Ik ook. Daaraan zie je ook dat Suarez geen egoïstische vedette is die zijn eigen prestatie veel belangrijker vindt dan de teamprestatie. Mooi om te zien hoe blij Suarez ook is als anderen scoren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik geniet ook serieus als ik zie hoe blij Suarez is![]()
Niet op Dirk Kuijt reageren johquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jank toch niet zo. De sfeer is prima in orde de laatste tijd, iets dat vorig seizoen voorzichtig al is ingezet, en blijkbaar probeert nu ook Ajax zelf een en ander te verbeteren. Als de Kuip wordt leeg gespeeld en dat gebeurt ook vaker dan men in Rotterdam wil, dan zijn jullie ineens zogenaamd allemaal broodjes kroket halen. Ga toch heen.
Enoh ging ook echt helemaal uit z'n dak bij de 2 of 3-1quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik geniet ook serieus als ik zie hoe blij Suarez is![]()
en Micky....kippenvel vanmiddag
het is wel echt jah, maargoed. het is maar waar je je aandacht aan geeft.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.
Hoezo waardeloos? Is het waardeloos dat Ajax eens realistisch is en de 'supporters' (lees: business seats op de lange zijde bijv.) erop attendeert dat eerder weggaan enigszins lullig en respectloos is tegenover de club?quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik vraag me alleen af of dit echt serieus op het scherm wordt getoond? In dat geval zou ik het echt enorm waardeloos vinden.
Van der Wiel en Vermaelenquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
En deze foto is echt![]()
[ afbeelding ]
Weet ik. Maar ik wilde even 'ik jank niet' lezen.quote:
Ik kreeg echt een gigantische grijns op me smoel toen ik dit zagquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie je Enoh op de achtergrond (nummer 21) helemaal uit z'n dak gaan richting supportersquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Na welke goal was dat?quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Surequote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wilde even 'ik jank niet' lezen.
3-1 volgens mij.quote:
Bij elke club gaan er mensen vroeger weg, Ajax heeft het grootste stadion, de meeste toeschouwers, en gaan er dus ook de meeste mensen eerder weg. Dit is alleen maar een goeie zaak, eerder in het bericht is aangegeven dat Ajax erg blij is met hoe alles nu verloopt qua sfeer. Ajax wilt het gewoon nog beter maken, en men ziet dat het effect heeft op de prestaties, wij willen vooruit, en niet zoals jullie niet eens meedoen om Europees voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is dit?![]()
Niet om te trollen hoor, maar als zoiets op het scherm in de ArenA getoond wordt dan zijn jullie nog verder gezakt als het AZ publiek met hun handjeklappers.
[ afbeelding ]
Of is dit een Photoshop?
Deze foto verteld eigenlijk de hele wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Die reacties nu en die na het verlies tegen Volendam.
Waan van de dag en dat gaat in de topics van de topclubs altijd zo.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Het spel vandaag en woensdag.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
De bal is rond héquote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waan van de dag en dat gaat in de topics van de topclubs altijd zo.
Ik snapte dat sowieso niet zo goed. Ok ze speelden bagger maar zonder fatsoenlijke spits maakten ze de 5, 6 kansen niet die ze kregen, vandaag vlogen ze er wel in. Plus het feit dat het een op zichzelf staande wedstrijd is en Volendam met het vuur in de sloffen speelde toen ze merkten dat het er iets te halen viel. Het is gewoon onderdeel van het proces waar Ajax doorheen moet met de spelersgroep... maar gelukkig is er wel degelijk een stijgende lijn te merkenquote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
Als je even verder rondkijkt op die site zie je dat de meeste leden ervan 16 jaar zijn, en de oudste 18. Zeg genoeg lijkt me..quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
http://www.psvrw.nl/seizoen08-09/Ajax%20-%20PSV%202.html
En de wereldvreemde boertjes blijven na de wedstrijd gewoon doorgaan.
Maar HW bedoelt het allemaal niet zo negatief.quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.quote:Op zondag 16 november 2008 22:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij elke club gaan er mensen vroeger weg, Ajax heeft het grootste stadion, de meeste toeschouwers, en gaan er dus ook de meeste mensen eerder weg. Dit is alleen maar een goeie zaak, eerder in het bericht is aangegeven dat Ajax erg blij is met hoe alles nu verloopt qua sfeer. Ajax wilt het gewoon nog beter maken, en men ziet dat het effect heeft op de prestaties, wij willen vooruit, en niet zoals jullie niet eens meedoen om Europees voetbal
Heatwave... dan noem je ook wel iemand die nogal kritisch isquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij jullie is het wel extreem. Heatwave vond een paar maandjes geleden nog dat Emanuelsson z'n poten moest breken.
Urby is als verdediger gewoon een drama en zal dat altijd blijven... als middenvelder en vleugelaanvaller kan ie perfect zijn sterke kwaliteiten benutten zonder defensieve schade te berokkenen...da's het verschil denk ikquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat de laatste 2 jaar wel meevallen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.
Ach wij compenseren dat nog een beetje.quote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...
Vooral volhouden, dan ga je het ooit eens gelovenquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Was dat het of had je nog meer te melden?quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorig jaar of het jaar er voor, pin me dr niet op vast, liep ook de hele kuip leeg in de rust toen het zo goed gingquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwah. Verlies je zoals tegen Volendam dan komen de betweters reageren, win je zoals tegen PSV dan heb je last van de gloryhunters. Afgezien van een zekere overlapping.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar HW bedoelt het allemaal niet zo negatief.
Zijn toetsenbord begrijpt hem gewoon niet.
En ik denk dat het bij ons wat extremer is omdat er hier in VBL meer Ajacieden hebt rondhangen dus meer reacties.
Gek dan dat de sfeer vandaag beter was dan tijdens feyenoord-Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Emanuelson wil ik NOOIT meer als back zien. Als middenvelder doet-ie het leuk. Dat was mijn mening, dat is mijn mening en het zal mijn menig blijven (althans het zou me verbazen als-e plots WEL als back zou functioneren).quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou jeuk van inderdaad, met die klappersquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat de laatste 2 jaar wel meevallen.Kijk eens bij AZ ofzo, dat is pas erg.
Tuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah. Verlies je zoals tegen Volendam dan komen de betweters reageren, win je zoals tegen PSV dan heb je last van de gloryhunters. Afgezien van een zekere overlapping.
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gek dan dat de sfeer vandaag beter was dan tijdens feyenoord-Ajax.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit dus. Het blijft vermakelijk om te zien hoe jaloers ze zijn op ons weergaloze spel van vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi. Was dat het of had je nog meer te melden?
Wat jij vindt over ons publiek, over ons Ajax en over onze kampioenschappen en bekers interesseert ons geen ene moer.
Kan je niet gewoon uit dit topic verdwijnen? Zoals Ray al zei, jou mening over dit soort zaken boeit ons nietsquote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.
Ik heb het over de algehele sfeer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was als dat van jullie tijdens Feyenoord - Ajax. Toen hebben jullie 2x gezongen net nadat jullie gescoord hadden.
Toen vond ik 'm ook slecht. Het probleem is dat Ajacieden in debuut jaren vaak zo gruwlijk overschat worden. Dan valt het in het tweede jaar altijd wat tegen bij Joe Public ...quote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef TiMPiN het volgende:
Ik vond Urby in zijn debuutjaar als linksback echt geweldig, alleen dat niveau heeft ie daarna niet meer gehaald als back.
Ze hebben zelfs hyvesquote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoektocht naar Sjakie
http://www.psvrw.nl/seizoen08-09/Ajax%20-%20PSV%202.html
En de wereldvreemde boertjes blijven na de wedstrijd gewoon doorgaan.
En toch reargeer je erop.quote:Op zondag 16 november 2008 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon uit dit topic verdwijnen? Zoals Ray al zei, jou mening boeit ons niets
Daar kun je nu toch zelf over oordelen? Je zat toch vandaag in het stadion om de sfeer mee te maken, zodat je er nu een oordeel over kan geven? Of heb je de wedstrijd live gekeken met gedempt stadiongeluid? Of misschien wel de samenvatting?quote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou idd wel waardeloos zijn als de sfeer van jullie vandaag nog slechter was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |