quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op James Bond.
Ik op Rosequote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
jawel man. Ik wil verliefd zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef JH87 het volgende:
Ik ben niet verliefd. En tegen zo'n James Bond kun je nooit opboksen natuurlijk.
Kunnen we mooi combineren met mijn leningquote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
Liters zijn voor de amateurs.
Pitcher-meet sounds fine with me.
Jahaa ik ga al op fitness...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Al is James niet echt sexy.Deze niet in ieder geval, rothoofd. En dan toch he!
Jawohl, hij was gaaf! Heel veel geschiet, achtervolgingsscenes in gave auto's, James die overal dat strakke gezicht bij houdt en mooie Bond girls.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe was de film, Bob.? Of heb je de nieuwste niet gezien?
Dit was toch helemaal geen bondfilm. Alle nostalgie is eruit gelaten...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawohl, hij was gaaf! Heel veel geschiet, achtervolgingsscenes in gave auto's, James die overal dat strakke gezicht bij houdt en mooie Bond girls.
Maar ik ben sowieso Bond fan (behalve de vorige film) dus ik ben misschien bevooroordeeld.
True, en ik mis de Martini shaken, not stirred.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit was toch helemaal geen bondfilm. Alle nostalgie is eruit gelaten...
Ik ben James Bond -->![]()
Ik ben Bond, James Bond -->![]()
Was je ook gezellig in de must see?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |