klinkt als de allereerste aflevering; Knight Of the Phoenixquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef D. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van een persoon, maar om te beginnen zoek ik dan maar vast de naam van de aflevering van Knight Rider waar ie inzat.
De uiitzending is van (meen ik) vrijdag 2 weken geleden. Het ging om een bende autodieven die exclusieve auto's steelt. 2 mannen proberen KITT te stelen. KITT doet de deur open en traceert de heren op een kort maar krachtig ritje. Eén van deze 2 dieven kwam me bekend voor. Meestal schiet zoiets me na een tijdje wel binnen waarvan ik 'm ook alweer ken, maar tot op heden nog niet. Ik zie 'm voor me: ouder, een matje in z'n nek, met een tuinbroek en een oorhanger. Het is een beetje een Italiaans type.
Mogelijk haal ik wat zaken door elkaar, maar goed, de naam van die aflevering zou me dus al op weg helpen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Ben op zoek naar een film die zich in Alaska of Canada afspeelt, en over een wedstrijd met huskies gaat. Het is een onwijs zware tocht, en ik geloof dat de hoofdrolspeler Will heet. Weet ik niet zeker, maar ik associeer die naam er zo maar mee
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0110157/
De film die jij zoekt weet ik niet maar misschien kan je hier iets mee:quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben trouwens op zoek voor een artikel naar filmhoezen die overduidelijk gebaseerd zijn op andere filmhoezen van populaire films. Het betreft een film die praktisch dezelfde hoes heeft:
[ afbeelding ]
Zelfde kleuren, zelfde positionering van de hoofdrolspelers. Echt zo'n film die jij "boekenvoordeel" tegen komt. Nou heb ik die hier niet zitten, maar als iemand weet hoe die film die ik bedoel heet of een naam van een hoofdrolspeler heeft... graag melden!
Devil's Diaryquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:01 schreef Levi1234 het volgende:
Ik heb ook nog een film waar ik nogal lang naar op zoek ben:
Het gaat over een meisje die een soort zwart schrift vind.
Ze gebruikt dit als dagboek en als ze iets schrijft wat ze hoopt dat er met iemand gaat gebeuren, gebeurt dit ook daadwerkelijk.
Bijvoorbeeld, ze schrijft: I hate her so much, I wish her glasses will explode right in her face.
De volgende dag gebeurt dit bij diezelfde persoon.
Een vriendin van haar steelt het schrift en gaat ermee naar een priester ofzo en die zegt dat het een duivels schrift is.
Ja, heel vaag.....maar ik moet wel weten hoe die film heet.
Is volgens mij nog niet zo heel oud.
quote:When two friends, Dominique and Ursula, uncover an ancient book in a graveyard one night, they discover that the book has the supernatural power to grant any evil desire written within it. In a series of escalating acts of vengeance, Ursula harms anyone who opposes her. Dominique realizes that the book fills all who possess it with the feeling of ultimate power. Seeking help from Father Mark Mulligan, a priest, and other people she knows, Dominique tries to destroy the book and save Ursula before it's too late.
http://www.imdb.com/title/tt0092615/ ?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek de titel van een oude film (jaren 80 denk ik)
Het gaat over een tweeling die (volgens mij als weesjes) samen opgroeien in een tijd van barbaren. Als ze opgegroeid zijn zijn het twee hele brede gasten (type worstelaar)
Op een gegeven moment worden ze opgehangen en door hun nek aan te spannen knapt dan het touw.
Meer weet ik er eigenlijk niet meer van.
hmmz, laat ik nou niet op barbarians hebben gezocht, ik dacht namelijk dat ie echt niet zo heette.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0092615/ ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Compass het volgende:
een jaar of 2 geleden had nickelodeon altijd cartoontjes met een grappig mannetje waar iedere keer door een hand dingen werd bij getekent en 't mannetje altijd in verkeerde sitaties terrecht kwam dit waren cartoontjes tussen de reclame blokken door alleen ik ben de naam kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |