abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62657028
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
pi_62657167
quote:
Feyenoord FOREVER!!

Door de tegenvallende resultaten neemt ook de onrust toe onder de Feyenoord supporters.

De FSV begrijpt dit, maar het elftal en technische staf zijn niet gebaat bij onrust, zeker niet vanuit de achterban.

Dat wij als supporters teleurgesteld zijn, daar hebben wij het volste recht toe, maar spelers en trainers zijn net zo teleurgesteld en elke vorm van kritiek zal hen niet helpen om deze moeilijke periode door te komen. Spelers en trainer zijn gebaat bij onvoorwaardelijk steun. Steun die ze alleen van de Feyenoord supporters kunnen krijgen. Buitenstaanders en het grotendeel van de Nederlandse pers maken het de club al moeilijk genoeg.

Onvoorwaardelijke steun is nu hoofdzaak. Het You’’ll Never Walk Alone en Hand in Hand Kameraden is nu zeker van toepassing en de enige remedie. Laat zondag tegen Heerenveen zien dat wij het LEGIOEN zijn en altijd achter ons team staan.

Feyenoord forever!!!

Bestuur FSV
Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:06:40 #156
185115 Juk
Misschien
pi_62657436
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Schijnheilig volk van de FSV. Toen het hele gebeuren speelde met van den Herik deden ze er alles aan om hem van de troon te stoten. En nu roepen ze op tot kalmte?
En waarom vragen ze de steun van de supporters? Hebben we Feyenoord dit seizoen wel eens in de steek gelaten? Laten ze gauw hun muil houden.
Waarom voel je je aangesproken D-K? Ze hebben het tegen personen als Crane die Milan gaat zitten kijken en Gerard Cox die publiekelijk zijn seizoenskaart inlevert.
The only thing I fear is my MoM
pi_62658764
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
D-K
altijd van die hartverwarmende reacties op de FMB
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62658779
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met Rotier?
Das toch die rijke vent die door Feyenoord in het ziekenhuis is beland?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62659601
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Moet toch stemmers op mijn poll hebben
quote:
pleurt ff gauw op met je fokpoll, terug naar je zielige kutforumpje, lekker met stinkjoden gezellie
pi_62659663
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Goed stukje. Ik hoop ook echt dat Verbeek een jaartje of 2 de tijd krijgt, ongeacht de resultaten op het moment.
Goed stuk. Vind Verbeek op dit moment de perfecte trainer voor jullie. Maar ja, als ie nog drie keer op rij verliest zal ook zijn hoofd hangen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62661072
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
D-K
Hehe .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62662070
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:03:22 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62662099
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Gertjan kan en mag niet ontslagen worden voordat Bosz en co eruit vliegen die zijn schuldig met hun "Kampioen in 5 transfers" fantasie
?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62662254
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Moet toch stemmers op mijn poll hebben
debiel
pi_62662268
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Happel het volgende:

[..]

?
Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
pi_62662699
Lees is de stukken van Lex Kroon die vind je hier
Daar kan elke rechtgeaarde F.noorder kijken wat er fout is op zuid. Maar ook voor andere liefhebbers van het voetbalspel kunnen smullen van de verhalen van Lex Kroon!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:46:03 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62663968
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Makaay, Gio, Hofland, Landzaat en De Cler moesten zorgen dat we in 07-08 kampioen werden want wat zou er mooier zijn om in het jubileumjaar naar de coolsingel te gaan?
Dat is nooit de reden geweest, waarom zij gehaald zijn....
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62664655
Het was anders wel iets dat die mafkees zei toen aan de vooravond vant seizoen
pi_62664991
quote:
Makaay speelklaar voor duel met Heerenveen

Roy Makaay is komende zondag fit genoeg om Feyenoord in de voorste linie te ondersteunen tijdens het duel met SC Heerenveen. De 33-jarige spits doorstond de zaterdagochtend-training bij de selectie van Gertjan Verbeek met succes, aldus de website van de Rotterdammers.

Makaay kampte de voorbije weken met problemen aan zijn lies. Afgelopen donderdag maakte de Gelderlander al zijn rentree toen Feyenoord de UEFA Cup-wedstrijd met AS Nancy afwerkte (3-0 verlies). Hij werd toen twintig minuten voor tijd in het veld gebracht.

De wedstrijd tussen Feyenoord en Heerenveen, de nummer vijftien versus de nummer zeven van de competitie, begint aanstaande zondag in De Kuip om half vijf.
pi_62665079
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weer een tegenslag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62665591
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Supporters als jij vergeten de chronologie..

Van der Herik heb aan de basis gestaan van deze hele kankerzooi en is vervolgens terecht eruit geknikkerd. Nu mogen andere zijn rotzooi opruimen en doet iedereen net of het kut is gegaan omdat Jorien weg is gestuurd.
Je haalt oorzaak en gevolg doorelkaar.

Het enige waar Feijenoord bij gebaat is rust. Nu weer koppen laten rollen levert niks op.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62665620
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
pi_62665961
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz gaat qua miskopen op zelfde voet door hoor............
Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
pi_62666015
Maar met het onslag van Bosz gaan we niet inene beter voetballen. Begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan van het beleid van Bosz en snap bepaalde aankopen ook niet. Maar ik zie geen oplossing om hem nu de laan uit te sturen.
Vind alleen het verlengen van zijn contract wel te voorbarig.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62666392
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bosz kan er toch ook niks aan doen dat die gasten de hele tijd geblesseerd zijn. Van Bronckhorst was bijna nooit geblesseerd, Makaay niet, Landzaat niet, El Ahmadi had al last maar is nu weer terug. Alleen van Hofland en Tomasson weet je dat ze wel eens geblesseerd kunnen zijn. Dat zijn twee spelers.
doelde meer op Buijs en Harry en het uitblijven van andere spelers voor de plekken van Greene, Lucius, Bahia, een reserve linksback

En het verkoopbeleid is helemaal een lachertje
pi_62666641
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.

Het verkoopbeleid is grotendeels gebaseerd op de financiële behoeften van de club. Toen Zuiverloon weg moest stond Feyenoord aan de rand van de afgrond. Zonder de verkopen van die zomer was Feyenoord waarschijnlijk failliet gegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2008 15:12:16 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:36:18 #177
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62667301
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Als Charisteas niet was gekocht was dat seizoen nóg slechter geweest hoor. Wie had je dan in de spits moeten zetten? Bovendien is Charisteas met winst verkocht, dus objectief bekeken heeft Bosz het daar gewoon goed gedaan. Buijs was inderdaad een paniekaankoop. Lucius is geen slechte als rechtsback.

...
Als je Lazovic niet tegelijk weg deed met K2 had je die eindelijk eens kunnen gebruiken..
Was beter geweest dan Harry..
pi_62667426
Misschien wel, maar ik denk dat Lazovic in de Kuip nooit had kunnen slagen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:07:51 #179
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_62668006
Mooie praatjes allemaal van de spelers maar weinig daden. Ze vechten er niet hard genoeg voor.
Verder moeten we gewoon wachten tot we goede verdedigers hebben.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:54:39 #180
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62668931
Feyenoord zit momenteel gewoon in een negatieve spiraal. Tegen Nancy eerste helft deden ze niet ten onder aan de tegenstander (Ze waren absoluut niet goed overigens) en creerde te weinig. Dan valt na rust door waardeloos verdedigen de 1-0 en 2-0 en dan zie je die kopjes weer hangen, dan knapt er iets. Van Bronckhorst is dan ook niet de aanjager die het team van het nodige gif voorziet (iets wat een vonBommel bijvoorbeeld erg goed kan).

Natuurlijk zijn er veel blessures (Makaay, JDT, Guzman etc.) maar dat mag nooit een excuus zijn. Momenteel zit er gewoon iets niet goed tussen de oren bij deze mannen, en er is maar 1 remedie tegen: winnen! Maar ja, dat gebeurd nog niet helaas. Verdedigend zit het gewoon niet goed met spelers als Greene, en ook Bahia en De Cler presteren ondermaats. Hofland is de positieve uitzondering, maar die kan de kar ook niet alleen trekken. Aanvallend is het gewoon triest dat Mols je enige spits was donderdag, het stoorde mij persoonlijk enorm dat Verbeek na de 2-0 niet Erasmus bracht ipv Makaay....

Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.

Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62674596
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:01:18 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62674599
Nee.
2000 light years from home
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:05:15 #183
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62674691
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:00 schreef Fetai het volgende:
Heeft Feyenoord een kans tegen CSKA Moskou denken jullie?
denk het niet
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62674785
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:19:54 #185
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62675084
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Fetai het volgende:
We zullen wel met 3 punten eindigen als het ff meezit tegen Lech Poznan denk ik. Is er dan niemand die Feyenoord een serieuze kans geeft in deze poule
Hooguit als wel stunten tegen Deportivo of Moskou.

Of een gelijkspelletje tegen één van deze twee, hopen dat Nancy alles verliest en dan thuis winnen van Poznan.
pi_62676812
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...

Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:40:13 #187
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62677025
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Zal wel weer typisch SC Heerenveen zijn om morgenmiddag op bezoek in de Kuip een pak rammel te krijgen van het kwakkelende Feyenoord. Zal wel even terugzwaaien vanuit het uitvak wanneer het 3-1 ofzo staat...

Makaay wel fit dus.. Daar moet Bak Nielsen dan maar op en zelf hopen op een paar bevliegingen van Geraldinho en/of Pranjic.
Als Sibon speelt zie ik het heel somber in. Die mag morgen gewoon weer alle ballen aannemen van Bahia en perfect klaarleggen.

Ik zie het morgen wel spannend worden, vind Feyenoord bij voorbaat niet kansloos. Al ben ik bang dat Feyenoord weer in een aantal counters gaat lopen, maar we zien wel.

Maarja, Roda wint. Zestiende nu.
pi_62677113
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
...

Verbeek is verantwoordelijk, maar toch hoop ik dat hij de kans krijgt om te bouwen aan iets (hopelijk) moois. Het stomste wat Feyenoord nu kan doen is hem binnen het jaar op straat te zetten, bij Heerenveen was zijn eerste jaar ook puin.
Ja, dat hoop ik dus ook. Dat ze niet meteen in paniek alles gaan lopen afschrijven wat er net een beetje opgebouwd is. Je ziet namelijk wel dat er langzaam een basis wordt gelegd. Het aantal momenten dat ze echt voor lul stonden en het er echt niet uitzag zonder excuus (vroege rode kaarten etc.) valt namelijk best mee. Het gaat alleen nu stuk op de mentaliteit die erin sluipt na een reeks teleurstellingen bij de spelers. En dan zie je dus óók dat er mensen op gaan staan. Hofland, Bahia en Wijnaldum, ik noem er maar wat.
quote:
Maar goed, als we het over gifbekers hebben dan denk ik dat wij Feyenoorder supporters al enkele jaren non stop aan het doordrinken zijn. Maar ook dat hoort (helaas) bij het bestaan van een Feyenoorder.
Hehe, proost idd, op morgen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62677779
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:20:01 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62677808
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Clara het volgende:
Gert-Jan Verbeek heeft best een aardig veteranenelftal in het veld staan. Bovendien is het dit seizoen weer ongekend spannend in de Kuip als het erom gaat de rechtstreekse degradatie te ontlopen.
Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog . Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
2000 light years from home
pi_62678356
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bruins, Wijnaldum, Fer, Biseswar, El Ahmadi en De Guzman (normaal gesproken bijna allemaal basis) zijn inderdaad heel oud. De gemiddelde leeftijd van het middenveld (<20) tegen Ajax was idd erg hoog . Het aantal oude spelers is niet erg, het feit dat ze zwaar onderpresteren wel.
je vergeet te vermelden dat de inzet van 8 a 9 spelers te wensen over laat
pi_62678894
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:

2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
  zondag 26 oktober 2008 @ 01:13:14 #193
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62679625
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:21 schreef Hamilcar het volgende:
Dus mensen, wat denken jullie dat het morgen gaat worden? Ik zal dan maar vast beginnen:

2-1. Ja, ik ga maar eens optimistisch zijn *bloost*
0 - 2
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62679866
Die TT!
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:17:20 #195
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_62680363
Feyenoord...jezus

Morgen niet winnen, das niet best.

Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.

We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
Let yourself go and enjoy the bassline...
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:24:45 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62680433
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:17 schreef Speed1971 het volgende:
Feyenoord...jezus

Morgen niet winnen, das niet best.

Maar ja alleen al het feit dat ik met angst en beven uit kijk naar Ajax - NEC is misschien wel net zo kansloos lol.

We moeten maar weer snel eens aan de frambozensap FrankyMcG ;-)
OMG , leef jij nog ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_62681621
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou toch liever mooie Mario in de Kuip zien. Die zet zelfs met NEC nog aardige resultaten op het veld. Ik verwacht straks een friese walkover en prachtige verhalen van Gert-Jan Verbeek dat de mensen rustig kunnen gaan slapen omdat er niets aan de hand is...
pi_62681627
Verbeek bakt er toch ook gewoon niets van? Hij doet het slechter dan Gullit, van Marwijk en Koeman. Die deden het al niet best, maar hadden minder materiaal dan Verbeek. Ik snap dat ophemelen van Verbeek niet zo.
pi_62681643
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
pi_62681677
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 07:45 schreef Clara het volgende:
Ik ben ik wel benieuwd waarom Heerenveen de man per sé wilde lozen. Misschien kan iemand hier een tipje van die sluier oplichten?
Volgens mij omdat de beste man zich overal mee bemoeit en constant overal over loopt te zeuren, terwijl hij wordt betaald om het 1e elftal optimaal te laten presteren. Dat deed hij niet, want echt geweldig was Heerenveen nooit.
pi_62681743
Gert-Jan Verbeek heeft nog niet de status van Louis van Gaal. Met Heerenveen deed hij het niet slecht maar daar had hij meer kneedbaar materiaal van een wat ander bouwjaar ter beschikking. Bovendien was het publiek sneller tevreden en zat er wat meer balans in de club. Als het Gert-Jan Verbeek in Heerenveen al lukt om weggestuurd te worden dan zou dat bij Feyenoord ook kunnen gebeuren.

Ik ben benieuwd of Gert-Jan wat opgestoken heeft van de grieven die hij bij Heerenveen opriep of dat dezelfde ergernissen intussen ook bij Feyenoord zijn opgedoken.
pi_62681755
Hij deed het niet slecht bij Heerenveen, maar ook zeker niet heel goed. Dat in combinatie met zijn gedrag.... Lijkt me geen geschikte man voor Feyenoord.

Leuke trainer voor een club als Heracles of Emmen, maar niet voor de top.
pi_62681850
Ondanks dat wij ( Heerenveen) onder Gert-Jan ook niet altijd goed hebben gepresteerd, is het toch een goede trainer hoor. Hij is juist iemand die een team kan smeden, groepsmentaliteit kweken.

Dat het nu bij jullie niet draait is echt niet zijn schuld. Hoe kan het dan er zoveel blessures zijn? Of er is gewoon al tijden veel te slap getraind bij Feyenoord en zijn het halve wijven geworden, die nu eens écht moeten trainen. Waar Feyenoord het al jaren van inzet en passie moet hebben ( overigens schitterend vind ik), is er kennelijk al tijden als halve mietjes getraind.
Wiens schuld is het eigenlijk dat ze de trainingen te zwaar vinden? De conditie van de spelers of Gert-Jan?

Ik vind het zonde om dit Feyenoord zo te zien. Maar om gelijk de positie van Gert-Jan ter discussie te stellen?
Wie had er moeten komen volgens jullie; er zijn echt weinig trainers die hun goede naam willen wagen aan Feyenoord. Veel kans op successen is er helaas niet.

Ik zou zeggen heb geduld en laat hem niet alleen het team kneden, maar ook de club. Wanneer het dan financieel weer beter gaat kan je je ook gericht versterken. De laatste jaren is immers ook pure paniek aankopen geweest, geselecteerd op naam.

Succes, maar vanmiddag even niet! Tot straks
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:09:45 #204
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62682018
0-3 en Pranjic wordt de ster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')