Simpeler? Hoeveel simpeler dan een rechthoekige lap stof kan het zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, die draagdoeken zijn inderdaad allemaal enorm duur. Ik kende zulke soorten ook helemaal niet, m'n zus heeft een heel andere. Veel simpeler..
Sommige dingen op die site zien er anders behoorlijk ingewikkeld uit!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Simpeler? Hoeveel simpeler dan een rechthoekige lap stof kan het zijn?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
We hebben nu trouwens een derde woonkamer hier in huis, want de deurwaarders en politie gisteren hebben de kamer gewoon open gelaten. We gaan er of een wietplantage van maken of kippen houden.
Dat idee van kippen houden is wel leuk. Heb je altijd verse eierenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
We hebben nu trouwens een derde woonkamer hier in huis, want de deurwaarders en politie gisteren hebben de kamer gewoon open gelaten. We gaan er of een wietplantage van maken of kippen houden.
Ik wil welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef maok het volgende:
Ik geloof dat ik ook geen sinterklaas vier. Iedereen klaagt dat ie al zo vaak sinterklaas moet vieren en daarom willen ze niet met mij vieren.
* maok geen ouders, broertjes, zusjes, oma's en opa's en al helemaal geen schoonouders heeft die sinterklaas gaan vieren.
quote:
Omdat julle elkaar elke keer zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo dom, er is een jongen in de UB die ik helemaal niet ken, en hij mij niet, maar elke keer als we elkaar zien roepen we heel enthousiast hoi tegen elkaar. Waarom?.
Ik zie zoveel mensen elke keer.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat julle elkaar elke keer zien.
Maar die zeggen dan weer geen hoi.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie zoveel mensen elke keer.
Nee. Dat is ook gebruikelijker.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar die zeggen dan weer geen hoi.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie het nog niet...
DRAAGDOEK DRAAGDOEK DRAAGDOEK DRAAGDOEK
Ik zeg ook vaak hoi tegen mooie meisjesquote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo dom, er is een jongen in de UB die ik helemaal niet ken, en hij mij niet, maar elke keer als we elkaar zien roepen we heel enthousiast hoi tegen elkaar. Waarom?.
Ik moet opeens aan je cadeau's van vorig jaar denkenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet nog wel even vrij zien te krijgen 6 december, anders is het geen Sinterklaas voor mij dit jaar..
Met de familie van Do2 gaan we een weekendje naar het huisje van zijn vader in Drenthe en het daar vieren.
Gat in de markt, begin een supermarktquote:Op donderdag 6 november 2008 20:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hier alles goed! Werk bevalt uitstekend! Alleen geen supermarkt in de buurt blijft vervelend
Dat was wel wat meer dan een liter. In een picher zit 1,8Lquote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb ook wel zin in een liter.Maar het wordt een Duveltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Pitchers moet je delen joh. Toen ik nog regelmatig in Peter Pan zat bestelden we altijd pitchers, wel makkelijk met rondjes geven.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef JH87 het volgende:
Ik zag laatst ergens iets van een kroeg hier in de stad waar je voor zeven euro een pitcher had. Die moet ik nog een keer leeg zien te krijgen.![]()
Liters heb ik wel vaker gehad.
Tijd voor een pitchermeet?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef JH87 het volgende:
Ik zag laatst ergens iets van een kroeg hier in de stad waar je voor zeven euro een pitcher had. Die moet ik nog een keer leeg zien te krijgen.![]()
Nee, ieder een eigen pitcher.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef maok het volgende:
[..]
Pitchers moet je delen joh. Toen ik nog regelmatig in Peter Pan zat bestelden we altijd pitchers, wel makkelijk met rondjes geven.
Heb je een liter-burnout?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef JH87 het volgende:
Is dat interview van jou op Oogradio eigenlijk nog ergens terug te luisteren?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ieder een eigen pitcher.
Goedemiddag trouwens, nog één college morgen & dan alweer weekend & een geweldig weekend gaat het worden
We zijn nog druk bezig met de boel in stukjes te knippenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef maok het volgende:
[..]
Is dat interview van jou op Oogradio eigenlijk nog ergens terug te luisteren?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op James Bond.
Ik op Rosequote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
jawel man. Ik wil verliefd zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef JH87 het volgende:
Ik ben niet verliefd. En tegen zo'n James Bond kun je nooit opboksen natuurlijk.
Kunnen we mooi combineren met mijn leningquote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
Liters zijn voor de amateurs.
Pitcher-meet sounds fine with me.
Jahaa ik ga al op fitness...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Al is James niet echt sexy.Deze niet in ieder geval, rothoofd. En dan toch he!
Jawohl, hij was gaaf! Heel veel geschiet, achtervolgingsscenes in gave auto's, James die overal dat strakke gezicht bij houdt en mooie Bond girls.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe was de film, Bob.? Of heb je de nieuwste niet gezien?
Dit was toch helemaal geen bondfilm. Alle nostalgie is eruit gelaten...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawohl, hij was gaaf! Heel veel geschiet, achtervolgingsscenes in gave auto's, James die overal dat strakke gezicht bij houdt en mooie Bond girls.
Maar ik ben sowieso Bond fan (behalve de vorige film) dus ik ben misschien bevooroordeeld.
True, en ik mis de Martini shaken, not stirred.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit was toch helemaal geen bondfilm. Alle nostalgie is eruit gelaten...
Ik ben James Bond -->![]()
Ik ben Bond, James Bond -->![]()
Was je ook gezellig in de must see?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
Haha, dat weet je nog!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan je cadeau's van vorig jaar denken
Haaj.quote:
Foto van schoenen!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen.
en een presentatie vandaag.
boh.
Hoezee! Maar goed ook dat je uit moet ziekenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag pas woensdag weer werkendus ik moet wel uitzieken
Wat ga jij vandaag doen, maok?
echt te flauw voor woordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef maok het volgende:
En als ze in Duitsland nog geen euro's hadden waren we nu rijk
Zal ik op mijn to-do lijstje zetten voordat ik naar Denemarken ga donderdag. (Ja daar ga ik ook echt heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je de goede ff markeren, voor je je vergist.
WoW meeting?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zal ik op mijn to-do lijstje zetten voordat ik naar Denemarken ga donderdag. (Ja daar ga ik ook echt heen)
Vandaar wat precies?quote:
Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.. En nu helemaal happy met Lyssa, mooi.
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.. En nu helemaal happy met Lyssa, mooi.
.
Wel ongeveeheer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef GooseFM het volgende:
[..]
16-06-08 Dus nog niet eens een half jaar geleden
quote:Man zwaargewond door steekpartij centrum Groningen
AMSTERDAM - Bij een steekpartij in het centrum van Groningen is een man zwaargewond geraakt.
ANP
Het slachtoffer werd vrijdag rond 15.00 rond neergestoken op het Martinikerkhof. De dader is voortvluchtig.
(c) Novum
Klaarlichte dag in het centrumquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leander!.
[..]
Wel ongeveeheer!.
Lyssa, ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor.. Gewoon, leuk, iemand uit het Brucetopic is altijd goed.
.
Oh, zo bedoelde je dat benaderbaar! Ja joh, ik heb ook niet voor niets veel te grote oren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]ik las ook niets verkeerds
meer grappig hoe ik en hij jou ooit gepm'd hebben over iets wat speelde
Ach, dan kan je ook Bruce goed horenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde je dat benaderbaar! Ja joh, ik heb ook niet voor niets veel te grote oren..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leander!.
[..]
Wel ongeveeheer!.
Lyssa, ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor.. Gewoon, leuk, iemand uit het Brucetopic is altijd goed.
.
Had ie maar niet "wat een stomme Lada" moeten zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klaarlichte dag in het centrumBenieuwd wat voor verhaal daar achter zit...
Komt omdat ik niet meer zoveel op fok zit.quote:
Oe ik ik ik!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer zoveel op fok zit.![]()
Ik ben dit weekend btw weer ff invalmod hierWil er nog iemand positeve notes?
Daar mag ik geen uitspraken over doen, sorry...quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:42 schreef teigan het volgende:
ik heb toch alleen maar notes van jou alexxxxx?
zo, een nacht lang geslapen, voel me weer een stuk beter..
alstuquote:
Ik vraag me af of het dan nog over gaat bij mijquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef teigan het volgende:
Maar na een nacht goed slapen voel ik me al een stuk beter..
ik ben gisteren overdag op 2 paracetamols doorgekomen.... ging nog redelijk goed ook...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het dan nog over gaat bij mij
maar paracetamol helpt wel
Ik heb nog geeneen note volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat er dan toch een god?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Wonderen, wereld en nog niet uit, Leander slaapt nu in de wieg!
Ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
TARA die iets repareertquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:38 schreef Isabeau het volgende:
RIP voor de dvd spelerWat denk je dat er nou mis mee was?
Nah!quote:
Des te meer reden voor een positeve note dusquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt vorige week al een echte foei note gekregen in PTA
Ik zou het hem niet nadoen hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Tara kan buitengewoon goed overleden apparatuur tot leven wekken hoor
Van de TTK mod kan je een positieve note ook wel vergetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
Des te meer reden voor een positeve note dus
Pas maar op, straks krijg je er nog een negatieve bij voor zeurenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Des te meer reden voor een positeve note dus
Je zit vol goede ideeėnquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef maok het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je er nog een negatieve bij voor zeuren
Krijg je daar ook positieve notes voor?quote:
quote:Man neergestoken op kerkhof Groningen
Binnenlands - door Nina (funk_you) op 08-11-2008 @ 17:48
Gistermiddag rond 15:15 uur is er een man neergestoken op het Martinikerkhof in Groningen. Volgens ooggetuigen is de man tot zes maal toe in zijn been en romp gestoken. Volgens de politie gaat het om twee dakloze mannen die ruzie kregen op het kerkhof.
Door de intense ruzie trok een van hen een mes en stak de ander neer. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd, De dader vluchtte na de daad snel weg, maar kon later worden aangehouden op het Dampsterdiep.
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou een teken van triestheid zijn.
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef maok het volgende:
[..]
Krijg je daar ook positieve notes voor?![]()
a;ls ik voor mezelf spreek: ik pleur gewoon persberichten onlinequote:Op zaterdag 8 november 2008 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat ook nogChecken nieuwsposters nooit makkelijk te checken feitjes?
Ja, een steekpartij op een kerkhof is nņg spectaculairder dan een simpele steekpartij in het centrumquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:56 schreef maok het volgende:
Klinkt natuurlijk veel leuker zo met kerkhof
Tsch... klaploperquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef maok het volgende:
Wel jammer dat ik het spectakel heb gemist, ik kan het vanaf de koffiehoek op mijn werk zien, maar ik was te druk bezig met werken ipv koffiedrinken.
Bij 't stoepje of een andere? Ik heb bij 't stoepje wel eens iets gekocht dat er op leek maar het net niet was. Maar het vloerbrood van de Jumbo is eigenlijk wel precies hetzelfde en ook iets goedkoper dan brood van de markt. Ik ben dus weer tevreden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Tsch... klaploperIk heb trouwens oerbrood gezien, bij de broodkraam op de markt. Of is dat geen echt oerbrood?
lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat is 'echt' oerbrood? Is dat uit opgravingen bij nederzettingen van de Neanderthalers afkomstig?
Je hebt me ook nog echt een note gegeven ookquote:
Dat is op te zoeken hequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:07 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneen note volgens mij.
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:25 schreef maok het volgende:
[..]
Je hebt me ook nog echt een note gegeven ook, tenmiste ik heb er nu 3 op de teller.
quote:
volgens mij weet ie datquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een note ik heb een note ik heb een note.
Ik ook, ik weet precies waar de 3 notes vandaan komen, 2 positieve en eentje omdat ik een linkje had geplaatst wat blijkbaar niet mocht en dat vind ik genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef JH87 het volgende:
4,50 toch? Is me toch iets te duur, ik hou 't maar bij een mysterie.
Nog wel 2 positieve notes van Alexxxxxquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:31 schreef maok het volgende:
Ik ook, ik weet precies waar de 3 notes vandaan komen, 2 positieve en eentje omdat ik een linkje had geplaatst wat blijkbaar niet mocht en dat vind ik genoeg.
Precies die 4 notes kunnen me gestolen worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef JH87 het volgende:
oooooh, dat mag jij helemaal niet vertellenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog wel 2 positieve notes van AlexxxxxNou, wees er blij mee
PSM zijn notes zijn hun geld wel waard btw.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef JH87 het volgende:
Waar kan ik die inzienquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PSM zijn notes zijn hun geld wel waard btw.
heheh hoe duur zijn die?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat niet veel bijzonders in hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik bied 0,20 e.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef maok het volgende:
Zullen we een inzamelactie beginnen zodat psm zijn notes op kan vragen en hier kan posten?
Misschien heb je ook wel positieve notes van Alex, of doet ie dat alleen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik weet niet eens waarom ik 11 notes heb. Ik doe nooit wat verkeerd.
Whehe, de kans dat ik een positieve note van hem heb is nihil.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel positieve notes van Alex, of doet ie dat alleen bij vrouwen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel positieve notes van Alex, of doet ie dat alleen bij vrouwen?
kon niet meer slapen. Heb vrijdag met mijn halfzieke hoofd wat proefwerken ed. school laten slingeren, en kan het nu niet laten om daar verschrikkelijk over te zitten piekeren...quote:
Teveel bekenden.quote:Op zondag 9 november 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
Ah, hoe bevalt de UB Jop?
Moeten we nog even een datum prikkenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
Liters zijn voor de amateurs.
Pitcher-meet sounds fine with me.
Je bedoelt, je hebt het illegaal en niet geactiveerd en daarom werkt het nu niet?quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef JH87 het volgende:
Dolle boel!
Kan trouwens ieieieieieiemand mijn computer weer aan de praat krijgen? PauperPAUPERPAUPERPAUPER WINDOWS.![]()
quote:Groningen - Zaterdag heeft de politie in een woning aan de Goeman Borgesiuslaan in Groningen het stoffelijk overschot van een 25-jarige vrouw aangetroffen. Hoe de vrouw precies om het leven is gekomen is nog niet bekend.
Omdat er sprake kan zijn van een misdrijf, heeft de politie de omgeving ruim afgezet. Ook wordt er een buurtonderzoek gehouden. Op het lichaam van de vrouw zal sectie worden verricht, om achter de doodsoorzaak te komen.
Later in de middag is de Mobiele Eenheid met ongeveer 20 man ingezet om de omgeving uit te kammen. Omdat nog altijd niet duidelijk is wat zich precies in de woning heeft afgespeeld is men op zoek naar aanwijzingen.
wel, ze deed twee studies, en is pas later bij mijn studie begonnen... Ze was nog druk bezig met het halen van haar tweede bachelorquote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef maok het volgende:
Hier staat trouwens wat meer: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)at_in_Groningen_zuid
Maar het was een studente, ik neem aan dat die oud studiegenote van jou geen student meer was Teigan?
Vanavond bij hart van Nederland (22:45 uur)quote:Wat er precies aan de hand is, is nog onduidelijk. De politie heeft de omgeving rond het huis afgezet voor onderzoek. Meer vanavond in Hart van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |