heb gezien op een buitenlandse televistiezender.
Volgens mij was het een Franse film. Het verhaal begint dat een man en vrouw(zij is zwanger) - beide tussen de 20 - 30 jaar - op een feest zijn waar ze ruzie krijgen (of al hadden). Het speelt zich in eerste instantie in een groot huis af, rond nieuwjaarswisseling. Op een gegeven moment moet de man naar de toilet. Wanneer hij op zoek is, ziet hij ineens wat zand van boven zijn hoofd komen. Hij gaat dan op onderzoek uit en komt in een kamer vol zand. Naar nog verder te zoeken, komt hij op een zolder met een dakraam. Hij stap naar buiten en komt - volgens mij in de toekomst - in een stad vol zand. Het is echt een woestijn en het huis waar het feest wordt gegeven staat dan helemaal in het zand. Veel meer weet ik me niet te herinneren. Wel nog dat hij daar ook een vrouw ontmoet. Hij beleeft in die wereld enkele dingen en er gaan ook nog wat mensen van die wereld naar zijn wereld. Ze komen dan weer terug op dat feest. Op het feest wordt het een ontzettende zooi en er gaan dingen kapot. Het einde is dat de man en vrouw in de ochtend het gebouw verlaten.
Als iemand de titel weet en even wilt vertellen. Hartelijk dank daarvoor dan alvast.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef Ikke1984_2 het volgende:
Feeeeble,
Ontzettend bedankt. Was al weken opzoek naar deze titel.
beetje laat, maar klinkt als een Wishmaster film..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef nourguy01 het volgende:
Toen ik klein was had ik stiekem een horror film gekeken en ik wil hem graag weer zien alleen ken ik de titel niet.
De verhaal en acteurs ken ik helaas ook niet meer.
Wel ken ik nog een paar scene's.
Een man werd aan 2 auto's vastgebonden en uitelkaar getrokken.
De slechterik had mentale krachten om dingen te vervormen.
Hij had met deze krachten een man inelkaar gedrukt in de vorm van een aambeeld en zei tegen hem in deze hele wereld is er maar 1 andere wezen die er zo uitziet als jij nu doet.
Vervolgens brak hij met zijn krachten de muur en maakte een licht onzichtbare trap.
Dat is alles wat ik me nog kan herhinderen.
Het was 15 jaar geleden toen ik hem laatst zag en het was gewoon op tv.
Weet iemand toevallig welke film ik bedoel?
Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......quote:Op maandag 23 februari 2009 04:06 schreef neggix het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat er 2 a 3 weken geleden een docu was op ned 1,2 of 3 over het verwijderen van oude series van producten. Er waren bedrijven die voor tv's alles vernietigden en voor shirt's van dure merken de tags eruit knipten en dan opstuurden naar andere landen.
Dat soort bedrijven ging het over.
Iemand enig idee..
Klopt, thnx. afleving van 17-2quote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij was in de serie Goudzoekers. Of zo'n soort naam.......
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een reclame die al behoorlijk wat maanden geleden op TV was.
Weet niet meer voor welk bedrijf er reclame werd gemaakt, dus kan niet echt erop googlen.
Het zou reclame voor de brandweer kunnen zijn.
Je ziet o.a. dat de brandweer mensen komt helpen die vast zitten in de lift, en vervolgens de brandslang opzet op ze. Ook mensen waarbij de auto te water is geraakt en zij op het dak van de auto staan om door de brandweer gered te worden, wordt de brandslang op gericht, zodat ze in het water vallen.
x2, dacht ff aan Holland Casiono (speltip #.. ) maar dat zal 'm niet wezenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet wel welke je bedoelt maar kan er niet zo snel opkomen
quote:
Ik weet het niet, maar ik wil jou bedanken. Leuk liedje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Zoot het volgende:
Ik hoorde net het nummer Sir Duke van Stevie Wonder voorbijkomen en het deuntje (trompet + saxofoon) is volgens ooit gebruikt in een Nederlands televisie(?)programma, maar ik heb geen flauw idee welk programma. Iemand die dit wel weet?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodesquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef D. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.
De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.
Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
Dat is 'mquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Knight_Rider_episodes
208
en dan?
http://www.imdb.com/name/nm0665123/
Anders moet je de lijst zelf maar doorspitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |