Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef Clara het volgende:
Een kleine nederlaag houdt het gemor op Zuid beheersbaar.
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd, als het bij 0-1 blijft krijgen ze straks nog een vet applaus ook.![]()
Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.quote:
Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden verliezen hierna, dan mag jij je mening gaan herzien.
Overigens hoop ik dat dat je dat niet hoeft te doen.
Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef Merkie het volgende:
Kunnen Bahia en Greene niet per direct ontslagen worden?
[..]
Debiele reacties van jou altijd, je mag best je mening hebben maar jouw reacties zijn 9 van de 10 keer onzin en op jouw eigen waarheid gebaseerd.
Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen? Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, idd ik lul maar wat want we staan met 2-0 voor.
Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, wat probeer je nou te zeggen?
quote:Dit soort posts plaats je zo vaak. Misschien moet je eens een cursus communicatie doen om normaal proberen uit te leggen wat je wilt zeggen. Het is dat ik je topics en jou een beetje ken, maar je komt zo vaak over als een sociaal incapabel figuur.
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat er voorlopig geen enkel positief aanknopingspunt is, er nog steeds wanbeleid gevoerd wordt, en dat we er in alle opzichten slechter voorstaan dan 3 jaar geleden. Op de schuld misschien na dan.
[..]![]()
![]()
Wat kan mij het schelen hoe ik op Fok
overkom?
Als hij dit nog niet oppakt, kun je beter helemaal ophouden met hem de discussie aangaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.
Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow. Wat een inzicht, echt nieuwe informatie.
Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.quote:Maar waarom plaats je het bericht dan als het jouw niet boeit wie het leest en wat diegenen er van denken? Wat is het doel van jouw post? Alsof iedereen niet weet dat dit dieptriest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |