Serieus?quote:
Ik heb die vorige week gezien, wat was die film slecht..quote:
Nee hequote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb die vorige week gezien, wat was die film slecht..
Voor vanavond ja?quote:
Ik herzie mijn mening.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er 1 flink plotgat inzitten toen ze samen aan het googlen waren..... dat je in de nabijheid van anderen samen doet alsof ... ok. Dat je dat nog steeds doet als de anderen je duidelijk niet horen, puur for the sake of the audience.... nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 10:04:02 ]Fuck the EBU
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:24 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je even spoilertags gebruiken? Je verklapt nu de hele film denk ik...in ieder geval weet ik u al een groot gedeelte van de film...
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 10:04:16 ]
Sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Wil je even spoilertags gebruiken? Je verklapt nu de hele film denk ik...in ieder geval weet ik u al een groot gedeelte van de film...
Vond ik ook raar. Enige verklaring is dat ze hun rollen gewoon extreem serieus namen, en echt die andere personen "werden".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er 1 flink plotgat inzitten toen ze samen aan het googlen waren..... dat je in de nabijheid van anderen samen doet alsof ... ok. Dat je dat nog steeds doet als de anderen je duidelijk niet horen, puur for the sake of the audience.... nee.
Ze gingen pas los toen ze aan de crystal meth gingen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Enige verklaring is dat ze hun rollen gewoon extreem serieus namen, en echt die andere personen "werden".
Ben toch gegaan en hij viel me 90% meequote:
Ik ben ook gegaan en vond het een slechte film. Travolta's rol was overtrokken en werkte voor mij niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben toch gegaan en hij viel me 90% mee
Dat dus, jammer idd, want als je de trailer ziet verwacht je wat beters. Wat wel leuk was, was dat ik toen op vakantie was in New York, en die film zich afspeelt op de metrolijn van ons hostel richting Times Sqrquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben ook gegaan en vond het een slechte film. Travolta's rol was overtrokken en werkte voor mij niet.
Denzel's rol was wel goed maar niet meer dan dat. En qua verhaal had er veel meer uitgehaald kunnen worden vind ik.
Nee dit vond ik geen goede film
Niet te veel spoileren hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef wdn het volgende:
Het zou een stuk beter zijn geweest als de rol van Travolta minder overtrokken was. Hij kwam niet goed over. Zijn motief om dit te doen kwam denk ik niet over bij mij. Snap je wat ik bedoel?
Het verhaal zelf zou al een stuk beter zijn als dit gebracht zou worden als een 1-2tje met Garber waarbij hij uiteindelijk met de 300m vandoor gaat
Nee, maar er wordt nu al wel dat duidelijk over de rol van Garberquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:28 schreef wdn het volgende:
Sorry![]()
Maar mijn posts gaan eigenlijk over dingen die niet in de film zitten (die 300m maakt niet zo heel veel uit toch?
)
Zucht. Irritant die sneak topics als je wil after-party-en
zie je nou wel dat ik dat ook kanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's wel een beetje gevaarlijk van dit topicnapraten over de sneak en dan mensen die toevallig die week de sneak niet hebben gezien
Ja makkelijk he, via mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie je nou wel dat ik dat ook kan
Die blijkt mee te vallen, al ziet het er echt bagger uit. But I'm not sure ofcoursequote:
wtf Cameron's avatarquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |