Donequote:Op maandag 10 november 2008 17:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
kan iemand de TT van het Feijenoord topic veranderen in: 't linkerrijtje is in zicht!
Het linkkerrijtje is in zicht past er niet meer achter?
BVD
Dankjewelquote:
Je wil je antwoorden nog insturen?quote:Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef VoreG het volgende:
De VBL ZomerQuiz 2008; Met mooie AktieSport-prijzen!
Vaduz had het al bekekenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
Gun ons even de tijd.
Janken doe je zeker van dat spel jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef dndiek het volgende:
Je bent een jankbal, Breach!
Je post / leest in livescoretopics vanwege de prachtige, intellectuele posts? Het is al jaren bagger.quote:
Ach stel je niet zo aan joh, het is toch zo...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic.
Ik wil het jullie niet te lastig maken. Maar voor de Eredivisie is er toch ook een apart Livescore-topic. Waarom niet voor de Beker dan? Laat iedereen lekker in zo'n topic baggeren en diegene die wat zinvols over de wedstrijd te melden heeft doet dat in het topic van de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je post / leest in livescoretopics vanwege de prachtige, intellectuele posts? Het is al jaren bagger.
Het verschil is dat dit live op televisie is en Eredivisiewedstrijden niet. Alleen van live wedstrijden (Champions League, UEFA Cup, beker) mogen topics geopend worden, de rest kan centraal.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil het jullie niet te lastig maken. Maar voor de Eredivisie is er toch ook een apart Livescore-topic. Waarom niet voor de Beker dan?
Dan nog hoef jij het hier niet te verkondigen dus blijf lekker weg als je niets nuttigs hebt toe te voegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan joh, het is toch zo...
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit live op televisie is en Eredivisiewedstrijden niet. Alleen van live wedstrijden (Champions League, UEFA Cup, beker) mogen topics geopend worden, de rest kan centraal.
Omdqat dat nogal trollend overkomt met die smiley erachter.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom is mijn 'tvp' in het ajax topic weg?Is dat tegen de regels?
Dat heeft hier ook heel veel mee te maken jaquote:Sjimz kan je het niet hebben dat je club heeft verloren?
Je bent wel overijverig bezig met het weghalen van gewone vragen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
TV aan het kijken en ondertussen aan het fokken.
En jij?
AFC Ajax-topic #1108 Waar Klaas-Jan wordt gemist.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent wel overijverig bezig met het weghalen van gewone vragen.
Het gaat gewoon helemaal nergens over man.Ik denk dat veel ajacieden door diequote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdqat dat nogal trollend overkomt met die smiley erachter.
Gewone tvp's worden sowieso altijd verwijderd door mij
[..]
Dat heeft hier ook heel veel mee te maken ja
Ik kan best objectief doen hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het gaat gewoon helemaal nergens over man.Ik denk dat veel ajacieden door diehelemaal door het lint gaan ja.Als je niet objectief kan zijn moet je ook geen mod worden.Feyenoord verliest elke week en dan komen er ook veel mensen lollig doen.Dat mag, als je maar niet te ver gaat
Ik zie geen connectie met Ajax. Jij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom word mijn reactie: "Ik heb ook een social life" weg gehaald?
Deze reactie van jou wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie geen connectie met Ajax. Jij?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Dirk-Kuijt is wel vaak niet thuis als Ajax verliest.
[..]
Ik zie toch echt het woord Ajax staanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Deze reactie van jou wel?
[..]
Ik haal alles wel weg, jij blij, ik nog meer blij.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot op met je trol!
Ik kom thuis- > start FOK op -> open de laatste pagina van het Ajax topic -> ik zie geen uitslag staan dus ik vraag wat ajax heeft gedaan!
![]()
Doe niet zo debiel johquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie toch echt het woord Ajax staan
Ik reargeerde ook weer op jou, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:
Net zoveel als deze van jou, waar ik enkel op reageer.
[..]
Daar reageerde je op mij hoor?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik reargeerde ook weer op jou, dus wat is je punt?
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je er een kratje op zetten als je zo zeker bent van je zaak?
Mooi, dan kan ik dus ook al jouw posts weghalen uit het topicquote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
RayMania haal deze post van Sjimz ff weg aub. Heeft niets met Ajax te maken!
[..]
In veel van mijn posts zie ik toch echt het woord "Ajax" staanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dus ook al jouw posts weghalen uit het topic
Mooi.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In veel van mijn posts zie ik toch echt het woord "Ajax" staan
Dat je voortaan eens met beleid moet modden. En niet eerst mij op de vingers tikken voor iets wat je zelf 2 minuten later ook doet.quote:
Ik kom dan ook niet om te trollen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat je voortaan eens met beleid moet modden. En niet eerst mij op de vingers tikken voor iets wat je zelf 2 minuten later ook doet.
Wat een triest mannetje ben je tochquote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Edit: het duurde lang maar hij is weg.
Het gaat om het princiepe. Iemand dom noemen mag wel, maar iemand debiel noemen mag dan weer niet. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een triest mannetje ben je toch
Het ging meer om de post die je hier maakte voordat je de edit had gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat om het princiepe. Iemand dom noemen mag wel, maar iemand debiel noemen mag dan weer niet. Ik zie het verschil niet.
Reargeer nou eens op mijn vraag. Waarom mag je iemand wel dom noemen meer geen debiel? Het is allebei op de man spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging meer om de post die je hier maakte voordat je de edit had gemaakt.
Lekker provocerend overkomen weer
quote:dom bn, bw 1 met weinig verstand 2 van weinig verstand getuigend: zich van de(n)
quote:de·biel bn (psych) zwakzinnig in de lichtste graad; achterlijk
Ik zie daar toch duidelijke verschillen in.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reargeer nou eens op mijn vraag. Waarom mag je iemand wel dom noemen meer geen debiel? Het is allebei op de man spelen.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |