Wat ik altijd afvraag bij dit soort berichten he. Als je zo'n gerucht hoort over een andere club, dan stuur je toch even een padvindertje die kant op om te kijken of het wat is en dan voor die andere hun neus wegkapen??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord gaat opeens ook op de Scandinavische tour
Dat hopen we al een paar weken..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:25 schreef blindgier het volgende:
Heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Zie ons wel 3 punten weghalen. Er komt een keer een punt waarop het mee gaat zitten.
Moeten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef Irrem het volgende:
Kan vanavond niet de hele wedstrijd kijken, moet trainen
Laten we het hopen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:34 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar tegen Nancy gaat het gebeuren.
Die zal als het goed is niet starten in de basisopstelling, maar wel fit genoeg om in te vallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:50 schreef alvarez het volgende:
Al meer bekend over het al dan niet spelen van Makaay?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Superheld het volgende:
http://www.ad.nl/video/2713275/Sneaker_voor_kakkerlakken.html
Feyenoord doet er alles aan om problemen te voorkomen en dan doen die Fransen dit.. Als het mis gaat, krijgt ongetwijfeld de club Feyenoord weer de schuld..quote:Feyenoord’s technisch directeur Peter Bosz snapt niets van het beleid van AS Nancy, dat zegt er alles aan te doen om ongeregeldheden te voorkomen tijdens de confrontatie met Feyenoord. Zo is het volgens Bosz nog altijd doodeenvoudig om een kaartje te bemachtigen. “Nu kun je weer kaarten kopen bij de supermarkt. Tja. Wat moet je als club dan beginnen?”, stelt hij. (Trouw)
Om wat te doen als ik vragen mag? De aanwezigheid van Feyenoord-supporters wordt door niemand op prijs gesteld..quote:
Niet op ingaan johquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef alvarez het volgende:
[..]
Om wat te doen als ik vragen mag? De aanwezigheid van Feyenoord-supporters wordt door niemand op prijs gesteld..
Ben jij een Brabo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas tentamenweek. Anders was ik wel ff aangereden naar Nancy
Waarom niet? Ga daar geen rel schoppen. Kaarten zijn gewoon bij de supermarkt te koop. Dus wat is dan de boodschap van Nancy?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Crane het volgende:
[..]
OT: Waarom zou je naar Nancy rijden, de boodschap van de clubs lijkt me duidelijk toch?
Precies, Tiendalli moet best de Biseswargroove kunnen krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Siemerink het volgende:
Ik vind het opvallend dat Tiendalli en Derijck ook bij de wedstrijdselectie zitten. Voor met name Tiendalli is het te hopen dat hij (ala Biseswar) *opeens* aan spelminuten komt.
Dit lijkt me, gek genoeg, een ideale wedstrijd voor hem.
Idd ontzettend naief en dom van Nancy, het lijkt wel alsof ze wíllen dat het mis gaat net als de vorige keer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ga daar geen rel schoppen. Kaarten zijn gewoon bij de supermarkt te koop. Dus wat is dan de boodschap van Nancy?
Sowieso is Nancy toch voor 100 % verantwoordelijk vandaag?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hoop ik voor Feyenoord dat de club niet in discrediet wordt gebracht door een enkeling.
Dan ben je wel gek hoor.In je eentje tegen 900 agentenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hoop ik voor Feyenoord dat de club niet in discrediet wordt gebracht door een enkeling.
Dan kun je nog wel in diskrediet gebracht worden...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso is Nancy toch voor 100 % verantwoordelijk vandaag?
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Als kaarten al bij de supermarkt te koop zijn mag ik hopen van wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien, en mocht het zover komen dan sta je zeker wel sterk bij t CAS o.i.d.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.
Dat zou toch te achterlijk voor woorden zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.
Dat wordt al 10 jaar bij van alles en nog wat geroepen. De keren dat het ook daadwerkelijk gebeurt is kun je op een halve hand tellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:50 schreef Juk het volgende:
Je moet je paspoort laten zien voordat je het stadion binnen mag... Lijkt me dus sterk dat je zelfs met een in de supermarkt gekocht kaartje naar binnen kan.
Maar laten we inderdaad hopen dat het allemaal rustig blijft.
Ik kan je garanderen dat zelfs als je niks doet maar wel een Feyenoord shirt aan hebt je hard aangepakt wordt. Dan wordt iedereen daar weer boos over en gaan ze weer met dingen lopen gooien natuurlijk... Waarom kunnen dat soort mensen niet gewoon een auto-ongeluk krijgen op de weg ernaartoe.
Vooral die slachtoffer-rol idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:50 schreef Juk het volgende:
Je moet je paspoort laten zien voordat je het stadion binnen mag... Lijkt me dus sterk dat je zelfs met een in de supermarkt gekocht kaartje naar binnen kan.
Maar laten we inderdaad hopen dat het allemaal rustig blijft.
Ik kan je garanderen dat zelfs als je niks doet maar wel een Feyenoord shirt aan hebt je hard aangepakt wordt. Dan wordt iedereen daar weer boos over en gaan ze weer met dingen lopen gooien natuurlijk... Waarom kunnen dat soort mensen niet gewoon een auto-ongeluk krijgen op de weg ernaartoe.
Dagje Parijs is nooit verkeerdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord in de 2e ronde PSG of een andere franse club loot...(als ze die halen natuurlijk)
Zou wel mooi zijn als Nancy het door ons niet haalt. Twente schakelt Rennes uit, PSV Marseille, wij Nancy, Real Madrid (ook een beetje Nederlandsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord in de 2e ronde PSG of een andere franse club loot...(als ze die halen natuurlijk)
Real Madridquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Nancy het door ons niet haalt. Twente schakelt Rennes uit, PSV Marseille, wij Nancy, Real Madrid (ook een beetje Nederlands) kickt Lyon er uit en daarna nog ff een Nederlandse club die PSG eruit trapt.
Kut-Fransen.
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Real Madrid
Het is lang geleden dat ik gewoon geen zin had om Feyenoord in Europees verband te zien.
Héhé, dat werd eens tijd. Zal financieel gezien echter wel niet gaan lukken.quote:Ook Feyenoord richt vizier op Zweedse spelers
Niet alleen PSV is rond aan het snuffelen in Zweden, ook Feyenoord is druk doende om versterking voor de selectie te vinden in het Scandinavische land. Naast de ook door de Eindhovenaren begeerde Ola Toivonen van Malmö FF staat volgens De Telegraaf ook Göteborg-verdediger Mattias Bjärsmyr in de belangstelling van de club uit Rotterdam.
De 22-jarige Toivonen werd onlangs ook bekeken door PSV, en zou in Brabant de opvolger kunnen worden van Ibrahim Afellay, van wie het niet zeker is of hij na het huidige seizoen nog te bewonderen zal zijn in het rood-witte tricot.
Bjärsmyr, eveneens 22 jaar, wordt in Zweden gezien als het grootste verdedigende talent in de eigen competitie. Zowel Toivonen (3) als Bjärsmyr (2) hebben inmiddels al enkele A-interlands voor de nationale ploeg achter hun naam staan.
Klopt, maar zou me niks verbazen als het zou gebeuren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef dill het volgende:
En dat je als je een Feyenoordshirt aan hebt direct hard wordt aangepakt is ook uit de lucht gegrepen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoeveel moet Danny Buijs nou betalen per maand om bij de selectie te blijven?
Puntje bij paaltje gaat er vrij weinig gebeurenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Klopt, maar zou me niks verbazen als het zou gebeuren.
De Franse politie bestaat niet uit van die slappe lulletjes, zoals hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef dill het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje gaat er vrij weinig gebeuren
Gecombineerd met wat Crane de slachtoffer rol noemt kan het zo uit de hand lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef Crane het volgende:
[..]
De Franse politie bestaat niet uit van die slappe lulletjes, zoals hier.
Op de 2 fouten van Bahia, en de 4 blunders van Greene?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Kopbal het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)_fey_tv_greene_bahia
Bahia en Greene blikken vooruit
Het is niet zo gek dat al die stoeltjes richting veld gingen. Wat stonden ze weer te prutsen zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Kopbal het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)_fey_tv_greene_bahia
Bahia en Greene blikken vooruit
Belachelijk dat firefox dat eigenlijk niet opentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Op de 2 fouten van Bahia, en de 4 blunders van Greene?
Van ons altijd beschikbare koningskoppel moeten we het vanavond niet hebben, het is hopen dat Wijnaldum ofzo het op z'n heupen krijgt. Of misschien Bahia of Fer vanuit een corner.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Merkie het volgende:
Hoop zo op een goed resultaat vanavond.
ik heb een date bij de Macquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef alvarez het volgende:
[..]
Om wat te doen als ik vragen mag? De aanwezigheid van Feyenoord-supporters wordt door niemand op prijs gesteld..
ok Gertjanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Kopbal het volgende:
Bruins mag het vanavond laten zien. Zo niet: tijdje op de bank.![]()
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de restaurants afgeladen vol zaten in Nancy.
Daarom juist. Verrassingsaanval.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?
quote:Vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd in Nancy
Bron: RTV Rijnmond
In Nancy zijn tot nu toe vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd. Dat heeft de Franse politie gemeld. Er is vooralsnog dus geen sprake van een massale toestroom. Feyenoord had fans via zijn website opgeroepen om thuis te blijven. Twee jaar geleden waren in Nancy grote rellen ontstaan rond de UEFA-wedstrijden van Feyenoord. De club uit Rotterdam werd toen voor straf uit het toernooi gezet.
Het officiele beleid van de Franse politie is dat elke Feyenoordfan die in de stad wordt gesignaleerd, tot na de wedstrijd wordt vastgezet. De wedstrijd begint donderdagavond om 20.30 uur.
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Kan vanavond niet de hele wedstrijd kijken, moet trainen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat anderen ervan denken zal me worst zijn.
Zal me niks verbazen.Zegt toch al genoeg dat er 1000 agenten op de been zijn terwijl er misschien 50 Feyenoorders aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
je kent hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk wordt Feyenoord concreet met Bjarsmyr.
Wie niet?quote:
Danny is een toffe kerel. Dus daarom mag ie gewoon blijven. En gaat zijn minuutjes nog wel maken denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoeveel moet Danny Buijs nou betalen per maand om bij de selectie te blijven?
En altijd klinkt er weer wat negatiefs door in je post. Maar helaas is dat wel de realiteit, dus ben benieuwd waarmee ze die twee zouden willen betalen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Héhé, dat werd eens tijd. Zal financieel gezien echter wel niet gaan lukken.
Hier ook, dan maar alleen de 2e helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.
vanwege z'n kwaliteitenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:38 schreef Barca het volgende:
Hm ... topictitel "Waar Greene moet oprotten!" Waarom?
amsterdam ofzoquote:Waarheen?
desnoods de rechtsback van de B1, alles beter dan Greenequote:Wie moet hem vervangen?
Weet je toch. Ze lullen van te voren van alles maar er gebeurd geen reet. 1.000 agenten op been, de hele grens afgesloten, id-controle bij de ingang...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
Waarom niet? Misschien valt Coruna wel ontzettend tegen, en kan Feyenoord winnen in Coruna.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Zenden ze Feyenoord helemaal uit, of krijgen we eerste helft en daarna joden?
haha ik was denk ik nu op die atheliekbaan ernaast aan t kijken hoe ik toch dat hek over kon komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Vorig keer rondom deze wedstrijd, was ik nu dronken en werden we kroeg na kroeg uitgejaagd door de ME...
bronquote:Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft na de afgang tegen Willem II (1-0 verlies) flink gesneden in zijn basisopstelling. De geplaagde coach heeft Luigi Bruins op de bank gezet en Jonathan de Guzman zelfs naar de tribune verwezen. Leroy Fer en Michael Mols nemen hun plaatsen in.
Verbeek is nog voorzichtig met zijn aanvalsleider Roy Makaay. De 33-jarige spits is hersteld van een liesblessure, maar start vanaf de bank.
terechtquote:
Verrassend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
Verdient hij toch ook?quote:
Sinds de UEFA cup winst is het al jaren niets meer hoor.. Ze zijn nooit verder gekomen dan de groepsfase van de CL of UEFA. En tegen Fener en PSV was het vorig jaar nou ook niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Verrassend?
Verre van juist. CSKA is voor mij een van de kanshebbers op UEFA cup winst.
Bruins had er van mij naast mogen zitten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
Verdient hij toch ook?
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Barca het volgende:
Kan De Wolf niet weer gaan spelen?
Juist, en een slager als Materazzia kunnen de Rotterdammers toch niet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pffquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.quote:
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Wordt er een keer tijd dat Makaay en Tomasson hun salaris eens waar gaan maken idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pff. Wat zou ik toch graag weer een spits zien die een bal kan aannemen, een actie kan maken en vervolgens een goed schot kan leveren.
Feyenoord is je eigen club man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord is je eigen club man.Ik vind geen enkele club interessanter dan mijn eigen cluppie.
Klopt, zojuist ook weer een tegendoelpunt door nonchalant spelen van El Ahmadi.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.
Nou dat middenveld lijdt anders continu knullig balverlies (en anders Mols wel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Merkie het volgende:
Bij deze heb ik het echt helemaal gehad. De enige reden dat Feyenoord steeds aardig voetbalt is omdat we een prima middenveld hebben. Maar daar heb je echt geen zak aan als de spitsen en verdedigers van het niveau Fortuna Sittard zijn. Tering zeg.
En 2-0.
De Cler is uit vorm en verdient wel meer krediet omdat hij vorig seizoen goed was. Alleen Greene heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld. Godsamme, WEG ERMEE. Altijd weer diezelfde Bahia en Greene, twee jaar geleden ook al tegen Nancy, en TOEN zaten we al op ze te schelden. Echt ongelofelijk dat die twee prutsers nog steeds in Feyenoord 1 spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Stuur die greene en de cler eens weg. Die gasten kunnen niets
Oh, wat erg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
We (Nederland) kunnen ook weer niet op jullie rekenen he.
Daar wordt ik dus ook zo moe van. Mols was een leuk aanspeelpunt, maar kan zelfs dat nu niet meer belopen. Lijdt alleen maar balverlies, creert niets, niet scherp en krachtig genoeg in de afwerkin etc. Gooi dan gewoon Erasmus erin. Probeer IETS. Want dit heeft totaal geen zin.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzettend trieste aanval hebben we toch, er wordt gewoon helemaal niks gecreëerd, het hele seizoen lang al niet. Zijn er nog echt mensen die gaan geloven dat de terugkeer van Makaay en Tomasson dit wel even gaat oplossen? Ik kan me nauwelijks één fatsoenlijke kans onder Verbeek herinneren. Als Feyenoord gevaarlijk wordt, komt dit uit afstandschoten, scrimmages en vrije trappen of corners.
Ik word er vrij verdrietig van om Feyenoord tegen beter weten in zien te proberen de aansluitingstreffer te maken. Alsof er ook maar iemand is die de bal achter de doelman kan krijgen.Of überhaupt de bal in het strafschopsgebied te krijgen.
Het interesseert me echt niks wat de rest van Nederland over Feyenoord denkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oké, goed, dan beschouw je de wanprestaties in europa niet als erg, wat jij wilt
Hou op.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou Roy Makaay komt erin hoor, ben benieuwd of hij nog iets kan betekenen.
Ach het is al jaren huilen met de pet op wat betreft prestaties van de Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oké, goed, dan beschouw je de wanprestaties in europa niet als erg, wat jij wilt
Wat wil je zeggen?quote:
Tegen Willem II pech? De eerste helft was gewoon onthutsend slecht. Op basis van die helft al terecht verloren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hou op.Tegen NEC en Willem II was pech. Maar vandaag hebben we het gewoon helemaal aan ons zelf te danken.
Dat ik het eens was met jouw post.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen?
Makaay heeft dit seizoen nog weinig gecreeërd. Hij is dan wel geblesseerd geweest, maar dan heb ik het over de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft, daarin heeft hij nog weinig meerwaarde gehad.
Ik verwacht vanavond niet anders. Misschien dat dat later in het seizoen, als hij weer wat beter in vorm is, wel weer beter wordt natuurlijk.
De tweede helft van WIllem II was onthutsend slecht, dus dan was een gelijkspel terecht geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tegen Willem II pech? De eerste helft was gewoon onthutsend slecht. Op basis van die helft al terecht verloren.
4-0 is waarschijnlijker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, ik heb 2-2 voorspeld. Het kan nog steeds.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De tweede helft van WIllem II was onthutsend slecht, dus dan was een gelijkspel terecht geweest.
Nja, wat ik bedoel is. Drie keer de paal, en nog een aantal keren dicht bij een treffer, tegen 1 kans en goal van Demouge en in slotminuut nog een kans voor Demouge. Met iets meer geluk win je gewoon van Willem II.
kanker elftalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
wat een kankerwedstrijd zeg
Het hele team!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer mag ook even een trap onder zn reet krijgen tering.
Maar wat is in goede doen??? Wanneer hebben we ze voor het laatst in goede doen gezien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal onnodig verlies dit, na zo'n eerste helft. Door dat balverlies iedere keer roep je het onheil over jezelf af, ongeacht de tegenstander. Want een Feyenoord in goede doen zou gewoon met 2 of 3-0 moeten winnen van Nancy.
Ja door die verdediging en de te statische aanvallers spelen we al maanden behoorlijk kansloos. Al ging het tegen Ajax en Kalmar FF uit wel goed. Dus ze kunnen het wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar wat is in goede doen??? Wanneer hebben we ze voor het laatst in goede doen gezien?
Ja effe een zekerheidje tussendoor is best lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zondag gelukkig weer Heerenveen!
Ik geloof niet in zijn talent. Ik vind het een type zo'n type Greene.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer mag ook even een trap onder zn reet krijgen tering.
Was Gullit er nog maar ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal onnodig verlies dit, na zo'n eerste helft. Door dat balverlies iedere keer roep je het onheil over jezelf af, ongeacht de tegenstander. Want een Feyenoord in goede doen zou gewoon met 2 of 3-0 moeten winnen van Nancy.
is iig een makkelijke voor de totoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja effe een zekerheidje tussendoor is best lekker.
Ook tegen hen geen fatsoenlijke goal gescoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja door die verdediging en de te statische aanvallers spelen we al maanden behoorlijk kansloos. Al ging het tegen Ajax en Kalmar FF uit wel goed. Dus ze kunnen het wel.
Oh heerenveen was ook niet best zie ik. Misschien toch een lastige toto...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is iig een makkelijke voor de toto
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Want een Feyenoord in goede doen zou gewoon met 2 of 3-0 moeten winnen van Nancy.
Het is dat we de Kuip hebben, anders was die balans nog erger.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
De balans. Na 2 maanden 12 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk en 8 verloren.
Ik beschouw ons vanaf nu serieus als degradatiekandidaat overigens. Feyenoord is een zekerheidje geworden voor de clubs waar we tegen spelen
.
Zie jij het gebeuren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:41 schreef Irrem het volgende:
Inderdaad gitaarsnaar, tegen cska en depor pakken we de volle winst
In de winterstop goede verdedigers kopen, dan maar 10 miljoen schuld erbij. Lukt Vitesse enzo ook altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Emile Schelvis roept op Radio Rijnmond al over Verbeek dat de leiding bij Feyenoord zich nu eens moet gaan afvragen of het middel (Verbeek met zijn lange termijnvisie) niet erger is dan de kwaal, aangezien hij nu onderhand op een all-time record afstevent van de slechtste competitiestart ooit, en waar willen ze eigenlijk heen? Heel hard naar beneden ofzo?
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax benquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou je lekker met je eigen club bezig man. Die staan ook 2-1 achter.
Wat kan Verbeek hier nou aan doen? Tactiek is niet slecht, instelling is ook niet slecht. (Na de 2-0 niet meegerekend)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Emile Schelvis roept op Radio Rijnmond al over Verbeek dat de leiding bij Feyenoord zich nu eens moet gaan afvragen of het middel (Verbeek met zijn lange termijnvisie) niet erger is dan de kwaal, aangezien hij nu onderhand op een all-time record afstevent van de slechtste competitiestart ooit, en waar willen ze eigenlijk heen? Heel hard naar beneden ofzo?
Quote ik jou? Dacht het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax ben
Emile Schelvis is zo'n zeikerige pessimist die nooit fatsoenlijk kan analyseren. Erger me altijd dood aan hemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat kan Verbeek hier nou aan doen? Tactiek is niet slecht, instelling is ook niet slecht. (Na de 2-0 niet meegerekend)
Er worden gewoon elke wedstrijd weer een aantal kinderlijke fouten gemaakt met steeds een doelpunt als gevolg. En zelf wordt er te weinig creeerd en dan nog wilt ie er niet in.
Zó kansloos om meteen te denken dat het over jou gaat als jij binnen komt stormen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax ben
Ze stoppen ook hun man af, alleen speelt die wel voor hun eigen team (bahia hofland)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
Fatsoenlijk passen en aannemen scheelt ook een boel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff 3 jaar geleden konden we nog een beetje lachen..
Zolang wij geen spelers hebben die over de zijkanten een keer een goede actie kunnen inzetten wordt het wel een lang seizoen. Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
Schelvis is een sukkel. Feyenoord presteert al sinds januari 2008 dramatisch, zowel onder Van Marwijk als Verbeek. Het ligt gewoon aan de spelers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Oké. De groeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hier quote je mij wel.. en deze is nog kanslozer
Frustie
Er is een kans dat Excelsior volgend seizoen in de eredivisie speelt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
En een spannende derby tegen Excelsior.
Wat zit je te trollen man? Pleur lekker op als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hier quote je mij wel.. en deze is nog kanslozer
Frustie
Ach ja, Zwolle, Den Bosch en VVV zijn ook leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Er is een kans dat Excelsior volgend seizoen in de eredivisie speelt.
Afschoppen op kniehoogte o.i.d. Het is blijbkaar teveel gevraagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff 3 jaar geleden konden we nog een beetje lachen..
Zolang wij geen spelers hebben die over de zijkanten een keer een goede actie kunnen inzetten wordt het wel een lang seizoen. Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
Gast, als Feyenoord met minder dan 2-0 verliest krijgen ze een staande ovatie van het uitvak. Ze moeten zondag tegen Heerenveen trouwens, ff 100 euro inzetten op H'veen en lekker cashen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Als we zondag ook verliezen kan het nog wel eens gezellig worden op het kasteel.
Elke keer als Greene de bal heb gaat het spel nog langzamer dan dan dat het al ging..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Fatsoenlijk passen en aannemen scheelt ook een boel.
Goed plan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, als Feyenoord met minder dan 2-0 verliest krijgen ze een staande ovatie van het uitvak. Ze moeten zondag tegen Heerenveen trouwens, ff 100 euro inzetten op H'veen en lekker cashen.
Als je dan John de Wolf in de studio zie zitten, dan hoop gewoon eigenlijk dattie zegt dat hij zondag de boel ff achterin op orde kom zetten..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Afschoppen op kniehoogte o.i.d. Het is blijbkaar teveel gevraagd.
Misschien moeten voortaan gewoon de spelers thuis laten en alleen de supporters sturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:
Mogen wij nu ook de hele week oproepen doen via de media aan de selectie wanneer ze eens een keer laten zien dat ze dat shirt waard zijn?
Staan we nu al, denk dat we moeten oppassen dat we niet ingehaald worden door Volendam.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat we met dit kansloze kut-elftal met kerst in de degradatiezone staan.
Dat is niet eens onrealistisch. Die Fer moet trouwens even flink de kleedkamer doorgerost worden, wat was die aan het prutsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staan we nu al, denk dat we moeten oppassen dat we niet ingehaald worden door Volendam.
Ik heb nog de hoop dat we tegen die tijd alweer iets zijn opgeklommen uit dit dal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
Dat we met dit kansloze kut-elftal met kerst in de degradatiezone staan.
Triest idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jezus, altijd die overijverige modjes weer in het Feyenoord-topic. Ongelofelijk.
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Crane het volgende:
Gordon tief eens lekker op joh, mijn posts en de reacties daarop weg te halen. Je slaat door nu.
Net als Fer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn de spelers al naar huis aant lopen??
De Cler en Greene mogen echt zondag niet spelen..................stelletje kansloze
Sorry, ik was een beetje geirriteerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.
Je kiest wel een goede avond uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.
Nu de mijne nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje geirriteerd.
en aan het kopen van 2 middenvelders waar we eigenlijk een rechtsback, een centrale verdediger en een spits met 25+ goals nodig hebben.............quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schelvis is een sukkel. Feyenoord presteert al sinds januari 2008 dramatisch, zowel onder Van Marwijk als Verbeek. Het ligt gewoon aan de spelers.
Nou en? Dat wil niet zeggen dat je zo mag blunderen hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum mogen falen die spelen pas hun 3de(!!) Europese wedstrijd.
Lol. Tomasson en Makaay moeten normaal gesproken makkelijk het niveau in Nederland aankunnen. Idem voor Hofland, Bronckhorst, Guzman en de Cler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en aan het kopen van 2 middenvelders waar we eigenlijk een rechtsback, een centrale verdediger en een spits met 25+ goals nodig hebben.............
Wanbeleid dus!!
Klopt, die is nu ook weer teruggezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nu de mijne nog.
Ik vraag gewoon wat zijn gelijk is.
Fer blundert de laatste tijd wel erg opzichtig hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum mogen falen die spelen pas hun 3de(!!) Europese wedstrijd.
Zie Bosz er wel voor aan om Verbeek te ontslaan om zo zijn eigen falen te verbloemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Als we de komende 2 zondagen weer verliezen (wat wel vast staat) moet er toch echt iemand verantwoordelijk gesteld worden. Maar wie?
Je moet woensdag ook nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Als we de komende 2 zondagen weer verliezen (wat wel vast staat) moet er toch echt iemand verantwoordelijk gesteld worden. Maar wie?
De fik erin.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar tegen Sparta gaan we vlammen.
Dat is gewoon een feit, dus hoef je ook niet te wijzigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het begint met het feit dat jij Crane weer als 'een mongooltje' ziet. Als je gewoon normaal post, hoeft er ook niets gewijzigd te worden. Daardoor loopt de discussie nu ook wat raar.
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Happel het volgende:
Oud nieuws Zwansen.
Ik noem hem een nietszeggend kneusje geen mongooltje. Waarom? Omdat hij eerst lacherig doet om alle Feyenoord-reacties en Feyenoord zelf hier, daarna leuk gaat doen over volgend jaar MVV uit en daarna slap blaat dat Hofs terugmoet en dat het beleid weer eens faalt. Ongelofelijk vermoeiend. Zeker na een 90 minuut durende martelgang. Als je hem niet als een Feyenoorder ziet (dat doe ik dus), zijn het stuk voor stuk trolls.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, die is nu ook weer teruggezet.
Maar het begint met het feit dat jij Crane weer als 'een mongooltje' ziet. Als je gewoon normaal post, hoeft er ook niets gewijzigd te worden. Daardoor loopt de discussie nu ook wat raar.
Wat mij betreft is Bosz op dit moment de persoon die er al eerst uitvliegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie Bosz er wel voor aan om Verbeek te ontslaan om zo zijn eigen falen te verbloemen.
We laten ons iedere keer tegen beter weten in weer verleiden om naar dat prachtige stadion af te reizen met de hoop in het hart en na een paar uurtjes komen we teleurgesteld weer naar buiten, zo gaat het al jaren (al was De Kuip normaal gesproken ook in de slechte seizoenen een onneembare vesting, maar dat lijkt dit jaar ook niet van toepassing).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |