Oh hehe maargoed dan nog laten ze er vaak vieze overtredingen wel uit. Ben niet helemaal goed wakker vandaag vandaar.quote:Op zondag 30 november 2008 19:16 schreef N.i.c.k het volgende:
overtreding van Nesu zat er gewoon wel in hoor.
Goede samenvatting, als je dit vergelijkt met het commentaar van Leo Driesen dan is dat echt lachwekkend. Dat kun je geen journalistiek meer noemen.
Leo had het in zijn live commentaar ook over een schot van bouzabon in de 11e minuutdie kan ik me dan weer niet voor de geest halen.
Vermeer en zijn verdediging gaan niet vrijuit daar...want waarom liep er geen enkele verdediger mee met Keller???quote:Op zondag 30 november 2008 19:07 schreef _Mike_ het volgende:
Die gele kaart voor Vermaelen was echt zo onterecht..
Vermeer gaat ook niet vrij uit bij dat doelpunt...
Oleguer dekte helemaal verkeerd bij die corner.quote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vermeer en zijn verdediging gaan niet vrijuit daar...want waarom liep er geen enkele verdediger mee met Keller???
Lijkt me nietquote:Op zondag 30 november 2008 18:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]Heb ik zeker een andere wedstrijd zitten kijken
Jij hebt een samenvatting gezien?quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Had jij dat gevoel wel dat we zouden winnen? Ik totaal niet! Eerste helft was erg matig, weinig drang naar voren, veel balverlies met weinig goede combinaties. Tweede helft was redelijk maar ook niet meer dan dat!
Nopes, gehele wedstrijd! Samenvatting zag er nog wel aardig uit!quote:
Goede analyse. Eerste helft was echt slecht. Tweede helft was het beter maar echt veel uitgespeelde kansen heeft Ajax niet gehad. Kansen die er waren kwamen vooral uit de counter als er ruimte lag achter de verdediging van Utrecht. Zodra ze inzakten kwam Ajax er niet door omdat Ajax in een veel te laag tempo speelde. Winst was wel verdiend geweest op basis van het aantal kansen omdat Utrecht echt helemaal geen aanvallende intentie had.quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Had jij dat gevoel wel dat we zouden winnen? Ik totaal niet! Eerste helft was erg matig, weinig drang naar voren, veel balverlies met weinig goede combinaties. Tweede helft was redelijk maar ook niet meer dan dat!
Haha, ik kon jammer genoeg niet verstaan wat hij zeiquote:Op zondag 30 november 2008 20:39 schreef Silenus het volgende:
Het leukste was wel dat Floris Thoolen een 'Hans Westerhofje' had. Die sufferd had gewoon een minuut zijn microfoon open staan, hehe. Maar goed dat 'ie niet iets zei als 'Die klote Enoh kan er ook geen flikker van!!!'
Er zat iets over ballenjongens bij iig.quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Haha, ik kon jammer genoeg niet verstaan wat hij zei
Beter maakte hij ze helemaal af. Kon het ook niet verstaan, maar die gasten bakten er niks van vandaag.quote:Op zondag 30 november 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er zat iets over ballenjongens bij iig.
Geef maar, mijn avatar is sooo outdatedquote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef Houniet het volgende:
Ik stel mijn Micky UI beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zelf met de zonnebril krijg je er niet bij.
Heb je dat gifje nog in groter formaat?quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef maar, mijn avatar is sooo outdated
Komt er aan.quote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geef maar, mijn avatar is sooo outdated
Pfff, even zoeken maar denk het niet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog in groter formaat?
Ben JIJ Sam Sparroquote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef Houniet het volgende:
Ik stel mijn Micky UI beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zelf met de zonnebril krijg je er niet bij.
Komt er een achterquote:
Dat kan helemaal niet. Want ik weet zeker dat Sam Sparro nog geen woord Nederlands kan verstaan.quote:
Dankuquote:
Ik ook. In Hamburg, op de Reeperbahn!!quote:
Haha die gast lijkt er echt tering veel op niet normaalquote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook. In Hamburg, op de Reeperbahn!!
Inderdaad, snapte ook niet waarom die opnieuw een basisplaats had. Wisselvalligheid is gewoon het grote probleem, meer niet. En eigenlijk is het nog een redelijk weekend, we zijn toch een plaats gestegen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef Devz het volgende:
Dat sommige mensen Kennedy nog aardig vonden spelen ook
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha die gast lijkt er echt tering veel op niet normaal
Haha ok, ik dacht dat je zo'n gast bedoelde die ik wel vaker zie in het uitvak, die lijkt echt teveel op hem.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?
Is toch best tof.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zag hem serieus in Hamburg lopen. Hij dacht wel door te mogen lopen, maar ME stuurde hem terug. Heb hem nog gevraagd naar zijn dochter. Toch wel apart dat hij Ajax ook in Duitsland volgt, zou hij fan geworden zijn?
Ik zie het al helemaal voor me: Jaakke in z'n blote bast op 410 met zo'n bankovervallers maskerquote:
Jawel hoor, maar ben er bewust niet over begonnen. Ik kan het gejammer uit amsterdam namelijk al horen als ik dat doe. Was voor de zoveelste keer rood. Schwalbes en vuile overtredingen, het is net Ibrahimovicquote:Op zondag 30 november 2008 19:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Thaduck heeft dat zelfs niet gezien
Haha, hij gaf hem wel dus @ Studio voetbal![]()
Niet?quote:Op zondag 30 november 2008 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Jij moet je mond houden want je was niet eens in het stadion
Ik ga er niet vanuit als je dit in een eerdere post zet.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:
Ik vond dat het Utreg publiek er meer achter stond dan jullie hoor. Athans, zo klonk het op TV.
En de volgende keer komt het Utrechtpubliek weer fijn met een mannetje of 80. Of dan is het natuurlijk ineens weer een 'boycot'.quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hier hebben ze een grote bek, maar in het stadion zijn ze muisstil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |