Dan kun je nog wel in diskrediet gebracht worden...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso is Nancy toch voor 100 % verantwoordelijk vandaag?
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Als kaarten al bij de supermarkt te koop zijn mag ik hopen van wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien, en mocht het zover komen dan sta je zeker wel sterk bij t CAS o.i.d.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.
Dat zou toch te achterlijk voor woorden zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er Feyenoorders rotzooi gaan trappen, dan gooien ze Feyenoord gewoon het toernooi uit.
Dat wordt al 10 jaar bij van alles en nog wat geroepen. De keren dat het ook daadwerkelijk gebeurt is kun je op een halve hand tellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:50 schreef Juk het volgende:
Je moet je paspoort laten zien voordat je het stadion binnen mag... Lijkt me dus sterk dat je zelfs met een in de supermarkt gekocht kaartje naar binnen kan.
Maar laten we inderdaad hopen dat het allemaal rustig blijft.
Ik kan je garanderen dat zelfs als je niks doet maar wel een Feyenoord shirt aan hebt je hard aangepakt wordt. Dan wordt iedereen daar weer boos over en gaan ze weer met dingen lopen gooien natuurlijk... Waarom kunnen dat soort mensen niet gewoon een auto-ongeluk krijgen op de weg ernaartoe.
Vooral die slachtoffer-rol idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:50 schreef Juk het volgende:
Je moet je paspoort laten zien voordat je het stadion binnen mag... Lijkt me dus sterk dat je zelfs met een in de supermarkt gekocht kaartje naar binnen kan.
Maar laten we inderdaad hopen dat het allemaal rustig blijft.
Ik kan je garanderen dat zelfs als je niks doet maar wel een Feyenoord shirt aan hebt je hard aangepakt wordt. Dan wordt iedereen daar weer boos over en gaan ze weer met dingen lopen gooien natuurlijk... Waarom kunnen dat soort mensen niet gewoon een auto-ongeluk krijgen op de weg ernaartoe.
Dagje Parijs is nooit verkeerdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord in de 2e ronde PSG of een andere franse club loot...(als ze die halen natuurlijk)
Zou wel mooi zijn als Nancy het door ons niet haalt. Twente schakelt Rennes uit, PSV Marseille, wij Nancy, Real Madrid (ook een beetje Nederlandsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord in de 2e ronde PSG of een andere franse club loot...(als ze die halen natuurlijk)
Real Madridquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Nancy het door ons niet haalt. Twente schakelt Rennes uit, PSV Marseille, wij Nancy, Real Madrid (ook een beetje Nederlands) kickt Lyon er uit en daarna nog ff een Nederlandse club die PSG eruit trapt.
Kut-Fransen.
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Real Madrid
Het is lang geleden dat ik gewoon geen zin had om Feyenoord in Europees verband te zien.
Héhé, dat werd eens tijd. Zal financieel gezien echter wel niet gaan lukken.quote:Ook Feyenoord richt vizier op Zweedse spelers
Niet alleen PSV is rond aan het snuffelen in Zweden, ook Feyenoord is druk doende om versterking voor de selectie te vinden in het Scandinavische land. Naast de ook door de Eindhovenaren begeerde Ola Toivonen van Malmö FF staat volgens De Telegraaf ook Göteborg-verdediger Mattias Bjärsmyr in de belangstelling van de club uit Rotterdam.
De 22-jarige Toivonen werd onlangs ook bekeken door PSV, en zou in Brabant de opvolger kunnen worden van Ibrahim Afellay, van wie het niet zeker is of hij na het huidige seizoen nog te bewonderen zal zijn in het rood-witte tricot.
Bjärsmyr, eveneens 22 jaar, wordt in Zweden gezien als het grootste verdedigende talent in de eigen competitie. Zowel Toivonen (3) als Bjärsmyr (2) hebben inmiddels al enkele A-interlands voor de nationale ploeg achter hun naam staan.
Klopt, maar zou me niks verbazen als het zou gebeuren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef dill het volgende:
En dat je als je een Feyenoordshirt aan hebt direct hard wordt aangepakt is ook uit de lucht gegrepen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoeveel moet Danny Buijs nou betalen per maand om bij de selectie te blijven?
Puntje bij paaltje gaat er vrij weinig gebeurenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Klopt, maar zou me niks verbazen als het zou gebeuren.
De Franse politie bestaat niet uit van die slappe lulletjes, zoals hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef dill het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje gaat er vrij weinig gebeuren
Gecombineerd met wat Crane de slachtoffer rol noemt kan het zo uit de hand lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef Crane het volgende:
[..]
De Franse politie bestaat niet uit van die slappe lulletjes, zoals hier.
Op de 2 fouten van Bahia, en de 4 blunders van Greene?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Kopbal het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)_fey_tv_greene_bahia
Bahia en Greene blikken vooruit
Het is niet zo gek dat al die stoeltjes richting veld gingen. Wat stonden ze weer te prutsen zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Kopbal het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)_fey_tv_greene_bahia
Bahia en Greene blikken vooruit
Belachelijk dat firefox dat eigenlijk niet opentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Op de 2 fouten van Bahia, en de 4 blunders van Greene?
Van ons altijd beschikbare koningskoppel moeten we het vanavond niet hebben, het is hopen dat Wijnaldum ofzo het op z'n heupen krijgt. Of misschien Bahia of Fer vanuit een corner.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Merkie het volgende:
Hoop zo op een goed resultaat vanavond.
ik heb een date bij de Macquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef alvarez het volgende:
[..]
Om wat te doen als ik vragen mag? De aanwezigheid van Feyenoord-supporters wordt door niemand op prijs gesteld..
ok Gertjanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Kopbal het volgende:
Bruins mag het vanavond laten zien. Zo niet: tijdje op de bank.![]()
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de restaurants afgeladen vol zaten in Nancy.
Daarom juist. Verrassingsaanval.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?
quote:Vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd in Nancy
Bron: RTV Rijnmond
In Nancy zijn tot nu toe vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd. Dat heeft de Franse politie gemeld. Er is vooralsnog dus geen sprake van een massale toestroom. Feyenoord had fans via zijn website opgeroepen om thuis te blijven. Twee jaar geleden waren in Nancy grote rellen ontstaan rond de UEFA-wedstrijden van Feyenoord. De club uit Rotterdam werd toen voor straf uit het toernooi gezet.
Het officiele beleid van de Franse politie is dat elke Feyenoordfan die in de stad wordt gesignaleerd, tot na de wedstrijd wordt vastgezet. De wedstrijd begint donderdagavond om 20.30 uur.
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Kan vanavond niet de hele wedstrijd kijken, moet trainen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat anderen ervan denken zal me worst zijn.
Zal me niks verbazen.Zegt toch al genoeg dat er 1000 agenten op de been zijn terwijl er misschien 50 Feyenoorders aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
je kent hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk wordt Feyenoord concreet met Bjarsmyr.
Wie niet?quote:
Danny is een toffe kerel. Dus daarom mag ie gewoon blijven. En gaat zijn minuutjes nog wel maken denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoeveel moet Danny Buijs nou betalen per maand om bij de selectie te blijven?
En altijd klinkt er weer wat negatiefs door in je post. Maar helaas is dat wel de realiteit, dus ben benieuwd waarmee ze die twee zouden willen betalen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Héhé, dat werd eens tijd. Zal financieel gezien echter wel niet gaan lukken.
Hier ook, dan maar alleen de 2e helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.
vanwege z'n kwaliteitenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:38 schreef Barca het volgende:
Hm ... topictitel "Waar Greene moet oprotten!" Waarom?
amsterdam ofzoquote:Waarheen?
desnoods de rechtsback van de B1, alles beter dan Greenequote:Wie moet hem vervangen?
Weet je toch. Ze lullen van te voren van alles maar er gebeurd geen reet. 1.000 agenten op been, de hele grens afgesloten, id-controle bij de ingang...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |