Waarom niet? Misschien valt Coruna wel ontzettend tegen, en kan Feyenoord winnen in Coruna.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Zenden ze Feyenoord helemaal uit, of krijgen we eerste helft en daarna joden?
haha ik was denk ik nu op die atheliekbaan ernaast aan t kijken hoe ik toch dat hek over kon komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Vorig keer rondom deze wedstrijd, was ik nu dronken en werden we kroeg na kroeg uitgejaagd door de ME...
bronquote:Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft na de afgang tegen Willem II (1-0 verlies) flink gesneden in zijn basisopstelling. De geplaagde coach heeft Luigi Bruins op de bank gezet en Jonathan de Guzman zelfs naar de tribune verwezen. Leroy Fer en Michael Mols nemen hun plaatsen in.
Verbeek is nog voorzichtig met zijn aanvalsleider Roy Makaay. De 33-jarige spits is hersteld van een liesblessure, maar start vanaf de bank.
terechtquote:
Verrassend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
Verdient hij toch ook?quote:
Sinds de UEFA cup winst is het al jaren niets meer hoor.. Ze zijn nooit verder gekomen dan de groepsfase van de CL of UEFA. En tegen Fener en PSV was het vorig jaar nou ook niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Verrassend?
Verre van juist. CSKA is voor mij een van de kanshebbers op UEFA cup winst.
Bruins had er van mij naast mogen zitten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
Verdient hij toch ook?
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Barca het volgende:
Kan De Wolf niet weer gaan spelen?
Juist, en een slager als Materazzia kunnen de Rotterdammers toch niet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pffquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.quote:
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Wordt er een keer tijd dat Makaay en Tomasson hun salaris eens waar gaan maken idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pff. Wat zou ik toch graag weer een spits zien die een bal kan aannemen, een actie kan maken en vervolgens een goed schot kan leveren.
Feyenoord is je eigen club man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord is je eigen club man.Ik vind geen enkele club interessanter dan mijn eigen cluppie.
Klopt, zojuist ook weer een tegendoelpunt door nonchalant spelen van El Ahmadi.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.
Nou dat middenveld lijdt anders continu knullig balverlies (en anders Mols wel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Merkie het volgende:
Bij deze heb ik het echt helemaal gehad. De enige reden dat Feyenoord steeds aardig voetbalt is omdat we een prima middenveld hebben. Maar daar heb je echt geen zak aan als de spitsen en verdedigers van het niveau Fortuna Sittard zijn. Tering zeg.
En 2-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |