Niks, het was z'n eigen vraag.quote:
The dirty dozen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, ik zoek de titel van een film:
Het gaat over Amerikaanse gangs/straattuig die in de Tweede Wereldoorlog tegen ieders verwachting de Duitse troepen goed weerstand bieden. Volgens mij speelt het zich af in de Ardennen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Weet iemand misschien welk film dit is?
Nee, de film is volgens mij een stuk jonger.quote:
Serie heet: This American Life.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef agentstarling het volgende:
yo mensen ik ben ook op zoek naar een serie..
oke dit is een amerikaanse serie en in de állerlaatste aflevering dat Markmarie Huibregts in De Wereld Draait Door vertelde hij erover... een serie soort van documentaire als ik het goed heb over amerikaanse mensen die steeds dingen doet onder andere een bandje wat voor het eerst in een andere plaats gaat optreden en dan hebben mensen ter experiment die hele zaal vol met kaartjes uitverkocht maar het publiek vantevoren allemaal een cd uit het hoofd laten leren alsof ze echte fans zijn.
leek me een hele leuke serie heb geen idee hoe het heet iets van the americain maar daar kan het ook helemaal niet op lijken!
Wie dit weet is mijn held, ben er al tijden naar op zoek!
Deze?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:53 schreef iBolt het volgende:
Ik zoek een soort three musketeers film... waarin Gérard Depardieu speelt... iemand enig idee?
Oh en het is niet...
The Man in the Iron Mask, meen me te herinneren dat er nog een andere was waarin hij eerder had gespeeld.
let me google that for youquote:Op zondag 18 januari 2009 14:53 schreef iBolt het volgende:
Ik zoek een soort three musketeers film... waarin Gérard Depardieu speelt... iemand enig idee?
Oh en het is niet...
The Man in the Iron Mask, meen me te herinneren dat er nog een andere was waarin hij eerder had gespeeld.
Dat van dat bandje is in ieder geval gedaan door Improv Everywhere . Ander leuk filmpje van hun is deze:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef agentstarling het volgende:
yo mensen ik ben ook op zoek naar een serie..
oke dit is een amerikaanse serie en in de állerlaatste aflevering dat Markmarie Huibregts in De Wereld Draait Door vertelde hij erover... een serie soort van documentaire als ik het goed heb over amerikaanse mensen die steeds dingen doet onder andere een bandje wat voor het eerst in een andere plaats gaat optreden en dan hebben mensen ter experiment die hele zaal vol met kaartjes uitverkocht maar het publiek vantevoren allemaal een cd uit het hoofd laten leren alsof ze echte fans zijn.
leek me een hele leuke serie heb geen idee hoe het heet iets van the americain maar daar kan het ook helemaal niet op lijken!
Wie dit weet is mijn held, ben er al tijden naar op zoek!
Je bedoeld Moffel & Piertje met Koekeloere misschien ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Daury het volgende:
Ik zoek een kinderserie die tijdens mijn jeugd ( ik ben 23 ) werd uitgezonden op een publieke omroep. Ik kan me alleen het introfilmpje herinneren waar een mol ( geloof een pop ), zich een weg de grond in graaft naar een ondergrondse dierenwereld. Ik geloof dat het thema muziekje van Eurithmics is, met sweet dreams.
Shrien, bedankt voor het zoeken. Het lijkt er op, en zou het kunnen zijn, maar ik vind er niks van op youtube. Ik kan dus niet checken of het het ook is......Ik dacht zelf dat het engels was trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Shrien het volgende:
[..]
Je bedoeld Moffel & Piertje met Koekeloere misschien ?
[ afbeelding ]
Kheb je vraag ff hier gezet: Help, ik zoek... #256quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Patois het volgende:
Kent iemand die nieuwe clip waarin op het einde MC Hammer bij de zanger(es) aankomt met een contract dat hij/zij alle royalties aan hem moet afstaan? Ik heb alleen het einde gezien, maar ben benieuwd hoe het liedje heet en wie het zingt.
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Patois het volgende:
Kent iemand die nieuwe clip waarin op het einde MC Hammer bij de zanger(es) aankomt met een contract dat hij/zij alle royalties aan hem moet afstaan? Ik heb alleen het einde gezien, maar ben benieuwd hoe het liedje heet en wie het zingt.
Alvast bedankt!
Thanks! Die zocht ik inderdaad. Te gekke clip!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_(TV_series)quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:53 schreef Spacekitten het volgende:
Ik zoek een serie, heb geen idee of ie onbekend is of niet.
Was een engelstalige serie over een jongen die in een coma lag.
Hij was tijdens zijn coma in een of andere "fantasie" wereld op zoek geloof ik naar de weg terug naar zijn eigen wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |