Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?quote:Feyenoord FOREVER!!
Door de tegenvallende resultaten neemt ook de onrust toe onder de Feyenoord supporters.
De FSV begrijpt dit, maar het elftal en technische staf zijn niet gebaat bij onrust, zeker niet vanuit de achterban.
Dat wij als supporters teleurgesteld zijn, daar hebben wij het volste recht toe, maar spelers en trainers zijn net zo teleurgesteld en elke vorm van kritiek zal hen niet helpen om deze moeilijke periode door te komen. Spelers en trainer zijn gebaat bij onvoorwaardelijk steun. Steun die ze alleen van de Feyenoord supporters kunnen krijgen. Buitenstaanders en het grotendeel van de Nederlandse pers maken het de club al moeilijk genoeg.
Onvoorwaardelijke steun is nu hoofdzaak. Het You’’ll Never Walk Alone en Hand in Hand Kameraden is nu zeker van toepassing en de enige remedie. Laat zondag tegen Heerenveen zien dat wij het LEGIOEN zijn en altijd achter ons team staan.
Feyenoord forever!!!
Bestuur FSV
Waarom voel je je aangesproken D-K? Ze hebben het tegen personen als Crane die Milan gaat zitten kijken en Gerard Cox die publiekelijk zijn seizoenskaart inlevert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
altijd van die hartverwarmende reacties op de FMBquote:
Das toch die rijke vent die door Feyenoord in het ziekenhuis is beland?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet toch stemmers op mijn poll hebben
quote:pleurt ff gauw op met je fokpoll, terug naar je zielige kutforumpje, lekker met stinkjoden gezellie![]()
Goed stuk. Vind Verbeek op dit moment de perfecte trainer voor jullie. Maar ja, als ie nog drie keer op rij verliest zal ook zijn hoofd hangen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.
?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
debielquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet toch stemmers op mijn poll hebben
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?quote:
Dat is nooit de reden geweest, waarom zij gehaald zijn....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
quote:Makaay speelklaar voor duel met Heerenveen
Roy Makaay is komende zondag fit genoeg om Feyenoord in de voorste linie te ondersteunen tijdens het duel met SC Heerenveen. De 33-jarige spits doorstond de zaterdagochtend-training bij de selectie van Gertjan Verbeek met succes, aldus de website van de Rotterdammers.
Makaay kampte de voorbije weken met problemen aan zijn lies. Afgelopen donderdag maakte de Gelderlander al zijn rentree toen Feyenoord de UEFA Cup-wedstrijd met AS Nancy afwerkte (3-0 verlies). Hij werd toen twintig minuten voor tijd in het veld gebracht.
De wedstrijd tussen Feyenoord en Heerenveen, de nummer vijftien versus de nummer zeven van de competitie, begint aanstaande zondag in De Kuip om half vijf.
Supporters als jij vergeten de chronologie..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
doelde meer op Buijs en Harry en het uitblijven van andere spelers voor de plekken van Greene, Lucius, Bahia, een reserve linksbackquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
Als je Lazovic niet tegelijk weg deed met K2 had je die eindelijk eens kunnen gebruiken..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.
...
denk het nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:00 schreef Fetai het volgende:
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
Hooguit als wel stunten tegen Deportivo of Moskou.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Fetai het volgende:
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
Als Sibon speelt zie ik het heel somber in. Die mag morgen gewoon weer alle ballen aannemen van Bahia en perfect klaarleggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...
Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
Ja, dat hoop ik dus ook. Dat ze niet meteen in paniek alles gaan lopen afschrijven wat er net een beetje opgebouwd is. Je ziet namelijk wel dat er langzaam een basis wordt gelegd. Het aantal momenten dat ze echt voor lul stonden en het er echt niet uitzag zonder excuus (vroege rode kaarten etc.) valt namelijk best mee. Het gaat alleen nu stuk op de mentaliteit die erin sluipt na een reeks teleurstellingen bij de spelers. En dan zie je dus óók dat er mensen op gaan staan. Hofland, Bahia en Wijnaldum, ik noem er maar wat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
...
Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.
Hehe, proost idd, op morgen!quote:Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoogquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Clara het volgende:
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
je vergeet te vermelden dat de inzet van 8 a 9 spelers te wensen over laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog. Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
0 - 2quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:21 schreef Hamilcar het volgende:
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:
2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
OMG , leef jij nog ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:17 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord...jezus
Morgen niet winnen, das niet best.
Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.
We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
Ik zou toch liever mooie Mario in de Kuip zien. Die zet zelfs met NEC nog aardige resultaten op het veld. Ik verwacht straks een friese walkover en prachtige verhalen van Gert-Jan Verbeek dat de mensen rustig kunnen gaan slapen omdat er niets aan de hand is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
Volgens mij omdat de beste man zich overal mee bemoeit en constant overal over loopt te zeuren, terwijl hij wordt betaald om het 1e elftal optimaal te laten presteren. Dat deed hij niet, want echt geweldig was Heerenveen nooit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:45 schreef Clara het volgende:
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |