Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Dat dus, en met de illusie dat Feyenoord het wel kan maar dat het er alleen nog maar een keer uit hoeft te komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.
Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, hopen.
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
Zoals ik al eerder zei; het wordt tijd om Bosz af te gaan rekenen. Na 3 jaar heeft ie een miljoen of 40 uitgegeven aan spelers maar is Feyenoord afgezakt tot het niveau Top Oss (al beledig ik nu Top).
Het enige wat ie had hoeven doen, is Feyenoord naar een stabiele plek in de subtop te lozen om langzaam weer door te groeien naar boven. Hij heeft het echter alleen nog maar erger gemaakt, slechter dan nu is gewoon niet mogelijk.
Nee, omdat we na 3 jaar nog steeds met Greene en Bahia in de basis spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
We zijn niet te benijden.
Al waren Maldini, Kaka en Ronaldo gehaald... Als je 15e staat in de competitie na zoveel investeringen, in Europa kansloos op je bek gaat tegen een miezerig clubje als Nancy en al jaren alleen maar afzakt dan doe je iets niet goed. Het kan me eigenlijk niet schelen wat Bosz doet, als het er maar voor had gezorgd dat Feyenoord weer stabiel was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald?
Je had toen beter een jeugdig elftal op kunnen gaan bouwen kun je achteraf zeggen. Leuk, een Europese topspits halen, maar elke middelmatige eredivisiespits is nuttiger.quote:Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom greene en mols nog worden opgesteld is echt een raadsel voor mij. Die gasten hebben al 2 jaar niets goeds gedaan en toch staan ze elke keer weer in de basis
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:23 schreef Sloggi het volgende:
Het was weer bagger, maar toch vind ik Feyenoord niet kansloos voor een plaats bij de eerste 5 dit seizoen. Het is gewoon klote dat de helft van het elftal geblesseerd is. Als dat zo blijft zie ik het wel behoorlijk somber in...
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
Hij is traag en heeft duizend overtredingen nodig. Geen nuttige speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Heel simpel, Bahia is vaak te laat en samen met zijn homeboy Greene krijg je altijd minstens nog wel 1 goal tegen. Verder hebben we geen 25-jarige dragende spelers nodig, maar goede spitsen en goede verdedigers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |