quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pffquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Crane het volgende:
Wel goed dat dat verwende ventje van een Bruins op de bank zit. Die dacht een garantie op een basisplek te hebben geloof ik.
Wedstrijd is een beetje zoals verwacht (van wat ik er van gezien heb tussen Heerenveen door), Feyenoord speelt aardig maar verzuimt weer eens te scoren. Hopen dat ze in de 2e helft een keertje die bal erin prikken.
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.quote:
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Wordt er een keer tijd dat Makaay en Tomasson hun salaris eens waar gaan maken idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon geen voorhoede. Een jongeling die van de zomer nog wegmocht en een bejaarde die bij elke actie uitglijdt, pff. Wat zou ik toch graag weer een spits zien die een bal kan aannemen, een actie kan maken en vervolgens een goed schot kan leveren.
Feyenoord is je eigen club man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
2e helft van Feyenoord kijk ik zo wel. Vond naar Gatusso en Inzaghi kijken toch net even wat interessanter dan naar het geploeter van Greene en Mols.
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord is je eigen club man.Ik vind geen enkele club interessanter dan mijn eigen cluppie.
Klopt, zojuist ook weer een tegendoelpunt door nonchalant spelen van El Ahmadi.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Die eigen club doet de laatste weken anders niet echt veel moeite voor de fans.
Nou dat middenveld lijdt anders continu knullig balverlies (en anders Mols wel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Merkie het volgende:
Bij deze heb ik het echt helemaal gehad. De enige reden dat Feyenoord steeds aardig voetbalt is omdat we een prima middenveld hebben. Maar daar heb je echt geen zak aan als de spitsen en verdedigers van het niveau Fortuna Sittard zijn. Tering zeg.
En 2-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |