Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Ik sla over vandaag, morgen tentamens.
Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een tentamen. Voor m'n propedeuse.
Boeiend.Gewoon gaaaaaaan.
3-1. Makkelijke overwinning voor Feyenoord.Makaay gaat scoren vandaag
Klote he dat je dan gelijk een hele dag kwijt ben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ben gelijk m'n hele zondag kwijt. Niet dat ik dat erg vind, maar verstandig zou het op dit moment niet zijn.
Heb er op één of andere manier wel vertrouwen in vandaag, vraag me niet waarom.
Weinig andere opties..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tiendalli in plaats van Greene?
Ik hoop het enormquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tiendalli in plaats van Greene?
Buijs ben ik geen fan van, maar gebrek aan mentaliteit kun je hem niet verwijten. Plus dat hij net iets minder dom is dan Greene met dekken, die zich al door een natte scheet laat afleiden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zal het niet Buijs worden? Niet dat dat veel uitmaakt.
Die doet ook niet mee volgens t laatste bericht. Dus het zal waarschijnlijk wel Tiendalli worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zal het niet Buijs worden? Niet dat dat veel uitmaakt.
Betaal al genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef Clara het volgende:
In plaats van dat het Feyenoordpubliek deze dagen ver achter Feyenoord staat zou het uit piëteit, medeleven of medelijden gewoon een tientje kunnen overmaken naar de club opdat er weer wat aansprekends op het veld kan worden verricht. Als het doorgaat zoals het nu gaat wordt het dit seizoen natuurlijk niks met de klassiekers en de andere wedstrijden. Dan wordt weer al te veel gevraagd van het incasseringsvermogen van de hondstrouwe supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |