Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.quote:
Ik had liever m'n ongelijk toegegeven hier hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn doel is, het verlies van Feyenoord er in te wrijven.
De enige die hier vrolijk doet ben jij. Dus misschien kan je beter eens in de spiegel kijken. Jij verwijt dat mensen zich gedragen alsof het hun allemaal niet kan schelen, de enige Feyenoorder die zich nu zo gedraagt ben jij. Lekker hypocriet weer!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, voor sommige mensen hier.
[..]
Dat weet blijkbaar nog niet iedereen, aangezien niemand (op DK na) nog vindt dat Bosz eruit getieft moet worden en jij straks weer zal posten dat Hofland best goed speelde.
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Crane, stoppen met reacties als 'is het al 3-0?'. Aangezien niemand tegenwoordig nog zeker weet of je wel een Feyenoorder bent, is dit gewoon trollen.
Kan mij het schelen wat jij vindt, kap eens met je gezeurquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.
Lijkt me toch een van de essenties van het forum, dat het je wel degelijk wat uitmaakt wat anderen vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat de mensen hier vinden, dat zijn toch naieve figuren.
Als ze al op 12 punten hadden gestaan wel ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
Die 2-2 zou nog best oke zijn, makkelijk hebben we het nooit tegen Heerenveen
En een gelijkspel tegen Heerenveen is ook geen schande vind ik, maar omdat je de punten nu nodig hebt is alles minder dan winnen gewoon niet goed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Fetai het volgende:
Die 2-2 zou nog best oke zijn, makkelijk hebben we het nooit tegen Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |