Vind ik ook, maar zijn fans vinden het denk ik leuk!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Die jingle's zijn echt fucking irritant.
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Gemist
Mijn wekkerradio stond nog op Giel Beelen ingesteld
quote:
Ze moeten nog wel even de playlist wat uitbreiden. Wellicht zou het een idee zijn als ze ook de 70's erbij doen, ipv enkel 80's en 90's.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Paul het volgende:
Veronica gaat gewoon een toppertje worden
In de ochtend Rick en 's middags Somertijd
Erik de Zwart erbij
kompt helemaal goed met Veronica
Zou ik geen probleem mee hebben, wat 70's tussendoor liever dan dat ze platen uit 2009 opeens gaan draaien tussendoorquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even de playlist wat uitbreiden. Wellicht zou het een idee zijn als ze ook de 70's erbij doen, ipv enkel 80's en 90's.
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat opquote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Paul het volgende:
Veronica gaat gewoon een toppertje worden
In de ochtend Rick en 's middags Somertijd
Erik de Zwart erbij
kompt helemaal goed met Veronica
Ik vind het echt grappig altijd Somertijd, lig altijd dubbel.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat op
stelletje idiote lachzakken die om alles lachen wat los en vast zit.
Doe dan maar Coen en Sander in de middag![]()
ik mis nog steeds de goeie oude tijd van Ruud de Wild in de middag op 3FM met Sander de Heer en Jeroen KidV
Ze lurkt alleenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef jimmyrodgers het volgende:
Jullie luister serieus radio? Maar Paul waarom post je zusjes niks?
Ik mis Jensen in de middag op Yorin FMquote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat op
stelletje idiote lachzakken die om alles lachen wat los en vast zit.
Doe dan maar Coen en Sander in de middag![]()
ik mis nog steeds de goeie oude tijd van Ruud de Wild in de middag op 3FM met Sander de Heer en Jeroen KidV
Leek me ook leuk ja, heb het toen nooit gehoord, maar heb ongeveer alle fragmentjes teruggeluisterd op youtubequote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik mis Jensen in de middag op Yorin FM
Nou nee, ik heb altijd Giel afgewisseld met radio veronica/radio 538quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef IJsbergsla het volgende:
Langzaam maar zeker laat Paul Giel los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |