Een slechte tvp daarentegenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een goede schwalbe is niks mis, ben ik van mening.
quote:
Al aangepast door Ludo, ja die van Janine.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Alessandro Del Piero #1: geweldenaar in Turijn.
TT-change. Alessandro
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef pfaf het volgende:
Komt er nu ook een nieuwe mod bij?
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?.
Nee, in eerste instantie wil ik het proberen te combineren (men zegt dat ik gek ben) en als dat niet gaat lukken, dan zie ik wel wat ik ga doen.
Sssst.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."
Ok. Succes ermee dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?.
Nee, in eerste instantie wil ik het proberen te combineren (men zegt dat ik gek ben) en als dat niet gaat lukken, dan zie ik wel wat ik ga doen.
* sjimz geeft FritsVanEgters een gele kaart voor een matig uitgevoerde schwalbe.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters gaat liggen in het strafschopgebied.
* FritsVanEgters verontschuldigt zich bij de scheidsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
* sjimz geeft FritsVanEgters een gele kaart voor een matig uitgevoerde schwalbe.
Dat was één van m'n eisen jaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef pfaf het volgende:
Ga je nu users bannen op verzoek ( PM ) eigenlijk?
Ray heeft PMquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Jij?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
geopend door de opvolgerquote:Op donderdag 6 november 2008 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?
De hulpmoderator is het hequote:
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
Je weet dat er een ban staat op lekken hequote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.
Een tampon wil ook wel eens helpen, maar ik zal mn mond verder houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat op lekken he
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Mag er een nieuwe geopend worden? Anders gooi die maar openquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?
We hebben je nooit willen hebbenquote:Jullie willen mij gewoon weg hebben. Dat is het!
Dat magquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag de TT veranderen in: Waar Pinokkio Bosz verlengt ?
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengd
Ray is inmiddels ook FA dus dat zijn 2 vliegen in 1 klapquote:
Maar je doet het niet?quote:
Waarom mag die onzin open blijven?quote:
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.quote:
Kick naar ONZ.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom mag die onzin open blijven?
Is weg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.quote:
Ik heb sinds je banterugkeer al regelmatig posts tegen jouw persoon verwijderd, nog voor jij het waarschijnlijk gezien hebt. Wat je zegt slaat nergens op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.
Het was geen kritiek ofzo op jou hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sinds je banterugkeer al regelmatig posts tegen jouw persoon verwijderd, nog voor jij het waarschijnlijk gezien hebt. Wat je zegt slaat nergens op.
Op wie van de VBL-mods was het dan wél kritiek?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Het was geen kritiek ofzo op jou hoor.Maar misschien kun je een keer een waarschuwing geven? Ze liggen er echt niet wakker van als er een keer een post ge-edit wordt.
Iemand als Juk is het ook niet met me eens, maar die reageert tenminste normaal.
Het wijzigen doen jullie prima hoor, maar wat ik bedoelde is dat jullie jezelf veel werk besparen als je gewoon iemand eens aanpakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op wie van de VBL-mods was het dan wél kritiek?
Je moet geen onzin verkondigen. Als wij persoonlijke posts tegen jou of iemand anders tegenkomen, dan wijzigen wij dat. Waar zijn je TR's en Feedbackverzoeken toen de posts die hieronder staan werden gepost?
Het grote Feijenoord-topic #409: Moeite met scoren
Het grote Feijenoord-topic #410: BOSZ OPROTTEN!
Het grote Feijenoord-topic #412: Waar Wijnaldum de baas is
Het grote Feijenoord-topic #407: Met een kansloos kut-elftal
Het grote Feijenoord-topic #407: Met een kansloos kut-elftal
Het grote Feijenoord-topic #406: Waar Greene moet oprotten
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Het grote Feijenoord-topic #401: Trots op Feyenoord!
Nee, dat bedoelde je niet. Je zei dit:quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Het wijzigen doen jullie prima hoor
En als wij vinden dat users een waarschuwing verdienen, dan krijgen zij die. Alleen zie je dat niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.
Zie Happels reactie nu maar, daar blijkt wel uit dat het weghalen niet veel indruk maakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde je niet. Je zei dit:
[..]
En als wij vinden dat users een waarschuwing verdienen, dan krijgen zij die. Alleen zie je dat niet.
Zie nu dat het de laatste tijd aardig reacties waren. Gewaarschuwd in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie Happels reactie nu maar, daar blijkt wel uit dat het weghalen niet veel indruk maakt.
Aangepast.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengt
Kan iemand wat tegen deze smerige opmerking doen, lollig doen over iets waarbij meer dan 100 doden zijn gevallen
Kan van mij wel even open blijven.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
Kan dit: Schorsing in de eredivisie na hoeveel gele kaarten? niet hier Het kleine VBL-Vraagbaak-topic
Die gozer komt keer op keer lollig doen. Wel misplaatst ja idd maar hij lokt het uit.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengt
Kan iemand wat tegen deze smerige opmerking doen, lollig doen over iets waarbij meer dan 100 doden zijn gevallen
Dan nog is het zo verwerpelijk om het te zeggen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die gozer komt keer op keer lollig doen. Wel misplaatst ja idd maar hij lokt het uit.
Ga je die andere gozer ook aanspreken dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog is het zo verwerpelijk om het te zeggen.
Gewoon niet meer doen dus.
Komt dat misschien doordat topics met vragen die daar in zouden horen, met regelmaat open blijven?quote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
Kan van mij wel even open blijven.
Het vraagbaak topic loopt toch minder goed dan verwacht.
Ik ga eens even het topic nalopen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga je die andere gozer ook aanspreken dan?
Nee hoor maar bedankt voor je kijk op dit.quote:Op zondag 9 november 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt dat misschien doordat topics met vragen die daar in zouden horen, met regelmaat open blijven?
Graag gedaan, waar dan aan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor maar bedankt voor je kijk op dit.
Dat hebben we op het begin ook gedaan maar vaak krijg je dan ook verschillende discussies door elkaar lopen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef rubbereend het volgende:
gewoon bij het sluiten van die vraag topics consequent doorsturen naar dat vraagbaaktopic. Het overige voetbalnieuws was jarenlang ook een succes omdat er consequent naar doorverwezen wordt. Dan weet na verloop van tijd het gros van de users het wel te vinden.
Klopt maar ik geef je ook de beweegredenen waarom we de andere topics voortaan open laten.quote:Op maandag 10 november 2008 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ik reageer dan ook alleen op je stellingname dat het topic niet bekend genoeg is. Niet over de andere problemen met het topic die je noemt.
Geen dankquote:Op maandag 10 november 2008 01:30 schreef rubbereend het volgende:
je hebt mijn weekend gemaakt, dank je
Wat is er dan precies mis met die afbeelding?quote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef xminator het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan deze post(afbeelding) : [Centraal] Galatasaray topic van de user genaamd meira.
Afbeelding = hele hoop gescheld .
Ik zie alleen een afkorting.quote:
Ne Kadar Fenerli Varsa Anasını Sikeyimquote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef xminator het volgende:
Er staat iets heel vreselijks.
sjimz hoe zou jij het vinden als ik schreef: ik neuk je moeder?quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie alleen een afkorting.
En zoals gezegd het plaatje staat in het GS topic, dus voor mij geen noodzaak om het te verwijderen.
ibnatorquote:Op maandag 10 november 2008 13:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ne Kadar Fenerli Varsa Anasını Sikeyim
Dan zou ik zeggen: "He pa, jij tegenwoordig ook op fok?"quote:Op maandag 10 november 2008 13:05 schreef xminator het volgende:
[..]
sjimz hoe zou jij het vinden als ik schreef: ik neuk je moeder?
Dat zal een grote orgie worden dan.quote:Of beter gezegd ik gebruik nu ajax voor het voorbeeldje: Hoeveel ajax supporters er zijn wij neuken al hun moeders.
Dat betekent het.
Het heeft in zoverre met voetbal te maken dat je hier praat over rivaliserende supportersgroepen van voetbalclubs.quote:Wat heeft dat nou met voetbal te maken?
Waarom niet op de man spelen maar iemand pakken die er niets mee te maken heeft?
Het probleem is dat ik dat al had gedaan in een topicreport gister, maar daar is dus niets mee gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:08 schreef denthemen het volgende:
Geef het dan gewoon aan, je draait er maar om heen. Als je gewoon in 1 keer aangaf wat er stond dan was hij al weg
Oke dus dan hebben we het vrijbrief om te schelden en te kankeren jegens gs als het maar in het Fenerbahçe topic staat? Bedankt ik weet genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: "He pa, jij tegenwoordig ook op fok?"
[..]
Dat zal een grote orgie worden dan.
[..]
Het heeft in zoverre met voetbal te maken dat je hier praat over rivaliserende supportersgroepen van voetbalclubs.
Ik wist niet dat het zo aanstootgevend was maar nog steeds, het staat in het GS topic dus waar maak je je druk om.
Problem solvedquote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat al had gedaan in een topicreport gister, maar daar is dus niets mee gedaan.
Adem nou eens rustig in en uit en trek niet zo snel conclusies.quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke dus dan hebben we het vrijbrief om te schelden en te kankeren jegens gs als het maar in het Fenerbahçe topic staat? Bedankt ik weet genoeg.
Het staat er anders wel zo letterlijk in.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adem nou eens rustig in en uit en trek niet zo snel conclusies.
Ik zeg daar dat je je niet zo druk moet maken over wat er in het GS topic gebeurt.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Het staat er anders wel zo letterlijk in.
Niet letterlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Het staat er anders wel zo letterlijk in.
quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
sjimz +1quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Donequote:Op maandag 10 november 2008 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
kan iemand de TT van het Feijenoord topic veranderen in: 't linkerrijtje is in zicht!
Het linkkerrijtje is in zicht past er niet meer achter?
BVD
Dankjewelquote:
Je wil je antwoorden nog insturen?quote:Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef VoreG het volgende:
De VBL ZomerQuiz 2008; Met mooie AktieSport-prijzen!
Vaduz had het al bekekenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
Gun ons even de tijd.
Janken doe je zeker van dat spel jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef dndiek het volgende:
Je bent een jankbal, Breach!
Je post / leest in livescoretopics vanwege de prachtige, intellectuele posts? Het is al jaren bagger.quote:
Ach stel je niet zo aan joh, het is toch zo...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic.
Ik wil het jullie niet te lastig maken. Maar voor de Eredivisie is er toch ook een apart Livescore-topic. Waarom niet voor de Beker dan? Laat iedereen lekker in zo'n topic baggeren en diegene die wat zinvols over de wedstrijd te melden heeft doet dat in het topic van de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je post / leest in livescoretopics vanwege de prachtige, intellectuele posts? Het is al jaren bagger.
Het verschil is dat dit live op televisie is en Eredivisiewedstrijden niet. Alleen van live wedstrijden (Champions League, UEFA Cup, beker) mogen topics geopend worden, de rest kan centraal.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil het jullie niet te lastig maken. Maar voor de Eredivisie is er toch ook een apart Livescore-topic. Waarom niet voor de Beker dan?
Dan nog hoef jij het hier niet te verkondigen dus blijf lekker weg als je niets nuttigs hebt toe te voegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan joh, het is toch zo...
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit live op televisie is en Eredivisiewedstrijden niet. Alleen van live wedstrijden (Champions League, UEFA Cup, beker) mogen topics geopend worden, de rest kan centraal.
Omdqat dat nogal trollend overkomt met die smiley erachter.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom is mijn 'tvp' in het ajax topic weg?Is dat tegen de regels?
Dat heeft hier ook heel veel mee te maken jaquote:Sjimz kan je het niet hebben dat je club heeft verloren?
Je bent wel overijverig bezig met het weghalen van gewone vragen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
TV aan het kijken en ondertussen aan het fokken.
En jij?
AFC Ajax-topic #1108 Waar Klaas-Jan wordt gemist.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent wel overijverig bezig met het weghalen van gewone vragen.
Het gaat gewoon helemaal nergens over man.Ik denk dat veel ajacieden door diequote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdqat dat nogal trollend overkomt met die smiley erachter.
Gewone tvp's worden sowieso altijd verwijderd door mij
[..]
Dat heeft hier ook heel veel mee te maken ja
Ik kan best objectief doen hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het gaat gewoon helemaal nergens over man.Ik denk dat veel ajacieden door diehelemaal door het lint gaan ja.Als je niet objectief kan zijn moet je ook geen mod worden.Feyenoord verliest elke week en dan komen er ook veel mensen lollig doen.Dat mag, als je maar niet te ver gaat
Ik zie geen connectie met Ajax. Jij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom word mijn reactie: "Ik heb ook een social life" weg gehaald?
Deze reactie van jou wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie geen connectie met Ajax. Jij?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Dirk-Kuijt is wel vaak niet thuis als Ajax verliest.
[..]
Ik zie toch echt het woord Ajax staanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Deze reactie van jou wel?
[..]
Ik haal alles wel weg, jij blij, ik nog meer blij.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot op met je trol!
Ik kom thuis- > start FOK op -> open de laatste pagina van het Ajax topic -> ik zie geen uitslag staan dus ik vraag wat ajax heeft gedaan!
![]()
Doe niet zo debiel johquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie toch echt het woord Ajax staan
Ik reargeerde ook weer op jou, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:
Net zoveel als deze van jou, waar ik enkel op reageer.
[..]
Daar reageerde je op mij hoor?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik reargeerde ook weer op jou, dus wat is je punt?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je er een kratje op zetten als je zo zeker bent van je zaak?
Mooi, dan kan ik dus ook al jouw posts weghalen uit het topicquote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
RayMania haal deze post van Sjimz ff weg aub. Heeft niets met Ajax te maken!
[..]
In veel van mijn posts zie ik toch echt het woord "Ajax" staanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dus ook al jouw posts weghalen uit het topic
Mooi.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In veel van mijn posts zie ik toch echt het woord "Ajax" staan
Dat je voortaan eens met beleid moet modden. En niet eerst mij op de vingers tikken voor iets wat je zelf 2 minuten later ook doet.quote:
Ik kom dan ook niet om te trollen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat je voortaan eens met beleid moet modden. En niet eerst mij op de vingers tikken voor iets wat je zelf 2 minuten later ook doet.
Wat een triest mannetje ben je tochquote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Edit: het duurde lang maar hij is weg.
Het gaat om het princiepe. Iemand dom noemen mag wel, maar iemand debiel noemen mag dan weer niet. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een triest mannetje ben je toch
Het ging meer om de post die je hier maakte voordat je de edit had gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat om het princiepe. Iemand dom noemen mag wel, maar iemand debiel noemen mag dan weer niet. Ik zie het verschil niet.
Reargeer nou eens op mijn vraag. Waarom mag je iemand wel dom noemen meer geen debiel? Het is allebei op de man spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging meer om de post die je hier maakte voordat je de edit had gemaakt.
Lekker provocerend overkomen weer
quote:dom bn, bw 1 met weinig verstand 2 van weinig verstand getuigend: zich van de(n)
quote:de·biel bn (psych) zwakzinnig in de lichtste graad; achterlijk
Ik zie daar toch duidelijke verschillen in.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reargeer nou eens op mijn vraag. Waarom mag je iemand wel dom noemen meer geen debiel? Het is allebei op de man spelen.
[..]
[..]
Ik zie het verschil niet. In beide gevallen wordt er op de man gespeelt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie daar toch duidelijke verschillen in.
iemand dom noemen vind ik veel minder erg dan iemand een debiel noemen.
Zo nu heb je antwoord op je vraag en ga nu maar weer lekker iets anders zoeken.
Verschil van mening dan en daar wil ik het bij latenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. In beide gevallen wordt er op de man gespeelt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg DK, als je eerst met je andere account roept dat de beker geen prijs is, en nu opeens wel, dan ben je toch dom bezig? Ik denk dat je sowieso wat voeten mag zoenen hier dat je er uberhaupt nog bent, aangezien je gewoon een kloon bent
Anyway: AFC Ajax topic #1110: Op naar zondag!
Ik vind het niet zo schokkend.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Anyway: AFC Ajax topic #1110: Op naar zondag!
Het is ook niet schokkend, maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot. Al weet hopelijk bijna iedereen uit het Ajax topic dat het geen zin heeft om een discussie aan te gaan hieroverquote:Op donderdag 13 november 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo schokkend.
En graag feedback gebruiken waarvoor het is.
Dat is dan afwachten, nu ga ik er niks aan doen. En een discussie over Ajax-supporters kan natuurlijk best, dat bedoelt Kopbal er ook min of meer mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef denthemen het volgende:
maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot.
Och guttegut. Er wordt toch ook een semi-grappige foto geplaatst van een groepje PSVers?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is ook niet schokkend, maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot. Al weet hopelijk bijna iedereen uit het Ajax topic dat het geen zin heeft om een discussie aan te gaan hierover
Als er verder in de andere topics normale discussies plaats zouden kunnen vinden dan zou het grappig zijn ja. Maar mensen als DK zitten op zulke opmerkingen te wachten om topics te verneukenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Och guttegut. Er wordt toch ook een semi-grappige foto geplaatst van een groepje PSVers?
Een onschuldige/ flauwe opmerking hier en daar moet gewoon kunnen vind ik. Niet zo huilen.
Werd jij ook voor Ajax modje aangezienquote:Op donderdag 13 november 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
omg weer de gebruikelijke Feyenoord users vs de Ajax modjes
sommige dingen zullen hier nooit veranderen/
nee ik had dergelijke aanvaringen zelden tot nooit. Die users beginnen al opgefokt en negatief omdat ze in discussie gaan met een mod die voor Ajax is en voor hun gevoel staan ze als 1-0 achter. Slaat nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd jij ook voor Ajax modje aangezien
Oud nieuwsquote:
Was al weg voor deze post.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HHC - Feijenoord live op RTL-7, Donderdag 20.45 uur.
Debiel mag niet meer....
dubbel slotje bedoel jequote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker bezig vanavond
3 prijzen graag
Het grote Feijenoord-topic #415: In de race voor 5 prijzen!
slotje.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker bezig vanavond
3 prijzen graag
Het grote Feijenoord-topic #415: In de race voor 5 prijzen!
Done.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Primera Division Toto was vol, vandaar even nieuwe draad gemaakt: Primera Division-toto 2008/2009 #2
Zou iemand deze even sticky kunnen maken?
Volgens mij ben ik nu de enige online, dus ik loop het even langs.quote:Op zondag 16 november 2008 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kan er eens gekeken worden naar pizzakoppo wiens trolls zich over VBL verspreiden.
Idd opvallend hoe die keer op keer wegkomt met z'n getroll.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Happel het volgende:
Vervelend kindje die Pizzakoppo. Doe er wat aan.
Vind ik ook. Raar dat er niets aan gedaan word.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Happel het volgende:
Vervelend kindje die Pizzakoppo. Doe er wat aan.
Pff. Thanks voor het melden.quote:
Dat deden we schat.quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Vriendelijk vrienden, zullen we FB weer gebruiken waarvoor het gebruikt moet worden?
Vandaar dat je ook door mag gaan met je gerotzooiquote:
Kijk nou eens verder dan je neus lang is voordat je deze uitspraken weer doetquote:Op zondag 16 november 2008 18:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook door mag gaan met je gerotzooi
quote:
Of jij bent traag.quote:
quote:
Weer zo'n bagger opmerking, discussie over Ajax/Feyenoord publiek is al 100x geweestquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.
Daar gewoon boven staan.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weer zo'n bagger opmerking, discussie over Ajax/Feyenoord publiek is al 100x geweest
Had hem nog niet gezienquote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef Kopbal het volgende:
Ajax - PSV #5
Sinds wanneer staat hier geen ban meer op?
Vind ik persoonlijk niet nodig.quote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef tong80 het volgende:
Idee om hem stickie te maken ?
VBL: wie is wie? #2.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Dos37 het volgende:
Kan deze van sticky af
De VBL ZomerQuiz 2008; Met mooie AktieSport-prijzen!
Al gedaan door detulp.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:10 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen #74: Heja Sverige! *O*
Kan Forza vervangen worden door Heja?![]()
Danke bitte..
Ik ga het aanvragen doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
misschien een leuk idee om de volgende topics te mergen
Wie zijn de toekomstige trainers onder de voetballers van nu & Welke huidige spelers worden later een [Top]trainer
Is al geedit!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #416: De jeugd heeft de toekomst!
Newbie snapt het nog niet helemaal.
Volgens mij moet die eerste 'e' een 'a' zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #416: De jeugd heeft de toekomst!
Newbie snapt het nog niet helemaal.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #417: kan dat er HIER nog ff voor.
Bedankt
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef dndiek het volgende:
Premier League-toto 2008/2009 #2
Mag er een kringeltje voor?
Ik denk dat je er minder last van zou hebben als je niet van die ongemerkt uitlokkende uitspraken zou doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand wat aan crane doen, hij lijkt me te stalken. Zie Wijnaldum topic.
Kunnen ze beter wat aan jou doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand wat aan crane doen, hij lijkt me te stalken. Zie Wijnaldum topic.
Want?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kunnen ze beter wat aan jou doen.
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er minder last van zou hebben als je niet van die ongemerkt uitlokkende uitspraken zou doen.
Dat is nou net het hele probleem met jou; jij plaatst het niet in het Van Wolfswinkel-topic maar in het Wijnaldum-topic puur om mensen te irriteren. Tenzij van Wolfswinkel bij Feyenoord had gespeeld; dan was je daar wel weer komen postentrollen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.
Ach kom op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.
Kan jij ergens anders de aandachtshoer spelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand SCH ff blij maken met een klooncheck? Ook hij is danig geinteresseerd in mij.
Er is nu maar 1 andere wedstrijd bezig dus het zal in het live topic al hoofdzakelijk over die wedstrijd gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ - Ajax was vorig jaar toch ook een eigen topic?
Lijkt me nu toch wel een stuk verstandiger...
Er is maar een andere wedstrijd, dus het moet zo ook kunnen.quote:Op zondag 23 november 2008 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ - Ajax was vorig jaar toch ook een eigen topic?
Lijkt me nu toch wel een stuk verstandiger...
Ik ben het die je Olsen Twinnetjes post weghaalt.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hou al op hoor voordat jullie me weer een ban aansmeren![]()
Maar jullie stellen je wel weer lekker aan vandaag
Je moet gewoon kappen met dat stomme gebagger van je. Praat over voetbal, niet over de rest.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hou al op hoor voordat jullie me weer een ban aansmeren![]()
Maar jullie stellen je wel weer lekker aan vandaag
Ik mag toch zelf weten hoe ik iemand begroetquote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het die je Olsen Twinnetjes post weghaalt.
Die soort posts doe je maar lekker in ONZ ofzo.
Ja en dat doe je maar lekker op msn of op fox kids chat.quote:Op zondag 23 november 2008 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten hoe ik iemand begroet
Geen idee.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Van wie is dit een kloon?
http://forum.fok.nl/user/history/236013
Jaaaaa......quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Van wie is dit een kloon?
http://forum.fok.nl/user/history/236013
Ray tegenwoordig welquote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef The_Verve het volgende:
Ik doel vooral op die flauwekul in het Groningen-topic.
FC Groningen #74: Heja Sverige! *O*
Ik dacht dat jullie dat zo even konden controleren...
Genoteerd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen #74: Berg met zijn hoofd al ergens anders?
Moet deel 75 zijn..
Cyberia was de gene die hem op slot gooide hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 01:24 schreef _Mike_ het volgende:
De titel van dit topic zegt genoeg.
AFC Ajax topic #1121 Sjimz open jij de volgende?
Smoesjesquote:Op donderdag 27 november 2008 08:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cyberia was de gene die hem op slot gooide hoor
Ik postte alleen door het slotje heen.
Ik heb gewoon al die laatste offtopic berichten verwijderd.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef xminator het volgende:
Kan er ff hier gekeken worden:
[Centraal] Fenerbahçe Topic #4
bvd.
Alsje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Jupiler League 2008/2009 #4: Telstar periodekampioen.
TT change naar Telstar periodekampioen
ajb.
Thanks, even kijken naar dat figuur.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
Live Eredivisieverslagen #71: Waar nu al tijd gerekt wordt Komt alleen weer om te trollen...
sure.quote:Op zondag 30 november 2008 12:58 schreef fransbreda het volgende:
Kan iemand ff 24 naar 25 veranderen aub.
Live wedstrijden via internet-streams #25
Foutje.
Had het al gezienquote:Op zondag 30 november 2008 13:08 schreef denthemen het volgende:
Live Eredivisieverslagen #74 Met Vit - Fey en Ajax - FCU
quote:Op zondag 30 november 2008 13:07 schreef Reanimation het volgende:
-normaal doen-
quote:Op zondag 30 november 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
BSB vervuilt het topic VBL met allerlei 'Nijland is een homo'-geleuter
quote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef marp0 het volgende:
Kanker Utrecht, zeer laf gevoetbald door hun.
Jij bent hier meer dan in welk ander topic dan ook hequote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik ook een tagje?
Nou inderdaad, dit is al mn zevende post in dit topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:52 schreef SCH het volgende:
Jij bent hier meer dan in welk ander topic dan ook he
Ben je zo weinig in de rest?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit is al mn zevende post in dit topic.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:02 schreef Breach het volgende:
O o, SCH is weer op zoek naar een relletje.
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
Mag het nieuwe Ajax-topic nummer 1128 gedoopt worden?
Kom maar met een suggestiequote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik ook een tagje?
Vind dit nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax-topic #1128: Vaarwel Godenzoon Paaskonijn is ook weer bezig.
Voor zover ik heb kunnen zoeken heb ik niets gevonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
"De Schwalbe": Wat vinden wij er eigenlijk van?
Is er een deel 2 van dat topic?
Ik zag dat het al niet meer nodig wasquote:Op woensdag 3 december 2008 20:58 schreef Beschouw het volgende:
Kan een modje het volgnummer in [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #145] Voor tuinfluiter aub veranderen in 145? Alvast bedankt
Beter dan zo'n logge olifant inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |