abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62627398
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.

Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:16:20 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62627417
We zijn niet te benijden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62627427
Zoals ik al eerder zei; het wordt tijd om Bosz af te gaan rekenen. Na 3 jaar heeft ie een miljoen of 40 uitgegeven aan spelers maar is Feyenoord afgezakt tot het niveau Top Oss (al beledig ik nu Top).

Het enige wat ie had hoeven doen, is Feyenoord naar een stabiele plek in de subtop te lozen om langzaam weer door te groeien naar boven. Hij heeft het echter alleen nog maar erger gemaakt, slechter dan nu is gewoon niet mogelijk. De organisatie deugt gewoon nog steeds niet, is gebleken. Mooie verhaaltjes, maar Feyenoord is nog steeds verrot van binnen.
Cause nobody likes rock anymore!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:17:32 #5
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62627448
Mwah, hopen. Thuis winnen we vaak nog wel. Of speelt men iig goed.

Ik snap het steeds uitverkochte uitvak juist niet. Respect voor die mensen. Want van de 10 uitwedstrijden wordt Feyenoord 9 x vernederd.
pi_62627490
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dus, en met de illusie dat Feyenoord het wel kan maar dat het er alleen nog maar een keer uit hoeft te komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62627547
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, hopen.
Alsjeblieft.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:21:05 #8
123545 DatMeenJeNiet
pi_62627548
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
Zoals ik al eerder zei; het wordt tijd om Bosz af te gaan rekenen. Na 3 jaar heeft ie een miljoen of 40 uitgegeven aan spelers maar is Feyenoord afgezakt tot het niveau Top Oss (al beledig ik nu Top).

Het enige wat ie had hoeven doen, is Feyenoord naar een stabiele plek in de subtop te lozen om langzaam weer door te groeien naar boven. Hij heeft het echter alleen nog maar erger gemaakt, slechter dan nu is gewoon niet mogelijk.
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.

Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:22:24 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62627586
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.

Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Nee, omdat we na 3 jaar nog steeds met Greene en Bahia in de basis spelen.
2000 light years from home
pi_62627617
Het was weer bagger, maar toch vind ik Feyenoord niet kansloos voor een plaats bij de eerste 5 dit seizoen. Het is gewoon klote dat de helft van het elftal geblesseerd is. Als dat zo blijft zie ik het wel behoorlijk somber in...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:24:03 #11
53267 TC03
pi_62627636
Ik denk dat Feyenoord het linkerrijtje niet gaat halen dit jaar.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:24:18 #12
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62627642
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
We zijn niet te benijden.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62627665
quote:

[..]

Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald?
Al waren Maldini, Kaka en Ronaldo gehaald... Als je 15e staat in de competitie na zoveel investeringen, in Europa kansloos op je bek gaat tegen een miezerig clubje als Nancy en al jaren alleen maar afzakt dan doe je iets niet goed. Het kan me eigenlijk niet schelen wat Bosz doet, als het er maar voor had gezorgd dat Feyenoord weer stabiel was.
quote:
Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Je had toen beter een jeugdig elftal op kunnen gaan bouwen kun je achteraf zeggen. Leuk, een Europese topspits halen, maar elke middelmatige eredivisiespits is nuttiger.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:25:28 #14
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_62627681
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
pi_62627721
Waarom greene en mols nog worden opgesteld is echt een raadsel voor mij. Die gasten hebben al 2 jaar niets goeds gedaan en toch staan ze elke keer weer in de basis
pi_62627748
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom greene en mols nog worden opgesteld is echt een raadsel voor mij. Die gasten hebben al 2 jaar niets goeds gedaan en toch staan ze elke keer weer in de basis
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.
Maar nee, Feyenoord had verwacht 5 miljoen voor Buijs en Greene te krijgen ofzo.
pi_62627773
Omdat je simpelweg gewoon niks veel beters heb lopen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:28:39 #18
108558 Messenga
pi_62627785
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:28:41 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62627787
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:23 schreef Sloggi het volgende:
Het was weer bagger, maar toch vind ik Feyenoord niet kansloos voor een plaats bij de eerste 5 dit seizoen. Het is gewoon klote dat de helft van het elftal geblesseerd is. Als dat zo blijft zie ik het wel behoorlijk somber in...
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:29:05 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62627801
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Nee.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Nee.
pi_62627813
quote:
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebben ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:29:53 #22
108558 Messenga
pi_62627824
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Nee.
Geef eens argumenten waarom niet dan?
pi_62627825
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:30:37 #24
53267 TC03
pi_62627845
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Hij is traag en heeft duizend overtredingen nodig. Geen nuttige speler.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:30:49 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62627851
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:

[..]

Geef eens argumenten waarom niet dan?
Heel simpel, Bahia is vaak te laat en samen met zijn homeboy Greene krijg je altijd minstens nog wel 1 goal tegen. Verder hebben we geen 25-jarige dragende spelers nodig, maar goede spitsen en goede verdedigers.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:31:05 #26
108558 Messenga
pi_62627860
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebben ?
Nee, er is geen middenrif bij Feyenoord. Spelers die net dat stukje ervaring meedragen, maar niet al bijna bejaard zijn.
pi_62627868
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.
pi_62627896
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.
Nee, we hebben geen goed elftal, hoogstens elf goede spelers. Als je snapt wat ik bedoel.
pi_62627905
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.
Maar nee, Feyenoord had verwacht 5 miljoen voor Buijs en Greene te krijgen ofzo.
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62627928
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
Die investeerders moeten maar realistisch zijn dan.
pi_62627943
quote:
Wat in ieder geval zou helpen is als de club weer een beetje gaat winnen. Te beginnen donderdagavond tegen Nancy. Jacobs: "In de begroting zijn we uitgegaan van meedoen tot en met de groepsfase. Daarin zitten we nu. Alles wat daarbij komt, is mooi meegenomen."
Nou dat kan hij dus vergeten nadat ik deze wedstrijd gezien heb. Ik had er nog wel vertrouwen in. Maar was misschien wel tegen beter weten in.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:35:25 #32
123545 DatMeenJeNiet
pi_62627961
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.
pi_62627977
Het enige waar ik me nog een beetje aan vast houd, zijn de gevallen NEC, AZ, en Heerenveen waar is gebleken dat er opeens zomaar een vonk over kan slaan en een elftal opeens tot ongekende hoogten uit kan stijgen.
pi_62628091
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.

De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
pi_62628121
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.

De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:45:04 #36
123545 DatMeenJeNiet
pi_62628172
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:45:31 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62628183
TT
Ik ben inmiddels overleden
pi_62628204
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef Enchanter het volgende:
TT
Harde feiten helaas.
pi_62628222
Wat begin ik de laatste tijd respect voor met name Erwin Koeman te krijgen zeg.
pi_62628234
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.
Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda. Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.
pi_62628262
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda.
Mwoah, dat was zo toen we nog meespeelden om de eerste 5 plekken ja. Ook die voorsprong is verdampt nu.
quote:
Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.
Idd, als ik het Heerenveen-publiek vandaag zag.
pi_62628313
De eerste helft laat zien waar dit elftal toe in staat is. Geen groots voetbal misschien maar iig wel beter dan wat Nancy laat zien.
Dat je na rust gelijk met 1-0 achter komt door 2 fouten (El Ahmadi verliest voor de zoveelste keer deze wedstrijd knullig de bal en Bahia laat zo zijn man weglopen naar het midden) breekt deze ploeg gewoon. In de huidige negatieve spiraal kan je dat gewoon niet hebben.

Wat ik niet helemaal snap is gelijk die paniek weer, vooral Crane die zichzelf zelfs gelijk gaat geven.
De situatie is nog steeds niet veranderd. Dat Bahia en Greene nog deel uitmaken van de selectie wisten we 3 maanden geleden ook al. Er vallen steeds weer mensen uit met blessures (dat is iets waar ik me wel zorgen over begin te maken).
Waarom is het dan nu ineens Bosz of Verbeek die moeten opstappen? Verbeek lijkt me sowieso niet de man die verantwoordelijk is voor de spelers die er nu lopen.
Of je Bosz moet ontslaan vindt ik ook moeilijk. Aan de ene kant kan je hem niet zoveel kwalijk nemen omdat er gewoon geen geld is om Greene te vervangen en hij heeft spelers als Gio, de Cler en Hofland weten te halen. Dat Makaay niet brengt wat je zou verwachten kan hij ook niet zoveel aan doen. Aan de andere kant schijnt er wel 5 miljoen over de zijn voor een talent als Arnautovic, investeer dat dan in een fatsoenlijke verdediger.

Laat het wel duidelijk zijn dat ik niks zit te verdedigen maar de huidige situatie is allang bekend. Zolang niet iedereen fit is en er geen lekker draaiend elftal kan neergezet worden zullen we voorlopig nog wel even doorgaan met verliezen.
Of Greene en Bahia vervangen hadden moeten worden is een hele andere discussie als Vlaar en Lucius er gewoon hadden gestaan en ze elke week op de bank hadden moeten zitten.
The only thing I fear is my MoM
pi_62628314
1 ding weet ik wel. Ik ga zondag niet kijken wordt toch weer een verlies partij. Vertrouwen is hier echt gedaald naar niveau 0
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:52:40 #44
123545 DatMeenJeNiet
pi_62628335
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.

Deze grafiek presenteert een overzicht van twee van de belangrijkste inkomstenbronnen voor betaaldvoetbalclubs: wedstrijdbaten en sponsorinkomsten. Wedstrijdbaten betreffen opbrengsten verkregen uit recettes (competitiewedstrijden, KNVB beker, Champions League/UEFA Cup, intertoto competitie, play offs en overige), plaatsingspremies voor de Champions League/UEFA Cup en KNVB beker en opbrengsten uit de verkoop van seizoenkaarten. Sponsorinkomsten bestaan uit inkomsten verkregen uit shirtreclame, bordreclame, wedstrijdsponsoring, verhuur van ruimtes, kleding, naamgeving, collectieve contracten en overige sponsorinkomsten.

De wedstrijdbaten en sponsorinkomsten waren in het seizoen ’06/07 gemiddeld verantwoordelijk voor 71% van de totale inkomsten van de BVO’s. De wedstrijdbaten van alle huidige Eredivisieclubs bedroegen in het seizoen ’06/07 in totaal 117 miljoen euro. De sponsorinkomsten waren goed voor ruim 160 miljoen euro. Gemiddeld bedroegen de wedstrijdbaten 6,5 miljoen euro per BVO. De gemiddelde inkomsten uit sponsoring bedroegen 8,9 miljoen euro.
pi_62628374
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Harde feiten helaas.
Wel kut voor jullie supporters. Feyenoord verdient het niet om zo slecht te draaien imo.
pi_62628385
Wat een drama weer vandaag. Ben ik de enige die moest lachen bij de 3-0?Was toch gewoon te lachwekkend voor woorden?Die voorhoede creeert ook geen enkele kans, spelers passeren hun man niet, elke afvallende bal is voor de tegenstander, belangrijke duels om de bal worden verloren, de tegenstander is feller en heeft meer inzet etc. etc.Als ze zondag verliezen dan worden de supporters onrustig. Helaas zal Verbeek zich daar niks van aantrekken.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62628396
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Grafiek over sponsor-inkomsten en wedstrijdbaten.
Daar valt voor Feyenoord inderdaad nog een wereld te winnen. Maar vooral met betrekking tot sponsor-inkomsten heb ik het idee dat Feyenoord zich te makkelijk laat afschepen met een schijntje (als je kijkt wat Ajax voor elkaar krijgt).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:57:19 #48
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62628432
Feyenoord
pi_62628447
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een drama weer vandaag. Ben ik de enige die moest lachen bij de 3-0?Was toch gewoon te lachwekkend voor woorden?Die voorhoede creeert ook geen enkele kans, spelers passeren hun man niet, elke afvallende bal is voor de tegenstander, belangrijke duels om de bal worden verloren, de tegenstander is feller en heeft meer inzet etc. etc.Als ze zondag verliezen dan worden de supporters onrustig. .Helaas zal Verbeek zich daar niks van aantrekken
Wat moet hij eraan doen dan?
pi_62628481
De situatie is helemaal niet meer hetzelfde als 2 maanden geleden. Er staat een kern van een stuk of 9 spelers die nu gewoon op z'n minst redelijk ingespeeld had moeten zijn. Bovendien kon je in het begin nog zeggen dat het door een rode kaart of 1 tegengoal op een verkeerd moment kwam maar dat kan nu ook niet meer. Het enige excuus dat nog over is (de blessure's) kun je niet eeuwig blijken gebruiken. Zoveel blessure's zijn er nou ook niet meer, en bovendien zou de bank dit moeten kunnen op vangen tegen clubs als Nancy.

Verbeek hoeft voorlopig nog niet weg, die heeft allang bewezen dat ie met een club met fatsoenlijk beleid naar behoren kan presteren. Bosz hoeft niet weg om de resultaten van de afgelopen maand, maar omdat ie het na 3 jaar nog niet voor elkaar heeft gekregen om een stabiele organisatie neer te zetten. Je kunt van niemand wonderen verwachten als er geen geld is, maar zet de uitgaven van bijvoorbeeld Groningen en die van Feyenoord van de afgelopen 3 jaar eens naast elkaar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:07:11 #51
185115 Juk
Misschien
pi_62628632
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef Crane het volgende:
[quote]De situatie is helemaal niet meer hetzelfde als 2 maanden geleden. Er staat een kern van een stuk of 9 spelers die nu gewoon op z'n minst redelijk ingespeeld had moeten zijn.

Ik tel met Bahia, Greene, Mols en Fer 4 spelers die geen basisplaats verdienen. Dat zijn dus 7 spelers waarvan Biseswar alleen goed speelt met ruimte en Wijnaldum nog veel fouten maakt door zijn onervarenheid.
quote:
Bovendien kon je in het begin nog zeggen dat het door een rode kaart of 1 tegengoal op een verkeerd moment kwam maar dat kan nu ook niet meer.
De 1-0 viel op een vrij beroerd moment net na rust. Vooral als je in de eerste helft al op voorsprong kan komen.
quote:
Het enige excuus dat nog over is (de blessure's) kun je niet eeuwig blijken gebruiken. Zoveel blessure's zijn er nou ook niet meer, en bovendien zou de bank dit moeten kunnen op vangen tegen clubs als Nancy.
Helaas is het aantal blessures op plekken waar er juist geen vervanging is. En door het financiele beleid pre-Bosz kan hij niet echt aankopen doen voor op de bank, dus daar zitten jongetjes van 16.
quote:
Verbeek hoeft voorlopig nog niet weg, die heeft allang bewezen dat ie met een club met fatsoenlijk beleid naar behoren kan presteren. Bosz hoeft niet weg om de resultaten van de afgelopen maand, maar omdat ie het na 3 jaar nog niet voor elkaar heeft gekregen om een stabiele organisatie neer te zetten. Je kunt van niemand wonderen verwachten als er geen geld is, maar zet de uitgaven van bijvoorbeeld Groningen en die van Feyenoord van de afgelopen 3 jaar eens naast elkaar.
Zonder geld kan je ook niks kopen.
Deze discussie hebben we al een keer gevoerd en ik heb geen zin om alles voor de zoveelste keer te herhalen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:11 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62628649
tvp
pi_62628663
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:58 schreef Juk het volgende:

[..]

Wat moet hij eraan doen dan?
Lijkt me duidelijk dat dit zo niet werkt. Hij krijgt ze niet aan het voetballen. Hij is en blijft eindverantwoordelijk. Al die blessures zijn geen excuus. SNap sowieso niet dat hij Mols nog opstelt. Laat Erasmus lekker spelen. Gun die jongen wat extra minuten.Slechter dan Mols zal hij het echt niet doen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:09:48 #54
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62628680
Mols is inderdaad echt drama. Die kan echt he-le-maal niks meer.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:10:26 #55
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62628698
Waarom speelt die Erasmus zo weinig , hij werd toch de Afrikaanse Ronaldo genoemd ?
pi_62628717
quote:
Verbeek had een 'hele goede eerste helft' van Feyenoord in het UEFA Cup-groepsduel gezien.
nou als de eerste helft van Feyenoord al heel goed was dan belooft dat niet veel goeds.
pi_62628718
quote:
Bij Feyenoord komt crisis dichtbij
Door SJOERD MOSSOU

NANCY - Zo diep treurig als twee jaar geleden werd het niet, maar opnieuw bood Nancy een droevige aanblik voor Feyenoord.

Teleurstelling bij de spelers van Feyenoord na de 2-0. FOTO PRO SHOTS
Roemloos ging de Rotterdamse club tenonder in het Stade Marcel Picot tegen een verre van indrukwekkende tegenstander. Twee goals binnen zes minuten bezorgden AS Nancy een verdiende zege: 3-0.

Ook het laatste vleugje vertrouwen dreigt Feyenoord uit de handen te glippen. Waar het in de eerste competitieweken nog kon wijzen op het bij vlagen bemoedigende spel, oogde de Rotterdamse ploeg in Nancy apathisch en kwetsbaar.

Met drie zware competitiewedstrijden in één week voor de deur (SC Heerenveen-thuis, Sparta-uit en Roda JC-uit), komt een serieuze crisis angstig dichtbij in de Kuip.

Gertjan Verbeek blijft kalm onder de druk, maar ook de coach zal voelen dat het steeds lastiger wordt om zijn ploeg de goede kant op te duwen. Hoe gericht en hard de trainer ook werkt met zijn elftal, een negatieve spiraal is alleen met resultaat te doorbreken.

Tegen een matige Franse ploeg als AS Nancy bleef dat opnieuw uit, voor de zoveelste keer dit seizoen. Van de elf officiële wedstrijden die Feyenoord dit seizoen speelde, verloor het er al zeven.

Lichtpuntjes waren er nauwelijks voor de Rotterdammers. Roy Makaay viel weer in na zijn blessureperiode en dat was het eigenlijk wel in Frankrijk. Veel meer dan hopen op een onverwachte rugwind kan Feyenoord dezer dagen niet, met SC Heerenveen als eerstvolgende tegenstander.

Op zijn beurt vierde Nancy een onbezorgd feestje. De aanhang van Feyenoord had keurig gehoor gegeven aan het verzoek thuis te blijven, na de waanzinnige rellen van twee jaar geleden. Het duel verliep daardoor zonder wanklank. Fans van Feyenoord waren er nauwelijks. Ook in de binnenstad van Nancy bleef het rustig.

De Rotterdamse clubleiding op de tribune haalde daarover opgelucht adem, maar zag tegelijk het contrast met het vorige Europese uitduel tegen Kalmar FF. In Zweden (2-1 winst) werd Feyenoord gedragen door een luidruchtig Legioen, in Nancy bleef die steun uit.

Vraag is of het gisteren had uitgemaakt. Feyenoord droeg de vijftiende plaats in de competitie zichtbaar op zijn schouders mee, zoals ook de Franse nummer zestien lange tijd worstelde.

Het is dat er een blauw UEFA Cup-bord ter hoogte van de middellijn stond, anders had de nietsvermoedende toeschouwer zich bij een degradatieduel gewaand.

Vanaf de eerste minuut stond er stroom op 22 paar benen. Het rommelige schouwspel op het veld deed bij vlagen pijn aan de ogen. Aan beide kanten regende het slordigheden en zelden viel er een vloeiende aanval te ontdekken. Halve kansen waren er wel. Nancy was na twintig minuten twee keer gevaarlijk, met een vrije trap en een kopkans.

Giovanni van Bronckhorst kon twee keer vrij uithalen, maar scoorde niet. Aan het eind van de tweede helft kreeg Feyenoord zijn beste kans, na een goede aanval over de linkerkant. Tim de Cler bereikte Michael Mols, maar de spits gleed onderuit toen hij weg wilde draaien.

Niet lang daarna opende Nancy de score, kort na rust. Feret verstuurde een knappe pass door het hart van Rotterdamse defensie, Zerka omspeelde Henk Timmer en scoorde: 1-0.

Een treffer die Nancy steun gaf en Feyenoord verlamde. Steeds nadrukkelijker wankelde de Rotterdamse defensie en na 54 minuten was het opnieuw raak. Feret reageerde als enige goed op een voorzet van Tsafack en schoot simpel raak: 2-0. Wanhopig hief Timmer zijn handen ten hemel.

Feyenoord probeerde het nog wel, maar een echte wedstrijd werd het nooit meer. Op een forse kans voor Georginio Wijnaldum na kwam Nancy geen moment meer in de problemen, de bezoekers knokten tegen beter weten in.
Dramatisch oogde de Rotterdamse verdediging in de 85ste minuut, toen verdediger Helder zomaar door mocht lopen en de eindstand bepaalde: 3-0.

Met de hoofden diep gebogen liepen de Feyenoorders daarna van het veld.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:11:49 #58
63192 ursel
pi_62628726
Zpndag gewoon Makaay met Kermit in de spits..
pi_62628730
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Mols is inderdaad echt drama. Die kan echt he-le-maal niks meer.
Met z'n rug naar de goal is het nog wel aardig.Mols inspelen, Mols houdt de bal vast en zo kan het gevaarlijk worden door spelers die opkomen. Als je Mols gewoon goed dekt ligt heel Feyenoord plat. Verder kan Mols niks meer inderdaad.Ik neem hem niks kwalijk, hij lacht zich ook dood dat hij gewoon doodleuk in Feyenoord 1 speelt in een belangrijk Uefaf cup duel.
pi_62628762
Volgens El Ahmadi was de eerste helft goed.De eerste helft vond ik niet goed maar niet slecht. Wees een vent en zeg gewoon dat het een drama was
pi_62628964
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:07 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik tel met Bahia, Greene, Mols en Fer 4 spelers die geen basisplaats verdienen.
Bahia en Fer zouden normaal waarschijnlijk ook wel spelen hoor, in elk geval dicht tegen een basisplek aanzitten.
quote:
Dat zijn dus 7 spelers waarvan Biseswar alleen goed speelt met ruimte en Wijnaldum nog veel fouten maakt door zijn onervarenheid.
Ik vind Wijnaldum eigenlijk niet veel fouten maken. Fer wel, maar onervarenheid is geen excuus, je bent profvoetballer. Bij PSV en Ajax zijn de jeugdspelers net zo onervaren, maar daar worden blunders ook niet getollereerd.
quote:
De 1-0 viel op een vrij beroerd moment net na rust. Vooral als je in de eerste helft al op voorsprong kan komen.
Dat is absoluut geen excuus om er daarna nog 3 tegen te krijgen. Eerder om als een gek te gaan vechten en alsnog de 1-1 maken.
quote:
Helaas is het aantal blessures op plekken waar er juist geen vervanging is. En door het financiele beleid pre-Bosz kan hij niet echt aankopen doen voor op de bank, dus daar zitten jongetjes van 16.
Alsof degelijke spelers meteen miljoenen moeten kosten. Bij de clubs boven ons staat er ook geen verdediging die samen 20 miljoen waard is ofzo.
quote:
Zonder geld kan je ook niks kopen.
Wil je dat over 5 jaar nog steeds blijven herhalen? Bosz heeft in z'n periode bij ons genoeg geld uit kunnen geven. Veel meer zelfs dan dat ze bij clubs als NAC, NEC en Groningen uit hebben kunnen geven.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:26:40 #62
185115 Juk
Misschien
pi_62629054
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:22 schreef Crane het volgende:

[quote]
Bahia en Fer zouden normaal waarschijnlijk ook wel spelen hoor.
Bahia < Vlaar en Tomasson > Fer.

En voor de rest ga ik niet nog een keer die discussie aan want je bent zo eigenwijs als het maar zijn kan.
pi_62629056
Maar goed, wat wind ik me op weer. Ik ga zondag van een 2-0 of 3-0 verlies uit, dan hoef ik me achteraf ook niet meer zo druk te maken. Tenzij we met 4-0 of 5-0 verliezen.
pi_62629095
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:26 schreef Juk het volgende:

[..]

Bahia < Vlaar en Tomasson > Fer.
Ze zouden normaal in elk geval dicht tegen een basisplek aanzitten. Je doet alsof spelers op de bank niet hoeven kunnen voetballen.
quote:
En voor de rest ga ik niet nog een keer die discussie aan want je bent zo eigenlijk als het maar zijn kan.
Toch heb ik gelijk gekregen, vanavond weer eens.
pi_62629106
Waarom hebben jullie ooit de hoop gehad dat Verbeek dat zooitje ongeregeld wel aan het voetballen ging krijgen?
pi_62629126
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom hebben jullie ooit de hoop gehad dat Verbeek dat zooitje ongeregeld wel aan het voetballen ging krijgen?
Omdat dit zooitje op papier niets onderdoet aan Ajax, althans de eerste elf.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:31:01 #67
185115 Juk
Misschien
pi_62629146
quote:
Snap ik eigenlijk ook niet ... Ik denk dat ik er vanuit ging dat het niet slechter kon en dat Verbeek wel wat vechtersmentaliteit erin kon stampen. Helaas is dat nog niet helemaal gelukt.

Maar hij is pas een paar maanden bezig dus misschien komt het nog!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:32:06 #68
185115 Juk
Misschien
pi_62629168
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:28 schreef Crane het volgende:

Toch heb ik gelijk gekregen, vanavond weer eens.
Gelijk gekregen waarin?
pi_62629180
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Omdat dit zooitje op papier niets onderdoet aan Ajax, althans de eerste elf.
Dus op kwaliteiten vergelijk jij de spelers van Ajax met die van Feyenoord?
Niet persé omdat ik een Ajax supporter ben, maar ik denk dat Ajax iets meer kwaliteiten in huis heeft dan Feyenoord op dit moment.
pi_62629190
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef Juk het volgende:

[..]

Gelijk gekregen waarin?
Dat het in vergelijking met de afgelopen 3 jaar alleen maar slechter is geworden.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:33:29 #71
123545 DatMeenJeNiet
pi_62629201
quote:
Omdat we iets minder dan een jaar geleden bovenaan stonden.
pi_62629273
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dus op kwaliteiten vergelijk jij de spelers van Ajax met die van Feyenoord?
Ja, zo ongeveer:

Makaay, Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Wijnaldum, Vlaar, Hofland, De Guzman, Bruins, El Ahmadi en Timmer.

Die namen doen samen NIETS onder voor jullie basiselftal. Sterker nog, vraag het in Europa een gemiddelde voetbalfan en namen als Makaay, Gio en Tomasson zullen hem meer zeggen dan Huntelaar, Gabri en Suarez. Als je naar onze banken kijkt zie je echter idd een groot verschil.
pi_62629332
quote:
Om je diep voor te schamen

Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn. Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop.
Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.

Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.

Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.

Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.

Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.

De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.

AD
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:41:19 #74
185115 Juk
Misschien
pi_62629337
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer:

Makaay, Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Wijnaldum, Vlaar, Hofland, De Guzman, Bruins, El Ahmadi en Timmer.

Die namen doen samen NIETS onder voor jullie basiselftal. Sterker nog, vraag het in Europa een gemiddelde voetbalfan en namen als Makaay, Gio en Tomasson zullen hem meer zeggen dan Huntelaar, Gabri en Suarez. Als je naar onze banken kijkt zie je echter idd een groot verschil.
Crane maakt zichzelf weer even nog belachelijker dan dat hij al was
pi_62629381
quote:

[..]

Ja, zo ongeveer:

Makaay Gio en Tomasson zijn afgeschreven.(lees te oud)

Makaay, wanneer hij niet eens geblesseerd is, raakt geen ene pepernoot. Gio voetbalt leuk, maar kan het op sommige momenten niet meer bijhouden. Aan Tomasson wil ik geeneens woorden vuil maken.

Dat voetballiefhebbers eerder die namen gaan noemen, is misschien om hun verleden. Maar op basis van verleden kan ik hier ook nog wel wat namen wegzetten.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:43:53 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629389
quote:

[..]

Ja, zo ongeveer:

Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijk .
pi_62629406
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:10 schreef Enchanter het volgende:
Waarom speelt die Erasmus zo weinig , hij werd toch de Afrikaanse Ronaldo genoemd ?
Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.
That's all folks!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:46:11 #78
123545 DatMeenJeNiet
pi_62629427
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.
Had in de 8 minuten dat hij inviel wel 1 uitstekende pass op Makaay, wat de 2-1 had moeten zijn

Viel me vandaag pas op hoe belachelijk klein hij is, 1.67. Alsof er een F-juniortje meeliep.
pi_62629489
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijk .
Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.
pi_62629492
De meeste prestaties zijn gewoon afhankelijk van geld en een goede scouting.
Op die fronten laten veel clubs in Nederland het afweten tov de andere Europese landen(ook Ajax).

Wil Nederland aanhaken bij de Europese top(subtop), zal je de weg in moeten slaan van grote investeerders. En geloof me, ook al zit er een grote investeerder achter je club, je blijft toch wel juichen voor je club.
pi_62629590
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef patrickt37 het volgende:
De meeste prestaties zijn gewoon afhankelijk van geld en een goede scouting.
Op die fronten laten veel clubs in Nederland het afweten tov de andere Europese landen(ook Ajax).
Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.
quote:
Wil Nederland aanhaken bij de Europese top(subtop), zal je de weg in moeten slaan van grote investeerders. En geloof me, ook al zit er een grote investeerder achter je club, je blijft toch wel juichen voor je club.
PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:56:08 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629624
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.
Jawel, maar de voorhoede van Ajax is twee klasses beter dan die van ons. En de verdediging van Ajax is ook beter, ondanks dat die van hun nou niet echt geweldig is .
pi_62629633
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.
[..]

PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.
Omdat PSV een goede scouting heeft/had.

PSV behaalde resultaten op een paar spelers. Nu deze allemaal vertrokken zijn, zakt PSV als een kaarthuis in elkaar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:15:43 #84
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62629894
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Omdat PSV een goede scouting heeft/had.

PSV behaalde resultaten op een paar spelers. Nu deze allemaal vertrokken zijn, zakt PSV als een kaarthuis in elkaar.
PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voor )
Weisst
pi_62629967
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef erkel het volgende:

[..]

PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voor )
Hierin ben ik het niet met je eens. Ajax kan vrij makkelijk spelers/talenten halen, echter hebben deze spelers als doel om Ajax als springplank te gebruiken naar de Europese (sub)top.

Feyenoord heeft inderdaad het door jouw genoemde probleem.
pi_62631006
Ik word hier toch zo verdomd depressief van hè.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:27:46 #87
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62631284
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Geduld is het woord denk je niet?

We hebben geen cent te makken (zelfs niet voor transfervrije spelers ) Het elftal speelt goed en toont inzet maar het geluk en een aantal bepalende spelers ontbreken nog.

Ik denk niet dat de vlam in de pan gaat slaan want de supporters weten donders goed hoe de zaken ervoor staan en bovendien wie moeten we de schuld geven ?

Bosz
Verbeek?
De spelers?
Het bestuur?

Tis gewoon ff niet anders , ik ben blij dat we UEFA-cup spelen dit jaar want is goed voor de jonge gasten om internationale ervaring op te doen maar een ronde verder acht ik nu al uitgesloten.

Als je al ziet dat CSKA met 3 - 0 wint van Deportivo dan hoeven we niet te rekenen op een zege tegen CSKA en in principe is Deportivo ook gewoon een club met 5 x de begroting van Feyenoord + kwalitatief beter dan Nancy dus daar ff punten meenemen zie ik ook niet gebeuren

Lang en zwaar seizoen maar positief proberen te blijven
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62632198
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:39:43 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62632460
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.
Omdat ik niet meer inga op die trieste gezever van je...
Elite
Tegen TTIP
pi_62632862
quote:

[..]
Van Marwijk heeft Hofland, de Cler, Makaay en Gio gehaald.
pi_62632898
Ik voel trouwens bij een achterstand tegen Heerenveen een massaal "Kanker bestuur" spreekkoor aankomen.
pi_62632952
Waarom wordt Tiendalli er niet een keer ingezet ipv Greene. Maak je mij niet wijs dat die nog slechter kan verdedigen dan Greene
pi_62633248
Hoe kan het AD schrijven dat De Cler die aanval opzette waaruit Mols had moeten scoren? Dat was de enige die niet faalde hoor namelijk Hofland!!

En lag het aan mij of lag Timmer al op de grond voor er geschoten werd bij de 3-0 en waarom ging die bij de 1-0 niet met zn handen naar de bal?
pi_62633989
quote:
Marktplaats grappen ..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62634078
Lekker origineel ook zeg!
pi_62634114
Neej Feyenoord dat naar de keldert gaat das orgineel..............
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:08:43 #98
63192 ursel
pi_62634688
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Neej Feyenoord dat naar de keldert gaat das orgineel..............
Kheb ut nog niet eerder meegemaakt anders..
pi_62634689
Heb jij het ook geplaatst dan?

Maar worden belangrijke wedstrijden die er nu aakomen (Heerenveen, Sparta en Roda). Zijn niet de makkelijkste en als er dan geen resultaat gehaald wordt cq. geen verbetering in het spel zit, zal een groot deel van de supporters waarschijnlijk wel gaan morren. Het is tot nu toe rustig gebleven daar het spel gewoon lichpuntjes gaf en er gewoon een lijn inzat. Die lijn begint er nu beetje uit te gaan naar mijn mening.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:16:10 #100
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62634868
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe kan het AD schrijven dat De Cler die aanval opzette waaruit Mols had moeten scoren? Dat was de enige die niet faalde hoor namelijk Hofland!!

En lag het aan mij of lag Timmer al op de grond voor er geschoten werd bij de 3-0 en waarom ging die bij de 1-0 niet met zn handen naar de bal?
Ja, geef Timmer maar de schuld.

Het lijkt inderdaad wel alsof het met de week iets slechter gaat qua voetbal.
pi_62635139
Timmer is zeker niet hoofdschuldig maar leek wel of die het wel best vond bij de 1ste en 3de goal
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:47:16 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62635635
Lekker avondje weer gister...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62635764
Timmer is ook matig. Maar kan me ook best voorstellen dat hij gewoon moedeloos wordt van wat er voor hem staat.
pi_62635858
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:51 schreef blindgier het volgende:
Timmer is ook matig. Maar kan me ook best voorstellen dat hij gewoon moedeloos wordt van wat er voor hem staat.
Ik snap het wel maar eigenlijk mag dat niet natuurlijk
pi_62636179
Nog mensen geweest?
pi_62636565
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik snap het wel maar eigenlijk mag dat niet natuurlijk
Mag ook niet. Maar ik zou ook mijn hoofd schudden met zulke spelers voor je. Ook hoe je De Cler zag verdedigen bij die 2e goal. Dan komt er gewoon vanzelf een cynische lach op je gezicht.
pi_62637052
De Cler keek helemaal niet naar de bal, die rende al naar de hoek om die bal uit te verdedigen .
pi_62637266
Je zag het heel goed in de herhaling. Hij wilde al een kant oprennen. En ja toen zag hij dat die bal gewoon aangenomen werd door die speler van Nancy. Zag je ook aan zijn reactie.

Kon een cynische lach en wat scheldwoorden niet onderdrukken toen ik dat zag.
pi_62637939

Verbeek: 'Fouten op dit niveau afgestraft'

Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 08:10

Na de ruime nederlaag tegen AS Nancy (3-0) stak Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek zijn teleurstelling niet onder stoelen of banken. “Ja, ik weet het. Van de elf duels met Feyenoord heb ik er zeven verloren. Wat dat met mij doet? Dat is teleurstellend en niet leuk.”

Toch wil de Deventer oefenmeester niet de handdoek werpen. “Ik ga door. Opgeven komt in mijn woordenboek niet voor”, tekende de officiële clubsite van de Rotterdammers op uit de mond van de trainer. Over de wedstrijd zei Verbeek: “We hebben op momenten naïef en slordig verdedigd. Dat gebeurde dan ook nog eens op de verkeerde plekken in het veld. Dat wordt op dit niveau afgestraft.”

Feyenoord kreeg in een tijdbestek van tien minuten in de tweede helft twee treffers om de oren. Vijf minuten voor tijd kwam daar ook nog een derde bij in het Stade Marcel Picot. “Ik hoop dat dit soort slordigheden er in de toekomst uitgaan. Onze goede eerste helft maakt het extra teleurstellend dat de wedstrijd wordt beslist door momenten.”

Tegenover het ANP tenslotte zei Verbeek, die door de nederlaag direct laatste staat in Groep H: “Ik zie in onze wedstrijden voldoende positieve dingen, ook in deze wedstrijd tegen Nancy, maar die zie ik helaas nog niet terug in de uitslag. Het is duidelijk dat het daardoor steeds moeilijker wordt voor de spelers om zich op te laden. Deze nederlaag tegen Nancy geeft weer veel negatieve energie. Aan mij de taak om de ploeg toch met maximale inspanning tegen Heerenveen te laten spelen. Ik blijf ervoor gaan.”
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:21:03 #110
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_62638291
En toch geloof ik nog steeds dat het op een gegeven moment goed gaat komen...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_62638319
Vraag me nou af wat de technische staf en enkele spelers positief vinden aan de pot tegen Nancy. Positieve punten zijn mij toch echt ontgaan. Of je moet het debuut Erasmus en de terugkeer van Makaay als positief bestempelen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:24:21 #112
63192 ursel
pi_62638385
Feyenoord heeft een pitbull nodig

Dus we kunnen net als Barcelona van toen nog gerust 2e worden..

Ik zou zelf Kermit toch eens een wedstrijd zien willen spelen zondag..
En dus niet een flut inval beurtje van 5minuten..
pi_62638664
quote:
Feyenoord wil Ghanees talent terughalen

Volgens deze Ghanese website wil Feyenoord het Ghanese talent Abubakari terughalen naar Rotterdam. De middenvelder werd in 2005 naar Rotterdam gehaald, en maakte in het seizoen 2006/2007 zijn debuut voor de stadionclub tegen KV Mechelen. Uiteindelijk werd de speler verkocht aan het Griekse Panserraikos, waar hij grote indruk maakte. Abubakari speelde al een kwalificatiewedstrijd met Ghana voor de Olympische Spelen.
pi_62638858
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Is hij dat kleine negertje dat bij feyenoord rechtsback speelde? Geweldig voetballertje was dat.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62638905
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:40 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Is hij dat kleine negertje dat bij feyenoord rechtsback speelde? Geweldig voetballertje was dat.
Nee een verdedigende middenvelder.
pi_62638915
Nee. Denk dat je in de war bent met Gyan. Konden ze die maar terughalen.
pi_62639117
Nee Gyan ken ik wel. Ik denk dat het Tamboura was.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62639494
V Nijnatten in zijn column:
quote:
Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn.

Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop. Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.

Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.

Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.

Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.

Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.

De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen Ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:15:19 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62639907
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
V Nijnatten in zijn column:
[..]

Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
En ook in dit topic is het een zuur kutje.

(3 topics openen, 3 dezelfde berichten lezen )
pi_62640144
gewoon zondagmiddag de kelen smeren in de pub, en dan in het schemer met de lampen aan en met regen en wind op je poffert (W4, je-weet-zelluf) laten zien dat wij er ook nog zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62640601
Zolang het zooitje ongeregeld in het Maasgebouw blijft zitten wordt het echt niet beter hoor, geloof mij.

Dan kan Verbeek nog zo zijn best doen.
pi_62642139
quote:
De Guzman waarschijnlijk enkele weken tot MAANDEN uitgeschakeld

Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord gaat ervan uit dat Jonathan de Guzman lange tijd niet kan spelen. De bovenbeenblessure waar de middenvelder al enige tijd last van heeft en waardoor De Guzman het uitduel tegen AS Nancy miste, blijkt hardnekkiger dan gedacht.

"De intensieve behandeling van zijn blessure neemt zeker enkele weken en mogelijk zelfs een paar maanden in beslag," verwacht Verbeek

"Dat is nodig om weer fit te worden, want zo wekt het niet. Als alles voorspoedig verloopt, kan hij tegen de winterstop weer volledig aanhaken", hoopt Verbeek.

Voor Roy Makaay ziet het er beter uit. Verbeek: "Als Makaay bij de training van vrijdag en zaterdag geen terugslag krijgt, kan hij zondag mogelijk in de basis starten in het thuisduel tegen SC Heerenveen."

Voor de rest is de selectie van Feyenorod hetzelfde als die voor het UEFA Cupduel tegen AS Nancy.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:28:46 #123
53267 TC03
pi_62642216
Ongelofelijk.
pi_62642530
Maak van die gifbeker maar een gifemmer.
pi_62642680
-edit- Op Feyenoord.nl is er nog meer te lezen over het feit dat er geen Feyenoord supporters zijn afgereisd dan over de dramatische wedstrijd van gister avond

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 24-10-2008 15:58:39 (geen ziektes) ]
pi_62642952
Kan iemand mij nog op de postitieve punten wijzen waarover gesproken wordt door de technische staf? Ik heb ze nog steeds niet ontdekt.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:55:29 #127
63192 ursel
pi_62643175
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef blindgier het volgende:
Kan iemand mij nog op de postitieve punten wijzen waarover gesproken wordt door de technische staf? Ik heb ze nog steeds niet ontdekt.
De voorzet van Kermit op Makaay..
Dat was het wel geloof ik..
pi_62643230
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Hamilcar het volgende:
Maak van die gifbeker maar een gifemmer.
GifKuip .
pi_62643384
Wat voor blessure heeft Tomasson ook alweer en op welke termijn mogen we hem weer terug verwachten?

En heeft Feyenoord de mogelijkheid om Hofs in de winter terug te halen (hij is tenslotte verhuurd)? Dat was in de eerste wedstrijden van het vorige seizoen een prima koppel met Makaay (totdat Hofs geblesseerd raakte).. Dan heb je iig wat vet op de botten gezien de gevoeligheid voor blessures van dit elftal..
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:03:25 #130
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62643442
Wat een drama weer gister.
Ik zie met angst en beven die wedstrijd van zondag tegen Heerenveen tegemoet.
Met dat zooitje ongeregeld valt ook niet snel een wedstrijd te winnen, je wordt op alle punten afgetroefd.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:09:54 #131
63192 ursel
pi_62643632
Eigenlijk hoeven we alleen maar te pieken in de beker..
Kortste weg naar europees voetbal..

Hoeven we in de competitie alleen nog maar zorgen te maken dat we nacompetitie ontlopen..
pi_62643641
quote:
De Guzman nog zeker enkele weken aan de kant

Gertjan Verbeek kan zondag voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen niet beschikken over Jonathan De Guzman. De middenvelder blijft last houden van zijn bovenbeen. ‘Hij moet eerst maar eens helemaal fit worden’, zei Verbeek vrijdagmiddag in De Kuip. ‘We hebben de afspraak gemaakt dat hij eerst helemaal hersteld moet zijn, voordat hij weer aansluit bij de eerste achttien. Zoals het nu gaat, hoop ik dat De Guzman tegen de winterstop weer volledig aan kan haken.’
De Guzman werkte de voorbije weken aan zijn herstel en maakte afgelopen zondag tegen Willem II zijn rentree. De middenvelder startte in Tilburg in de basis, maar had de dagen na de wedstrijd te kampen met een terugslag. Daardoor moest hij maandag en dinsdag de training aan zich voorbij laten gaan. Woensdag was er even hoop dat De Guzman beschikbaar zou zijn voor het duel met AS Nancy. Tijdens de laatste training voor dat duel kon de middenvelder echter niet voluit meetrainen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:13:31 #133
63192 ursel
pi_62643735
Verbeek wil spelers niet afstaan aan B-team Oranje

Klein stukje eruit
quote:
Verbeek wilde nog niet zeggen of hij zijn spelers gaat verbieden om voor het B-elftal uit te komen. "Maar wij passen voortaan strikt de FIFA-regels toe. Als we onze spelers niet hoeven af te staan op basis van de reglementen, zullen we dat ook niet meer doen. Wij werken nergens meer aan mee. In het belang van Feyenoord uiteraard."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:16:02 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62643810
Wat een onzin zeg, dat B-team. Volgens mij spelen ze geen eens officiële wedstrijden, of wel ?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:16:20 #135
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_62643825
quote:
Het zal niet meevallen om 25 dragende spelers te vinden die op 23 oktober zijn geboren
pi_62644147
Denk dat voor dat B-elftal weinig Feyenoorders in aanmerking zullen komen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:56:26 #137
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62645019
Wat een gejank zeg , en laten we maar weer het bestuur de schuld geven hé.....

Ga gewoon achter je club staan en houd verder je jankbek .

Geen geld voor spelers en dan al die blessures wat verwacht je??
Kun je wel weer spreekkoren , dreigen en weet ik veel wat voor onzin gaan doen maja dit is gewoon de bittere realiteit.

Einde van het seizoen worden we denk ik gewoon weer 7e en dan mogen we nog niet mekkeren.

Face reality echt he
pi_62645135
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef Superfast het volgende:

Kun je wel weer spreekkoren , dreigen en weet ik veel wat voor onzin gaan doen maja dit is gewoon de bittere realiteit.

Einde van het seizoen worden we denk ik gewoon weer 7e en dan mogen we nog niet mekkeren.

Face reality echt he
Geloof je nou werkelijk dat we met Mols, Greene en Bahia 7de worden? Bij Volendam zouden ze nog op de bank zitten.
Het beleid is te debiel voor woorden. Eerst El Ahmadi voor 5 miljoen aantrekken en daarna geen geld meer hebben om de al jaren zwak presterende Greene en Bahia te vervangen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:38:10 #139
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62646221
Kunnen we niet Hofs per direct terugroepen? Wat een blunder is dat uiteindelijk geweest zeg.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:43:33 #140
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62646373
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef Superfast het volgende:

Face reality echt he
Waarom zou je niet achter je club kunnen staan en daar ook flinke kritiek opgeven.
Het beleid is al jaren slecht en daar zal eerst is verandering in moeten komen.

Maar jij vind dat er dus een goed beleid bij Feijenoord is en het bestuur niets te verwijten valt?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:46:29 #141
123545 DatMeenJeNiet
pi_62646449
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:38 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen we niet Hofs per direct terugroepen? Wat een blunder is dat uiteindelijk geweest zeg.
Waar-om? Steekt er bij Vitesse niet eens boven uit. En viel laatst weer eens geblesseerd uit. Leuk dat ie altijd zijn best deed en daardoor van sommige het lievelingetje is geworden, maar hij loopt alleen maar in de weg.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:50:38 #142
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62646599
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Waar-om? Steekt er bij Vitesse niet eens boven uit. En viel laatst weer eens geblesseerd uit. Leuk dat ie altijd zijn best deed en daardoor van sommige het lievelingetje is geworden, maar hij loopt alleen maar in de weg.
Doet het best leuk bij Vitesse hoor. We zitten nu namelijk met 4 middenvelders die of geblesseerd zijn of uit vorm: Fer, Landzaat, Bruins en De Guzman.

El Ahmadi moet duidelijk nog wennen. Je hebt gewoon een probleem op het middenveld. Dat werd gisteren pijnlijk zichtbaar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:54:28 #143
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62646716
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:43 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Waarom zou je niet achter je club kunnen staan en daar ook flinke kritiek opgeven.
Het beleid is al jaren slecht en daar zal eerst is verandering in moeten komen.

Maar jij vind dat er dus een goed beleid bij Feijenoord is en het bestuur niets te verwijten valt?
Ik vind niet dat we het bestuur iets kwalijk kunnen nemen en beleid-technisch staan we er helemaal niet zo slecht voor als je bedenkt dat we anderhalf jaar geleden nog op de rand van de afgrond stonden financieel gezien.
Als je iemand de schuld moet geven van de huidige situatie dan zijn dat Gullit en vd Herik die een dusdanig ongezond financieel milieu hebben gecreeerd dat er nu geen geld meer is om een goede verdediger aan te trekken.

Anderzijds vind ik het jammer dat er destijds niet is besloten om te investeren in een jong team ipv een speler als Hofland aan te trekken en ook De Cler en Landzaat vind ik niet echt van een toegevoegde waarde (zelfs niet als ze volledig fit zijn)
Daarnaast hebben we wel gewoon pech met Vlaar destijds een van Nederlands grootste verdedigende talenten en nu valt nog te bezien of hij ooit nog gaat voetballen.

Er is gewoon geen geld jongens en ik vind niet dat er (op papier) slecht is aangekocht op Hofland na en dan al die blessures er nog bij

Wat vind jij dan dat we het bestuur concreet kunnen verwijten?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:55:36 #144
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62646755
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Doet het best leuk bij Vitesse hoor. We zitten nu namelijk met 4 middenvelders die of geblesseerd zijn of uit vorm: Fer, Landzaat, Bruins en De Guzman.

El Ahmadi moet duidelijk nog wennen. Je hebt gewoon een probleem op het middenveld. Dat werd gisteren pijnlijk zichtbaar.

Ik vond het probleem in de verdediging schrijnender vooral bij die situatie dat 2 verdedigers tegen elkaar aanrenden en de speler van Nancy scoorde
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:58:47 #145
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62646839
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ik vond het probleem in de verdediging schrijnender vooral bij die situatie dat 2 verdedigers tegen elkaar aanrenden en de speler van Nancy scoorde
Maar dat probleem is er al jaren. Daar kijk ik niet eens meer van op.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:21:56 #146
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62647308
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ik vind niet dat we het bestuur iets kwalijk kunnen nemen en beleid-technisch staan we er helemaal niet zo slecht voor als je bedenkt dat we anderhalf jaar geleden nog op de rand van de afgrond stonden financieel gezien.
Als je iemand de schuld moet geven van de huidige situatie dan zijn dat Gullit en vd Herik die een dusdanig ongezond financieel milieu hebben gecreeerd dat er nu geen geld meer is om een goede verdediger aan te trekken.

Anderzijds vind ik het jammer dat er destijds niet is besloten om te investeren in een jong team ipv een speler als Hofland aan te trekken en ook De Cler en Landzaat vind ik niet echt van een toegevoegde waarde (zelfs niet als ze volledig fit zijn)
Daarnaast hebben we wel gewoon pech met Vlaar destijds een van Nederlands grootste verdedigende talenten en nu valt nog te bezien of hij ooit nog gaat voetballen.

Er is gewoon geen geld jongens en ik vind niet dat er (op papier) slecht is aangekocht op Hofland na en dan al die blessures er nog bij

Wat vind jij dan dat we het bestuur concreet kunnen verwijten?
Het bestuur zit er vrij kort om hier al te veel kritiek op te hebben.
Maar het feit is dat Feijenoord al jaren geen geld heeft, en daar zullen ze een oplossing voor moeten vinden.

Verders vind ik dat er binnen Feijenoord een groot aantal niet capabele mensen werkzaam zijn die de club niet naar boven zullen helpen.
Het scoutingsapparaat zal moeten worden aangepast. Ook de jeugdopleiding kan veel beter.
En het supportersbeleid is de laatste jaren al helemaal verslechterd.

Maar zondag zitten we er gewoon en staan we achter de club.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:28:34 #147
63192 ursel
pi_62647489
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:21 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Het bestuur zit er vrij kort om hier al te veel kritiek op te hebben.
Maar het feit is dat Feijenoord al jaren geen geld heeft, en daar zullen ze een oplossing voor moeten vinden.

Verders vind ik dat er binnen Feijenoord een groot aantal niet capabele mensen werkzaam zijn die de club niet naar boven zullen helpen.
Het scoutingsapparaat zal moeten worden aangepast. Ook de jeugdopleiding kan veel beter.
En het supportersbeleid is de laatste jaren al helemaal verslechterd.

Maar zondag zitten we er gewoon en staan we achter de club.
Dat is nou juist iets dat tijd nodig heeft. En zover ik begrepen heb staat er toch echt wel een leuke delegatie bijna klaar, waarvan sommige al deels al bij het eerste horen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:23:04 #148
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62650225
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:13 schreef ursel het volgende:
Verbeek wil spelers niet afstaan aan B-team Oranje

Klein stukje eruit
[..]

En terecht
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62650983
quote:
Van Bronckhorst: we hebben nu heel snel punten nodig

Een diep teleurgestelde Giovanni van bronckhorst liet in het Algemeen Dagblad weten dat zondag nu heel belangrijk wordt. "Wij als spelers zijn de enigen die op dit moment iets kunnen veranderen aan deze situatie. We hebben gewoon snel punten nodig, zo simpel is het. Het is logisch dat de supporters nu onrustig worden. Feyenoord is een grote club, waar de verwachtingen hooggespannen zijn. En dat is ook wel terecht, vind ik. Zeven keer verliezen in elf wedstrijden, dat is Feyenoord-onwaardig. Zondag wordt heel belangrijk, dat voel ik ook wel."

"Ik ben teruggekomen omdat ik de club wilde helpen. Net als een aantal andere jongens. Maar het is nog niet geworden wat ik ervan gehoopt had, dat is duidelijk. Maar het heeft geen zin daar heel lang bij stil te staan. Ik zie echt nog wel toekomst in dit elftal. Maar het zijn nu gewoon heel moeilijke tijden voor Feyenoord. Als spelers is het is onze plicht om de club weer overeind te trekken."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:20:52 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62652970
D-K
Elite
Tegen TTIP
pi_62653958
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
D-K
Moet toch stemmers op mijn poll hebben
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:23:05 #152
185115 Juk
Misschien
pi_62654792
Waarom snappen mensen nog steeds niet dat er wel vervangers voor Green en Bahia zijn maar dat ze geblesseerd zijn... Wake up!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:40:15 #153
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62656882
quote:
"Verbeek stevigst in het zadel"

Een dag na de afgang in Nancy blijft één man recht overeind bij Feyenoord: Gertjan Verbeek. In de nu toch iets toegenomen opwinding rond de club, zou iemand best op de gedachte kunnen komen Verbeek maar te lozen. Niemand heeft deze optie al aan de orde gesteld. Maar een trainer kan niet blijven verliezen. Zoiets heeft Verbeek zelf al gezegd. Hij weet dat een trainer van Feyenoord uiteindelijk overwinningen moet kunnen overleggen. Het zijn er nog niet zo veel, zag hij zelf ook.
Toch is er geen oppositie tegen hem. En het ligt niet voor de hand dat die er komt als Feyenoord zondag thuis van Heerenveen verliest. Dat heeft te maken met de status van de oefenmeester. Hij heeft veel krediet bij de achterban. Verbeek past in het gemoed van een gemiddelde Feyenoorder. Hij loopt niet om de waarheid heen, noemt man en paard, blijft ook bij tegenslag op de heetste plekken aan het front en hij heeft iets onverzettelijks over zich.

Zulke types sneuvelen trouwens ook. Van Verbeek hoeven we dat nog niet te verwachten. Van alle Feyenoorders zit hij het stevigst in het zadel. En dat is terecht. Hij is de enige die Feyenoord in de publiciteit overeind houdt. Alleen daarom al is hij op dit moment goud waard voor de club.

Zijn aanwezigheid in de Kuip is de laatste garantie voor enige rust. Indien de spelers van Feyenoord dat ook door hebben, zouden ze zondagmiddag tegen Heerenveen niet alleen aan zichzelf moeten denken maar ook een stapje extra voor Verbeek moeten zetten. Het is ‘not done’ om in het profvoetbal voor een trainer te spelen, alleen zachtmoedigen willen dat. Maar in dit geval, Feyenoord maakt zwaar slagzij, is zo’n geste wel eens op zijn plaats.
Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.
pi_62657028
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
pi_62657167
quote:
Feyenoord FOREVER!!

Door de tegenvallende resultaten neemt ook de onrust toe onder de Feyenoord supporters.

De FSV begrijpt dit, maar het elftal en technische staf zijn niet gebaat bij onrust, zeker niet vanuit de achterban.

Dat wij als supporters teleurgesteld zijn, daar hebben wij het volste recht toe, maar spelers en trainers zijn net zo teleurgesteld en elke vorm van kritiek zal hen niet helpen om deze moeilijke periode door te komen. Spelers en trainer zijn gebaat bij onvoorwaardelijk steun. Steun die ze alleen van de Feyenoord supporters kunnen krijgen. Buitenstaanders en het grotendeel van de Nederlandse pers maken het de club al moeilijk genoeg.

Onvoorwaardelijke steun is nu hoofdzaak. Het You’’ll Never Walk Alone en Hand in Hand Kameraden is nu zeker van toepassing en de enige remedie. Laat zondag tegen Heerenveen zien dat wij het LEGIOEN zijn en altijd achter ons team staan.

Feyenoord forever!!!

Bestuur FSV
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:06:40 #156
185115 Juk
Misschien
pi_62657436
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
Waarom voel je je aangesproken D-K? Ze hebben het tegen personen als Crane die Milan gaat zitten kijken en Gerard Cox die publiekelijk zijn seizoenskaart inlevert.
pi_62658764
quote:
D-K
altijd van die hartverwarmende reacties op de FMB
pi_62658779
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
Das toch die rijke vent die door Feyenoord in het ziekenhuis is beland?
pi_62659601
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

quote:
pleurt ff gauw op met je fokpoll, terug naar je zielige kutforumpje, lekker met stinkjoden gezellie
pi_62659663
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.
Goed stuk. Vind Verbeek op dit moment de perfecte trainer voor jullie. Maar ja, als ie nog drie keer op rij verliest zal ook zijn hoofd hangen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62661072
quote:
D-K
Hehe .
pi_62662070
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:03:22 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62662099
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
?
Elite
Tegen TTIP
pi_62662254
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

debiel
pi_62662268
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Happel het volgende:

[..]

?
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
pi_62662699
Lees is de stukken van Lex Kroon die vind je hier
Daar kan elke rechtgeaarde F.noorder kijken wat er fout is op zuid. Maar ook voor andere liefhebbers van het voetbalspel kunnen smullen van de verhalen van Lex Kroon!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:46:03 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62663968
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
Dat is nooit de reden geweest, waarom zij gehaald zijn....
Elite
Tegen TTIP
pi_62664655
Het was anders wel iets dat die mafkees zei toen aan de vooravond vant seizoen
pi_62664991
quote:
Makaay speelklaar voor duel met Heerenveen

Roy Makaay is komende zondag fit genoeg om Feyenoord in de voorste linie te ondersteunen tijdens het duel met SC Heerenveen. De 33-jarige spits doorstond de zaterdagochtend-training bij de selectie van Gertjan Verbeek met succes, aldus de website van de Rotterdammers.

Makaay kampte de voorbije weken met problemen aan zijn lies. Afgelopen donderdag maakte de Gelderlander al zijn rentree toen Feyenoord de UEFA Cup-wedstrijd met AS Nancy afwerkte (3-0 verlies). Hij werd toen twintig minuten voor tijd in het veld gebracht.

De wedstrijd tussen Feyenoord en Heerenveen, de nummer vijftien versus de nummer zeven van de competitie, begint aanstaande zondag in De Kuip om half vijf.
pi_62665079
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weer een tegenslag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62665591
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Supporters als jij vergeten de chronologie..

Van der Herik heb aan de basis gestaan van deze hele kankerzooi en is vervolgens terecht eruit geknikkerd. Nu mogen andere zijn rotzooi opruimen en doet iedereen net of het kut is gegaan omdat Jorien weg is gestuurd.
Je haalt oorzaak en gevolg doorelkaar.

Het enige waar Feijenoord bij gebaat is rust. Nu weer koppen laten rollen levert niks op.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62665620
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
pi_62665961
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
pi_62666015
Maar met het onslag van Bosz gaan we niet inene beter voetballen. Begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan van het beleid van Bosz en snap bepaalde aankopen ook niet. Maar ik zie geen oplossing om hem nu de laan uit te sturen.
Vind alleen het verlengen van zijn contract wel te voorbarig.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62666392
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
doelde meer op Buijs en Harry en het uitblijven van andere spelers voor de plekken van Greene, Lucius, Bahia, een reserve linksback

En het verkoopbeleid is helemaal een lachertje
pi_62666641
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.

Het verkoopbeleid is grotendeels gebaseerd op de financiële behoeften van de club. Toen Zuiverloon weg moest stond Feyenoord aan de rand van de afgrond. Zonder de verkopen van die zomer was Feyenoord waarschijnlijk failliet gegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2008 15:12:16 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:36:18 #177
63192 ursel
pi_62667301
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.

...
Als je Lazovic niet tegelijk weg deed met K2 had je die eindelijk eens kunnen gebruiken..
Was beter geweest dan Harry..
pi_62667426
Misschien wel, maar ik denk dat Lazovic in de Kuip nooit had kunnen slagen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:07:51 #179
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_62668006
Mooie praatjes allemaal van de spelers maar weinig daden. Ze vechten er niet hard genoeg voor.
Verder moeten we gewoon wachten tot we goede verdedigers hebben.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:54:39 #180
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62668931
Feyenoord zit momenteel gewoon in een negatieve spiraal. Tegen Nancy eerste helft deden ze niet ten onder aan de tegenstander (Ze waren absoluut niet goed overigens) en creerde te weinig. Dan valt na rust door waardeloos verdedigen de 1-0 en 2-0 en dan zie je die kopjes weer hangen, dan knapt er iets. Van Bronckhorst is dan ook niet de aanjager die het team van het nodige gif voorziet (iets wat een vonBommel bijvoorbeeld erg goed kan).

Natuurlijk zijn er veel blessures (Makaay, JDT, Guzman etc.) maar dat mag nooit een excuus zijn. Momenteel zit er gewoon iets niet goed tussen de oren bij deze mannen, en er is maar 1 remedie tegen: winnen! Maar ja, dat gebeurd nog niet helaas. Verdedigend zit het gewoon niet goed met spelers als Greene, en ook Bahia en De Cler presteren ondermaats. Hofland is de positieve uitzondering, maar die kan de kar ook niet alleen trekken. Aanvallend is het gewoon triest dat Mols je enige spits was donderdag, het stoorde mij persoonlijk enorm dat Verbeek na de 2-0 niet Erasmus bracht ipv Makaay....

Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.

Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62674596
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:01:18 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62674599
Nee.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:05:15 #183
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62674691
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:00 schreef Fetai het volgende:
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
denk het niet
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_62674785
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:19:54 #185
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62675084
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Fetai het volgende:
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
Hooguit als wel stunten tegen Deportivo of Moskou.

Of een gelijkspelletje tegen één van deze twee, hopen dat Nancy alles verliest en dan thuis winnen van Poznan.
pi_62676812
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...

Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:40:13 #187
123545 DatMeenJeNiet
pi_62677025
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...

Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
Als Sibon speelt zie ik het heel somber in. Die mag morgen gewoon weer alle ballen aannemen van Bahia en perfect klaarleggen.

Ik zie het morgen wel spannend worden, vind Feyenoord bij voorbaat niet kansloos. Al ben ik bang dat Feyenoord weer in een aantal counters gaat lopen, maar we zien wel.

Maarja, Roda wint. Zestiende nu.
pi_62677113
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
...

Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.
Ja, dat hoop ik dus ook. Dat ze niet meteen in paniek alles gaan lopen afschrijven wat er net een beetje opgebouwd is. Je ziet namelijk wel dat er langzaam een basis wordt gelegd. Het aantal momenten dat ze echt voor lul stonden en het er echt niet uitzag zonder excuus (vroege rode kaarten etc.) valt namelijk best mee. Het gaat alleen nu stuk op de mentaliteit die erin sluipt na een reeks teleurstellingen bij de spelers. En dan zie je dus óók dat er mensen op gaan staan. Hofland, Bahia en Wijnaldum, ik noem er maar wat.
quote:
Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
Hehe, proost idd, op morgen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62677779
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:20:01 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62677808
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Clara het volgende:
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog . Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
pi_62678356
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog . Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
je vergeet te vermelden dat de inzet van 8 a 9 spelers te wensen over laat
pi_62678894
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:

2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
  zondag 26 oktober 2008 @ 01:13:14 #193
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62679625
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:21 schreef Hamilcar het volgende:
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:

2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
0 - 2
pi_62679866
Die TT!
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:17:20 #195
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_62680363
Feyenoord...jezus

Morgen niet winnen, das niet best.

Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.

We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
Let yourself go and enjoy the bassline...
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:24:45 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62680433
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:17 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord...jezus

Morgen niet winnen, das niet best.

Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.

We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
OMG , leef jij nog ?
pi_62681621
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou toch liever mooie Mario in de Kuip zien. Die zet zelfs met NEC nog aardige resultaten op het veld. Ik verwacht straks een friese walkover en prachtige verhalen van Gert-Jan Verbeek dat de mensen rustig kunnen gaan slapen omdat er niets aan de hand is...
pi_62681627
Verbeek bakt er toch ook gewoon niets van? Hij doet het slechter dan Gullit, van Marwijk en Koeman. Die deden het al niet best, maar hadden minder materiaal dan Verbeek. Ik snap dat ophemelen van Verbeek niet zo.
pi_62681643
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
pi_62681677
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 07:45 schreef Clara het volgende:
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
Volgens mij omdat de beste man zich overal mee bemoeit en constant overal over loopt te zeuren, terwijl hij wordt betaald om het 1e elftal optimaal te laten presteren. Dat deed hij niet, want echt geweldig was Heerenveen nooit.
pi_62681743
Gert-Jan Verbeek heeft nog niet de status van Louis van Gaal. Met Heerenveen deed hij het niet slecht maar daar had hij meer kneedbaar materiaal van een wat ander bouwjaar ter beschikking. Bovendien was het publiek sneller tevreden en zat er wat meer balans in de club. Als het Gert-Jan Verbeek in Heerenveen al lukt om weggestuurd te worden dan zou dat bij Feyenoord ook kunnen gebeuren.

Ik ben benieuwd of Gert-Jan wat opgestoken heeft van de grieven die hij bij Heerenveen opriep of dat dezelfde ergernissen intussen ook bij Feyenoord zijn opgedoken.
pi_62681755
Hij deed het niet slecht bij Heerenveen, maar ook zeker niet heel goed. Dat in combinatie met zijn gedrag.... Lijkt me geen geschikte man voor Feyenoord.

Leuke trainer voor een club als Heracles of Emmen, maar niet voor de top.
pi_62681850
Ondanks dat wij ( Heerenveen) onder Gert-Jan ook niet altijd goed hebben gepresteerd, is het toch een goede trainer hoor. Hij is juist iemand die een team kan smeden, groepsmentaliteit kweken.

Dat het nu bij jullie niet draait is echt niet zijn schuld. Hoe kan het dan er zoveel blessures zijn? Of er is gewoon al tijden veel te slap getraind bij Feyenoord en zijn het halve wijven geworden, die nu eens écht moeten trainen. Waar Feyenoord het al jaren van inzet en passie moet hebben ( overigens schitterend vind ik), is er kennelijk al tijden als halve mietjes getraind.
Wiens schuld is het eigenlijk dat ze de trainingen te zwaar vinden? De conditie van de spelers of Gert-Jan?

Ik vind het zonde om dit Feyenoord zo te zien. Maar om gelijk de positie van Gert-Jan ter discussie te stellen?
Wie had er moeten komen volgens jullie; er zijn echt weinig trainers die hun goede naam willen wagen aan Feyenoord. Veel kans op successen is er helaas niet.

Ik zou zeggen heb geduld en laat hem niet alleen het team kneden, maar ook de club. Wanneer het dan financieel weer beter gaat kan je je ook gericht versterken. De laatste jaren is immers ook pure paniek aankopen geweest, geselecteerd op naam.

Succes, maar vanmiddag even niet! Tot straks
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:09:45 #204
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62682018
0-3 en Pranjic wordt de ster
pi_62682125
Als er maar niet meer geblesseerden uitvallen...
pi_62682140
quote:
Feyenoord mist El Ahmadi

Karim El Ahmadi moet de wedstrijd tegen sc Heerenveen aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder van Feyenoord heeft nog te veel last van een enkelblessure, meldt De Telegraaf.

De Marokkaanse middenvelder liep de blessure op in de wedstrijd tegen Nancy. Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.

Feyenoord moet het zondag in ieder geval doen zonder Danny Buijs, Jonathan De Guzman, Denny Landzaat, Theo Lucius, Andwele Slory en Jon Dahl Tomasson vanwege blessures.
pi_62682681
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef Clara het volgende:
Als er maar niet meer geblesseerden uitvallen...
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:27 schreef stame het volgende:

[..]

ze kunnen in het vervolg beter melden wie er wel mee kunnen doen, stuk minder werk
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:24:57 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62682808
Jeuzes, volgens mij zit hetook tussen de oren hoor. Als een team lekker draait wil je zo snel mogelijk weer fit zijn/blijven, terwijl als het kut loopt laat je je kop er naar hangen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:57:04 #209
53267 TC03
pi_62683327
pi_62683341
Nog even en je verliest standaard met 3-0 omdat je niet genoeg mensen kan opstellen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:16:00 #211
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62683669
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:17:05 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62683688
Misschien durven ze gewoon niet te spelen...
Elite
Tegen TTIP
pi_62683886
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Happel het volgende:
Misschien durven ze gewoon niet te spelen...
Van de spelers die nu geblesseerd zijn kan je dat niet echt zeggen. El Ahmadi moet zich nog bewijzen en is sowieso een gretige speler. Lucius heeft alles wat op stront lijkt al over zich heen gekregen en is echt niet bang voor de vergelijking met bijvoorbeeld Greene. En Landzaat -niet mijn persoonlijk favoriet- is gewoon een professional en gaat echt niet lopen faken om maar niet te falen.
Ik denk juist dat een groot deel van de selectie juist extra gebrand is om te laten zien dat ze wel degelijk willen. En Verbeek pikt dat op. Het is niet voor niks dat Hofs, die het toch aardig deed, zo snel foetsie mocht En dat Biseswar, met zijn slechte reputatie, zich mag bewijzen in de basis toen bleek dat hij echt wel wilde.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:29:22 #214
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62683906
Er staan ook serieus nog maar twee kneuzenploegen onder die het nog belabberder doen. En na vandaag waarschijnlijk nog maar één .
pi_62683954
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Adidah het volgende:
Er staan ook serieus nog maar twee kneuzenploegen onder die het nog belabberder doen. En na vandaag waarschijnlijk nog maar één .
Nou ja. Met zulke fans heb je geen tegenstanders meer nodig. Lachen man.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:01:25 #216
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_62684506
quote:

Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
toch zie ik een klein lichtpuntje....
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_62684682
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef Dandelion het volgende:

[..]

toch zie ik een klein lichtpuntje....
Wilde ik net zeggen
pi_62684790
Laatste 5 thuiswedstrijden:

THUIS
29/09/2007 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0
03/12/2006 Feyenoord - SC Heerenveen 4-3
18/09/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 5-1
01/05/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 1-3
07/03/2004 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:20:56 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62684905
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:15 schreef Sloggi het volgende:
Laatste 5 thuiswedstrijden:

THUIS
29/09/2007 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0
03/12/2006 Feyenoord - SC Heerenveen 4-3
18/09/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 5-1
01/05/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 1-3
07/03/2004 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
Altijd blijven hopen, hè
Elite
Tegen TTIP
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:23:14 #220
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62684949
quote:
ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.

Ik sla over vandaag, morgen tentamens.
pi_62685502
quote:

[..]
quote:
ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
pi_62685641
Het bericht komt trouwens wel van VoetbalPrimeur dus nog even afwachten denk ik
pi_62685861
feijenoord - marseille, dat was nog eens een wedstrijd.

jammer dat er geen beelden van te vinden zijn op internet.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:09:42 #224
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62685931
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:06 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
feijenoord - marseille, dat was nog eens een wedstrijd.

jammer dat er geen beelden van te vinden zijn op internet.
Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.
pi_62685974
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.
ja weet ik, maar ik ben te gierig voor dat eredivisie live
pi_62686116
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik sla over vandaag, morgen tentamens.
Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.
Boeiend.Gewoon gaaaaaaan.
3-1. Makkelijke overwinning voor Feyenoord.Makaay gaat scoren vandaag
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:21:39 #227
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62686180
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.
Boeiend.Gewoon gaaaaaaan.
3-1. Makkelijke overwinning voor Feyenoord.Makaay gaat scoren vandaag
Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.

Heb er op één of andere manier wel vertrouwen in vandaag, vraag me niet waarom.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:23:09 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62686218
Totaal geen vertrouwen vandaag.

Ben er ook niet, zit ziek thuis.
Elite
Tegen TTIP
pi_62686284
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.

Heb er op één of andere manier wel vertrouwen in vandaag, vraag me niet waarom.
Klote he dat je dan gelijk een hele dag kwijt ben.
Hoop dat het goedkomt. Heb wel vaker een goed gevoel gehad maar dan ging het toch fout.
Leerze.
pi_62686445
Greene niet fit
pi_62686619
Tiendalli in plaats van Greene?
pi_62686968
Wat een tijd ook man... 16.30

Ben benieuwd vandaag, verwacht er erg weinig van trouwens. Als Heerenveen durft te voetballen en er vanaf de eerste minuut er bovenop zit dan redden we t nooit volgens mij.
pi_62687016
Als het publiek er echt achter gaat staan hoop ik dat ze boven hun kunnen gaan voetballen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:11:16 #234
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62687467
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Weinig andere opties..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62687911
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef dill het volgende:
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:18:48 #236
123545 DatMeenJeNiet
pi_62689570
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Weinig andere opties..
Zal het niet Buijs worden? Niet dat dat veel uitmaakt.
pi_62689618
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik hoop het enorm
pi_62689756
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Buijs ben ik geen fan van, maar gebrek aan mentaliteit kun je hem niet verwijten. Plus dat hij net iets minder dom is dan Greene met dekken, die zich al door een natte scheet laat afleiden.
Daarnaast lobby ik graag voor een echte kans voor Tiendalli
pi_62689766
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef dill het volgende:
klote tijd. Zit ik net in de trein dus
pi_62689830
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die doet ook niet mee volgens t laatste bericht. Dus het zal waarschijnlijk wel Tiendalli worden.
pi_62689907
Ik ben geen Feyenoord fan...maar tering wat vind ik het jammer om Feyenoord zo te zien
Feyenoord behoort het vooral op mentaliteit te winnen, en ook daar schort het jammerlijk aan...Ik vind Feyenoord -Ajax/PSV altijd heeeerlijke wedstrijden om te zien

In deze vorm zie ik ze ook thuis niet winnen van Heerenveen...ik zou nog n maand lang met een Feyenoord avatar gaan rondhopsen puur om ze weer es te zien voetballen.

Het is helaas ernstig gesteld met het niveau van de Eredivisie momenteel
pi_62691600
In plaats van dat het Feyenoordpubliek deze dagen ver achter Feyenoord staat zou het uit piëteit, medeleven of medelijden gewoon een tientje kunnen overmaken naar de club opdat er weer wat aansprekends op het veld kan worden verricht. Als het doorgaat zoals het nu gaat wordt het dit seizoen natuurlijk niks met de klassiekers en de andere wedstrijden. Dan wordt weer al te veel gevraagd van het incasseringsvermogen van de hondstrouwe supporter.
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:20:36 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62691684
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef Clara het volgende:
In plaats van dat het Feyenoordpubliek deze dagen ver achter Feyenoord staat zou het uit piëteit, medeleven of medelijden gewoon een tientje kunnen overmaken naar de club opdat er weer wat aansprekends op het veld kan worden verricht. Als het doorgaat zoals het nu gaat wordt het dit seizoen natuurlijk niks met de klassiekers en de andere wedstrijden. Dan wordt weer al te veel gevraagd van het incasseringsvermogen van de hondstrouwe supporter.
Betaal al genoeg.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:23:39 #244
123545 DatMeenJeNiet
pi_62691808
Henk Timmer

Serginho Greene
Kevin Hofland
André Bahia
Tim de Cler

Georginio Wijnaldum
Giovanni van Bronckhorst
Leroy Fer
Luigi Bruins

Diego Biseswar
Roy Makaay

Met Greene dus.
pi_62692103
En nog maar een keer proberen:

Hup Feyenoord
pi_62692255
Kut, Greene is fit .
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:46:39 #247
123545 DatMeenJeNiet
pi_62692580
Luinge hangt weer de zwakbegaafde uit. Waarom fluit hij nog?
pi_62692743
En Bruins ja die speelt ook als een droeftoeter.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:07:45 #249
123545 DatMeenJeNiet
pi_62693187
Eerste schot op goal. (Die van Dinsdag tel ik niet mee).
pi_62693251
0-1, wat dacht je daarvan :/
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:10:11 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62693263
Standaard een goal voor de tegenpartij he, 0 kansen en dan toch een goal. Knap hoor.
pi_62693449
Je moet de toeschouwers wel wat vermaak aanbieden he.

..
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:19:06 #253
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62693521
Het is weer diep en dieptriest werkelijk waar.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:23:16 #254
123545 DatMeenJeNiet
pi_62693622
Tja....... Heerenveen pakt het heel slim aan: Greene en Bahia de vrijheid geven en de rest van het team dekken. Weg opbouw, hoi terugspelbal en Timmer trapt die bal dan weer naar een Heerenveen-speler. En die kringloop blijf je houden.

Maarja, in feite is er niet zo veel aan de hand. Tot dat halve kansje en het is 0-1.

Wachten we nou al 4 wedstrijden op een goal eigk?

Makaay speelt overigens best redelijk.
pi_62693733
Een kleine nederlaag houdt het gemor op Zuid beheersbaar.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:27:48 #256
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62693736
Greene staat al met z'n handen te vragen waar de bal heen moet nog voordat 'ie hem aangespeeld krijgt.
pi_62693778
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef Clara het volgende:
Een kleine nederlaag houdt het gemor op Zuid beheersbaar.
Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:30:30 #258
53267 TC03
pi_62693792
Greene
De rest van het elftal
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:32:29 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62693834
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.
Waar slaat dit op?
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:36:22 #260
123545 DatMeenJeNiet
pi_62693934
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Hij vindt dat ze het veld moeten bestormen. Want dan gaan we beter voetballen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:39:06 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62694017
Crane moet gewoon zijn muil houden.
Elite
Tegen TTIP
pi_62694061
pi_62694067
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:39 schreef Happel het volgende:
Crane moet gewoon zijn muil houden.
Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.
Overigens hoop ik dat dat je dat niet hoeft te doen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:40:36 #264
123545 DatMeenJeNiet
pi_62694073
Auw.
pi_62694091
Maar Greene springt wel mooi over Timmer heen hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:41:22 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62694101
Kunnen Bahia en Greene niet per direct ontslagen worden?
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.
Overigens hoop ik dat dat je dat niet hoeft te doen.
Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.
pi_62694148
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef Merkie het volgende:
Kunnen Bahia en Greene niet per direct ontslagen worden?
[..]

Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.
Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.
pi_62694176
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:44:16 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62694187
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.
Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen? Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.
pi_62694407
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen?
Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.
quote:
Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.
Wat kan mij het schelen hoe ik op Fok overkom?
pi_62694421
-onnodig getroll-

[ Bericht 92% gewijzigd door Gordon_Shumway op 26-10-2008 18:00:03 ]
pi_62694498
-onnodig getroll-

[ Bericht 97% gewijzigd door Gordon_Shumway op 26-10-2008 18:00:28 ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:54:45 #273
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62694520
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.
[..]

Wat kan mij het schelen hoe ik op Fok overkom?
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.

Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
pi_62694587
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
Als hij dit nog niet oppakt, kun je beter helemaal ophouden met hem de discussie aangaan.
pi_62694594
quote:

[..]

Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.
quote:
Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.
pi_62694603
edit..
Verkeerd topic
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:58:38 #277
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62694630
quote:

[..]
Wat is het doel van jouw post?
Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.

En dat lukt hem aardig, aan jouw reacties te zien.
pi_62694649
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.
Ik had liever m'n ongelijk toegegeven hier hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:00:01 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62694669
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.
[..]

Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.
De enige die hier vrolijk doet ben jij. Dus misschien kan je beter eens in de spiegel kijken. Jij verwijt dat mensen zich gedragen alsof het hun allemaal niet kan schelen, de enige Feyenoorder die zich nu zo gedraagt ben jij. Lekker hypocriet weer!
pi_62694673
Ow, Verbeek heeft het ook in de gaten, alleen iets te laat
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:00:33 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62694684
-reactie op getroll-

[ Bericht 97% gewijzigd door Gordon_Shumway op 26-10-2008 18:02:43 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_62694706
Fijn, bij een 2-0 de boosdoener wisselen
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:01:34 #283
123545 DatMeenJeNiet
pi_62694719
Het kan nog! .. Echt!
pi_62694724
Crane, stoppen met reacties als 'is het al 3-0?'. Aangezien niemand tegenwoordig nog zeker weet of je wel een Feyenoorder bent, is dit gewoon trollen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:02:19 #285
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62694749
Makaay pikt wel z'n goaltje mee. .
-
pi_62694762
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Crane, stoppen met reacties als 'is het al 3-0?'. Aangezien niemand tegenwoordig nog zeker weet of je wel een Feyenoorder bent, is dit gewoon trollen.
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.
pi_62694812
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Kan mij het schelen wat jij vindt, kap eens met je gezeur
pi_62694847
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Lijkt me toch een van de essenties van het forum, dat het je wel degelijk wat uitmaakt wat anderen vinden.
Kappen dus.
pi_62694879
-nietstoevoegende post-

[ Bericht 95% gewijzigd door Gordon_Shumway op 26-10-2008 18:09:36 ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:08:51 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62694918
-niet op ingaan-

[ Bericht 96% gewijzigd door Gordon_Shumway op 26-10-2008 18:10:38 ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:14:47 #291
123545 DatMeenJeNiet
pi_62695070
Hoe vaak gaan we het aluminium nog raken
pi_62695110
Die 2-2 zou nog best oke zijn, makkelijk hebben we het nooit tegen Heerenveen
pi_62695224
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
Als ze al op 12 punten hadden gestaan wel ja.
pi_62695243
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
En een gelijkspel tegen Heerenveen is ook geen schande vind ik, maar omdat je de punten nu nodig hebt is alles minder dan winnen gewoon niet goed.
pi_62695361
YEAH 2-2, ik heb er vrede mee. Het komt allemaal wel goed
pi_62695384
Volgens mij heeft pakt Tiendalli nu zijn kans ook wel.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:28:01 #297
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62695490
Goed teruggeknokt.
  Forum Admin zondag 26 oktober 2008 @ 18:29:04 #298
35723 crew  GGMM
pi_62695524
Gefeliciteerd met het punt.
Ik dacht na de 0-2 dat het een afslachting zou worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:29:13 #299
53267 TC03
pi_62695528
Leuk, maar we schieten er nog niks mee op.
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:29:40 #300
123545 DatMeenJeNiet
pi_62695539
"We hebben veerkracht getoond."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')