Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Dat dus, en met de illusie dat Feyenoord het wel kan maar dat het er alleen nog maar een keer uit hoeft te komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.
Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, hopen.
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
Zoals ik al eerder zei; het wordt tijd om Bosz af te gaan rekenen. Na 3 jaar heeft ie een miljoen of 40 uitgegeven aan spelers maar is Feyenoord afgezakt tot het niveau Top Oss (al beledig ik nu Top).
Het enige wat ie had hoeven doen, is Feyenoord naar een stabiele plek in de subtop te lozen om langzaam weer door te groeien naar boven. Hij heeft het echter alleen nog maar erger gemaakt, slechter dan nu is gewoon niet mogelijk.
Nee, omdat we na 3 jaar nog steeds met Greene en Bahia in de basis spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
We zijn niet te benijden.
Al waren Maldini, Kaka en Ronaldo gehaald... Als je 15e staat in de competitie na zoveel investeringen, in Europa kansloos op je bek gaat tegen een miezerig clubje als Nancy en al jaren alleen maar afzakt dan doe je iets niet goed. Het kan me eigenlijk niet schelen wat Bosz doet, als het er maar voor had gezorgd dat Feyenoord weer stabiel was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald?
Je had toen beter een jeugdig elftal op kunnen gaan bouwen kun je achteraf zeggen. Leuk, een Europese topspits halen, maar elke middelmatige eredivisiespits is nuttiger.quote:Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom greene en mols nog worden opgesteld is echt een raadsel voor mij. Die gasten hebben al 2 jaar niets goeds gedaan en toch staan ze elke keer weer in de basis
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:23 schreef Sloggi het volgende:
Het was weer bagger, maar toch vind ik Feyenoord niet kansloos voor een plaats bij de eerste 5 dit seizoen. Het is gewoon klote dat de helft van het elftal geblesseerd is. Als dat zo blijft zie ik het wel behoorlijk somber in...
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
Hij is traag en heeft duizend overtredingen nodig. Geen nuttige speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Heel simpel, Bahia is vaak te laat en samen met zijn homeboy Greene krijg je altijd minstens nog wel 1 goal tegen. Verder hebben we geen 25-jarige dragende spelers nodig, maar goede spitsen en goede verdedigers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom niet dan?
Nee, er is geen middenrif bij Feyenoord. Spelers die net dat stukje ervaring meedragen, maar niet al bijna bejaard zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebben?
Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
Nee, we hebben geen goed elftal, hoogstens elf goede spelers. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.
Maar nee, Feyenoord had verwacht 5 miljoen voor Buijs en Greene te krijgen ofzo.
Die investeerders moeten maar realistisch zijn dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
Nou dat kan hij dus vergeten nadat ik deze wedstrijd gezien heb. Ik had er nog wel vertrouwen in. Maar was misschien wel tegen beter weten in.quote:Wat in ieder geval zou helpen is als de club weer een beetje gaat winnen. Te beginnen donderdagavond tegen Nancy. Jacobs: "In de begroting zijn we uitgegaan van meedoen tot en met de groepsfase. Daarin zitten we nu. Alles wat daarbij komt, is mooi meegenomen."
En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.
Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.
De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.
De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda. Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.
Mwoah, dat was zo toen we nog meespeelden om de eerste 5 plekken ja. Ook die voorsprong is verdampt nu.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda.
Idd, als ik het Heerenveen-publiek vandaag zag.quote:Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.
Daar valt voor Feyenoord inderdaad nog een wereld te winnen. Maar vooral met betrekking tot sponsor-inkomsten heb ik het idee dat Feyenoord zich te makkelijk laat afschepen met een schijntje (als je kijkt wat Ajax voor elkaar krijgt).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grafiek over sponsor-inkomsten en wedstrijdbaten.
Wat moet hij eraan doen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een drama weer vandaag. Ben ik de enige die moest lachen bij de 3-0?Was toch gewoon te lachwekkend voor woorden?Die voorhoede creeert ook geen enkele kans, spelers passeren hun man niet, elke afvallende bal is voor de tegenstander, belangrijke duels om de bal worden verloren, de tegenstander is feller en heeft meer inzet etc. etc.Als ze zondag verliezen dan worden de supporters onrustig. .Helaas zal Verbeek zich daar niks van aantrekken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef Crane het volgende:
[quote]De situatie is helemaal niet meer hetzelfde als 2 maanden geleden. Er staat een kern van een stuk of 9 spelers die nu gewoon op z'n minst redelijk ingespeeld had moeten zijn.
De 1-0 viel op een vrij beroerd moment net na rust. Vooral als je in de eerste helft al op voorsprong kan komen.quote:Bovendien kon je in het begin nog zeggen dat het door een rode kaart of 1 tegengoal op een verkeerd moment kwam maar dat kan nu ook niet meer.
Helaas is het aantal blessures op plekken waar er juist geen vervanging is. En door het financiele beleid pre-Bosz kan hij niet echt aankopen doen voor op de bank, dus daar zitten jongetjes van 16.quote:Het enige excuus dat nog over is (de blessure's) kun je niet eeuwig blijken gebruiken. Zoveel blessure's zijn er nou ook niet meer, en bovendien zou de bank dit moeten kunnen op vangen tegen clubs als Nancy.
Zonder geld kan je ook niks kopen.quote:Verbeek hoeft voorlopig nog niet weg, die heeft allang bewezen dat ie met een club met fatsoenlijk beleid naar behoren kan presteren. Bosz hoeft niet weg om de resultaten van de afgelopen maand, maar omdat ie het na 3 jaar nog niet voor elkaar heeft gekregen om een stabiele organisatie neer te zetten. Je kunt van niemand wonderen verwachten als er geen geld is, maar zet de uitgaven van bijvoorbeeld Groningen en die van Feyenoord van de afgelopen 3 jaar eens naast elkaar.
Lijkt me duidelijk dat dit zo niet werkt. Hij krijgt ze niet aan het voetballen. Hij is en blijft eindverantwoordelijk. Al die blessures zijn geen excuus. SNap sowieso niet dat hij Mols nog opstelt. Laat Erasmus lekker spelen. Gun die jongen wat extra minuten.Slechter dan Mols zal hij het echt niet doen.quote:
quote:Verbeek had een 'hele goede eerste helft' van Feyenoord in het UEFA Cup-groepsduel gezien.
quote:Bij Feyenoord komt crisis dichtbij
Door SJOERD MOSSOU
NANCY - Zo diep treurig als twee jaar geleden werd het niet, maar opnieuw bood Nancy een droevige aanblik voor Feyenoord.
Teleurstelling bij de spelers van Feyenoord na de 2-0. FOTO PRO SHOTS
Roemloos ging de Rotterdamse club tenonder in het Stade Marcel Picot tegen een verre van indrukwekkende tegenstander. Twee goals binnen zes minuten bezorgden AS Nancy een verdiende zege: 3-0.
Ook het laatste vleugje vertrouwen dreigt Feyenoord uit de handen te glippen. Waar het in de eerste competitieweken nog kon wijzen op het bij vlagen bemoedigende spel, oogde de Rotterdamse ploeg in Nancy apathisch en kwetsbaar.
Met drie zware competitiewedstrijden in één week voor de deur (SC Heerenveen-thuis, Sparta-uit en Roda JC-uit), komt een serieuze crisis angstig dichtbij in de Kuip.
Gertjan Verbeek blijft kalm onder de druk, maar ook de coach zal voelen dat het steeds lastiger wordt om zijn ploeg de goede kant op te duwen. Hoe gericht en hard de trainer ook werkt met zijn elftal, een negatieve spiraal is alleen met resultaat te doorbreken.
Tegen een matige Franse ploeg als AS Nancy bleef dat opnieuw uit, voor de zoveelste keer dit seizoen. Van de elf officiële wedstrijden die Feyenoord dit seizoen speelde, verloor het er al zeven.
Lichtpuntjes waren er nauwelijks voor de Rotterdammers. Roy Makaay viel weer in na zijn blessureperiode en dat was het eigenlijk wel in Frankrijk. Veel meer dan hopen op een onverwachte rugwind kan Feyenoord dezer dagen niet, met SC Heerenveen als eerstvolgende tegenstander.
Op zijn beurt vierde Nancy een onbezorgd feestje. De aanhang van Feyenoord had keurig gehoor gegeven aan het verzoek thuis te blijven, na de waanzinnige rellen van twee jaar geleden. Het duel verliep daardoor zonder wanklank. Fans van Feyenoord waren er nauwelijks. Ook in de binnenstad van Nancy bleef het rustig.
De Rotterdamse clubleiding op de tribune haalde daarover opgelucht adem, maar zag tegelijk het contrast met het vorige Europese uitduel tegen Kalmar FF. In Zweden (2-1 winst) werd Feyenoord gedragen door een luidruchtig Legioen, in Nancy bleef die steun uit.
Vraag is of het gisteren had uitgemaakt. Feyenoord droeg de vijftiende plaats in de competitie zichtbaar op zijn schouders mee, zoals ook de Franse nummer zestien lange tijd worstelde.
Het is dat er een blauw UEFA Cup-bord ter hoogte van de middellijn stond, anders had de nietsvermoedende toeschouwer zich bij een degradatieduel gewaand.
Vanaf de eerste minuut stond er stroom op 22 paar benen. Het rommelige schouwspel op het veld deed bij vlagen pijn aan de ogen. Aan beide kanten regende het slordigheden en zelden viel er een vloeiende aanval te ontdekken. Halve kansen waren er wel. Nancy was na twintig minuten twee keer gevaarlijk, met een vrije trap en een kopkans.
Giovanni van Bronckhorst kon twee keer vrij uithalen, maar scoorde niet. Aan het eind van de tweede helft kreeg Feyenoord zijn beste kans, na een goede aanval over de linkerkant. Tim de Cler bereikte Michael Mols, maar de spits gleed onderuit toen hij weg wilde draaien.
Niet lang daarna opende Nancy de score, kort na rust. Feret verstuurde een knappe pass door het hart van Rotterdamse defensie, Zerka omspeelde Henk Timmer en scoorde: 1-0.
Een treffer die Nancy steun gaf en Feyenoord verlamde. Steeds nadrukkelijker wankelde de Rotterdamse defensie en na 54 minuten was het opnieuw raak. Feret reageerde als enige goed op een voorzet van Tsafack en schoot simpel raak: 2-0. Wanhopig hief Timmer zijn handen ten hemel.
Feyenoord probeerde het nog wel, maar een echte wedstrijd werd het nooit meer. Op een forse kans voor Georginio Wijnaldum na kwam Nancy geen moment meer in de problemen, de bezoekers knokten tegen beter weten in.
Dramatisch oogde de Rotterdamse verdediging in de 85ste minuut, toen verdediger Helder zomaar door mocht lopen en de eindstand bepaalde: 3-0.
Met de hoofden diep gebogen liepen de Feyenoorders daarna van het veld.
Met z'n rug naar de goal is het nog wel aardig.Mols inspelen, Mols houdt de bal vast en zo kan het gevaarlijk worden door spelers die opkomen. Als je Mols gewoon goed dekt ligt heel Feyenoord plat. Verder kan Mols niks meer inderdaad.Ik neem hem niks kwalijk, hij lacht zich ook dood dat hij gewoon doodleuk in Feyenoord 1 speelt in een belangrijk Uefaf cup duel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef Kopbal het volgende:
Mols is inderdaad echt drama. Die kan echt he-le-maal niks meer.
Bahia en Fer zouden normaal waarschijnlijk ook wel spelen hoor, in elk geval dicht tegen een basisplek aanzitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik tel met Bahia, Greene, Mols en Fer 4 spelers die geen basisplaats verdienen.
Ik vind Wijnaldum eigenlijk niet veel fouten maken. Fer wel, maar onervarenheid is geen excuus, je bent profvoetballer. Bij PSV en Ajax zijn de jeugdspelers net zo onervaren, maar daar worden blunders ook niet getollereerd.quote:Dat zijn dus 7 spelers waarvan Biseswar alleen goed speelt met ruimte en Wijnaldum nog veel fouten maakt door zijn onervarenheid.
Dat is absoluut geen excuus om er daarna nog 3 tegen te krijgen. Eerder om als een gek te gaan vechten en alsnog de 1-1 maken.quote:De 1-0 viel op een vrij beroerd moment net na rust. Vooral als je in de eerste helft al op voorsprong kan komen.
Alsof degelijke spelers meteen miljoenen moeten kosten. Bij de clubs boven ons staat er ook geen verdediging die samen 20 miljoen waard is ofzo.quote:Helaas is het aantal blessures op plekken waar er juist geen vervanging is. En door het financiele beleid pre-Bosz kan hij niet echt aankopen doen voor op de bank, dus daar zitten jongetjes van 16.
Wil je dat over 5 jaar nog steeds blijven herhalen? Bosz heeft in z'n periode bij ons genoeg geld uit kunnen geven. Veel meer zelfs dan dat ze bij clubs als NAC, NEC en Groningen uit hebben kunnen geven.quote:Zonder geld kan je ook niks kopen.
Bahia < Vlaar en Tomasson > Fer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:22 schreef Crane het volgende:
[quote]
Bahia en Fer zouden normaal waarschijnlijk ook wel spelen hoor.
Ze zouden normaal in elk geval dicht tegen een basisplek aanzitten. Je doet alsof spelers op de bank niet hoeven kunnen voetballen.quote:
Toch heb ik gelijk gekregen, vanavond weer eens.quote:En voor de rest ga ik niet nog een keer die discussie aan want je bent zo eigenlijk als het maar zijn kan.
Omdat dit zooitje op papier niets onderdoet aan Ajax, althans de eerste elf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom hebben jullie ooit de hoop gehad dat Verbeek dat zooitje ongeregeld wel aan het voetballen ging krijgen?
Snap ik eigenlijk ook niet ... Ik denk dat ik er vanuit ging dat het niet slechter kon en dat Verbeek wel wat vechtersmentaliteit erin kon stampen. Helaas is dat nog niet helemaal gelukt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom hebben jullie ooit de hoop gehad dat Verbeek dat zooitje ongeregeld wel aan het voetballen ging krijgen?
Gelijk gekregen waarin?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:28 schreef Crane het volgende:
Toch heb ik gelijk gekregen, vanavond weer eens.
Dus op kwaliteiten vergelijk jij de spelers van Ajax met die van Feyenoord?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat dit zooitje op papier niets onderdoet aan Ajax, althans de eerste elf.
Dat het in vergelijking met de afgelopen 3 jaar alleen maar slechter is geworden.quote:
Omdat we iets minder dan een jaar geleden bovenaan stonden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
Ja, zo ongeveer:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus op kwaliteiten vergelijk jij de spelers van Ajax met die van Feyenoord?
quote:Om je diep voor te schamen
Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn. Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop.
Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.
Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.
Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.
Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.
Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.
De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
AD
Crane maakt zichzelf weer even nog belachelijker dan dat hij al wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer:
Makaay, Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Wijnaldum, Vlaar, Hofland, De Guzman, Bruins, El Ahmadi en Timmer.
Die namen doen samen NIETS onder voor jullie basiselftal. Sterker nog, vraag het in Europa een gemiddelde voetbalfan en namen als Makaay, Gio en Tomasson zullen hem meer zeggen dan Huntelaar, Gabri en Suarez. Als je naar onze banken kijkt zie je echter idd een groot verschil.
Makaay Gio en Tomasson zijn afgeschreven.(lees te oud)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer:
Makaay, Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Wijnaldum, Vlaar, Hofland, De Guzman, Bruins, El Ahmadi en Timmer.
Die namen doen samen NIETS onder voor jullie basiselftal. Sterker nog, vraag het in Europa een gemiddelde voetbalfan en namen als Makaay, Gio en Tomasson zullen hem meer zeggen dan Huntelaar, Gabri en Suarez. Als je naar onze banken kijkt zie je echter idd een groot verschil.
Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer:
Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:10 schreef Enchanter het volgende:
Waarom speelt die Erasmus zo weinig , hij werd toch de Afrikaanse Ronaldo genoemd ?
Had in de 8 minuten dat hij inviel wel 1 uitstekende pass op Makaay, wat de 2-1 had moeten zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.
Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijk.
Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef patrickt37 het volgende:
De meeste prestaties zijn gewoon afhankelijk van geld en een goede scouting.
Op die fronten laten veel clubs in Nederland het afweten tov de andere Europese landen(ook Ajax).
PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.quote:Wil Nederland aanhaken bij de Europese top(subtop), zal je de weg in moeten slaan van grote investeerders. En geloof me, ook al zit er een grote investeerder achter je club, je blijft toch wel juichen voor je club.
Jawel, maar de voorhoede van Ajax is twee klasses beter dan die van ons. En de verdediging van Ajax is ook beter, ondanks dat die van hun nou niet echt geweldig isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.
Omdat PSV een goede scouting heeft/had.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.
[..]
PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.
PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Omdat PSV een goede scouting heeft/had.
PSV behaalde resultaten op een paar spelers. Nu deze allemaal vertrokken zijn, zakt PSV als een kaarthuis in elkaar.
Hierin ben ik het niet met je eens. Ajax kan vrij makkelijk spelers/talenten halen, echter hebben deze spelers als doel om Ajax als springplank te gebruiken naar de Europese (sub)top.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef erkel het volgende:
[..]
PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voor)
Geduld is het woord denk je niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.
Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Omdat ik niet meer inga op die trieste gezever van je...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.
Van Marwijk heeft Hofland, de Cler, Makaay en Gio gehaald.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Marktplaats grappenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)27afbe893%26xref%3D1
Kheb ut nog niet eerder meegemaakt anders..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Neej Feyenoord dat naar de keldert gaat das orgineel..............
Ja, geef Timmer maar de schuld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe kan het AD schrijven dat De Cler die aanval opzette waaruit Mols had moeten scoren? Dat was de enige die niet faalde hoor namelijk Hofland!!
En lag het aan mij of lag Timmer al op de grond voor er geschoten werd bij de 3-0 en waarom ging die bij de 1-0 niet met zn handen naar de bal?
Ik snap het wel maar eigenlijk mag dat niet natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:51 schreef blindgier het volgende:
Timmer is ook matig. Maar kan me ook best voorstellen dat hij gewoon moedeloos wordt van wat er voor hem staat.
Mag ook niet. Maar ik zou ook mijn hoofd schudden met zulke spelers voor je. Ook hoe je De Cler zag verdedigen bij die 2e goal. Dan komt er gewoon vanzelf een cynische lach op je gezicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar eigenlijk mag dat niet natuurlijk
quote:Feyenoord wil Ghanees talent terughalen
Volgens deze Ghanese website wil Feyenoord het Ghanese talent Abubakari terughalen naar Rotterdam. De middenvelder werd in 2005 naar Rotterdam gehaald, en maakte in het seizoen 2006/2007 zijn debuut voor de stadionclub tegen KV Mechelen. Uiteindelijk werd de speler verkocht aan het Griekse Panserraikos, waar hij grote indruk maakte. Abubakari speelde al een kwalificatiewedstrijd met Ghana voor de Olympische Spelen.
Is hij dat kleine negertje dat bij feyenoord rechtsback speelde? Geweldig voetballertje was dat.quote:
Nee een verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is hij dat kleine negertje dat bij feyenoord rechtsback speelde? Geweldig voetballertje was dat.
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.quote:Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn.
Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop. Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.
Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.
Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.
Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.
Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.
De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen Ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
En ook in dit topic is het een zuur kutje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
V Nijnatten in zijn column:
[..]
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
quote:De Guzman waarschijnlijk enkele weken tot MAANDEN uitgeschakeld
Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord gaat ervan uit dat Jonathan de Guzman lange tijd niet kan spelen. De bovenbeenblessure waar de middenvelder al enige tijd last van heeft en waardoor De Guzman het uitduel tegen AS Nancy miste, blijkt hardnekkiger dan gedacht.
"De intensieve behandeling van zijn blessure neemt zeker enkele weken en mogelijk zelfs een paar maanden in beslag," verwacht Verbeek
"Dat is nodig om weer fit te worden, want zo wekt het niet. Als alles voorspoedig verloopt, kan hij tegen de winterstop weer volledig aanhaken", hoopt Verbeek.
Voor Roy Makaay ziet het er beter uit. Verbeek: "Als Makaay bij de training van vrijdag en zaterdag geen terugslag krijgt, kan hij zondag mogelijk in de basis starten in het thuisduel tegen SC Heerenveen."
Voor de rest is de selectie van Feyenorod hetzelfde als die voor het UEFA Cupduel tegen AS Nancy.
De voorzet van Kermit op Makaay..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef blindgier het volgende:
Kan iemand mij nog op de postitieve punten wijzen waarover gesproken wordt door de technische staf? Ik heb ze nog steeds niet ontdekt.
GifKuipquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef Hamilcar het volgende:
Maak van die gifbeker maar een gifemmer.
quote:De Guzman nog zeker enkele weken aan de kant
Gertjan Verbeek kan zondag voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen niet beschikken over Jonathan De Guzman. De middenvelder blijft last houden van zijn bovenbeen. ‘Hij moet eerst maar eens helemaal fit worden’, zei Verbeek vrijdagmiddag in De Kuip. ‘We hebben de afspraak gemaakt dat hij eerst helemaal hersteld moet zijn, voordat hij weer aansluit bij de eerste achttien. Zoals het nu gaat, hoop ik dat De Guzman tegen de winterstop weer volledig aan kan haken.’
De Guzman werkte de voorbije weken aan zijn herstel en maakte afgelopen zondag tegen Willem II zijn rentree. De middenvelder startte in Tilburg in de basis, maar had de dagen na de wedstrijd te kampen met een terugslag. Daardoor moest hij maandag en dinsdag de training aan zich voorbij laten gaan. Woensdag was er even hoop dat De Guzman beschikbaar zou zijn voor het duel met AS Nancy. Tijdens de laatste training voor dat duel kon de middenvelder echter niet voluit meetrainen.
quote:Verbeek wilde nog niet zeggen of hij zijn spelers gaat verbieden om voor het B-elftal uit te komen. "Maar wij passen voortaan strikt de FIFA-regels toe. Als we onze spelers niet hoeven af te staan op basis van de reglementen, zullen we dat ook niet meer doen. Wij werken nergens meer aan mee. In het belang van Feyenoord uiteraard."
Het zal niet meevallen om 25 dragende spelers te vinden die op 23 oktober zijn geborenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Geloof je nou werkelijk dat we met Mols, Greene en Bahia 7de worden? Bij Volendam zouden ze nog op de bank zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef Superfast het volgende:
Wat een gejank zeg , en laten we maar weer het bestuur de schuld geven hé.....
Ga gewoon achter je club staan en houd verder je jankbek .
Geen geld voor spelers en dan al die blessures wat verwacht je??
Kun je wel weer spreekkoren , dreigen en weet ik veel wat voor onzin gaan doen maja dit is gewoon de bittere realiteit.
Einde van het seizoen worden we denk ik gewoon weer 7e en dan mogen we nog niet mekkeren.
Face reality echt he
Waarom zou je niet achter je club kunnen staan en daar ook flinke kritiek opgeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef Superfast het volgende:
Wat een gejank zeg , en laten we maar weer het bestuur de schuld geven hé.....
Ga gewoon achter je club staan en houd verder je jankbek .
Geen geld voor spelers en dan al die blessures wat verwacht je??
Kun je wel weer spreekkoren , dreigen en weet ik veel wat voor onzin gaan doen maja dit is gewoon de bittere realiteit.
Einde van het seizoen worden we denk ik gewoon weer 7e en dan mogen we nog niet mekkeren.
Face reality echt he
Waar-om? Steekt er bij Vitesse niet eens boven uit. En viel laatst weer eens geblesseerd uit. Leuk dat ie altijd zijn best deed en daardoor van sommige het lievelingetje is geworden, maar hij loopt alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:38 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen we niet Hofs per direct terugroepen? Wat een blunder is dat uiteindelijk geweest zeg.
Doet het best leuk bij Vitesse hoor. We zitten nu namelijk met 4 middenvelders die of geblesseerd zijn of uit vorm: Fer, Landzaat, Bruins en De Guzman.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar-om? Steekt er bij Vitesse niet eens boven uit. En viel laatst weer eens geblesseerd uit. Leuk dat ie altijd zijn best deed en daardoor van sommige het lievelingetje is geworden, maar hij loopt alleen maar in de weg.
Ik vind niet dat we het bestuur iets kwalijk kunnen nemen en beleid-technisch staan we er helemaal niet zo slecht voor als je bedenkt dat we anderhalf jaar geleden nog op de rand van de afgrond stonden financieel gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:43 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Waarom zou je niet achter je club kunnen staan en daar ook flinke kritiek opgeven.
Het beleid is al jaren slecht en daar zal eerst is verandering in moeten komen.
Maar jij vind dat er dus een goed beleid bij Feijenoord is en het bestuur niets te verwijten valt?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Doet het best leuk bij Vitesse hoor. We zitten nu namelijk met 4 middenvelders die of geblesseerd zijn of uit vorm: Fer, Landzaat, Bruins en De Guzman.
El Ahmadi moet duidelijk nog wennen. Je hebt gewoon een probleem op het middenveld. Dat werd gisteren pijnlijk zichtbaar.
Maar dat probleem is er al jaren. Daar kijk ik niet eens meer van op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik vond het probleem in de verdediging schrijnender vooral bij die situatie dat 2 verdedigers tegen elkaar aanrenden en de speler van Nancy scoorde
Het bestuur zit er vrij kort om hier al te veel kritiek op te hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we het bestuur iets kwalijk kunnen nemen en beleid-technisch staan we er helemaal niet zo slecht voor als je bedenkt dat we anderhalf jaar geleden nog op de rand van de afgrond stonden financieel gezien.
Als je iemand de schuld moet geven van de huidige situatie dan zijn dat Gullit en vd Herik die een dusdanig ongezond financieel milieu hebben gecreeerd dat er nu geen geld meer is om een goede verdediger aan te trekken.
Anderzijds vind ik het jammer dat er destijds niet is besloten om te investeren in een jong team ipv een speler als Hofland aan te trekken en ook De Cler en Landzaat vind ik niet echt van een toegevoegde waarde (zelfs niet als ze volledig fit zijn)
Daarnaast hebben we wel gewoon pech met Vlaar destijds een van Nederlands grootste verdedigende talenten en nu valt nog te bezien of hij ooit nog gaat voetballen.
Er is gewoon geen geld jongens en ik vind niet dat er (op papier) slecht is aangekocht op Hofland na en dan al die blessures er nog bij![]()
Wat vind jij dan dat we het bestuur concreet kunnen verwijten?
Dat is nou juist iets dat tijd nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:21 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Het bestuur zit er vrij kort om hier al te veel kritiek op te hebben.
Maar het feit is dat Feijenoord al jaren geen geld heeft, en daar zullen ze een oplossing voor moeten vinden.
Verders vind ik dat er binnen Feijenoord een groot aantal niet capabele mensen werkzaam zijn die de club niet naar boven zullen helpen.
Het scoutingsapparaat zal moeten worden aangepast. Ook de jeugdopleiding kan veel beter.
En het supportersbeleid is de laatste jaren al helemaal verslechterd.
Maar zondag zitten we er gewoon en staan we achter de club.
En terechtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:13 schreef ursel het volgende:
Verbeek wil spelers niet afstaan aan B-team Oranje
Klein stukje eruit
[..]
quote:Van Bronckhorst: we hebben nu heel snel punten nodig
Een diep teleurgestelde Giovanni van bronckhorst liet in het Algemeen Dagblad weten dat zondag nu heel belangrijk wordt. "Wij als spelers zijn de enigen die op dit moment iets kunnen veranderen aan deze situatie. We hebben gewoon snel punten nodig, zo simpel is het. Het is logisch dat de supporters nu onrustig worden. Feyenoord is een grote club, waar de verwachtingen hooggespannen zijn. En dat is ook wel terecht, vind ik. Zeven keer verliezen in elf wedstrijden, dat is Feyenoord-onwaardig. Zondag wordt heel belangrijk, dat voel ik ook wel."
"Ik ben teruggekomen omdat ik de club wilde helpen. Net als een aantal andere jongens. Maar het is nog niet geworden wat ik ervan gehoopt had, dat is duidelijk. Maar het heeft geen zin daar heel lang bij stil te staan. Ik zie echt nog wel toekomst in dit elftal. Maar het zijn nu gewoon heel moeilijke tijden voor Feyenoord. Als spelers is het is onze plicht om de club weer overeind te trekken."
Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.quote:"Verbeek stevigst in het zadel"
Een dag na de afgang in Nancy blijft één man recht overeind bij Feyenoord: Gertjan Verbeek. In de nu toch iets toegenomen opwinding rond de club, zou iemand best op de gedachte kunnen komen Verbeek maar te lozen. Niemand heeft deze optie al aan de orde gesteld. Maar een trainer kan niet blijven verliezen. Zoiets heeft Verbeek zelf al gezegd. Hij weet dat een trainer van Feyenoord uiteindelijk overwinningen moet kunnen overleggen. Het zijn er nog niet zo veel, zag hij zelf ook.
Toch is er geen oppositie tegen hem. En het ligt niet voor de hand dat die er komt als Feyenoord zondag thuis van Heerenveen verliest. Dat heeft te maken met de status van de oefenmeester. Hij heeft veel krediet bij de achterban. Verbeek past in het gemoed van een gemiddelde Feyenoorder. Hij loopt niet om de waarheid heen, noemt man en paard, blijft ook bij tegenslag op de heetste plekken aan het front en hij heeft iets onverzettelijks over zich.
Zulke types sneuvelen trouwens ook. Van Verbeek hoeven we dat nog niet te verwachten. Van alle Feyenoorders zit hij het stevigst in het zadel. En dat is terecht. Hij is de enige die Feyenoord in de publiciteit overeind houdt. Alleen daarom al is hij op dit moment goud waard voor de club.
Zijn aanwezigheid in de Kuip is de laatste garantie voor enige rust. Indien de spelers van Feyenoord dat ook door hebben, zouden ze zondagmiddag tegen Heerenveen niet alleen aan zichzelf moeten denken maar ook een stapje extra voor Verbeek moeten zetten. Het is ‘not done’ om in het profvoetbal voor een trainer te spelen, alleen zachtmoedigen willen dat. Maar in dit geval, Feyenoord maakt zwaar slagzij, is zo’n geste wel eens op zijn plaats.
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?quote:Feyenoord FOREVER!!
Door de tegenvallende resultaten neemt ook de onrust toe onder de Feyenoord supporters.
De FSV begrijpt dit, maar het elftal en technische staf zijn niet gebaat bij onrust, zeker niet vanuit de achterban.
Dat wij als supporters teleurgesteld zijn, daar hebben wij het volste recht toe, maar spelers en trainers zijn net zo teleurgesteld en elke vorm van kritiek zal hen niet helpen om deze moeilijke periode door te komen. Spelers en trainer zijn gebaat bij onvoorwaardelijk steun. Steun die ze alleen van de Feyenoord supporters kunnen krijgen. Buitenstaanders en het grotendeel van de Nederlandse pers maken het de club al moeilijk genoeg.
Onvoorwaardelijke steun is nu hoofdzaak. Het You’’ll Never Walk Alone en Hand in Hand Kameraden is nu zeker van toepassing en de enige remedie. Laat zondag tegen Heerenveen zien dat wij het LEGIOEN zijn en altijd achter ons team staan.
Feyenoord forever!!!
Bestuur FSV
Waarom voel je je aangesproken D-K? Ze hebben het tegen personen als Crane die Milan gaat zitten kijken en Gerard Cox die publiekelijk zijn seizoenskaart inlevert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
altijd van die hartverwarmende reacties op de FMBquote:
Das toch die rijke vent die door Feyenoord in het ziekenhuis is beland?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet toch stemmers op mijn poll hebben
quote:pleurt ff gauw op met je fokpoll, terug naar je zielige kutforumpje, lekker met stinkjoden gezellie![]()
Goed stuk. Vind Verbeek op dit moment de perfecte trainer voor jullie. Maar ja, als ie nog drie keer op rij verliest zal ook zijn hoofd hangen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.
?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
debielquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet toch stemmers op mijn poll hebben
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?quote:
Dat is nooit de reden geweest, waarom zij gehaald zijn....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
quote:Makaay speelklaar voor duel met Heerenveen
Roy Makaay is komende zondag fit genoeg om Feyenoord in de voorste linie te ondersteunen tijdens het duel met SC Heerenveen. De 33-jarige spits doorstond de zaterdagochtend-training bij de selectie van Gertjan Verbeek met succes, aldus de website van de Rotterdammers.
Makaay kampte de voorbije weken met problemen aan zijn lies. Afgelopen donderdag maakte de Gelderlander al zijn rentree toen Feyenoord de UEFA Cup-wedstrijd met AS Nancy afwerkte (3-0 verlies). Hij werd toen twintig minuten voor tijd in het veld gebracht.
De wedstrijd tussen Feyenoord en Heerenveen, de nummer vijftien versus de nummer zeven van de competitie, begint aanstaande zondag in De Kuip om half vijf.
Supporters als jij vergeten de chronologie..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
doelde meer op Buijs en Harry en het uitblijven van andere spelers voor de plekken van Greene, Lucius, Bahia, een reserve linksbackquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
Als je Lazovic niet tegelijk weg deed met K2 had je die eindelijk eens kunnen gebruiken..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.
...
denk het nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:00 schreef Fetai het volgende:
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
Hooguit als wel stunten tegen Deportivo of Moskou.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Fetai het volgende:
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
Als Sibon speelt zie ik het heel somber in. Die mag morgen gewoon weer alle ballen aannemen van Bahia en perfect klaarleggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...
Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
Ja, dat hoop ik dus ook. Dat ze niet meteen in paniek alles gaan lopen afschrijven wat er net een beetje opgebouwd is. Je ziet namelijk wel dat er langzaam een basis wordt gelegd. Het aantal momenten dat ze echt voor lul stonden en het er echt niet uitzag zonder excuus (vroege rode kaarten etc.) valt namelijk best mee. Het gaat alleen nu stuk op de mentaliteit die erin sluipt na een reeks teleurstellingen bij de spelers. En dan zie je dus óók dat er mensen op gaan staan. Hofland, Bahia en Wijnaldum, ik noem er maar wat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
...
Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.
Hehe, proost idd, op morgen!quote:Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoogquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Clara het volgende:
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
je vergeet te vermelden dat de inzet van 8 a 9 spelers te wensen over laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog. Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
0 - 2quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:21 schreef Hamilcar het volgende:
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:
2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
OMG , leef jij nog ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:17 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord...jezus
Morgen niet winnen, das niet best.
Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.
We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
Ik zou toch liever mooie Mario in de Kuip zien. Die zet zelfs met NEC nog aardige resultaten op het veld. Ik verwacht straks een friese walkover en prachtige verhalen van Gert-Jan Verbeek dat de mensen rustig kunnen gaan slapen omdat er niets aan de hand is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
Volgens mij omdat de beste man zich overal mee bemoeit en constant overal over loopt te zeuren, terwijl hij wordt betaald om het 1e elftal optimaal te laten presteren. Dat deed hij niet, want echt geweldig was Heerenveen nooit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:45 schreef Clara het volgende:
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
quote:Feyenoord mist El Ahmadi
Karim El Ahmadi moet de wedstrijd tegen sc Heerenveen aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder van Feyenoord heeft nog te veel last van een enkelblessure, meldt De Telegraaf.
De Marokkaanse middenvelder liep de blessure op in de wedstrijd tegen Nancy. Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Feyenoord moet het zondag in ieder geval doen zonder Danny Buijs, Jonathan De Guzman, Denny Landzaat, Theo Lucius, Andwele Slory en Jon Dahl Tomasson vanwege blessures.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef Clara het volgende:
Als er maar niet meer geblesseerden uitvallen...
quote:
Van de spelers die nu geblesseerd zijn kan je dat niet echt zeggen. El Ahmadi moet zich nog bewijzen en is sowieso een gretige speler. Lucius heeft alles wat op stront lijkt al over zich heen gekregen en is echt niet bang voor de vergelijking met bijvoorbeeld Greene. En Landzaat -niet mijn persoonlijk favoriet- is gewoon een professional en gaat echt niet lopen faken om maar niet te falen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Happel het volgende:
Misschien durven ze gewoon niet te spelen...
Nou ja. Met zulke fans heb je geen tegenstanders meer nodig. Lachen man.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Adidah het volgende:
Er staan ook serieus nog maar twee kneuzenploegen onder die het nog belabberder doen. En na vandaag waarschijnlijk nog maar één.
toch zie ik een klein lichtpuntje....quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:27 schreef stame het volgende:
Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Wilde ik net zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
toch zie ik een klein lichtpuntje....
Altijd blijven hopen, hèquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:15 schreef Sloggi het volgende:
Laatste 5 thuiswedstrijden:
THUIS
29/09/2007 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0
03/12/2006 Feyenoord - SC Heerenveen 4-3
18/09/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 5-1
01/05/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 1-3
07/03/2004 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
quote:ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
quote:
quote:ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:06 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
feijenoord - marseille, dat was nog eens een wedstrijd.
jammer dat er geen beelden van te vinden zijn op internet.
ja weet ik, maar ik ben te gierig voor dat eredivisie livequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.
Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Ik sla over vandaag, morgen tentamens.
Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.
Boeiend.Gewoon gaaaaaaan.
3-1. Makkelijke overwinning voor Feyenoord.Makaay gaat scoren vandaag
Klote he dat je dan gelijk een hele dag kwijt ben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.
Heb er op één of andere manier wel vertrouwen in vandaag, vraag me niet waarom.
Weinig andere opties..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tiendalli in plaats van Greene?
Ik hoop het enormquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tiendalli in plaats van Greene?
Buijs ben ik geen fan van, maar gebrek aan mentaliteit kun je hem niet verwijten. Plus dat hij net iets minder dom is dan Greene met dekken, die zich al door een natte scheet laat afleiden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zal het niet Buijs worden? Niet dat dat veel uitmaakt.
Die doet ook niet mee volgens t laatste bericht. Dus het zal waarschijnlijk wel Tiendalli worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zal het niet Buijs worden? Niet dat dat veel uitmaakt.
Betaal al genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef Clara het volgende:
In plaats van dat het Feyenoordpubliek deze dagen ver achter Feyenoord staat zou het uit piëteit, medeleven of medelijden gewoon een tientje kunnen overmaken naar de club opdat er weer wat aansprekends op het veld kan worden verricht. Als het doorgaat zoals het nu gaat wordt het dit seizoen natuurlijk niks met de klassiekers en de andere wedstrijden. Dan wordt weer al te veel gevraagd van het incasseringsvermogen van de hondstrouwe supporter.
Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef Clara het volgende:
Een kleine nederlaag houdt het gemor op Zuid beheersbaar.
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.![]()
Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.quote:
Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.
Overigens hoop ik dat dat je dat niet hoeft te doen.
Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef Merkie het volgende:
Kunnen Bahia en Greene niet per direct ontslagen worden?
[..]
Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.
Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen? Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.
Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen?
quote:Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.
[..]![]()
![]()
Wat kan mij het schelen hoe ik op Fok
overkom?
Als hij dit nog niet oppakt, kun je beter helemaal ophouden met hem de discussie aangaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.
Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.
Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.quote:Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.quote:
Ik had liever m'n ongelijk toegegeven hier hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.
De enige die hier vrolijk doet ben jij. Dus misschien kan je beter eens in de spiegel kijken. Jij verwijt dat mensen zich gedragen alsof het hun allemaal niet kan schelen, de enige Feyenoorder die zich nu zo gedraagt ben jij. Lekker hypocriet weer!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.
[..]
Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Crane, stoppen met reacties als 'is het al 3-0?'. Aangezien niemand tegenwoordig nog zeker weet of je wel een Feyenoorder bent, is dit gewoon trollen.
Kan mij het schelen wat jij vindt, kap eens met je gezeurquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.
Lijkt me toch een van de essenties van het forum, dat het je wel degelijk wat uitmaakt wat anderen vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.
Als ze al op 12 punten hadden gestaan wel ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
Die 2-2 zou nog best oke zijn, makkelijk hebben we het nooit tegen Heerenveen
En een gelijkspel tegen Heerenveen is ook geen schande vind ik, maar omdat je de punten nu nodig hebt is alles minder dan winnen gewoon niet goed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
Die 2-2 zou nog best oke zijn, makkelijk hebben we het nooit tegen Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |