Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.. En nu helemaal happy met Lyssa, mooi.
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik herinner me je lange pm van een half jaar geleden nog zo goed.. En nu helemaal happy met Lyssa, mooi.
.
Wel ongeveeheer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef GooseFM het volgende:
[..]
16-06-08 Dus nog niet eens een half jaar geleden
quote:Man zwaargewond door steekpartij centrum Groningen
AMSTERDAM - Bij een steekpartij in het centrum van Groningen is een man zwaargewond geraakt.
ANP
Het slachtoffer werd vrijdag rond 15.00 rond neergestoken op het Martinikerkhof. De dader is voortvluchtig.
(c) Novum
Klaarlichte dag in het centrumquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leander!.
[..]
Wel ongeveeheer!.
Lyssa, ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor.. Gewoon, leuk, iemand uit het Brucetopic is altijd goed.
.
Oh, zo bedoelde je dat benaderbaar! Ja joh, ik heb ook niet voor niets veel te grote oren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]ik las ook niets verkeerds
meer grappig hoe ik en hij jou ooit gepm'd hebben over iets wat speelde
Ach, dan kan je ook Bruce goed horenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde je dat benaderbaar! Ja joh, ik heb ook niet voor niets veel te grote oren..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leander!.
[..]
Wel ongeveeheer!.
Lyssa, ik bedoelde er niets verkeerds mee hoor.. Gewoon, leuk, iemand uit het Brucetopic is altijd goed.
.
Had ie maar niet "wat een stomme Lada" moeten zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klaarlichte dag in het centrumBenieuwd wat voor verhaal daar achter zit...
Komt omdat ik niet meer zoveel op fok zit.quote:
Oe ik ik ik!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer zoveel op fok zit.![]()
Ik ben dit weekend btw weer ff invalmod hierWil er nog iemand positeve notes?
Daar mag ik geen uitspraken over doen, sorry...quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:42 schreef teigan het volgende:
ik heb toch alleen maar notes van jou alexxxxx?
zo, een nacht lang geslapen, voel me weer een stuk beter..
alstuquote:
Ik vraag me af of het dan nog over gaat bij mijquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef teigan het volgende:
Maar na een nacht goed slapen voel ik me al een stuk beter..
ik ben gisteren overdag op 2 paracetamols doorgekomen.... ging nog redelijk goed ook...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het dan nog over gaat bij mij
maar paracetamol helpt wel
Ik heb nog geeneen note volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat er dan toch een god?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Wonderen, wereld en nog niet uit, Leander slaapt nu in de wieg!
Ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
TARA die iets repareertquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:38 schreef Isabeau het volgende:
RIP voor de dvd spelerWat denk je dat er nou mis mee was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |