Simpeler? Hoeveel simpeler dan een rechthoekige lap stof kan het zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, die draagdoeken zijn inderdaad allemaal enorm duur. Ik kende zulke soorten ook helemaal niet, m'n zus heeft een heel andere. Veel simpeler..
Sommige dingen op die site zien er anders behoorlijk ingewikkeld uit!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Simpeler? Hoeveel simpeler dan een rechthoekige lap stof kan het zijn?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
We hebben nu trouwens een derde woonkamer hier in huis, want de deurwaarders en politie gisteren hebben de kamer gewoon open gelaten. We gaan er of een wietplantage van maken of kippen houden.
Dat idee van kippen houden is wel leuk. Heb je altijd verse eierenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
We hebben nu trouwens een derde woonkamer hier in huis, want de deurwaarders en politie gisteren hebben de kamer gewoon open gelaten. We gaan er of een wietplantage van maken of kippen houden.
Ik wil welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef maok het volgende:
Ik geloof dat ik ook geen sinterklaas vier. Iedereen klaagt dat ie al zo vaak sinterklaas moet vieren en daarom willen ze niet met mij vieren.
* maok geen ouders, broertjes, zusjes, oma's en opa's en al helemaal geen schoonouders heeft die sinterklaas gaan vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |