Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Dat dus, en met de illusie dat Feyenoord het wel kan maar dat het er alleen nog maar een keer uit hoeft te komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hopen elke keer weer, tegen beter weten in.
Maar gaat niet lang meer duren, voordat de vlam weer eens in de pan slaat...
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, hopen.
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
Zoals ik al eerder zei; het wordt tijd om Bosz af te gaan rekenen. Na 3 jaar heeft ie een miljoen of 40 uitgegeven aan spelers maar is Feyenoord afgezakt tot het niveau Top Oss (al beledig ik nu Top).
Het enige wat ie had hoeven doen, is Feyenoord naar een stabiele plek in de subtop te lozen om langzaam weer door te groeien naar boven. Hij heeft het echter alleen nog maar erger gemaakt, slechter dan nu is gewoon niet mogelijk.
Nee, omdat we na 3 jaar nog steeds met Greene en Bahia in de basis spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald? Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
We zijn niet te benijden.
Al waren Maldini, Kaka en Ronaldo gehaald... Als je 15e staat in de competitie na zoveel investeringen, in Europa kansloos op je bek gaat tegen een miezerig clubje als Nancy en al jaren alleen maar afzakt dan doe je iets niet goed. Het kan me eigenlijk niet schelen wat Bosz doet, als het er maar voor had gezorgd dat Feyenoord weer stabiel was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op zich is hij verantwoordelijk voor het team van nu en de problemen daarbij. Daar ben ik het met je eens.
Maar kom op, moeten we Bosz nu gaan afrekenen omdat hij Hofland, De Cler, Makaay Van Bronckhorst, Landzaat heeft gehaald?
Je had toen beter een jeugdig elftal op kunnen gaan bouwen kun je achteraf zeggen. Leuk, een Europese topspits halen, maar elke middelmatige eredivisiespits is nuttiger.quote:Zeker in de positie waarin we toen zaten. Met Opa Pierre en Harry in de spits. En Buijs, Greene, Hofs als vaste basisspelers.
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom greene en mols nog worden opgesteld is echt een raadsel voor mij. Die gasten hebben al 2 jaar niets goeds gedaan en toch staan ze elke keer weer in de basis
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:23 schreef Sloggi het volgende:
Het was weer bagger, maar toch vind ik Feyenoord niet kansloos voor een plaats bij de eerste 5 dit seizoen. Het is gewoon klote dat de helft van het elftal geblesseerd is. Als dat zo blijft zie ik het wel behoorlijk somber in...
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord mist 25 jarige dragende spelers.
Ga je het ook eindelijk inzien? Zelfs Happel hoor ik de boel al niet meer verdedigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
Hij is traag en heeft duizend overtredingen nodig. Geen nuttige speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Messenga het volgende:
Bahia is overigens een goede verdediger voor Feyenoord hoor.
Heel simpel, Bahia is vaak te laat en samen met zijn homeboy Greene krijg je altijd minstens nog wel 1 goal tegen. Verder hebben we geen 25-jarige dragende spelers nodig, maar goede spitsen en goede verdedigers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom niet dan?
Nee, er is geen middenrif bij Feyenoord. Spelers die net dat stukje ervaring meedragen, maar niet al bijna bejaard zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zodat ze 25 x een dragende jarige speler hebben?
Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet kansloos voor de eerste 5? Ik acht ze kansloos voor het linkerrijtje.
Nee, we hebben geen goed elftal, hoogstens elf goede spelers. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig heel aardig gevoetbald, en dat terwijl we 5 potentiële basisspelers missen. We presteren ondermaats, maar als (ik zeg dus als, en niet wanneer) we weer enigzins blessurevrij zijn hebben we gewoon een goed elftal.
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom ze uberhaupt nog bij Feyenoord op de loonlijst staan is al een goede vraag.
Maar nee, Feyenoord had verwacht 5 miljoen voor Buijs en Greene te krijgen ofzo.
Die investeerders moeten maar realistisch zijn dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
Nou dat kan hij dus vergeten nadat ik deze wedstrijd gezien heb. Ik had er nog wel vertrouwen in. Maar was misschien wel tegen beter weten in.quote:Wat in ieder geval zou helpen is als de club weer een beetje gaat winnen. Te beginnen donderdagavond tegen Nancy. Jacobs: "In de begroting zijn we uitgegaan van meedoen tot en met de groepsfase. Daarin zitten we nu. Alles wat daarbij komt, is mooi meegenomen."
En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat komt weer door die talentpools waar Greene onderdeel van uitmaakt waardoor Feyenoord aan een hoge vraagprijs vasthoudt om toch maar de investeerders tevreden te houden (ookal zijn de voorwaarden zo bepaald dat de investeerders een eigen risico hebben als de spelers minder opbrengen).
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En daar snap ik dus helemaal niets van. Ekramy moest ook 2.5 kosten. Als je ze nou verkoopt levert het ten minste iets op, terwijl Greene en Ekramy met de week minder waard worden en straks transfervrij weggaan. Nee dan zijn de investeerders blij. En btw, fock die investeerders, eigen risico, punt. Die zullen voortaan toch wel 3 miljoen keer nadenken voor ze investeren.
Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.
De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap er ook vrij weinig van hoor, maar zo zie je dat zo'n investeringsmodel toch ook z'n keerzijde kent ondanks dat het in eerste instantie leek alsof er vrij weinig nadelen aan zaten.
De investeerders zullen zich nu inderdaad wel 2x bedenken voordat ze geld steken in Feyenoord, en dat is weer een probleem voor Feyenoord aangezien zij op zoek zijn naar 'nieuw geld' om de komende seizoenen de selectie te versterken, om de periode tot een nieuw stadion te overbruggen, want dat schijnt de redding te zijn, al denk ik dat de financiële voordelen van zo'n groot eigen stadion ook nog weleens kunnen tegenvallen.
Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda. Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Nog erger: ook spelers zullen nu wel 3 keer nadenken voordat ze naar Feyenoord gaan, en terecht. Geen stabiliteit, geen zekerheden: niets. Alleen het salaris is beter dan dat bij NAC of Groningen, maar spelers die alleen daar naar kijken moet je niet willen hebben.
Mwoah, dat was zo toen we nog meespeelden om de eerste 5 plekken ja. Ook die voorsprong is verdampt nu.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja ik denk nog steeds dat het stadion, de grote en fanatieke aanhang en de historie ook hun aantrekkingskracht hebben op spelers, en dat geeft Feyenoord nog een kleine voorsprong op clubs als Fc Groningen en NAC Breda.
Idd, als ik het Heerenveen-publiek vandaag zag.quote:Al is de sfeer in die stadions ook vaak al beter, en lijkt de veel geprezen "topsport-mentaliteit" ook bij die clubs beter aanwezig.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat Feyenoord qua wedstrijdbaten en sponsorinkomsten ver achter ligt op de Arena en PSV en concurreert en zelfs achterloopt met clubs als Heerenveen, AZ, Twente, Groningen, dan is er toch echt wat mis met het stadion... Feyenoord wordt niet ineens de rijkste club van Nederland, maar ik denk dat je toch wel een aantal miljoen per jaar erbij krijgt.
Daar valt voor Feyenoord inderdaad nog een wereld te winnen. Maar vooral met betrekking tot sponsor-inkomsten heb ik het idee dat Feyenoord zich te makkelijk laat afschepen met een schijntje (als je kijkt wat Ajax voor elkaar krijgt).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grafiek over sponsor-inkomsten en wedstrijdbaten.
Wat moet hij eraan doen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat een drama weer vandaag. Ben ik de enige die moest lachen bij de 3-0?Was toch gewoon te lachwekkend voor woorden?Die voorhoede creeert ook geen enkele kans, spelers passeren hun man niet, elke afvallende bal is voor de tegenstander, belangrijke duels om de bal worden verloren, de tegenstander is feller en heeft meer inzet etc. etc.Als ze zondag verliezen dan worden de supporters onrustig. .Helaas zal Verbeek zich daar niks van aantrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |