quote:Feyenoord mist El Ahmadi
Karim El Ahmadi moet de wedstrijd tegen sc Heerenveen aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder van Feyenoord heeft nog te veel last van een enkelblessure, meldt De Telegraaf.
De Marokkaanse middenvelder liep de blessure op in de wedstrijd tegen Nancy. Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Feyenoord moet het zondag in ieder geval doen zonder Danny Buijs, Jonathan De Guzman, Denny Landzaat, Theo Lucius, Andwele Slory en Jon Dahl Tomasson vanwege blessures.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef Clara het volgende:
Als er maar niet meer geblesseerden uitvallen...
quote:
Van de spelers die nu geblesseerd zijn kan je dat niet echt zeggen. El Ahmadi moet zich nog bewijzen en is sowieso een gretige speler. Lucius heeft alles wat op stront lijkt al over zich heen gekregen en is echt niet bang voor de vergelijking met bijvoorbeeld Greene. En Landzaat -niet mijn persoonlijk favoriet- is gewoon een professional en gaat echt niet lopen faken om maar niet te falen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Happel het volgende:
Misschien durven ze gewoon niet te spelen...
Nou ja. Met zulke fans heb je geen tegenstanders meer nodig. Lachen man.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Adidah het volgende:
Er staan ook serieus nog maar twee kneuzenploegen onder die het nog belabberder doen. En na vandaag waarschijnlijk nog maar één.
toch zie ik een klein lichtpuntje....quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:27 schreef stame het volgende:
Naast de afwezigheid van El Ahmadi is ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Wilde ik net zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
toch zie ik een klein lichtpuntje....
Altijd blijven hopen, hèquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:15 schreef Sloggi het volgende:
Laatste 5 thuiswedstrijden:
THUIS
29/09/2007 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0
03/12/2006 Feyenoord - SC Heerenveen 4-3
18/09/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 5-1
01/05/2005 Feyenoord - SC Heerenveen 1-3
07/03/2004 Feyenoord - SC Heerenveen 2-2
quote:ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
quote:
quote:ook de inzetbaarheid van Serginho Greene twijfelachtig. De verdediger is momenteel niet topfit.
Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:06 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
feijenoord - marseille, dat was nog eens een wedstrijd.
jammer dat er geen beelden van te vinden zijn op internet.
ja weet ik, maar ik ben te gierig voor dat eredivisie livequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Was afgelopen week nog op FeyenoordTV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |