Wat is daar op tegen? Waar staat in de spelregels dat je mooi aanvallend voetbal moet spelen?quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
Dat kut afbraakvoetbal van Utrecht altijd. Dat die maar eens fijn degraderen.
Er wordt hier altijd gezeurd dat ik alleen maar iets zeg als Ajax niet gewonnen heeft. (Over mijn commentaar afgelopen donderdag lees ik dan weer niks. Zoals verwacht.)quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Suárez was vaak veels te langzaam voor de goal...
quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En zo verlies je het kampioenschap dus, niet met een nederlaag bij AZ...
Dat dus..quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Devz het volgende:
En precies door dit soort wedstrijden worden we weer geen kampioen.
Was met oranje ook zo. De hand van Bassie.quote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Ajax kan counteren![]()
als Ajax zelf het spel moet maken![]()
![]()
kutdag
Ja, het zijn niet de wedstrijden tussen de titelkandidaten onderling, maar wedstrijden tegen middenmoters (en zelfs laagvliegers) die beslissend zijn.quote:
Ja dacht dat ik het verkeerd verstondquote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Van Halst verbaast over de slechte corners en voorzetten van Kennedy... onder welke steen komt hij vandaan?
Helemaal mee eens, Suarez was zichzelf deze wedstrijd niet, het lijkt wel of hij vermoeid is.quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef dronkeykong het volgende:
Suarez wat een drama weer. Ouderwets k u t.
Kennedy hopelijk rot ie nou eens op godver.
Verspeeld is het nog niet, maar het wordt er niet gemakkelijker op. Het verleden wijst er echter wel op dat puntverlies in dit soort wedstrijden cruciaal is.quote:Op zondag 30 november 2008 14:30 schreef w00h00 het volgende:
mensen die denken dat nu het kampioenschap verspeeld is.![]()
Niet als dit vaker voorkomtquote:Op zondag 30 november 2008 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Stelletje pessimisten hier![]()
We worden gewoon kampioen
vind het opzich wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die Oleguer totaal niks vind. Man o man wat een ziekenhuisballen.
Yup Ole laat zich vaak heel makkelijk dollen en zn voorzetten zijn ook drama... jmmrgenoeg.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die Oleguer totaal niks vind. Man o man wat een ziekenhuisballen.
Dat hoort bij topvoetbal. (Zo speelde ik basketball op heel laagniveau.)quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef Cheiron het volgende:
Enutrecht..wat een zuigend kutteam zeg. alleen maar schoppen, zeiken en verdedigen.
Nee, ik vind hem ook bagger! Zowel aanvallend als verdedigend!quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Als verdediger vind ik hem wel aardig. Ik was echter wel verbaasd dat hij continue voorin liep om ballen voor te geven terwijl hij dat niet kan. Had dan van positie gewisseld met Van Der Wiel.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Die man kan er niet veel van. Hup, terug in de zak naar Spanje..quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!quote:Op zondag 30 november 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit welke kleur zn schoenen hebben?! echt..
Ben jij een kloon van Mekiquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!
Ik vond die omzetting juist goed, met Van der Wiel centraal werd de opbouw beter, en kwam er meer druk naar voren.quote:Op zondag 30 november 2008 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik snap Marco de laatste weken ook niet behalve het opstellen van Kennedy en het passeren van Gabri. Oleguer heeft duidelijk aangegeven zicht niet prettig te voelen als rechtsback. En wat ik zie de 2e helft...![]()
Die jongen komt daar gewoon duidelijk niet tot zijn recht. Zijn loopvermogen is bedroevend en om over zijn voorzetten maar te zwijgen.
lul niet zo dom manquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!
Maar juist in de laatste kwartier ging er veel af van die kant. Dan is het zo zonde om er een speler neer te zetten die niet het loopvermogen heeft om iedere keer op te stomen en een goede pass af te leveren. Bovendien liet hij zich wel heel makkelijk wegzetten door die papzak Ali. Dat was tenenkrommend om te zien.quote:Op zondag 30 november 2008 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vond die omzetting juist goed, met Van der Wiel centraal werd de opbouw beter, en kwam er meer druk naar voren.
Oleguer opstellen is sowieso zonde.quote:Op zondag 30 november 2008 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar juist in de laatste kwartier ging er veel af van die kant. Dan is het zo zonde om er een speler neer te zetten die niet het loopvermogen heeft om iedere keer op te stomen en een goede pass af te leveren. Bovendien liet hij zich wel heel makkelijk wegzetten door die papzak Ali. Dat was tenenkrommend om te zien.
Klopt. Suarez is geen nummer 9 en niet sterk in de lucht (lees: kopkracht!!).quote:Op zondag 30 november 2008 15:00 schreef Mr-Sander het volgende:
En het missen van Huntelaar doet toch wel pijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |