Waarom niet? Misschien valt Coruna wel ontzettend tegen, en kan Feyenoord winnen in Coruna.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Zenden ze Feyenoord helemaal uit, of krijgen we eerste helft en daarna joden?
haha ik was denk ik nu op die atheliekbaan ernaast aan t kijken hoe ik toch dat hek over kon komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Vorig keer rondom deze wedstrijd, was ik nu dronken en werden we kroeg na kroeg uitgejaagd door de ME...
bronquote:Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft na de afgang tegen Willem II (1-0 verlies) flink gesneden in zijn basisopstelling. De geplaagde coach heeft Luigi Bruins op de bank gezet en Jonathan de Guzman zelfs naar de tribune verwezen. Leroy Fer en Michael Mols nemen hun plaatsen in.
Verbeek is nog voorzichtig met zijn aanvalsleider Roy Makaay. De 33-jarige spits is hersteld van een liesblessure, maar start vanaf de bank.
terechtquote:
Verrassend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
CSKA Moscow D.La Coruna
2 0
Goals scored
Alan Dzagoev 9'
Alan Dzagoev 12'
Verassende en geen goede ruststand.
Verdient hij toch ook?quote:
Sinds de UEFA cup winst is het al jaren niets meer hoor.. Ze zijn nooit verder gekomen dan de groepsfase van de CL of UEFA. En tegen Fener en PSV was het vorig jaar nou ook niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Verrassend?
Verre van juist. CSKA is voor mij een van de kanshebbers op UEFA cup winst.
Bruins had er van mij naast mogen zitten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Happel het volgende:
Verdient hij toch ook?
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef Barca het volgende:
Kan De Wolf niet weer gaan spelen?
Juist, en een slager als Materazzia kunnen de Rotterdammers toch niet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Beetje ballen in het team zou niet verkeerd zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |