abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:43:53 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629389
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer:

Makaay, Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Wijnaldum, Vlaar, Hofland, De Guzman, Bruins, El Ahmadi en Timmer.

Die namen doen samen NIETS onder voor jullie basiselftal. Sterker nog, vraag het in Europa een gemiddelde voetbalfan en namen als Makaay, Gio en Tomasson zullen hem meer zeggen dan Huntelaar, Gabri en Suarez. Als je naar onze banken kijkt zie je echter idd een groot verschil.
Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijk .
2000 light years from home
pi_62629406
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:10 schreef Enchanter het volgende:
Waarom speelt die Erasmus zo weinig , hij werd toch de Afrikaanse Ronaldo genoemd ?
Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.
That's all folks!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:46:11 #78
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62629427
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zal wel Zuid-Afrikaanse zijn. Verbeek heeft best wel oog voor talent, hij zal er nog niet aan toe zijn ofzo. Al is dat moeilijk voor te stellen.
Had in de 8 minuten dat hij inviel wel 1 uitstekende pass op Makaay, wat de 2-1 had moeten zijn

Viel me vandaag pas op hoe belachelijk klein hij is, 1.67. Alsof er een F-juniortje meeliep.
pi_62629489
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kom op man, maak jezelf niet zo belachelijk .
Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62629492
De meeste prestaties zijn gewoon afhankelijk van geld en een goede scouting.
Op die fronten laten veel clubs in Nederland het afweten tov de andere Europese landen(ook Ajax).

Wil Nederland aanhaken bij de Europese top(subtop), zal je de weg in moeten slaan van grote investeerders. En geloof me, ook al zit er een grote investeerder achter je club, je blijft toch wel juichen voor je club.
pi_62629590
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef patrickt37 het volgende:
De meeste prestaties zijn gewoon afhankelijk van geld en een goede scouting.
Op die fronten laten veel clubs in Nederland het afweten tov de andere Europese landen(ook Ajax).
Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.
quote:
Wil Nederland aanhaken bij de Europese top(subtop), zal je de weg in moeten slaan van grote investeerders. En geloof me, ook al zit er een grote investeerder achter je club, je blijft toch wel juichen voor je club.
PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.
Cause nobody likes rock anymore!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:56:08 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629624
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Ons beoogde basiselftal is gewoon echt prima hoor. Je zag vorig jaar in de eerste seizoenshelft dat zolang die samen spelen, je gewoon een elftal hebt dat als serieuze titelkandidaat meedraait. Sterker nog: toen had je El Ahmadi en Tomasson er nog niet eens bij, het zou nog beter moeten zijn nu.
Jawel, maar de voorhoede van Ajax is twee klasses beter dan die van ons. En de verdediging van Ajax is ook beter, ondanks dat die van hun nou niet echt geweldig is .
2000 light years from home
pi_62629633
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Die andere landen hebben gewoon betere TV-inkomsten en inkomsten uit tickets en CL-inkomsten etc, er wordt in Engeland echt niet beter gescout dan bij ons.
[..]

PSV geeft minder geld uit dan Ajax, heeft geen grote investeerder maar heeft toch leuk in Europa meegedraait de afgelopen jaren.
Omdat PSV een goede scouting heeft/had.

PSV behaalde resultaten op een paar spelers. Nu deze allemaal vertrokken zijn, zakt PSV als een kaarthuis in elkaar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:15:43 #84
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62629894
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Omdat PSV een goede scouting heeft/had.

PSV behaalde resultaten op een paar spelers. Nu deze allemaal vertrokken zijn, zakt PSV als een kaarthuis in elkaar.
PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voor )
Weisst
pi_62629967
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef erkel het volgende:

[..]

PSV heeft de laatste jaren een veel betere naam opgebouwd dan Feyenoord en ook Ajax. Spelers vertrekken veel liever naar Eindhoven dan naar Rotterdam of Amsterdam. Deze slechte seizoenen gaan ook echt in ons nadeel werken. Het wordt straks echt onmogelijk om nog een beetje grote namen binnen te halen. (Maar daar is al uberhaupt het geld niet voor )
Hierin ben ik het niet met je eens. Ajax kan vrij makkelijk spelers/talenten halen, echter hebben deze spelers als doel om Ajax als springplank te gebruiken naar de Europese (sub)top.

Feyenoord heeft inderdaad het door jouw genoemde probleem.
pi_62631006
Ik word hier toch zo verdomd depressief van hè.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:27:46 #87
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62631284
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.

Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Geduld is het woord denk je niet?

We hebben geen cent te makken (zelfs niet voor transfervrije spelers ) Het elftal speelt goed en toont inzet maar het geluk en een aantal bepalende spelers ontbreken nog.

Ik denk niet dat de vlam in de pan gaat slaan want de supporters weten donders goed hoe de zaken ervoor staan en bovendien wie moeten we de schuld geven ?

Bosz
Verbeek?
De spelers?
Het bestuur?

Tis gewoon ff niet anders , ik ben blij dat we UEFA-cup spelen dit jaar want is goed voor de jonge gasten om internationale ervaring op te doen maar een ronde verder acht ik nu al uitgesloten.

Als je al ziet dat CSKA met 3 - 0 wint van Deportivo dan hoeven we niet te rekenen op een zege tegen CSKA en in principe is Deportivo ook gewoon een club met 5 x de begroting van Feyenoord + kwalitatief beter dan Nancy dus daar ff punten meenemen zie ik ook niet gebeuren

Lang en zwaar seizoen maar positief proberen te blijven
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62632198
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:39:43 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62632460
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.
Omdat ik niet meer inga op die trieste gezever van je...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62632862
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Van Marwijk heeft Hofland, de Cler, Makaay en Gio gehaald.
pi_62632898
Ik voel trouwens bij een achterstand tegen Heerenveen een massaal "Kanker bestuur" spreekkoor aankomen.
pi_62632952
Waarom wordt Tiendalli er niet een keer ingezet ipv Greene. Maak je mij niet wijs dat die nog slechter kan verdedigen dan Greene
pi_62633248
Hoe kan het AD schrijven dat De Cler die aanval opzette waaruit Mols had moeten scoren? Dat was de enige die niet faalde hoor namelijk Hofland!!

En lag het aan mij of lag Timmer al op de grond voor er geschoten werd bij de 3-0 en waarom ging die bij de 1-0 niet met zn handen naar de bal?
pi_62633989
quote:
Marktplaats grappen ..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62634078
Lekker origineel ook zeg!
pi_62634114
Neej Feyenoord dat naar de keldert gaat das orgineel..............
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:08:43 #98
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62634688
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Neej Feyenoord dat naar de keldert gaat das orgineel..............
Kheb ut nog niet eerder meegemaakt anders..
pi_62634689
Heb jij het ook geplaatst dan?

Maar worden belangrijke wedstrijden die er nu aakomen (Heerenveen, Sparta en Roda). Zijn niet de makkelijkste en als er dan geen resultaat gehaald wordt cq. geen verbetering in het spel zit, zal een groot deel van de supporters waarschijnlijk wel gaan morren. Het is tot nu toe rustig gebleven daar het spel gewoon lichpuntjes gaf en er gewoon een lijn inzat. Die lijn begint er nu beetje uit te gaan naar mijn mening.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:16:10 #100
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62634868
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe kan het AD schrijven dat De Cler die aanval opzette waaruit Mols had moeten scoren? Dat was de enige die niet faalde hoor namelijk Hofland!!

En lag het aan mij of lag Timmer al op de grond voor er geschoten werd bij de 3-0 en waarom ging die bij de 1-0 niet met zn handen naar de bal?
Ja, geef Timmer maar de schuld.

Het lijkt inderdaad wel alsof het met de week iets slechter gaat qua voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')