Dat ik het eens was met jouw post.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen?
Makaay heeft dit seizoen nog weinig gecreeërd. Hij is dan wel geblesseerd geweest, maar dan heb ik het over de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft, daarin heeft hij nog weinig meerwaarde gehad.
Ik verwacht vanavond niet anders. Misschien dat dat later in het seizoen, als hij weer wat beter in vorm is, wel weer beter wordt natuurlijk.
De tweede helft van WIllem II was onthutsend slecht, dus dan was een gelijkspel terecht geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tegen Willem II pech? De eerste helft was gewoon onthutsend slecht. Op basis van die helft al terecht verloren.
4-0 is waarschijnlijker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, ik heb 2-2 voorspeld. Het kan nog steeds.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De tweede helft van WIllem II was onthutsend slecht, dus dan was een gelijkspel terecht geweest.
Nja, wat ik bedoel is. Drie keer de paal, en nog een aantal keren dicht bij een treffer, tegen 1 kans en goal van Demouge en in slotminuut nog een kans voor Demouge. Met iets meer geluk win je gewoon van Willem II.
kanker elftalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
wat een kankerwedstrijd zeg
Het hele team!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer mag ook even een trap onder zn reet krijgen tering.
Maar wat is in goede doen??? Wanneer hebben we ze voor het laatst in goede doen gezien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal onnodig verlies dit, na zo'n eerste helft. Door dat balverlies iedere keer roep je het onheil over jezelf af, ongeacht de tegenstander. Want een Feyenoord in goede doen zou gewoon met 2 of 3-0 moeten winnen van Nancy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |