Ok, dat de NOS SCH - Milan uitzend, prima.. Maar dat RTL (quote:RTL zal het UEFA Cup duel tussen Aston Villa en Ajax niet live uitzenden. De zender verkreeg de rechten van het duel wel, maar zendt eerst live Nancy - Feyenoord uit. Aansluitend zal om 22.45 uur Aston Villa - Ajax uitgezonden worden. Dat duel is dan al bijna klaar. Het duel begint om 21.15 uur donderdagavond
1 NAC Breda 6 15quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
RTL
Ongelooflijk dat ze de nummer 14 boven Ajax plaatsen.
Ik hoopte stiekem dat er een Feyenoorder zou reagerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
1 NAC Breda 6 15
2 FC Groningen 6 13
3 AZ 6 12
4 PSV 6 12
5 NEC 6 11
6 sc Heerenveen 6 11
7 FC Twente 6 11
8 ADO Den Haag 6 10
9 Ajax 6 10
10 Willem II 6 10
11 Heracles Almelo 6 9
12 FC Utrecht 6 7
13 De Graafschap 6 6
14 Sparta Rotterdam 6 5
15 Feyenoord 6 4
16 Roda JC 6 3
17 Vitesse 6 2
18 FC Volendam 6 0
Ahum..
Nummer 14? Da's een andere Rotterdamse clubquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
RTL
Ongelooflijk dat ze de nummer 14 boven Ajax plaatsen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:07 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ok, dat de NOS SCH - Milan uitzend, prima.. Maar dat RTL () Feyenoord boven Ajax verkiest.. Nee daar kan ik echt niet bij!
[..]
Omdat er waarschijnlijk minder mensen naar Ajax kijken![]()
Ik denk toch dat het deel van de neutrale toeschouwers die niet sch - milan kijken, liever villa - ajax zien als nancy feyenoord..quote:
Had ik niet een weddenschap met jou?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax_!
Zeer terechte keuze van RTL
De feyenoorders beginnen weer uit hun hol te kruipenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax_!
Zeer terechte keuze van RTL
Tja, dat krijg je met fanatieke supporters. Die zijn zo met de wedstrijd bezig dat ze geen tijd hebben om te fokken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
De feyenoorders beginnen weer uit hun hol te kruipen
Weet ik niet precies , volgens mij of ze nou Ajax of Feyenoord live uitzenden zal zoieso goed bekeken worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het deel van de neutrale toeschouwers die niet sch - milan kijken, liever villa - ajax zien als nancy feyenoord..
De NOS lamlulquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat de fuck?
Dat kneuzencollectief uit dat kakkerlakken nest uitzenden tegen Nancy? Alsof die sukkels ook maar een doelpunt weten te scoren in die hele poule.
En dan Nancy, ook zo'n aansprekende clubEcht een topaffiche hoor, de lammen tegen de blinden.
Enniewee, waar kunnen we de ramen ingooien van RTL?
Die schreeuwlelijkerds staan morgen op de Dam hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:47 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik zie ook liever Nancy - Feyenoord eigenlijk..
Tja, zo erg is het toch niet dat Ajax ook een keertje overgeslagen wordt?
Bovendien zal de wedstrijd wel op AT5 of Eredivisielive komen lijkt me.
En anders zijn er nog streams op internet, of je duikt een sportcafe in in Amsterdam.
Wij hebben dat ding tenminste nog eens gewonnen in de tijd dat disco niet meer hip was, kakkerlak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
De NOS lamlul![]()
Alsof die neuzen het gaat redden die vierden zaterdag de winst tegen Groningen (THUIS)alsof ze de Champions-League gewonnen hadden........
Stelletje stinkneuzen uit AmsterDOM
Voor Nancy-feyenoord wel ja. Kut kalmar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:50 schreef Superfast het volgende:
[..]
Die schreeuwlelijkerds staan morgen op de Dam hoor![]()
Ongehoord dat ze Ajax een keer passeren
het gaat er om dat Nancy-feyenoord een kutaffiche is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:47 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, ik zie ook liever Nancy - Feyenoord eigenlijk..
Tja, zo erg is het toch niet dat Ajax ook een keertje overgeslagen wordt?
Bovendien zal de wedstrijd wel op AT5 of Eredivisielive komen lijkt me.
En anders zijn er nog streams op internet, of je duikt een sportcafe in in Amsterdam.
1995 vraagt waar je gebleven bentquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding tenminste nog eens gewonnen in de tijd dat disco niet meer hip was, kakkerlak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |