In de winterstop goede verdedigers kopen, dan maar 10 miljoen schuld erbij. Lukt Vitesse enzo ook altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Emile Schelvis roept op Radio Rijnmond al over Verbeek dat de leiding bij Feyenoord zich nu eens moet gaan afvragen of het middel (Verbeek met zijn lange termijnvisie) niet erger is dan de kwaal, aangezien hij nu onderhand op een all-time record afstevent van de slechtste competitiestart ooit, en waar willen ze eigenlijk heen? Heel hard naar beneden ofzo?
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax benquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou je lekker met je eigen club bezig man. Die staan ook 2-1 achter.
Wat kan Verbeek hier nou aan doen? Tactiek is niet slecht, instelling is ook niet slecht. (Na de 2-0 niet meegerekend)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Emile Schelvis roept op Radio Rijnmond al over Verbeek dat de leiding bij Feyenoord zich nu eens moet gaan afvragen of het middel (Verbeek met zijn lange termijnvisie) niet erger is dan de kwaal, aangezien hij nu onderhand op een all-time record afstevent van de slechtste competitiestart ooit, en waar willen ze eigenlijk heen? Heel hard naar beneden ofzo?
Quote ik jou? Dacht het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax ben
Emile Schelvis is zo'n zeikerige pessimist die nooit fatsoenlijk kan analyseren. Erger me altijd dood aan hemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat kan Verbeek hier nou aan doen? Tactiek is niet slecht, instelling is ook niet slecht. (Na de 2-0 niet meegerekend)
Er worden gewoon elke wedstrijd weer een aantal kinderlijke fouten gemaakt met steeds een doelpunt als gevolg. En zelf wordt er te weinig creeerd en dan nog wilt ie er niet in.
Zó kansloos om meteen te denken dat het over jou gaat als jij binnen komt stormen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zó kansloos om meteen te denken dat ik voor Ajax ben
Ze stoppen ook hun man af, alleen speelt die wel voor hun eigen team (bahia hofland)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
Fatsoenlijk passen en aannemen scheelt ook een boel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff 3 jaar geleden konden we nog een beetje lachen..
Zolang wij geen spelers hebben die over de zijkanten een keer een goede actie kunnen inzetten wordt het wel een lang seizoen. Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
Schelvis is een sukkel. Feyenoord presteert al sinds januari 2008 dramatisch, zowel onder Van Marwijk als Verbeek. Het ligt gewoon aan de spelers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Oké. De groeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hier quote je mij wel.. en deze is nog kanslozer
Frustie
Er is een kans dat Excelsior volgend seizoen in de eredivisie speelt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
En een spannende derby tegen Excelsior.
Wat zit je te trollen man? Pleur lekker op als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hier quote je mij wel.. en deze is nog kanslozer
Frustie
Ach ja, Zwolle, Den Bosch en VVV zijn ook leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Er is een kans dat Excelsior volgend seizoen in de eredivisie speelt.
Afschoppen op kniehoogte o.i.d. Het is blijbkaar teveel gevraagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff 3 jaar geleden konden we nog een beetje lachen..
Zolang wij geen spelers hebben die over de zijkanten een keer een goede actie kunnen inzetten wordt het wel een lang seizoen. Overigens verdedigers die wel een man kunnen afstoppen scheelt ook een hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |