Kunnen ze beter wat aan jou doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand wat aan crane doen, hij lijkt me te stalken. Zie Wijnaldum topic.
Want?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kunnen ze beter wat aan jou doen.
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er minder last van zou hebben als je niet van die ongemerkt uitlokkende uitspraken zou doen.
Dat is nou net het hele probleem met jou; jij plaatst het niet in het Van Wolfswinkel-topic maar in het Wijnaldum-topic puur om mensen te irriteren. Tenzij van Wolfswinkel bij Feyenoord had gespeeld; dan was je daar wel weer komen postentrollen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.
Ach kom op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit was niet eens uitlokkend, als dit in het van Wolfswinkel topic werd geplaatst was er niks aan de hand maar de Feyenoord huillie gang komt meteen huillen.
Kan jij ergens anders de aandachtshoer spelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand SCH ff blij maken met een klooncheck? Ook hij is danig geinteresseerd in mij.
Er is nu maar 1 andere wedstrijd bezig dus het zal in het live topic al hoofdzakelijk over die wedstrijd gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ - Ajax was vorig jaar toch ook een eigen topic?
Lijkt me nu toch wel een stuk verstandiger...
Er is maar een andere wedstrijd, dus het moet zo ook kunnen.quote:Op zondag 23 november 2008 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ - Ajax was vorig jaar toch ook een eigen topic?
Lijkt me nu toch wel een stuk verstandiger...
Ik ben het die je Olsen Twinnetjes post weghaalt.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hou al op hoor voordat jullie me weer een ban aansmeren![]()
Maar jullie stellen je wel weer lekker aan vandaag
Je moet gewoon kappen met dat stomme gebagger van je. Praat over voetbal, niet over de rest.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hou al op hoor voordat jullie me weer een ban aansmeren![]()
Maar jullie stellen je wel weer lekker aan vandaag
Ik mag toch zelf weten hoe ik iemand begroetquote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het die je Olsen Twinnetjes post weghaalt.
Die soort posts doe je maar lekker in ONZ ofzo.
Ja en dat doe je maar lekker op msn of op fox kids chat.quote:Op zondag 23 november 2008 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten hoe ik iemand begroet
Geen idee.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Van wie is dit een kloon?
http://forum.fok.nl/user/history/236013
Jaaaaa......quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Van wie is dit een kloon?
http://forum.fok.nl/user/history/236013
Ray tegenwoordig welquote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef The_Verve het volgende:
Ik doel vooral op die flauwekul in het Groningen-topic.
FC Groningen #74: Heja Sverige! *O*
Ik dacht dat jullie dat zo even konden controleren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |