ik heb een date bij de Macquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef alvarez het volgende:
[..]
Om wat te doen als ik vragen mag? De aanwezigheid van Feyenoord-supporters wordt door niemand op prijs gesteld..
ok Gertjanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Kopbal het volgende:
Bruins mag het vanavond laten zien. Zo niet: tijdje op de bank.![]()
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de restaurants afgeladen vol zaten in Nancy.
Daarom juist. Verrassingsaanval.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek was toch gebleken dat er geen hooligans naar restaurants gingen?
quote:Vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd in Nancy
Bron: RTV Rijnmond
In Nancy zijn tot nu toe vijf Feyenoordsupporters gesignaleerd. Dat heeft de Franse politie gemeld. Er is vooralsnog dus geen sprake van een massale toestroom. Feyenoord had fans via zijn website opgeroepen om thuis te blijven. Twee jaar geleden waren in Nancy grote rellen ontstaan rond de UEFA-wedstrijden van Feyenoord. De club uit Rotterdam werd toen voor straf uit het toernooi gezet.
Het officiele beleid van de Franse politie is dat elke Feyenoordfan die in de stad wordt gesignaleerd, tot na de wedstrijd wordt vastgezet. De wedstrijd begint donderdagavond om 20.30 uur.
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Kan vanavond niet de hele wedstrijd kijken, moet trainen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat anderen ervan denken zal me worst zijn.
Zal me niks verbazen.Zegt toch al genoeg dat er 1000 agenten op de been zijn terwijl er misschien 50 Feyenoorders aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
je kent hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk wordt Feyenoord concreet met Bjarsmyr.
Wie niet?quote:
Danny is een toffe kerel. Dus daarom mag ie gewoon blijven. En gaat zijn minuutjes nog wel maken denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoeveel moet Danny Buijs nou betalen per maand om bij de selectie te blijven?
En altijd klinkt er weer wat negatiefs door in je post. Maar helaas is dat wel de realiteit, dus ben benieuwd waarmee ze die twee zouden willen betalen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Héhé, dat werd eens tijd. Zal financieel gezien echter wel niet gaan lukken.
Hier ook, dan maar alleen de 2e helft.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Wij trainen tot half 10.
vanwege z'n kwaliteitenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:38 schreef Barca het volgende:
Hm ... topictitel "Waar Greene moet oprotten!" Waarom?
amsterdam ofzoquote:Waarheen?
desnoods de rechtsback van de B1, alles beter dan Greenequote:Wie moet hem vervangen?
Weet je toch. Ze lullen van te voren van alles maar er gebeurd geen reet. 1.000 agenten op been, de hele grens afgesloten, id-controle bij de ingang...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef dill het volgende:
[..]
En jullie denken dat de politie ze daar preventief op gaat sluiten
Stelletje dramaqueens hier
Waarom niet? Misschien valt Coruna wel ontzettend tegen, en kan Feyenoord winnen in Coruna.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Zenden ze Feyenoord helemaal uit, of krijgen we eerste helft en daarna joden?
haha ik was denk ik nu op die atheliekbaan ernaast aan t kijken hoe ik toch dat hek over kon komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Vorig keer rondom deze wedstrijd, was ik nu dronken en werden we kroeg na kroeg uitgejaagd door de ME...
bronquote:Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft na de afgang tegen Willem II (1-0 verlies) flink gesneden in zijn basisopstelling. De geplaagde coach heeft Luigi Bruins op de bank gezet en Jonathan de Guzman zelfs naar de tribune verwezen. Leroy Fer en Michael Mols nemen hun plaatsen in.
Verbeek is nog voorzichtig met zijn aanvalsleider Roy Makaay. De 33-jarige spits is hersteld van een liesblessure, maar start vanaf de bank.
terechtquote:
Verrassend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
Verdient hij toch ook?quote:
Sinds de UEFA cup winst is het al jaren niets meer hoor.. Ze zijn nooit verder gekomen dan de groepsfase van de CL of UEFA. En tegen Fener en PSV was het vorig jaar nou ook niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Verrassend?
Verre van juist. CSKA is voor mij een van de kanshebbers op UEFA cup winst.
Bruins had er van mij naast mogen zitten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
Verdient hij toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |