abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:17:24 #1
227143 Kopbal
Bal met de kop.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:18:23 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233524
quote:
FEYENOORD: GEEN SUPPORTERS NAAR NANCY

Feyenoord neemt geen supporters mee naar de UEFA Cup wedstrijd in en tegen het Franse Nancy op donderdag 23 oktober aanstaande. De clubleiding wil de kans op ongeregeldheden uitsluiten en zal om die reden geen kaarten afnemen om te verkopen aan haar supporters.

Op 30 november 2006 werd de wedstrijd AS Nancy-Feyenoord gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal. De wedstrijd op 23 oktober kent daardoor een bijzondere lading waarbij de emoties hoog kunnen oplopen. Dat geldt voor de eigen aanhang, maar ook voor de Fransen, bij wie de gebeurtenissen van twee jaar geleden ook nog vers in het geheugen liggen.

Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs: ‘We verwachten niet dat de mensen die in 2006 voor problemen hebben gezorgd ook nu weer naar Frankrijk zouden afreizen. Maar logischerwijs staat in Frankrijk iedereen op scherp. Elke kleinigheid zou binnen de kortste keren tot overspannen reacties kunnen leiden, met mogelijke ernstige gevolgen. We kunnen en mogen dat risico niet nemen.’

De club beseft dat trouwe supporters, waarvan een deel Feyenoord vorige week tegen Kalmar FF nog naar de overwinning schreeuwde, het heel vervelend vinden dat ze het eerste groepsduel uit de UEFA Cup nu niet kunnen bijwonen. ‘We gaan er echter van uit dat iedereen begrijpt waarom we tot dit besluit gekomen zijn.’

‘De toekomst van Feyenoord is belangrijker dan deze ene wedstrijd’, aldus Jacobs. ‘We roepen de mensen ook nadrukkelijk op om ook niet op eigen houtje af te reizen. Ook al omdat we inmiddels hebben begrepen dat Nederlanders die toch naar Nancy komen, hoe dan ook het stadion niet in mogen. Zelfs niet als ze op een of andere manier toch een kaartje hebben weten te bemachtigen.’

Feyenoord.nl
pi_62233525
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62233674
Lijkt me een goede beslissing?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:24:31 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233694
Op Feyenoord.nl kan je tegenwoordig zien hoe de prijsopbouw is van een uitkaartje.

Voorbeeld: Sparta - Feyenoord
quote:
Verkoopprijs als volgt opgebouwd:
Kaart 20,00
Calamiteitenfonds 1,00
Begeleiding 3,00
Kosten vervoer -
Ticketbox 2,97
Kostprijs 26,97
-----------------------------
Verkoopprijs 27,00
pi_62233716
Zijn dus wel te bannen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62233722
Prima beslissing om geen fans mee te nemen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62233757
Helaas een goede beslissing. Mochten er toch nog zwakzinnigen gaan lopen rellen daar, dan is Feyenoord in elk geval niet verantwoordelijk.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:26:30 #9
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233760
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:25 schreef denthemen het volgende:
Zijn dus wel te bannen
Dat heeft die kale ook ooit geprobeerd, lukte alleen niet helemaal.
pi_62233762
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.Ontkom je niet aan. Werd er maar net zoveel tijd gestoken in het scouten van spelers als in deze onzin.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62233800
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat heeft die kale ook ooit geprobeerd, lukte alleen niet helemaal.
Kan me nog een wedstrijd tegen Lazio herinneren geloof ik.Toen zaten er ook geen Feyenoorders maar toch klonk het Hand in Hand door het stadion.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62233833
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me een goede beslissing?
Denk het zelf van wel.

Jammer hoor, vooral als je de sfeer zag met die uitwedstrijd tegen Kalmar. Dan is het wel mooi als je zo'n publiek achter je hebt staan.
pi_62233865
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.Ontkom je niet aan. Werd er maar net zoveel tijd gestoken in het scouten van spelers als in deze onzin.
In dat geval is Nancy voor 100 % verantwoordelijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:31:09 #14
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233916
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kan me nog een wedstrijd tegen Lazio herinneren geloof ik.Toen zaten er ook geen Feyenoorders maar toch klonk het Hand in Hand door het stadion.
Toen mochten er ook geen Feyenoorders mee. Resultaat:

1-2, middelvingertje Tomasson.
pi_62233926
Mooie topictitel, sta nog op de foto met dat spandoek in Rome.
pi_62233974
Die Hilko, die zie je nu ook nog elke wedstrijd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62234023
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef Crane het volgende:

[..]

In dat geval is Nancy voor 100 % verantwoordelijk.
Als het uit de hand loopt heeft Feyenoord het weer gedaan hoor.Laatst was er toch ook weer gedonder toen er een britse club uit in Frankrijk moest spelen?Wanneer beseft die Uefa nou een keer dat die lompe fransen geen wedstrijden kunnen organiseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gordon_Shumway op 08-10-2008 16:20:43 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:35:23 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62234035
Lijkt me idd beste beslissing..
pi_62234048
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Toen mochten er ook geen Feyenoorders mee. Resultaat:
[ [url=http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/fotoarchief/1990-00/lazfey[cl]1999-00001.jpg]afbeelding[/url] ][ [url=http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/fotoarchief/1990-00/lazfey[cl]1999-00003.jpg]afbeelding[/url] ]

1-2, middelvingertje Tomasson.
pi_62234134
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kippevel als ik er weer aan denk, zaten met 800 man in een vak, kaarten gewoon aan de kassa te halen.
pi_62234177
quote:
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.
niet als ze paspoort controle houden, maar er zullen zeker mensen die kant op gaan
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef denthemen het volgende:
Die Hilko, die zie je nu ook nog elke wedstrijd

ik ben benieuwd wat hij in z'n leven al heeft uitgegeven aan kaartjes en reizen
pi_62234212
Feyenoord!
pi_62234277
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als het uit de hand loopt heeft Feyenoord het weer gedaan hoor.Laatst was er toch ook weer gedonder toen er een britse club uit in Frankrijk moest spelen?Wanneer beseft die Uefa nou een keer dat die lompe fransen geen wedstrijden kunnen organiseren.
Ja, maar nu kan Feyenoord er toch helemaal niks aan doen? Ze verkopen immers geen kaarten, dat gebeurt in Frankrijk, dat doen ze lekker zelf. Niet dat ik het goedkeur als die stad wordt afgebroken, maar ik zie niet in hoe ze Feyenoord de schuld kunnen gaan geven, mocht het toch gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gordon_Shumway op 08-10-2008 16:19:31 (quote van edit) ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62234560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, maar nu kan Feyenoord er toch helemaal niks aan doen? Ze verkopen immers geen kaarten, dat gebeurt in Frankrijk, dat doen ze lekker zelf. Niet dat ik het goedkeur als die stad wordt afgebroken, maar ik zie niet in hoe ze Feyenoord de schuld kunnen gaan geven, mocht het toch gebeuren.
dat zag ik de vorige keer al niet in
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:58:34 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62234674
Frankrijk
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62235746
Als compensatie regelen ze maar een hoop kaarten voor Deportivo uit. Die stadions in Spanje zitten nooit vol.Feyenoord is voor hun ook niet zo'n aansprekende tegenstander denk ik. Nu er niemand legaal naar Nancy kan zal het wel een hele Feyenoord invasie worden. Aan de andere kant is het wel een dure reis. Of schat ik het helemaal verkeerd in.Heb ook geen zin dat ik straks in Coruna zit zonder kaart
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:54:22 #27
185115 Juk
Misschien
pi_62236126
De UEFA zit altijd op de eerste rij met het uitdelen van straffen, dus je kan er vanuit gaan dat ze Feyenoord minimaal gaan onderzoeken mocht het uit de hand lopen in Frankrijk.

Behalve als het ManU-ASroma betreft, je kan natuurlijk niet Manchester United uit de CL halen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Juk op 08-10-2008 17:00:06 ]
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:16:30 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62236642
quote:
Clubs azen op oud-Feyenoorder Abubakari

Mohammed Abubakari staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs. De oud-Feyenoorder, wiens contract aan het eind van dit seizoen afloopt, maakt momenteel veel indruk bij het Griekse Panserraikos FC.

Bij de Griekse promovendus is Abubakari inmiddels uitgegroeid tot één van de sterkhouders binnen het team. De Ghanees heeft het uitstekend naar zijn zin in Griekenland, maar staat open voor een transfer. Onder meer enkele Eredivisie-clubs zouden interesse hebben in de Afrikaanse middenvelder, weet VoetbalPrimeur.

Abubakari (22) is een product van Feyenoord Fetteh, de Ghanese voetbalschool van de Rotterdamse Eredivisie-club. Hij was de eerste speler die vanuit het Afrikaanse opleidingsinstituut zijn kunsten mocht vertonen in Rotterdam. Na een goed eerste seizoen tekende de Ghanees een eenjarig contract bij Feyenoord.

De club besloot in 2007 echter afscheid te nemen van Abubakari, die vervolgens zijn loopbaan vervolgde bij Panserraikos. Daar boekte hij in zijn eerste seizoen direct succes. Met de Griekse voetbalclub promoveerde hij naar de Super League, de hoogste voetbaldivisie van het land.
Hebben Koeman en co. het misschien toch wel goed gezien.
pi_62236838
'Verschillende Europese clubs', hoe vaag kun je zijn.
That's all folks!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:29:40 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62236988
Vind het verre van slim om geen supporters mee te nemen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62237034
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef Happel het volgende:
Want?
pi_62237248
quote:
Omdat?
pi_62237317
Ik vind het ook geen slimme beslissing, je weet vantevoren dat er altijd mensen persé bij willen zijn, die gaan nu op eigen houtje, en Nancy kennende houden ze gewoon vast aan de vrije kaartverkoop dus ze komen toch wel het stadion in daar niet van.

Maar je kunt beter zorgen dat je de kaartverkoop goed reguleerd en controleerd ipv verbieden want dan heb je er geen enkele controle meer over.

Dus waarom geen gereguleerde kaartverkoop aan de uitkaarthouders en met een georganiseerde busreis afreizen? Dan kan er toch weinig misgaan lijkt me?

Feyenoord weet zelf ook dat de rellen niet hebben gelegen aan de uitkaartsupporters maar aan de gasten die zonder kaartje zijn afgereisd en die via de losse kaartverkoop hun kaarten hebben gekocht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62237757
quote:
Ik ook niet moet ik zeggen....
Als je ze wel mee neemt heb je er nog een soort van controle over. Nu gaat iedereen op eigen houtje reizen.
pi_62237802
Ja, maar als die Fransen zero maatregelen nemen dan kan Feyenoord roepen en schreeuwen wat het wilt .. de Fransen doen toch niks. Zo ging het vorige keer ook
pi_62237831
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ja, maar als die Fransen zero maatregelen nemen dan kan Feyenoord roepen en schreeuwen wat het wilt .. de Fransen doen toch niks. Zo ging het vorige keer ook
Daarom moet Feyenoord zelf de controle een beetje over de Feyenoordsupporters willen houden.
pi_62237924
Ik denk dat ik zelf ook nog wel een poging ga wagen om naar Nancy af te reizen.
pi_62238010
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slim hoor .
pi_62238066
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Slim hoor .
Waarom? Ik ben niet iemand die daar rotzooi gaat trappen.
pi_62238088
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar er hoeft daar ook maar iets te gebeuren en de Franse politie mept er op los. Ook al hebben Feyenoord-supporters daar zelf geen schuld aan (zie Kalmar).
pi_62238090
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zeggen ze allemaal. Juist tegen het verbod in gaan. Mensen zoals jij bezorgen de club een slechte naam!
pi_62238125
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Vorige keer kon Feijenoord er ook niks aan doen. Iedereen die een 10tje lapte kwam naar binnen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62238149
Pff lekker belangrijk dat verbod, als je wilt gaan dan ga je toch. Je komt toch wel aan kaarten en in dat stadion kom je ook nog wel.

Er is alleen geen tering te beleven daar..
pi_62238703
quote:
'Feyenoord met terugkerende De Guzman tegen Willem II'

De ziekenboeg bij Feyenoord loopt langzaam leeg. Nadat Karim El Ahmadi afgelopen week al zijn rentree had gemaakt in het eerste elftal, zijn nu ook Danny Buijs en Jonathan De Guzman op de weg terug.

De twee middenvelders trainden woensdag voor het eerst weer gedeeltelijk met de groep mee. Buijs en De Guzman kwamen tijdens de competitie beiden tot nu toe alleen in actie tijdens de 3-1 nederlaag tegen Heracles Almelo.

De Guzman kreeg in Almelo een rode kaart en liep vervolgens tijdens het UEFA Cup-thuisduel met Kalmar FF (0-1) een heupblessure op. Buijs kampte met een knieblessure en kwam na de eerste competitieronde niet meer in actie. Feyenoord verwacht dat het tweetal op 19 oktober tegen Willem II weer inzetbaar is.
pi_62238712
quote:
Amoah ziet Feyenoord wel zitten

In de nieuwe Voetbal International laat de topscorer van de Eredivisie van dit moment Matthew Amoah van NAC Breda weten graag hogerop wil. 'Ik zou echter nooit voor ajax kunnen spelen. De cultuur en de manier van voetballen bij ajax passen niet bij mij. Ik ben meer een speler voor een volskclub als Feyenoord. Als ze nog een spits nodig hebben,dan hoor ik het wel.'
pi_62239033
Jullie kunnen al jullie spaarvarkentjes legen voor Amoah
pi_62239667
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Slimme jongen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:01 #49
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62239843
Feyenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:52 #50
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62239866
quote:

[..]

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62239891
Amoah
Feyenoord
pi_62239990
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Amoah
Feyenoord
Gewoon een degelijk spits hoor, hij schiet er meer in dan das phantom iig
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62240031
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En Tomasson meer dan Huntelaar
pi_62240094
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En Tomasson meer dan Huntelaar
Je bent weer lekker kinderachtig bezig, ik zal het ff bookmarken voor aan het eind van het seizoen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62240132
quote:

[..]

Zelfs Inzaghi zou niet scoren in ons elftal dus dit slaat nergens op
pi_62240207
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je bent weer lekker kinderachtig bezig, ik zal het ff bookmarken voor aan het eind van het seizoen.
Wie is er hier nou kinderachtig bezig? -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 08-10-2008 23:07:16 (niet op de man spelen) ]
pi_62240696
quote:

[..]

Hij gaat ze wel maken hoor, daar hoef je je echt niet druk over te maken
pi_62246540
quote:
Supporters meld je aan bij Het Legioen!

Supporters die zich aansluiten bij Het Legioen, ontvangen tijdelijk twee wedstrijdkaarten voor een thuiswedstrijd van Feyenoord. Maar niet voor uitwedstrijden want daar willen we jullie niet bij hebben! Legioenpashouders ontvangen diverse voordelen, zoals elf keer per jaar het Feyenoord Propaganda Magazine, een seizoengeschenk (die we gewoon niet toesturen), geen stemrecht en korting in de Feyenoord FanShops en het Home of History (dus ga weg bij de FSV want die leden geven we lekker geen korting meer nanananana). De kosten hiervoor bedragen ¤ 40,- per seizoen (slechts 1 uitwedstrijd mis je voor deze prijs). Seizoenkaarthouders betalen ¤ 30,- en junioren, senioren en gehandicapten ¤ 20,-. Dit geld wordt gebruikt om het eerste elftal mee te versterken en om de zakken van het bestuur te vullen.

Meld u vandaag nog aan voor Het Legioen, want samen maken we Feyenoord sterker (m.u.v. Vak KK). De wedstrijdkaarten worden zo spoedig mogelijk toegestuurd, want die 3 euro ticketbox kosten steken we lekker in eigen zak!
pi_62247095
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De grappigste opmerking van vandaag.. Bij elke uitwedstrijd heb je weer praatjes, maar elke keer weer een kut smoes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:05:37 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62247517
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Voor welke wedstrijd krijg ik dan die wedstrijdkaarten?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:11:21 #62
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62247717
Was te verwachten dat Feyenoord supporters ging weren bij Nancy uit. En toch zullen er voldoende afreizen naar Frankrijk...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62247743
Ik denk dat Amoah in deze vorm zeer zeker een versterking zou zijn voor Feyenoord.
pi_62247761
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 08-10-2008 23:14:49 (onnodige post) ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:13:07 #65
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62247772
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Was te verwachten dat Feyenoord supporters ging weren bij Nancy uit. En toch zullen er voldoende afreizen naar Frankrijk...
Inderdaad, is toch ook maar 4 uurtjes rijden? Kan je die gok best nemen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:13:45 #66
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62247795
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 08-10-2008 23:15:03 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:15:33 #67
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62247847
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
Precies, en wat andere al zeiden hier, Nancy zal ongetwijfeld losse verkoop hebben op de wedstrijddag.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62247990
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je wel aan de kant wordt gezet als je als Nederlander die dag de stad probeert in te komen met een Nederlands kenteken op de auto, als je uberhaupt al de stad in komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:23:30 #69
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62248096
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je wel aan de kant wordt gezet als je als Nederlander die dag de stad probeert in te komen met een Nederlands kenteken op de auto, als je uberhaupt al de stad in komt.
Niemand verbied je toch om die dag in die stad te zijn? Feyenoord neemt alleen geen kaarten af.
pi_62248148
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Niemand verbied je toch om die dag in die stad te zijn? Feyenoord neemt alleen geen kaarten af.
Ik zie de Franse politie er best wel voor aan om je te weren.
Ze verzinnen vast wel een regel.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:25:46 #71
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62248189
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie de Franse politie er best wel voor aan om je te weren.
Ze verzinnen vast wel een regel.
Dat denk ik ook wel hoor. Neemt niet weg dat er gewoon zat Feyenoorders in het stadion zullen zitten die wedstrijd.
pi_62248226
quote:

[..]

Nou ik denk dat de burgemeester van Nancy die dag wel een speciale verordening in werking stelt, ik weet niet hoe dat in Frankrijk gaat maar volgens mij kunnen mensen dan geweerd worden in bepaalde gebieden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:33:56 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62248436
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Precies, en wat andere al zeiden hier, Nancy zal ongetwijfeld losse verkoop hebben op de wedstrijddag.
Zijn er al rond de 100 die gaan.

Vlucht richting Coruna overigens geboekt. 100 euro retourtje. Maar dan ben ik er nog niet. Auto huren en hotel zoeken.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:39:15 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62248593
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Happel het volgende:
Vlucht richting Coruna overigens geboekt. 100 euro retourtje. Maar dan ben ik er nog niet. Auto huren en hotel zoeken.
Ga je meerdere dagen? Anders pak je toch geen hotel, trek je 'm lekker door een nacht!
pi_62248871
quote:

[..]

Heb ik ook ooit wel eens gedacht naar Volendam
pi_62249435
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ga je meerdere dagen? Anders pak je toch geen hotel, trek je 'm lekker door een nacht!
Woensdag t/m vrijdag.
Elite
Tegen TTIP
pi_62252365
Met welke maatschappij en vanaf welk vliegveld?
pi_62252529
quote:
Bosz: Feyenoord geen partij bij problemen tussen Ekramy en Ankaragücü

Peter Bosz liet in De Telegraaf weten dat Feyenoord geen rol meer speelt bij de problemen tussen de verhuurde Ekramy en Ankaragücü. "Wij zijn hierin geen partij. Dit is puur een zaak tussen Ekramy en Ankaragücü. Het contract van Ekramy bij ons loopt komende zomer af en dit seizoen staat hij niet meer bij ons, maar bij Ankaragücü op de loonlijst."
pi_62253444
Opmerkingen van Amoah zijn waarschijnlijk gewoon bedoeld om een beter contract bij NAC af te dwingen of de onderhandelingen met een andere club uit de pers te houden. Na de gebeurtenissen met de assistent trainer staat NAC echt niet te trappelen om hun topscoorder aan Feyenoord te verkopen. En nu Amoah dit heeft gezegd vragen ze natuurlijk helemaal de hoofdprijs...
BFF met GGMM
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:46:18 #80
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62253453
Feijenoord
pi_62253733
quote:

[..]

Moet je eens opletten.
pi_62253885
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

jammer weer dat zo'n stukje nodig is
pi_62254655
quote:
Het had niet veel gescheeld of Matthew Amoah, de huidige topscorer van de Eredivisie, had dit seizoen niet voor NAC, maar voor FC Twente gespeeld. "Als Marko Arnautovic naar Feyenoord was gegaan, had ik nu in Enschede gespeeld. Daarover waren al afspraken gemaakt. Ik had zelf nog niet met FC Twente gesproken, maar zag het wel zitten. Het is toch net weer een stapje hogerop." De Ghanese aanvaller maakte tot dusverre al acht doelpunten. (Voetbal International)
Er was dus wel degelijk spraken van een bijna overgang van Arnautovic naar Feyenoord. Anders had Amoah natuurlijk nooit een afspraak met Twente staan om daar naartoe te verkassen.
pi_62254744
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er was dus wel degelijk spraken van een bijna overgang van Arnautovic naar Feyenoord. Anders had Amoah natuurlijk nooit een afspraak met Twente staan om daar naartoe te verkassen.
hmm dat verklaart misschien ook waarom NAC zo ontzettend pissig reageerde: En ze raakten hun assistent trainer kwijt en ze vingen geen geld voor Amoah. (al zullen ze nu met dat laatste wel blij zijn, hij is nu inmiddels weer een paar procent meer waard)
BFF met GGMM
pi_62254765
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Woensdag t/m vrijdag.
Ik t/m zaterdag
pi_62263416
quote:
Puma nieuwe shirtsponsor Feyenoord
ALICANTE - Vanaf komend seizoen speelt Feyenoord in het kledingmerk Puma. De partijen maakten dat vandaag in Alicante bekend. Er is een contract voor vijf seizoenen. De verbintenis met de huidige sponsor Kappa liep aan het einde van het seizoen af.
In de jaren 80 was Puma al eerder shirtsponsor. Vooral het gele uit-shirt uit het successeizoen 83-84 spreekt nog steeds tot de verbeelding bij de fans. ,,Er komt ook een verwijzing naar dat shirt,’’ zegt Sander van Gelder, algemeen directeur Puma Benelux. ,,Maar ik kan nog niet zeggen op welke wijze.’’

De ondertekening had plaats in Alicante, waar morgen de Volvo Ocean Race start. Puma doet mee met de bot Il Mostro. Feyenoord-directeur Eric Gudde: ,,We zijn blij met de terugkeer van Puma. Dat merk past qua uitstraling bij Feyenoord.’’
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:48:26 #87
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62263563
quote:
Feyenoord-directeur Eric Gudde: ,,We zijn blij met de terugkeer van Puma. Dat merk past qua uitstraling bij Feyenoord.’’
...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62263690
iig beter dan Kappa, maar nog altijd geen Adidas
pi_62263767
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef ruud_fr het volgende:
Het had ook diadora kunnen worden Dan heb ik liever Puma.
Belangrijker is natuurlijk wat ze betalen. Zal wel niet al te veel zijn.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:57:45 #90
123545 DatMeenJeNiet
pi_62263822
Puma is tegenwoordig het beste samen met Nike vind ik.

Adidas lijkt helemaal nergens meer op.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:17:03 #91
53267 TC03
pi_62264381
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef ruud_fr het volgende:
Adidas?
pi_62264744
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Adidas?
Die hebben naar mijn mening wel de mooiste Feyenoordshirts gemaakt.
pi_62264776
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62264993
quote:
Feyenoord start aanstaande zaterdag 11 oktober voor seizoenkaarthouders met de verkoop van kaarten voor de eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de UEFA Cup. Feyenoord speelt voor het eerst in de eigen Kuip op donderdag 6 november tegen het Russische CSKA Moskou. Feyenoord rekent voor losse kaarten de zogenaamde ‘traditional prijs’, zijnde het bedrag dat in de competitie moet worden betaald voor wedstrijden tegen Ajax en PSV.

Met het doel ook de tweede wedstrijd voor een goed gevuld stadion te spelen biedt Feyenoord supporters eveneens de mogelijkheid om een passe-partout aan te schaffen. Daarmee kan dan tevens toegang worden verkregen tot de thuiswedstrijd die Feyenoord op woensdag 17 december tegen Lech Poznan speelt. Supporters die een passe-partout aanschaffen betalen voor beide wedstrijden de reguliere competitieprijs en hebben daarmee dus een financieel voordeel van ongeveer 25 procent (afhankelijk van het gekozen vak).

Met uitzondering van de gele en oranje sector wordt de tweede ring vooralsnog gesloten gehouden. Seizoenkaarthouders kunnen in de week van 11 tot en met 17 oktober met voorrang maximaal twee kaarten of passe-partouts kopen, zonder dat daarbij de garantie op de eigen plaats gegeven wordt.

Vanaf zaterdag 18 oktober start de verkoop voor alle overige supporters. De voorwaarden hiervoor (bijv. Clubkaartverplichting) alsmede alle overige bijzonderheden omtrent de kaartverkoop voor de thuiswedstrijden worden later deze week bekend gemaakt.
Waarom nou weer van die hoge prijzen?
Volgens mij spelen we niet tegen Milan?

edit:
passe-partout prijzen):

C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
E, J ¤ 44,00
Q, R, S, T, U, X1-4 ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00

Losse kaarten.

C, M, N, O ¤ 62,50
D, K, V, V V ¤ 47,00
E, F, G, H, J ¤ 38,00
Q, R, S, T, U, X1-4 ¤ 38,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 38,00
W1-4 Z1-4 ¤ 29,50
Y1-3 ¤ 29,50

niet normaal
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:46:44 #95
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62265125
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Zaten wel mooie tussen inderdaad. Maar ik heb het thuisshirt van 98-99 nog in de kast liggen. Wat een graflelijk ding was dat toch.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:47:52 #96
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62265151
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

edit:
passe-partout prijzen):

C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
E, J ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00

Losse kaarten.

C, M, N, O ¤ 62,50
D, K, V, V V ¤ 47,00
E, F, G, H, J ¤ 38,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 38,00
W1-4 Z1-4 ¤ 29,50
Y1-3 ¤ 29,50

niet normaal
Dit is een geintje neem ik aan?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:51:25 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62265233
Ben je dus mooi de lul als je 1 v/d 2 thuiswedstrijden niet kan. Betaal je 38 euro voor gele zijde

Passe-partout is wel redelijk goedkoop.
pi_62265308
quote:
quote:
Puma nieuwe shirtsponsor Feyenoord

ALICANTE - Vanaf komend seizoen speelt Feyenoord in het kledingmerk Puma. De partijen maakten dat vandaag in Alicante bekend. Er is een contract voor vijf seizoenen. De verbintenis met de huidige sponsor Kappa liep aan het einde van het seizoen af.
In de jaren 80 was Puma al eerder shirtsponsor. Vooral het gele uit-shirt uit het successeizoen 83-84 spreekt nog steeds tot de verbeelding bij de fans. ,,Er komt ook een verwijzing naar dat shirt,’’ zegt Sander van Gelder, algemeen directeur Puma Benelux. ,,Maar ik kan nog niet zeggen op welke wijze.’’
De ondertekening had plaats in Alicante, waar morgen de Volvo Ocean Race start. Puma doet mee met de bot Il Mostro. Feyenoord-directeur Eric Gudde: ,,We zijn blij met de terugkeer van Puma. Dat merk past qua uitstraling bij Feyenoord.’’
Ajb geen geel uitshirt.

Puma dus, ik ben benieuwd. Ik ken ze eigenlijk alleen van de Fc Utrecht shirts. Maar veel slechter dan Kappa kan het niet worden.

Adidas vond ik ook de prettigste kledingsponsor die Feyenoord heeft gehad, mooie shirts zonder te veel opsmuk en goede kwaliteit.
pi_62265356
quote:

[..]

edit:
passe-partout prijzen):

C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
E, J ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00

Losse kaarten.

C, M, N, O ¤ 62,50
D, K, V, V V ¤ 47,00
E, F, G, H, J ¤ 38,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 38,00
W1-4 Z1-4 ¤ 29,50
Y1-3 ¤ 29,50

niet normaal
Ik zit op vak VV, ¤ 47,- per kaartje..... of omgerekend ¤ 30,- per kaartje als je een passe-partout koopt, voor wedstrijden tegen CSKA Moskou en Lech Posnan.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:57:57 #100
123545 DatMeenJeNiet
pi_62265383
quote:
Chris Woerts (49) heeft besloten Feyenoord te verruilen voor een nieuwe uitdaging. De commercieel directeur verlaat de Kuip per 1 november a.s.. ‘Ik heb er dan meer dan 8 jaar opzitten en ben toe aan een nieuwe uitdaging.’ Welke dat precies gaat worden, wordt pas later bekend gemaakt. Het is de afgelopen jaren hard werken geweest, ik kijk er met veel plezier op terug, maar het is nu tijd voor de volgende stap. Commercieel gezien staat Feyenoord er goed voor, daarom kan ik ook met een gerust hart weg.’

Algemeen directeur Eric Gudde betreurt het vertrek van Woerts maar begrijpt de stap van zijn mede-directielid: ‘Ik begrijp goed dat Chris na 8 jaar toe is aan een nieuwe impuls en werkomgeving. Jammer dat hij vertrekt, maar wij wensen hem alle succes. Hij heeft de afgelopen jaren met volle inzet en toewijding gewerkt aan de groei van de club en daarom gunnen we hem een mooie vervolgstap.’

Woerts begon zijn loopbaan bij Feyenoord in januari 2000. ‘Het is een ongelooflijk boeiende periode geweest ,waar ik met veel plezier op terugkijk. Hoogtepunt op sportief gebied was natuurlijk het winnen van de UEFA Cup in 2002, maar ook op commercieel gebied zijn er in de afgelopen jaren belangrijke stappen gezet. Zo zijn de afgelopen periode de belangrijkste contracten verder uitgebouwd en hebben nieuwe partners zich aan de club verbonden, zoals Samsung en het Havenbedrijf. Het kriebelde al wat langer om iets anders te gaan doen en uiteindelijk heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt. Acht jaar in een commerciële functie bij eenzelfde bedrijf is zeker voor mijn doen best lang. Je moet oppassen dat je niet vastroest in je routine, daarom is het nu een natuurlijk moment om iets anders te gaan doen.’

Chris Woerts begon zijn loopbaan als verslaggever bij het Rotterdams Nieuwsblad en vervulde daarna verschillende communicatie en internationale marketing functies bij Heineken (8 jaar) en Coca-Cola (4 jaar). Binnen de Eredivisie C.V (2 jaar) was hij verantwoordelijk voor het afsluiten van o.a. het televisie contract met Talpa en Tele2 en de ontwikkeling en implementatie van het nieuwe sponsormodel.

Op welke wijze het nu ontstane gat bij Feyenoord wordt ingevuld is volgens Gudde nog niet duidelijk. ‘Met alle respect en grote waardering voor wat Chris de afgelopen jaren voor Feyenoord heeft gedaan, gelden ook hier natuurlijk de even oude als ware clichés dat iedereen vervangbaar is en niemand groter is dan de club. Chris’ vertrek komt voor de overige directieleden ook niet als een donderslag bij heldere hemel, omdat hij ons al enige tijd geleden in alle openheid heeft aangegeven binnen afzienbare iets anders te willen gaan doen. Nu het zo ver is, nemen we rustig de tijd om te kijken wat de beste manier is om zijn vertrek op te vangen.’
Jammer.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:11:33 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62265704
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jammer.
Inderdaad jammer, hij was goed bezig.
pi_62265775
Nou Bosz wees loyaal aan je vriendje Woerts.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:15:24 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62265786
Ben niet zo rouwig om het vertrek van Woerts. Veel heeft hij niet bereikt, al waren zijn plannen wel aardig.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik t/m zaterdag
Limerick Pub, place to be.
Elite
Tegen TTIP
pi_62265811
Waar had jij je vlucht nou geboekt Happel?
pi_62265822
Belangrijkste is dat Puma goed betaald. Maar dat zal bij dit transparante Feyenoord wel weer niet naar buiten worden gebracht.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:18:18 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62265837
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nou Bosz wees loyaal aan je vriendje Woerts.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar had jij je vlucht nou geboekt Happel?
Ryanair.

Je kan ook via Barcelona. Kost nauwelijks wat, maar moet je wel een nacht in Barcelona blijven en erg vroeg vliegen de volgende dag (6.30)
Elite
Tegen TTIP
pi_62265866
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:18 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Ryanair.

Je kan ook via Barcelona. Kost nauwelijks wat, maar moet je wel een nacht in Barcelona blijven en erg vroeg vliegen de volgende dag (6.30)
Vanaf welk vliegveld vertrek je dan?
Wij hadden een mooie optie via Londen gezien.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:21:47 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62265898
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vanaf welk vliegveld vertrek je dan?
Wij hadden een mooie optie via Londen gezien.
Brussel Charleroi.

Naar Barcelona is vanaf Eindhoven. Kost echt geen drol, je betaalt alleen belasting. Terug kan je dan via London. Totaal plaatje was iets van 150 euro.
Elite
Tegen TTIP
pi_62265976
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Brussel Charleroi.

Naar Barcelona is vanaf Eindhoven. Kost echt geen drol, je betaalt alleen belasting. Terug kan je dan via London. Totaal plaatje was iets van 150 euro.
Hmm apart. Vanaf Eindhoven vliegen ze namelijk helemaal niet naar Barcelona (Reus) wel naar Barcelona (Girona). Maar vanaf Barcelona (Girona) vliegen ze weer niet naar Santiago de Compostela.

Niet iets mis gegaan met het door elkaar halen van die vliegvelden?
pi_62266119
Oja en ik kan uit ervaring vertellen dat die 2 vliegvelden enorm ver uit elkaar liggen
pi_62266165
Om exact te zijn 200 km uit elkaar
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:36:07 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62266171
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja en ik kan uit ervaring vertellen dat die 2 vliegvelden enorm ver uit elkaar liggen
Ja, dus?

Maar het werkt inderdaad zo. Van Eindhoven naar Girona. Zit je dus woensdagmiddag- en nacht daar. Donderdagochtend vlieg je dan van Reus naar Santiago. Gewoon een kwestie van het goede hotel in de buurt zoeken.

Maatje van me doet hetzelfde. Hij vliegt terug via London.
Elite
Tegen TTIP
pi_62266206
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, dus?

Maar het werkt inderdaad zo. Van Eindhoven naar Girona. Zit je dus woensdagmiddag- en nacht daar. Donderdagochtend vlieg je dan van Reus naar Santiago. Gewoon een kwestie van het goede hotel in de buurt zoeken.

Maatje van me doet hetzelfde. Hij vliegt terug via London.
Maar jij gaat wel weer via Barcelona terug?
pi_62266253
quote:

[..]

edit:
passe-partout prijzen):

C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
E, J ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00

Losse kaarten.

C, M, N, O ¤ 62,50
D, K, V, V V ¤ 47,00
E, F, G, H, J ¤ 38,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 38,00
W1-4 Z1-4 ¤ 29,50
Y1-3 ¤ 29,50

niet normaal
wat een prijzen
pi_62266487
jammer? woerts is een idioot, ben blij dat hij weggaat.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62266561
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Brussel Charleroi.

Ik heb zo'n zelfde soort variant als die van jou gevonden voor 56 euro in totaal.
pi_62266797
quote:

[..]

Jammer.
Missen we niet. Gezien z'n CV had ik veel van hem verwacht, maar de sponsordealtjes die hij af heeft gesloten dat lukt mij ook nog wel, en de talentenpool is door Bosz bedacht.
pi_62266832
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:05 schreef Crane het volgende:

[..]

En de talentenpool is door Bosz bedacht.
Hoe kom jedaar dan bij?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:17:30 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62267050
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar jij gaat wel weer via Barcelona terug?
Nee nee, gewoon vanaf Valladolid.

Had overigens even contact gehad met degene die via Barcelona gaan en ze hebben een binnenlandse vlucht vanaf Barca centraal. Met air schroefje los.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:19:29 #120
53267 TC03
pi_62267095
Toch jammer dat Woerts vertrekt, wel iemand met verstand van zaken.
pi_62267155
Das een treinreis van 6 uur
Wat een tyfus uitwedstrijd is Depor uit zeg
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:22:52 #122
53267 TC03
pi_62267162
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ze hebben gemaakt, maar wat ze nu maken, en dat ziet er niet.

Persoonlijk vind ik het thuis-shirt van vorig seizoen eigenlijk het mooiste thuisshirt ooit. Strak, simpel en mooi fel rood.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:28:01 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62267288
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Das een treinreis van 6 uur
Wat een tyfus uitwedstrijd is Depor uit zeg
Waar maak je je druk om. Een beetje moeite doen voor je club, koekwaus.
Elite
Tegen TTIP
pi_62267386
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om. Een beetje moeite doen voor je club, koekwaus.
Ja we gaan waarschijnlijk morgen boeken. 54 euro in totaal voor 4 vluchten
Maar daar komen dan nog wel 2 overnachtingen in Barca bij.
pi_62267432
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja we gaan waarschijnlijk morgen boeken. 54 euro in totaal voor 4 vluchten
Maar daar komen dan nog wel 2 overnachtingen in Barca bij.
wees blij, kun je daar nog stappen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:42:08 #126
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62267657
Tripje naar Deportivo boeken klinkt hier onderhand moeilijker dan een Sudoko oplossen!

Zal wel een feessie worden daar, jammer dat ik er niet bij ben....
pi_62268219
Is er opnieuw geloot voor de Uefa Cup en spelen we tegen Ac Milan ofzo?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:05:04 #128
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62268252
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Is er opnieuw geloot voor de Uefa Cup en spelen we tegen Ac Milan ofzo?
Wel een slimme marketingtruc, nu ben je haast verplicht om beide wedstrijden te gaan.
pi_62268378
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wel een slimme marketingtruc, nu ben je haast verplicht om beide wedstrijden te gaan.
Of der komt weer geen hond en iedereen kijkt thuis voor de buis.
pi_62268379
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Kopbal het volgende:

[..]

ja das waar ff informeren wie er allemaal gaan
pi_62268439
quote:

[..]

Jammer.
-troll-

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 09-10-2008 23:02:24 ]
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:17:58 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62268701
Ach, 20 euro p.w. voor CSKA Moskou en Lech Poznan heb ik wel over.

-reactie op troll-

[ Bericht 76% gewijzigd door sjimz op 09-10-2008 23:02:47 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_62269243
Ik geloof dat er ook wat mensen via Frankfurt gaan met Ryanair. Dan land je op Santiago.
pi_62269331
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef dill het volgende:
Ik geloof dat er ook wat mensen via Frankfurt gaan met Ryanair. Dan land je op Santiago.
Ook een optie. Maar Frankfurt is ook een eind rijden + dat je tot Zondag in Spanje moet blijven voordat je naar huis kunt.
pi_62270511
-normaal doen-

Wij naar alle waars vliegen vanaf Eindhoven naar Madrid.
Vanaf Madrid naar Santiago. Op de terugreis moeten we wel 6 uurtjes wachten in Madrid maarja dan brengen we Drenthe wel een bezoekje oid.

Edit: dat feest gaat ook niet door. Sommige mensen kunnen ook niet plannen.

[ Bericht 15% gewijzigd door sjimz op 09-10-2008 23:03:28 ]
pi_62270564
-edit-

Je kunt hem ook uitlullen zonder je daartoe tot te verlagen.

[ Bericht 36% gewijzigd door sjimz op 09-10-2008 23:04:11 ]
pi_62270584
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Moet ik er nog energie in gaan steken ook.
Die gozer komt hier altijd om reacties uit te lokken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:36:21 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62271128
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Als hij nou normaal postte wel ja...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:50:15 #139
53267 TC03
pi_62273863
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:55:20 #140
185115 Juk
Misschien
pi_62274063
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Moet ik er nog energie in gaan steken ook.
Die gozer komt hier altijd om reacties uit te lokken.
En dan ga jij hem die reactie nog geven ook...
pi_62274149
quote:
Die gast heeft écht maar 1 hersencel.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:10:23 #142
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62276055
quote:

Was dat serieus op TV?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:32:07 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62276480
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:10 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Was dat serieus op TV?
Tuurlijk. Ze hebben meer aandacht voor iemand die een andere supporter (die een sv verdient), dan voor pedofielen en moordenaars...
Elite
Tegen TTIP
pi_62276541
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ze hebben meer aandacht voor iemand die een andere supporter (die een sv verdient), dan voor pedofielen en moordenaars...
Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:41:46 #145
53267 TC03
pi_62276634
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:36 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.
Wat iemand in buiten Feyenoord doet behoort niet mee te wegen bij het geven van een SV.

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 10-10-2008 10:11:19 ]
pi_62276684
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:41 schreef TC03 het volgende:
quote:
Wat iemand in buiten Feyenoord doet behoort niet mee te wegen bij het geven van een SV.
Helaas niet. Deze debiel zal echter toch wel vaker dan 1 keer betrokken geweest zijn bij rellen, als ie zich altijd zo gedraagt. Ondanks dat dat joch niet spoorde en gewoon op moest rotten, ga je als vent van boven de 30 zo'n joch niet slaan.

Sowieso, get a life ipv als een mongooltje in de stad tegen mensen aan lopen schreeuwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 10-10-2008 10:11:42 ]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:33:18 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62278216
quote:

[..]

Lekker interessant wat jij vind. Zijn belangrijkere zaken dan voetbalsupportertje pesten en daar ging het over. Niet over dat filmpje waar een Rotterdammer wat kneuzen terecht wijst.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:43:17 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62278274
Hmm.. Waarschijnlijk geen Deportivo voor mij.
Maatje kan niet, heeft die zaterdag erna een wedstrijd en moet dus op "Depor Donderdag" trainen...
Korfbal
pi_62278354
Crane heb jij al een sv?
pi_62278473
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 07:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Crane heb jij al een sv?
zeg! zullen we eens beginnen met vragen of hij al een cc heeft?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62278905
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:09 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

zeg! zullen we eens beginnen met vragen of hij al een cc heeft?
Of wanneer die voor het laatst in De Kuip was. Oké jij heb gelijk waarom reageer ik nog op een teletekst supporter.

Mijn excuses popcorn
pi_62281553
quote:

[..]

Jij ook voor al die onzin die je hier uitkraamt.

maakt voor jou niet uit, je komt er toch nooit
pi_62281647
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee nee, gewoon vanaf Valladolid.

Had overigens even contact gehad met degene die via Barcelona gaan en ze hebben een binnenlandse vlucht vanaf Barca centraal. Met air schroefje los.
Ik vlieg van Dusseldorf naar London, en van London naar Asturias, dat ligt bij Gijon, daar staat een huurauto klaar en is het nog 260 km rijden. Best een wereldreis, maar het kostte maar ¤ 80 en wat anders konden we niet vinden. Boeit allemaal niet zo, ik ben der bij!! Wij vliegen zaterdagmiddag pas terug, en daarna gelijk door naar de Kuip voor Parkzicht!
pi_62281707
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 07:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker interessant wat jij vind. Zijn belangrijkere zaken dan voetbalsupportertje pesten en daar ging het over. Niet over dat filmpje waar een Rotterdammer wat kneuzen terecht wijst.
Maar ik heb nog nergens gelezen dat vader en zoon een stadionverbod gehad hebben.
pi_62281733
Crane bash topic

Crane
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:33:58 #156
63192 ursel
pi_62282719
quote:
Nieuwe kledingsponsor voor FC Utrecht

FC Utrecht draagt vanaf volgend seizoen shirts van Kappa. Het Italiaanse kledingmerk heeft zich voor drie seizoenen aan de club verbonden. Op de nieuwe shirts zal een afbeelding van de Utrechtse Dom te zien zijn.

Kappa neemt het stokje over van Puma, dat sinds 2003 kledingsponsor van FC Utrecht is geweest. "De samenwerking is nu al erg goed, want de kledingmakers in Italië zijn al druk doende met de modellen van volgend seizoen. Dat het kledingmerk bereid is om bijvoorbeeld de Dom op de shirts terug te laten komen, toont de bereidwilligheid van dit merk. Ook het uitshirt belooft erg mooi en verrassend te worden", aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Zo te zien hebben er 2 stokkie geruild..
pi_62282782
lol
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:45:44 #158
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62283033
Het is Crane na 5 jaar nog niet gelukt om een gewaardeerde Fokker te zijn. .

-doe eens lief -

[ Bericht 24% gewijzigd door sjimz op 10-10-2008 20:13:05 ]
The Most Incredible, Baby
pi_62289083
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vlieg van Dusseldorf naar London, en van London naar Asturias, dat ligt bij Gijon, daar staat een huurauto klaar en is het nog 260 km rijden. Best een wereldreis, maar het kostte maar ¤ 80 en wat anders konden we niet vinden. Boeit allemaal niet zo, ik ben der bij!! Wij vliegen zaterdagmiddag pas terug, en daarna gelijk door naar de Kuip voor Parkzicht!
Dat is inderdaad wel een tocht

Ga je dan woensdag of donderdag weg?

Wil er eigenlijk ook wel heen maar de vluchtdagen en tijden zijn vrij kut helaas.
pi_62289370
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef dill het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een tocht

Ga je dan woensdag of donderdag weg?

Wil er eigenlijk ook wel heen maar de vluchtdagen en tijden zijn vrij kut helaas.
Woensdag heen, zaterdag terug.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:13:56 #161
53267 TC03
pi_62290367
quote:
Streep door Tomasson voor interland tegen Malta

10/10/2008 15:51

Jon Dahl Tomasson zal zaterdag definitief niet in actie komen in de WK-kwalificatiewedstrijd van Denemarken tegen Malta. Dit meldde bondscoach Morten Olsen op een persconferentie.

De spits van Feyenoord kampt met een knieblessure. Wedstrijden tegen Kalmar FF en NEC moest Tomasson aan zich voorbij laten gaan, maar de 32-jarige aanvaller had goede hoop dat hij de wedstrijd tegen Malta zou kunnen halen.

Tomasson reageerde dan ook teleurgesteld op het feit dat hij niet kan spelen. 'Ik ben eigenlijk best wel goed in vorm op dit moment en dat maakt het niet minder vervelend dat ik moet afhaken', zo meldde de Deen op de persconferentie.
pi_62293336
mooi dan istie fit voor FEYENOORDDDD, weekje revalideren en dan er 5 in knallen tegen stillem 2
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:21:09 #163
53267 TC03
pi_62293536
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef PabloLopez het volgende:
mooi dan istie fit voor FEYENOORDDDD, weekje revalideren en dan er 5 in knallen tegen stillem 2
Kap eens met die misplaatste arrogantie, 't is niet het Ajax-topic.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:35:02 #164
123545 DatMeenJeNiet
pi_62293826
quote:
Feyenoord-spelers scoren in Oranje onder 19
Oranje - 19 jaar is het EK kwalificatietoernooi in Duitsland begonnen met een 4-1 zege op Litouwen.
Voor Nederland maakten de Feyenoord- spelers Georginio Wijnaldum (1-0), Luis Pedro (2-0) en de voor Leroy Fer ingevallen Kevin Strootman (4-1) belangrijke treffers. Ook Marko Vejinovic (AZ, 3-1) scoorde. Spartaan Lucas van Oeveren werd in de rust gewisseld. Rotterdammer Ridney Cairo (PSV) werd na rust vervangen door zijn stadgenoot Jeffrey Bruma (Chelsea).
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:36:10 #165
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62293842
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Netjes hoor.
pi_62294096
De tering, reisje boeken naar Coruna gaat nog niet echt van een leien dak. Ben daar nog wel effe zoet mee denk ik zo.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:09:33 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62295962
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef blindgier het volgende:
De tering, reisje boeken naar Coruna gaat nog niet echt van een leien dak. Ben daar nog wel effe zoet mee denk ik zo.
Wat wil je weten?
Elite
Tegen TTIP
pi_62296053
quote:
Feyenoord sluit private overname niet uit

Mocht een investeerder zich bij Feyenoord melden, die voor een flink bedrag de club wil overnemen, dan zegt de Rotterdamse club niet bij voorbaat 'nee'. 'Een private investeerder die de hele club overneemt? Wij sluiten bij voorbaat niets uit', zegt algemeen directeur Eric Gudde in een interview in de nieuwste editie ELF Voetbal, die vanaf vandaag in de winkels ligt.

Toch zal pas in een uitzonderingssituatie over een private overname worden gedacht. Oftewel, er zal iemand met heel veel geld moeten komen. 'Wij denken dat er binnen de huidige investeringsmodellen voldoende mogelijkheden zijn voor mensen die een flink bedrag in de club willen steken', zegt Gudde.

Het Feyenoord Overbruggingsfonds is een van die manieren. De Rotterdammers zijn op zoek naar twaalf mensen die per persoon vijf miljoen euro willen investeren. Dat moet de club dus zestig miljoen euro opleveren. Gudde: 'Dat project loopt pas anderhalve maand en er zijn wat gesprekken met geïnteresseerden. Maar die zijn nog niet heel concreet.' Gudde onderkent dat er veel goed vertrouwen wordt gevraagd van potentiële investeerders. 'Voor die mensen is het een investering met risico, die ze vooral doen vanwege hun rood-witte hart. Alle geïnteresseerden zijn mensen die Feyenoord diep in hun binnenste hebben zitten.'

Naast de Talent Pools en het Feyenoord Investeringsfonds 2008 is het Overbruggingsfonds weer een nieuwe manier om geld binnen te krijgen voor de club die nog steeds schulden heeft. Geen ideale situatie, omdat er altijd geld moet worden terugbetaald aan de investeerders. 'Dat hoef je mij niet uit te leggen', zegt Gudde. 'Maar op deze manier proberen we een financiële buffer te creëren, waardoor we steeds kunnen blijven groeien en de periode tot het nieuwe stadion kunnen overbruggen.' Het nieuwe stadion moet er in 2016 staan.

Meer over de toekomstplannen van Feyenoord, op sportief, commercieel en financieel gebied, is te lezen in het interview met Gudde in de nieuwe editie van ELF Voetbal, die vanaf deze week in de winkels ligt.
pi_62300597
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Nou genoeg haha. Maar lijkt me het beste om via via naar Compostela of Santander te vliegen. Maar ja als ik dan naar de vliegtijden kijk is de ene vliegreis weer net volgeboekt en dat soort onzin joh of het sluit qua tijden niet lekker aan. Zat te kijken voor vanaf Brussel of Dusseldorf. Maar ja het is dus 1 grote puzzel nog zo en ben geen grote puzzelaar naar het blijkt
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:05:39 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62300915
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Prachtig man. We komen echt van alle kanten richting Coruna. Ken gasten die van Porto, Barcelona, London en Valladolid (ikzelf ook) komen. Veel vliegen van Dusseldorf, Frankfurt, Brussel, Eindhoven en London.

Heb er nu al zin in.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:50 schreef blindgier het volgende:

[..]

Nou genoeg haha. Maar lijkt me het beste om via via naar Compostela of Santander te vliegen. Maar ja als ik dan naar de vliegtijden kijk is de ene vliegreis weer net volgeboekt en dat soort onzin joh of het sluit qua tijden niet lekker aan. Zat te kijken voor vanaf Brussel of Dusseldorf. Maar ja het is dus 1 grote puzzel nog zo en ben geen grote puzzelaar naar het blijkt
Ik weet niet hoeveel dagen je van plan bent te gaan? Zijn een aantal wegen die naar Rome leiden.

• Vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en dan via een binnenlandse vlucht naar Coruna
  • Vliegen vanaf Brussel naar Valladolid (al geloof ik dat die geen reis terug meer beschikbaar heeft) Zou je dus via London terug kunnen. Alleen die huurauto, hè
  • Wat Luni zegt. Vliegen naar London naar Asturias en dan een auto huren.
  • Retourtje met de trein kost je ¤215. Meer info kan je krijgen door www.treinreiswinkel.nl te bellen.
  • Of vliegen naar Porto, daar een auto huren en de laatste 300 km met de auto afleggen.

Geloof zelfs dat er een optie via Milaan is, haha
  • Elite
    Tegen TTIP
    pi_62301311
    Kijk, dat helpt al. Waarschijnlijk van woensdag t/m vrijdag of zaterdag. Afhankelijk van wat eventueel het beste uitkomt.

Zit nog effe wat opties vanaf Frankfurt te bekijken. Trein valt nu in ieder geval definitief af haha. Weinig trek om 25 uur in een trein te zitten.

Zal morgen met wat maten nog effe lekker een dag gaan puzzelen Toch wel weer zin in een reisje.
    pi_62301783
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 00:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Prachtig man. We komen echt van alle kanten richting Coruna. Ken gasten die van Porto, Barcelona, London en Valladolid (ikzelf ook) komen. Veel vliegen van Dusseldorf, Frankfurt, Brussel, Eindhoven en London.

Heb er nu al zin in.

Ik weet niet hoeveel dagen je van plan bent te gaan? Zijn een aantal wegen die naar Rome leiden.

• Vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en dan via een binnenlandse vlucht naar Coruna
  • Vliegen vanaf Brussel naar Valladolid (al geloof ik dat die geen reis terug meer beschikbaar heeft) Zou je dus via London terug kunnen. Alleen die huurauto, hè
  • Wat Luni zegt. Vliegen naar London naar Asturias en dan een auto huren.
  • Retourtje met de trein kost je ¤215. Meer info kan je krijgen door www.treinreiswinkel.nl te bellen.
  • Of vliegen naar Porto, daar een auto huren en de laatste 300 km met de auto afleggen.

Geloof zelfs dat er een optie via Milaan is, haha
  • M'n broer vliegt vanaf (?) naar Madrid Barajas en dan met een binnenlandse vlucht naar La Coruna, dacht ik.
    pi_62301975
    We kunnen bijna een Fok! vliegtuigje charteren als ik het zo lees.

Het zal lekker rustig zijn die week in het Feyenoord topic.
    pi_62302639
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
    Het zal lekker rustig zijn die week in het Feyenoord topic.
    Het is hier sowieso al te rustig. Die joden lopen meer dan 500 topics voor man.
    pi_62303492
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 02:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Bak een taart en vier het.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:03:37 #176
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62303672
    quote:

[..]

Oh boehoe.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62303911
    quote:

[..]

ja die hebben meer personen zoals jij
    Op wedstrijddag zullen die topics wel vlug gevuld zijn daar

Waarschijnlijk gaan wij (erasmusch ik en twee niet-fokkerts) via frankfurt. Wel mooi inderdaad, veel Feyenoord door heel europa.
    pi_62306525
    quote:

[..]

zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:08:18 #179
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_62307094
    Mooi dat jullie met zoveel man gaan. Lijkt me een mooie trip.
    Hoeveel kaarten zullen er verkocht worden denken jullie?
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_62307628
    Depor is van Feyenoord die dagen zo te lezen
    pi_62309230
    Denk wel dat we aan 1.500 man komen daaro.
    Werd gisteren ook nog gebeld, retour via Madrid ¤ 170, kost geen drol. Moet het alleen even met mn werkgever zien te regelen.

Jammer onze commercieel visionair weggaat, al die geldstromen die via er hem zijn binnengekomen..
    pi_62309305
    quote:

[..]

Joden lopen nu eenmaal sneller dan wij
    pi_62309609
    Deportivo is geboekt!
    Heen van 020 naar Barcelona en dan een binnnenlandse vlucht naar Coruna.
    Terug van Santiago naar Barcelona en van daar naar Eindhoven

[ Bericht 0% gewijzigd door Hofpleinfontein op 11-10-2008 19:50:45 ]
    pi_62313904
    Gullit gaat scouten voor AC Milan. Die club gaat flink wat miskopen doen de komende tijd.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:02:51 #185
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62314970
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:14 schreef Crane het volgende:
    Gullit gaat scouten voor AC Milan. Die club gaat flink wat miskopen doen de komende tijd.
    Bruno Basto in een Milaanshirt.

Sparta - Feyenoord uitverkocht.
    Ging net eens kijken hoe duur de kaartjes nou zijn als het Nederlands elftal in de Kuip speelt, zie ik dit staan:
    Rookverbod gehele stadion.

zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:18:37 #186
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62315386
    quote:
    Enorme veiligheidsmaatregelen bij Nancy - Feyenoord

Ondanks dat Feyenoord heeft besloten geen fans mee te nemen naar Nancy hebben de Franse club en gemeente besloten veel veiligheidsmaatregelen af te kondigen. Zo zullen er evenveel politie-agenten worden opgetrommeld als dat Feyenoord wel met fans zou komen. Daarnaast is er ter ondersteuning een helikopter beschikbaar. Binnen een veiligheidszone rondom het stadion mag geen enkele Nederlandse fan komen. Alcohol zal er niet geschonken worden.
    AS Nancy zal geen kaarten meer verkopen via internet. Er kunnen alleen nog kaarten gekocht worden (2 per persoon) met een identiteitsbewijs.
    Was te verwachten natuurlijk.
    pi_62315549
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je daar nog binnen komt ben je rijp voor de CIA denk ik...
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:34:07 #188
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_62315724
    quote:

[..]

Wel goed.
    2000 light years from home
    pi_62316511
    Als zo eens lees op alle fora gaan er echt veel naar Deportivo, gaat echt een mooi trippie worden!
    pi_62321303
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Luni het volgende:
    Als zo eens lees op alle fora gaan er echt veel naar Deportivo, gaat echt een mooi trippie worden!
    Hoop dat de kaarten geen al te groot probleem gaat worden al denk ik dat de mensen in Spanje nou niet echt uitkijken naar een wedstrijd tegen Feyenoord.
      zondag 12 oktober 2008 @ 09:57:39 #191
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_62322893
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 20:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bruno Basto in een Milaanshirt.

Sparta - Feyenoord uitverkocht.
    Ging net eens kijken hoe duur de kaartjes nou zijn als het Nederlands elftal in de Kuip speelt, zie ik dit staan:
    Rookverbod gehele stadion.

Diegene die dit bedacht heeft moeten ze verbieden
      zondag 12 oktober 2008 @ 11:42:41 #192
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_62324057
    quote:

[..]
    Subtiel ook Ajax zonder hoofdletter. Valt me nog mee dat er geen 020 staat.
    ><(({°>
      zondag 12 oktober 2008 @ 14:40:43 #193
    185115 Juk
    Misschien
    pi_62327193
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk om maakt...
    pi_62328742
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat je je nog drukt maakt om een post van woensdag
    pi_62328764
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 02:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoop dat de kaarten geen al te groot probleem gaat worden al denk ik dat de mensen in Spanje nou niet echt uitkijken naar een wedstrijd tegen Feyenoord.
    Denk dat Feyenoord wel rond de 1500 kaarten zal krijgen, gaan er geloof ik 34.000 in het stadion.
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:10:04 #196
    63192 ursel
    pi_62328946
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 15:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk dat Feyenoord wel rond de 1500 kaarten zal krijgen, gaan er geloof ik 34.000 in het stadion.
    UEFA regel was toch iets van 5% ofzo? Dat zou dan 1700 kaarten betekenen
    pi_62330120
    quote:

[..]

quote:
    Feyenoord-fans kopen toch kaarten voor Nancy
    12 oktober 2008

Feyenoord-supporters kunnen toch hun club bijwonen in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Nancy. De directie van de Rotterdamse club besloot onlangs om geen eigen supporters mee te nemen, maar Nederlandse ticketbureau's bieden ze via internet toch aan.

Feyenoord is bang voor een nieuw incident in Frankrijk. Twee jaar geleden liep het duel tegen Nancy volledig uit de hand, waardoor de Kuipbewoners uit het toernooi werden gezet. De UEFA houdt Feyenoord sindsdien nauwlettend in de gaten; als supporters van de club weer voor grote onrust zorgen volgt een nog zwaardere straf.

Om dat risico te vermijden wilde de directie van Feyenoord deze keer geen fans meenemen. Via internet worden toegangsbewijzen gewoon aangeboden, waardoor in Nancy ongetwijfeld ook een groep supporters uit Nederland aanwezig zullen zijn.
    rellen
    pi_62330688
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

[..]

rellen
    Dan hoop ik dat de mensen die dat in hun zwakzinnige hoofd zouden halen, een half jaartje in een gezellige Franse cel mogen logeren.
      zondag 12 oktober 2008 @ 18:01:42 #199
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_62331156
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat de mensen die dat in hun zwakzinnige hoofd zouden halen, een half jaartje in een gezellige Franse cel mogen logeren.
    Maak er maar 5 jaar van. Iedere Feyenoord-"supporter" die het nu nog in z'n hoofd haalt in Nancy de boel op stelten te zetten is zwaar mongool.
    2000 light years from home
    pi_62331366
    Maak er maar 50 jaar van!
      zondag 12 oktober 2008 @ 18:55:27 #201
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_62332066
    Die mensen van die ticketbureaus, die moeten ze vast zetten!
      zondag 12 oktober 2008 @ 23:44:40 #202
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62339993
    quote:
    Studenten verongelukt in Zuid-Afrika
    KAAPSTAD - Twee Nederlandse studenten zijn donderdag omgekomen bij een auto-ongeval in Zuid-Afrika. Zij kwamen om het leven toen het busje waarin zij zaten moest uitwijken voor overstekend wild en over de kop sloeg.
    afbeelding vergroten
    Samen met drie medestudenten waren zij voor een trip op weg naar buurland Namibië. Dat hebben het ministerie van Buitenlandse Zaken en de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden, waar een van de slachtoffers studeerde, zondag gemeld. De omgekomen jongeren zijn een 20-jarige man uit Raalte en een 23-jarige vrouw uit Loosdrecht.

De drie overlevenden raakten lichtgewond en zijn in shocktoestand naar een ziekenhuis gebracht. Zij zijn inmiddels teruggekeerd naar Kaapstad. De omgekomen student communicatie uit Raalte liep stage bij de website Capetownmagazine en was net begonnen met een onderzoek.

De drie overlevenden hebben hun stage afgebroken en keren vermoedelijk de komende week terug naar Nederland.
    Tomasso? Die zit daar nu toch?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62340144
    Tomasso komt niet uit Raalte, die gast heette Niels trouwens. Hij zou 'hoogstens' een van de gewonden kunnen zijn.
      maandag 13 oktober 2008 @ 00:00:01 #204
    53267 TC03
    pi_62340358
    En hij zat in Johannesburg, niet in Kaapstad. Denk niet dat hij het is.
      maandag 13 oktober 2008 @ 00:08:15 #205
    185115 Juk
    Misschien
    pi_62340511
    quote:
    Feyenoord-middenvelder Georginio Wijnaldum plaatste zich met Oranje onder de 19 voor de volgende ronde van de EK-kwalificatie. Wijnaldum scoorde tegen Luxemburg twee keer maar had toch gemengde gevoelens.

Wijnaldum tegenover ELFvoetbal: "Het is leuk om hier met leeftijdsgenootjes te spelen. Het zijn jongens met dezelfde interesses, dus dat klikt allemaal goed. Aan de ene kant is er minder druk dan bij Feyenoord, waar je altijd moet winnen. Aan de andere kant wordt er bij Oranje onder 19 meer van me verwacht, omdat ik al in de Eredivisie speel en veel andere jongens nog niet. Dat brengt ook weer een bepaalde druk met zich mee."

Na de wedstrijd tegen Luxemburg dacht Wijnaldum aan Feyenoord. "Momenteel gaat het niet goed met Feyenoord. Het was een vervelend moment om de club nu te verlaten voor tien dagen. Als we bij elkaar hadden gebleven, hadden we met elkaar kunnen trainen om te zorgen dat we een beter team worden en wedstrijden gaan winnen. Ik had geen lekker gevoel toen ik na de nederlaag tegen NEC (0-2, red.) weg moest naar Onder 19."
    Die is dus ook in de winning mood als hij terug is.
    Als het "grote" Oranje nou woensdag ook wint komen die spelers ook weer vrolijk terug, toch wel belangrijk voor de sfeer denk ik.
    pi_62341095
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

M'n broer vliegt vanaf (?) naar Madrid Barajas en dan met een binnenlandse vlucht naar La Coruna, dacht ik.
    Heb al beetje zitten puzzelen en zal waarschijnlijk van Brussel naar Madrid worden en dan ook via een binnenlandse vlucht. Maar ja eerst van de week nog maar het 1 en ander kortsluiten. Sommige maten zijn nooit zo snel helaas. Hopelijk zijn de prijzen dan niet ineens verviervoudigd haha.

Hoop toch wel deze week iets te kunnen gaan regelen.
    pi_62342887
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 18:14 schreef BB-boy het volgende:
    Maak er maar 50 jaar van!
    Levenslang en voor de sfeer zetten we crane daar ook vast
      maandag 13 oktober 2008 @ 08:14:55 #208
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_62342926
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Tomasso? Die zit daar nu toch?
    Nee, ik kom niet uit Raalte, maar Rotterdam, loop stage in Johannesburg en heet Paul

Maar was/is inderdaad wel apart om te lezen
    pi_62343616
    Heeft er iemand toevallig een betaalbare optie gevonden naar Coruna met vertrek op donderdag en vrijdag terug? Krijg het niet gevonden

Veel is woensdag - zaterdag, donderdag - zondag, maar dat gaat met de vrije dagen niet lukken.
    pi_62348048
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef dill het volgende:
    Heeft er iemand toevallig een betaalbare optie gevonden naar Coruna met vertrek op donderdag en vrijdag terug? Krijg het niet gevonden

Veel is woensdag - zaterdag, donderdag - zondag, maar dat gaat met de vrije dagen niet lukken.
    volgens mij zijn die er niet... Wij gaan ook don - zondag. Succes verder
    pi_62348049
    quote:

.

[ Bericht 3% gewijzigd door mister_popcorn op 13-10-2008 12:41:13 (dubbel) ]
    pi_62348869
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

volgens mij zijn die er niet... Wij gaan ook don - zondag. Succes verder
    Het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden na lang zoeken is vanaf Charleroi naar Madrid op donderdag met Ryanair, van Madrid naar Coruna met Spanair (ben je daar om 15.15u) en dan dezelfde route weer terug op vrijdagmorgen. Alleen land je dan op Brussel (om 18.00u) en niet Charleroi. Kost bij elkaar 200 euro.
    pi_62349274
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef dill het volgende:

[..]

Het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden na lang zoeken is vanaf Charleroi naar Madrid op donderdag met Ryanair, van Madrid naar Coruna met Spanair (ben je daar om 15.15u) en dan dezelfde route weer terug op vrijdagmorgen. Alleen land je dan op Brussel (om 18.00u) en niet Charleroi. Kost bij elkaar 200 euro.
    mmjaa, duur geld. Wij vliegen vanaf frankfurt naar santiago, zonder bagage inc boekingkosten 45eu de man.
    pi_62353307
    Gudde: "Het is zinloos om naar Nancy af te reizen"

Datum: 13-10-2008 Bron: Feyenoord.nl

Nederlandse supporters zullen 23 oktober in Nancy niet worden toegelaten tot het stadion waar het UEFA Cup duel tussen AS Nancy en Feyenoord wordt gespeeld. De binnenstad van Nancy is op 23 oktober zelfs verboden gebied voor alle voetbalsupporters, ongeacht hun nationaliteit. Ook zal een overmacht aan agenten er op toe zien dat het voor die dag afgekondigde alcoholverbod in de stad door een ieder wordt nageleefd.
    Bij diverse grensovergangen zijn zowel de dag voor de wedstrijd als op de wedstrijddag extra paspoortcontroles om te voorkomen dat supporters met een besmet verleden Frankrijk binnen komen. Bij de stadsgrenzen van Nancy zal eveneens sprake zijn van verscherpte identiteitscontroles.

Bovenstaande maatregelen zijn slechts enkele van de afspraken die zijn gemaakt tijdens een veiligheidsoverleg over de wedstrijd AS Nancy - Feyenoord. Bij het overleg waren onder andere de beide clubs, de Franse en Rotterdamse politie alsmede een vertegenwoordiger van de UEFA aanwezig.

Vorige week al besliste Feyenoord geen supporters mee te nemen naar de wedstrijd en dus ook geen kaarten af te nemen om te verkopen aan de eigen aanhang. Aanleiding voor dit besluit en de nu overeengekomen extra veiligheidsmaatregelen is de zorg dat de wedstrijd net als in 2006 gepaard zou kunnen gaan met ongeregeldheden. Twee jaar geleden werd de wedstrijd wegens ernstige rellen gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal.

‘Met dit pakket aan maatregelen moet het een ieder nu wel duidelijk zijn dat het echt ongewenst en zinloos is om voor deze wedstrijd af te reizen naar Nancy’, aldus Eric Gudde algemeen directeur van Feyenoord. ‘We gaan er dan ook van uit dat onze dringende oproep om niet af te reizen door iedereen wordt begrepen en gerespecteerd.’
      maandag 13 oktober 2008 @ 16:54:30 #215
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_62355015
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Luni het volgende:
    Gudde: "Het is zinloos om naar Nancy af te reizen"

Datum: 13-10-2008 Bron: Feyenoord.nl

Nederlandse supporters zullen 23 oktober in Nancy niet worden toegelaten tot het stadion waar het UEFA Cup duel tussen AS Nancy en Feyenoord wordt gespeeld. De binnenstad van Nancy is op 23 oktober zelfs verboden gebied voor alle voetbalsupporters, ongeacht hun nationaliteit. Ook zal een overmacht aan agenten er op toe zien dat het voor die dag afgekondigde alcoholverbod in de stad door een ieder wordt nageleefd.
    Bij diverse grensovergangen zijn zowel de dag voor de wedstrijd als op de wedstrijddag extra paspoortcontroles om te voorkomen dat supporters met een besmet verleden Frankrijk binnen komen. Bij de stadsgrenzen van Nancy zal eveneens sprake zijn van verscherpte identiteitscontroles.

Bovenstaande maatregelen zijn slechts enkele van de afspraken die zijn gemaakt tijdens een veiligheidsoverleg over de wedstrijd AS Nancy - Feyenoord. Bij het overleg waren onder andere de beide clubs, de Franse en Rotterdamse politie alsmede een vertegenwoordiger van de UEFA aanwezig.

Vorige week al besliste Feyenoord geen supporters mee te nemen naar de wedstrijd en dus ook geen kaarten af te nemen om te verkopen aan de eigen aanhang. Aanleiding voor dit besluit en de nu overeengekomen extra veiligheidsmaatregelen is de zorg dat de wedstrijd net als in 2006 gepaard zou kunnen gaan met ongeregeldheden. Twee jaar geleden werd de wedstrijd wegens ernstige rellen gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal.

‘Met dit pakket aan maatregelen moet het een ieder nu wel duidelijk zijn dat het echt ongewenst en zinloos is om voor deze wedstrijd af te reizen naar Nancy’, aldus Eric Gudde algemeen directeur van Feyenoord. ‘We gaan er dan ook van uit dat onze dringende oproep om niet af te reizen door iedereen wordt begrepen en gerespecteerd.’
    ech wel
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
    pi_62355046
    Zijn er hier sowieso mensen die er heen rijden?
    pi_62355428
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
    Ik zit er over na te denken.

Allemaal bangmakerij. Het zou de eerste keer zijn dat deze 'dreigementen' waar gemaakt gaan worden. Als je je gewoon gedraagt en een kaartje hebt kom je echt dat stadion wel binnen denk ik.

In het ergste geval rij je 8 uur voor de kat z'n kut
    pi_62355945
    quote:

Goedkoopst is volgens mij naar Valladolid (oid) vliegen en daar de auto pakken, maar dat weet ik niet zeker. Er zijn zoveel manieren om er te komen. Gewoon een beetje creatief zijn
      maandag 13 oktober 2008 @ 18:18:26 #219
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62356904
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 08:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, ik kom niet uit Raalte, maar Rotterdam, loop stage in Johannesburg en heet Paul

Maar was/is inderdaad wel apart om te lezen
    Gelukkig maar, was al bang dat ik dat kratje bier kon vergeten.
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
    Die zijn debiel en mongool toch?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62356920
    Iemand geinteresseerd in het Sportweek-interview met Bahia? Ik kan hem eventueel scannen
    pi_62356944
    Sportief van Koeman overigens. Wie weet zit er wel wat bruiksbaars bij z'n tips.
      maandag 13 oktober 2008 @ 18:32:48 #222
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_62357243
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
    Iemand geinteresseerd in het Sportweek-interview met Bahia? Ik kan hem eventueel scannen
    Graag.
    pi_62357304
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 18:20 schreef Crane het volgende:
    Sportief van Koeman overigens. Wie weet zit er wel wat bruiksbaars bij z'n tips.
    ?
      maandag 13 oktober 2008 @ 19:04:49 #224
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_62358026
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

?
    Erwin Koeman liet vandaag op Radio Rijnmond weten dat hij Feyenoord enkele weken geleden drie Hongaarse talenten heeft getipt. De namen van deze talenten en de namen aan wie hij deze bij Feyenoord heeft getipt wou de ex-trainer van de Rotterdammers niet prijsgeven.

Post het voortaan even Crane.
      maandag 13 oktober 2008 @ 19:29:21 #225
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_62358621
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 18:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Gelukkig maar, was al bang dat ik dat kratje bier kon vergeten te geven.
    Fixed.
    pi_62359599
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Graag.
    Ik heb het blad volgens mij niet zo netjes gevouwen maar ja
    Het is ook weer niet zo'n heel opzienbarend interview trouwens, maar goed, hier is ie!
    Ze zijn trouwens klikbaar

pi_62360526
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Erwin Koeman liet vandaag op Radio Rijnmond weten dat hij Feyenoord enkele weken geleden drie Hongaarse talenten heeft getipt. De namen van deze talenten en de namen aan wie hij deze bij Feyenoord heeft getipt wou de ex-trainer van de Rotterdammers niet prijsgeven.

Post het voortaan even Crane.

Dacht dat ik dat berichtje hier al voorbij had zien komen...
    pi_62360546
    Zo achteraf kun je nauwelijks zeggen dat Koeman het slecht gedaan heeft eigenlijk. Moet je die selectie eens zien die hij had (ik krijg serieus bijna de rillingen als ik de namen van de selectie van toen lees met Buijs, Charisteas en Huysegems als vaste basisspelers), en de selectie die Van Marwijk en Verbeek hadden/hebben. Toch deed hij het nauwelijks slechter dan die 2.

En dan ook nog eens de grote onrust die er heerste tijdens zijn tijd bij ons, en de rust die er de afgelopen 1,5 jaar was.

[ Bericht 17% gewijzigd door Crane op 13-10-2008 20:38:53 ]
    pi_62361302
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 20:33 schreef Crane het volgende:
    Zo achteraf kun je nauwelijks zeggen dat Koeman het slecht gedaan heeft eigenlijk. Moet je die selectie eens zien die hij had (ik krijg serieus bijna de rillingen als ik de namen van de selectie van toen lees met Buijs, Charisteas en Huysegems als vaste basisspelers), en de selectie die Van Marwijk en Verbeek hadden/hebben. Toch deed hij het nauwelijks slechter dan die 2.

En dan ook nog eens de grote onrust die er heerste tijdens zijn tijd bij ons, en de rust die er de afgelopen 1,5 jaar was.
    Hoe kan je hem in godsnaam vergelijken met Verbeek, het seizoen is net begonnen.
    pi_62361534
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoe kan je hem in godsnaam vergelijken met Verbeek, het seizoen is net begonnen.
    Ik zeg ook niet dat ik Verbeek nu al afreken (al moeten we vanaf nu gewoon punten gepakt worden) hoor. Ik bedoel alleen dat Koeman het met veel en veel minder goed materiaal niet veel slechter deed.
    pi_62361642
    Goh Crane zegt eens wat nuttig.
    Waarom is hij trouwens geen dr.crane meer is hij daar op gebant?

[ Bericht 16% gewijzigd door RayMania op 13-10-2008 21:31:57 ]
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_62361753
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Canisfire het volgende:
    Goh Crane zegt eens wat nuttig.
    Dat doe ik wel vaker, alleen omdat ik het ben is iedereen het er standaard mee oneens. Overigens typisch dat nu ik eens wat minder negatiefs zeg, het opeens 'nuttig' zou zijn.
    quote:
    Waarom is hij trouwens geen dr.crane meer is hij daar op gebant ?
    Per ongeluk een aantal keer het verkeerde password gebruikt, daarna is er een nieuw pw naar een niet-bestaand e-mailadres gestuurd.

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 13-10-2008 21:32:35 ]
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:32:46 #233
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_62362273
    Woerts is naar Dubai om Feyenoord te brengen in de Dubai Cup. Schijnt veel miljoenen op te leveren.
    pi_62362333
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    Woerts is naar Dubai om Feyenoord te brengen in de Dubai Cup. Schijnt veel miljoenen op te leveren.
    Dat soort acties moet ie nou vaker doen.
    pi_62362484
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb het blad volgens mij niet zo netjes gevouwen maar ja
    Het is ook weer niet zo'n heel opzienbarend interview trouwens, maar goed, hier is ie!
    Ze zijn trouwens klikbaar

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Puik interview! Bedankt!
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:46:52 #236
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62362699
    Wat ik vandaag trouwens tegenkwam:
    quote:
    Abubakari attracts suitors
    Saturday, 11 October 2008

ABU KEEPS IMPROVING
    Ghana youth international Mohammed Abubakari has attracted a lot of interest from some stellar European sides after impressing at Greek Premier League side Panserraikos.

The 22-year-old midfielder played a pivotal role in Panserraikos' promotion to the elite division last term.

Abubakari joined Feyenoord Rotterdam from its feeder club in Ghana, Fetteh Feyenoord but was released last year.

He is likely to make a return to the Dutch Eredivisie where Feyenoord are expected to launch a bid by the close of the season.

Abubakari played a single game for the Olympic team early this year in the qualifiers to the summer
    Olympics in Beijing.
    bron

[ Bericht 4% gewijzigd door Happel op 13-10-2008 21:47:18 ( ) ]
    Elite
    Tegen TTIP
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:50:47 #237
    185115 Juk
    Misschien
    pi_62362831
    Stuur een speler weg om hem later terug te kopen, waar hebben we dat meer gezien...
    pi_62362952
    En dan nog zonder terughaal clausule ook, omdat hij transfervrij is vertrokken. Maar goed, ik denk niet dat dit ervan zal komen.
    That's all folks!
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:59:00 #239
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_62363132
    Lijkt mij ook stug.

Kwam vandaag overigens wel een andere speler tegen die vijf jaar op de Academy tot 2006 heeft gezeten en een geweldig talent schijnt te zijn.
    quote:
    Dominic Adiyiah (born 10 July 1989) is a Ghanian footballer, playing for Fredrikstad FK in the Norwegian Premier League. He is considered to be a very talented youngster. He joined Fredrikstad from Ghanaian club Heart of Lions, where he scored eleven goals the previous season. He is largely a replacement for former striker Tarik Elyounoussi, who has recently joined SC Heerenveen. He was last season the Most Valuable Player in the One Touch League. 6 September 2008 Adiyah has completed his move to Norwegien Premier League side Fredrikstad FK.
    pi_62365477
    quote:
    Helemaal mee eens! Paniek zaaien om niks is het, zelf berichten de wereld in helpen dat de kaarten al zijn aangekocht door hooligans op de dag van de loting om vervolgens een verbod aan te kondigen. Een vriend van me is vaste kern supporter die zegt tegen me alle hoolies zouden sowieso al niet gaan, iedereen gaat naar depor natuurlijk een veel aantrekkelijkere wedstrijd plus eentje waar niemand nog is geweest. Behalve das Fantoom, die trouwens wel weer eens mag gaan scoren!
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:23:10 #241
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365545
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:20 schreef bensonHullCity het volgende:
    Een vriend van me is vaste kern supporter die zegt tegen me alle hoolies zouden sowieso al niet gaan
    Betrouwbare bron. Vaste kern, hoolies

Ben eigenlijk wel benieuwd of er een hoop Feyenoorders zullen zitten. Vond het toen wel kicken toen ik het hand in hand door het Lazio-stadion hoorde. En zo hoort het ook, beetje supporters gaan verbieden om hun club achterna te reizen, tyft op.
    pi_62365635
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Betrouwbare bron. Vaste kern, hoolies

Ben eigenlijk wel benieuwd of er een hoop Feyenoorders zullen zitten. Vond het toen wel kicken toen ik het hand in hand door het Lazio-stadion hoorde. En zo hoort het ook, beetje supporters gaan verbieden om hun club achterna te reizen, tyft op.
    Is niet grappig bedoeld is gewoon de waarheid, loop geen onzin te vertellen hier. In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!
      maandag 13 oktober 2008 @ 23:30:19 #243
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62365698
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef bensonHullCity het volgende:

[..]

Is niet grappig bedoeld is gewoon de waarheid, loop geen onzin te vertellen hier. In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!
    In principe heb je wel gelijk, maar om nu de diamond- en goldcardhouders ervan de schuld te geven.

Dat probleem is toch echt veroorzaakt door Feyenoord, de KNVB, de regering en inmiddels alle andere clubs in de eredivisie geloof ik met hun veiligheidsmaatregelen.
    pi_62365830
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:

[..]

In principe heb je wel gelijk, maar om nu de diamond- en goldcardhouders ervan de schuld te geven.

Dat probleem is toch echt veroorzaakt door Feyenoord, de KNVB, de regering en inmiddels alle andere clubs in de eredivisie geloof ik met hun veiligheidsmaatregelen.
    Nee zeker weten, die geef ik de schuld ook niet. Dit is langzaam aan begonnen toen zelfs Nicole Edelenbos er nog zat. Ik bezocht in die periode werkelijk alle wedstrijden uit en thuis maar kreeg geen goldcard, vervolgens bij mevrouw op kantoor moeten komen met al mijn kaartjes en dergelijke. Ik verlang zo nu en dan wel terug naar de oude tijd. Gewoon kaarten halen op het voorplein... wie het eerst komt wie het eerst maalt.. Maar ja dat zal je nooit meer terug krijgen. Of een of andere miljardair moet de club kopen en gelijk de regels goed aanpassen
    pi_62366792
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En een paar relschoppers natuurlijk .
    pi_62366839
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 00:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En een paar relschoppers natuurlijk .
    Idd. Dat probleem is natuurlijk in eerste instantie onstaan door een aantal zwakzinnigen dat denkt het recht heeft geweld te mogen gebruiken om welke reden dan ook.
    pi_62368152
    -laat hem gewoon met rust-

[ Bericht 78% gewijzigd door sjimz op 14-10-2008 09:13:24 ]
    pi_62368433
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef bensonHullCity het volgende:

[..]

In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!
    Dat waren mooie tijden hè, was zelf ook in Rome.
    pi_62369364
    quote:
    Bosz en Feyenoord praten over nieuw contract
    Feyenoord heeft de intentie om het contract van Peter Bosz te verlengen, meldt De Telegraaf. De technisch directeur is met de Rotterdamse club in gesprek over een nieuw contract.

Mogelijk dat Bosz een verbintenis voor onbepaalde tijd met Feyenoord aan zal gaan. De Apeldoorner is sinds 2006 als technisch directeur in dienst bij de Eredivisionist.

Bosz stond aan de basis van de omslag die Feyenoord afgelopen seizoen met grote aankopen wilde forceren. Hij haalde destijds onder meer Tim de Cler, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst naar De Kuip.

Bron:voetbalprimeur.nl
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_62369489
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Belachelijk dat er eventueel wordt gesproken over een contract voor onbepaalde tijd.
    pi_62371409
    Kan Bosz niet weer bij heracles gaan trainen ofzo.
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_62372982
    Die gasten van Poznan weten wel wat sfeer maken is:

dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:19:46 #253
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62375297
    quote:
    "Grenzen bij aanhoudingen 2006 fors overschreden"

Datum: 14-10-2008 Bron: AD.nl

De politie heeft onnodig veel mensen aangehouden rond de voetbalwedstrijd Feyenoord-ajax in april 2006. Daarbij was de behandeling van de 799 Feyenoordsupporters ernstig onder de maat. De Nationale ombudsman, Alex Brenninkmeijer, concludeert dinsdag dat de Rotterdamse autoriteiten de grenzen van het toelaatbare fors hebben overschreden.
    ,,Honderden omstanders moesten lijden onder tientallen ‘kwaden’.” De arrestanten werden urenlang zonder eten, drinken en toiletten vastgehouden. Niet alleen raddraaiers zaten vast, ook kinderen, ouderen en zwangere vrouwen werden opgehouden in bussen en in de parkeerkelder van de rechtbank. In de dagen die volgden, regende het klachten over het politieoptreden.

De politie stond op scherp omdat het bij de klassieker een jaar eerder volledig uit de hand liep. De Feyenoordaanhang koelde zijn woede op de politie. Daarbij raakten ruim vijftig agenten gewond. De ombudsman concludeert dan ook dat het toenemende voetbalgeweld steeds meer druk legt op gemeente en politie. Hij schrijft: ,,De wens om hard op te treden en de wens om aan de supporters het signaal af te geven dat het menens is in Rotterdam, lijkt te veel invloed te hebben gehad op de keuzes die zijn gemaakt, zodat die keuzes onevenwichtig waren.”
    Ben benieuwd of er nu nog verder wat aan gedaan wordt. Was toen ook één van de 800 maar ben er niet mee naar de supportersvereniging gegaan die toen volgens mij een procedure gingen starten.

Belachelijke omstandigheden toen, met 100 man in een stoffige kelderbox waar iedereen maar tegen de muren aan moest pissen en de ME agressief reageerde toen er een zwangere vrouw onwel werd en eruit moest.
    pi_62375352
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er nu nog verder wat aan gedaan wordt. Was toen ook één van de 800 maar ben er niet mee naar de supportersvereniging gegaan die toen volgens mij een procedure gingen starten.

Belachelijke omstandigheden toen, met 100 man in een stoffige kelderbox waar iedereen maar tegen de muren aan moest pissen en de ME agressief reageerde toen er een zwangere vrouw onwel werd en eruit moest.
    Ik loop ook altijd via die brug naar het stadion, maar ik was gelukkig vlak voor dit incident daar weg. Hoorde later zelfs dat een toevallige voorbijganger die niet eens in het stadion was geweest ook werd opgepakt
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:43 #255
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62375417
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik loop ook altijd via die brug naar het stadion, maar ik was gelukkig vlak voor dit incident daar weg. Hoorde later zelfs dat een toevallige voorbijganger die niet eens in het stadion was geweest ook werd opgepakt
    Inderdaad, een beetje een ouwe kerel op een brommer reed toevallig op de brug toen die aan beide kanten afgesloten werd door linies ME.

Brommer ging in een apart busje, man met tie-rips in een stadsbus.
    pi_62381441
    quote:
    De Guzman traint zonder pijn mee
    Jonathan de Guzman is klaar voor zijn rentree bij Feyenoord. De middenvelder, die de afgelopen weken buitenspel stond vanwege een liesblessure, traint weer mee met de groep en lijkt dit weekend in actie te kunnen komen tegen Willem II. Ook Theo Lucius en Danny Buijs oefenen weer met de groep mee.

Lucius is op de weg terug van een teenblessure, terwijl Buijs hersteld is van een knieblessure. De middenvelder speelde maandagavond de volle negentig minuten in het door Jong Feyenoord met 0-1 gewonnen bekerduel met Jong Sparta en doorstond deze inspanning goed, zo meldt Feyenoord op haar website. Buijs zal zich waarschijnlijk evenals Lucius en De Guzman bij de wedstrijdselectie voegen.

Roy Makaay, John Dahl Tomasson en Diego Biseswar maken minder kans op speelminuten. De drie aanvallers kampen met pijntjes en zijn zeer twijfelachtig voor de ontmoeting met Willem II. De medische staf van Feyenoord zal pas aan het einde van deze week knopen doorhakken.
    pi_62381846
    Kunnen we weer genieten van Mols in de spits
    pi_62381946
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
    Kunnen we weer genieten van Mols in de spits
    Gooi die Pedro er maar een keer in

Mols heb ik nu wel gezien...
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:32:41 #259
    53267 TC03
    pi_62382030
    Zucht.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:35:20 #260
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62382111
    Gelukkig weer voetbal zondag, wat een kloteweekend zonder Feyenoord (én zelf verliezen).

Weet iemand eigenlijk hoeveel punten je nodig hebt voor een goldcard?
    pi_62383016
    quote:
    Merk Fortis verdwijnt in Nederland
    Uitgegeven: 14 oktober 2008 16:59
    Laatst gewijzigd: 14 oktober 2008 17:31

AMSTERDAM - De naam Fortis zal in de toekomst in Nederland verdwijnen. Dat heeft Jan van Rutte, de bestuursvoorzitter van Fortis Nederland, dinsdag gezegd op BNR Nieuwsradio.

"We zullen de naam Fortis moeten loslaten", zei Van Rutte. Hij merkte op dat de naam Fortis een negatieve bijklank heeft gekregen door de crisis bij de bankverzekeraar. "Dat heeft zijn weerslag op Fortisbank Nederland."

De Nederlandse staat kocht begin deze maand de Nederlandse activiteiten van Fortis, inclusief ABN Amro Nederland. Volgens minister Wouter Bos van Financiën was de nationalisatie nodig omdat Fortis dreigde om te vallen.

Integratie

Wat de nieuwe naam wordt waaronder Fortis verder zal gaan, hangt volgens Van Rutte af van de integratie met ABN Amro. "Gaat de integratie door, dan ga je naar de namen kijken die beschikbaar zijn of een nieuwe naam. Gaat de integratie niet door, dan zul je een heel andere naam moeten kiezen."

Wat er met de sponsorcontracten van Fortis gaat gebeuren als de naam verdwijnt zal nog moeten worden bekeken. De bank is onder meer shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord. "We zijn aan het kijken naar onze sponsorcontracten. Daar waar Fortis op shirts of gebouwen staat zullen we iets moeten doen."
    Ben benieuwd wat er volgend jaar op onze shirts staat.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:19:00 #262
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62383121
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er volgend jaar op onze shirts staat.
    ABN Amro
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62383176
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Happel het volgende:

[..]

ABN Amro
    Denk het ook.

Met de nadruk op amRO

Maar verder niet zo boeiend, ben benieuwd of er nog simpele zieltjes zijn die zich hierover gaan opwinden als het zover komt.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:31:33 #264
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62383354
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
    Maar verder niet zo boeiend, ben benieuwd of er nog simpele zieltjes zijn die zich hierover gaan opwinden als het zover komt.
    Nah jah, simpel zijn ze niet. Gezeik komt er echter wel over. De echt fanatieke kern zeikt al tijden over van alles (Bosz, Woerts, Jacobs, Directie, Koebrugge, joden in de organisatie en selectie etc etc)
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62383577
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Happel het volgende:

[..]

ABN Amro
    Denk je dat echt? Misschien verandert Fortis wel volledig z'n naam en krijgen we een nieuwe naam op het shirt.
    pi_62383590
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Nah jah, simpel zijn ze niet. Gezeik komt er echter wel over. De echt fanatieke kern zeikt al tijden over van alles (Bosz, Woerts, Jacobs, Directie, Koebrugge, joden in de organisatie en selectie etc etc)
    Over bijna al die dingen heb ik jou ook een aantal keer gehoord.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:55:35 #267
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62383949
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Denk het ook.

Met de nadruk op amRO

Ik zal me er iig niet druk over maken. In Schotland spelen zowel Celtic als Glasgow beiden met Carling op het shirt en dat moet wel kunnen vind ik.
    pi_62384032

Om er alvast aan te wennen dan.
    pi_62384218
    Ik neem aan dat ABN-Amro op het Feyenoord-shirt gewoon horizontaal geplaatst zal worden BB Boy.

Bij Ajax stond ABN-Amro altijd verticaal omdat dat het mooiste past bij de shirt-indeling van hen. Maar bij Feyenoord kun je dat nu niet bepaald zeggen.

Verder zal het me worst zijn, ze hebben geen echte band meer met Ajax en zolang ze Feyenoord goed betalen vind ik het allemaal prima.
    pi_62384537
    Zal mij ook echt an me reet roesten indien dat erop komt. Zolang ze goed betalen vind ik dat best.
    pi_62384717

Zo dan.
    pi_62385113
    Sorry maar dat shirt boycot ik!
    pi_62385455
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef TJDoornbos het volgende:
    Sorry maar dat shirt boycot ik!
    En om welke reden dan precies?
    pi_62385662
    K ga toch niet met ABN op mn borst lopen man................nu niet volgend jaar niet nooit niet!!
    pi_62385967
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
    Ik neem aan dat ABN-Amro op het Feyenoord-shirt gewoon horizontaal geplaatst zal worden BB Boy.

Bij Ajax stond ABN-Amro altijd verticaal omdat dat het mooiste past bij de shirt-indeling van hen. Maar bij Feyenoord kun je dat nu niet bepaald zeggen.

Verder zal het me worst zijn, ze hebben geen echte band meer met Ajax en zolang ze Feyenoord goed betalen vind ik het allemaal prima.
    Het kan gewoon niet. Ze hebben te lang op de borst van die neuzen gestaan.
    pi_62386025
    Gvd baal beetje van een paar maten. Die willen eerst wachten totdat ze een kaartje hebben voor Deportivo uit. Maar ja hoelanger je wacht hoe duurder alles natuurlijk gaat worden.
    pi_62386074
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik zal me er iig niet druk over maken. In Schotland spelen zowel Celtic als Glasgow beiden met Carling op het shirt en dat moet wel kunnen vind ik.
    En dat is alleen maar slim.
    Zo boycot niemand het product omdat de liefde voor de club groter is dan de haat jegens de rivaal.
    Zo hebben ze 2 doelgroepen in een keer.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:17:24 #278
    207382 ImMaxa
    Never stay dead
    pi_62386167
    Prettig zou ik het ook niet vinden, maar om nou te gaan boycotten... Da's overdreven.
    You know, I've learned something today
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:18:37 #279
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62386197
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo boycot niemand het product omdat de liefde voor de club groter is dan de haat jegens de rivaal.
    Idd En het is nog super lekker ook
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:04:38 #280
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_62389280
    Hoe zit het eigenlijk met Kermit, is die fit? Wellicht anders een optie om (met Mols) in de spits te gooien bij zoveel afwezigen...?
    pi_62389988
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
    Hoe zit het eigenlijk met Kermit, is die fit? Wellicht anders een optie om (met Mols) in de spits te gooien bij zoveel afwezigen...?
    Kermit Erasmus heeft maandagavond voor de bekerzege van Jong Feyenoord gezorgd. Hij maakte het enige doelpunt in de met 0-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Sparta. .Door de overwinning gaat Jong Feyenoord in de bekerpoule aan de leiding met zeven punten uit drie wedstrijden. Met alleen nog een bekerduel met Jong Dordrecht te gaan kunnen de beloften plaatsing voor de volgende ronde haast niet meer ontgaan.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:45:33 #282
    226867 Superfast
    Keep on smiling
    pi_62390720
    tvp
    -je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:28:55 #283
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62392065
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Over bijna al die dingen heb ik jou ook een aantal keer gehoord.
    Ssst.
    Elite
    Tegen TTIP
      woensdag 15 oktober 2008 @ 01:00:56 #284
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62393867
    ABN-Amro op een Feyenoordshirt. Zo dom zullen ze in het maasgebouw toch niet zijn?

O.... kut
    pi_62394986
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef bensonHullCity het volgende:

[..]

Kermit Erasmus heeft maandagavond voor de bekerzege van Jong Feyenoord gezorgd. Hij maakte het enige doelpunt in de met 0-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Sparta. .Door de overwinning gaat Jong Feyenoord in de bekerpoule aan de leiding met zeven punten uit drie wedstrijden. Met alleen nog een bekerduel met Jong Dordrecht te gaan kunnen de beloften plaatsing voor de volgende ronde haast niet meer ontgaan.
    gewoon in de spits dan dus
      woensdag 15 oktober 2008 @ 07:15:12 #286
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_62395098
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
    Gelukkig weer voetbal zondag, wat een kloteweekend zonder Feyenoord (én zelf verliezen).

Weet iemand eigenlijk hoeveel punten je nodig hebt voor een goldcard?
    37 ofzo.
    Maar zondag zit in de boycot
    pi_62396088
    Denk dat het dit jaar wel wat hoger zal liggen aangezien je met europese wedstrijden flink punten haalt. En ja zondag zie ik er tóch wel genoeg gaan eigenlijk. Want ja de punten zijn nu eenmaal heel belangrijk he helaas
      woensdag 15 oktober 2008 @ 09:05:02 #288
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_62396114
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef blindgier het volgende:
    Denk dat het dit jaar wel wat hoger zal liggen aangezien je met europese wedstrijden flink punten haalt. En ja zondag zie ik er tóch wel genoeg gaan eigenlijk. Want ja de punten zijn nu eenmaal heel belangrijk he helaas
    Maatje en ik hebben de kaarten opgestuurd naar de FSV.
    Maar inderdaad, een hoop zullen gaan jah. Eigenlijk zouden ze de mensen die de kaarten opsturen ook gewoon die punten moeten geven, dan zou de kans op een succesvolle boycot veel hoger zijn.
    pi_62396437
    Of gewoon deze wedstrijd geen punten geven. Dan is de kans zeker groter. Zelf haal ik uit principe geen kaart. Maar denk dat als donderdag blikt dat de actie niet geslaagd is een hoop alsnog zullen gaan. Heel jammer dus.
    pi_62397184
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maatje en ik hebben de kaarten opgestuurd naar de FSV.
    Maar inderdaad, een hoop zullen gaan jah. Eigenlijk zouden ze de mensen die de kaarten opsturen ook gewoon die punten moeten geven, dan zou de kans op een succesvolle boycot veel hoger zijn.
    Met al die stakkers die het uitvak tegenwoordig bevolken lukt een boycot niet meer, dat was vroeger wel anders toen we naar Willem II gingen.
    pi_62397264
    Kan me nog een andere boycot herinneren. Die was ook geslaagd.
    pi_62397299
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef blindgier het volgende:
    Kan me nog een andere boycot herinneren. Die was ook geslaagd.
    Welke?
    pi_62397377
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 10:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke?
    oh mijn sarcartische smiley ontbreekt. Geloof deurne uit toch ofzo?
    pi_62397383
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 10:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke?
    denk vites uit. wel n aantal jaar geleden.

abn amro op het shirt, no way. Valt in de catagorie charisteas.
    pi_62398791
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

In dit geval ligt dat dus lastiger, aangezien Ajax nu ABN Amro niet meer als sponsor heeft.
    pi_62398900
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Crane het volgende:

[..]

In dit geval ligt dat dus lastiger, aangezien Ajax nu ABN Amro niet meer als sponsor heeft.
    ABN AMRO is nog steeds een grote sponsor van Ajax
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62398918
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

ABN AMRO is nog steeds een grote sponsor van Ajax
    Ja ok, maar niet op het shirt.
    pi_62399026
    Ach ja, er zijn momenteel voor de rest wel belangrijkere dingen om je druk over te maken dan over de shirtsponsor.
    pi_62399041
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Crane het volgende:

[..]

Klopt, ik had het nu ook alleen over het feit dat Carling en voorheen ntl Celtic en Rangers tegelijk sponsorde.
    pi_62399360
    quote:
    VIJF FEYENOORDERS MET ONDER 17 NAAR ITALIË

Feyenoorders Stefan de Vrij, Ryan Bouwmeester, Osama Rashid, Shabir Isoufi en Nygel Velder zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal onder 17 jaar, voor het EK-kwalificatietoernooi in Italië dat van 23 tot en met 28 oktober wordt gespeeld. Het betekent dat Feyenoord hofleverancier is van het jeugdelftal. In totaal selecteerde KNVB-coach Albert Stuivenberg achttien spelers. Onder 17 werd bij de loting gekoppeld aan gastland Italië, Cyprus en Letland. De beste twee teams plaatsen zich voor de Eliteronde en blijven zo in de race voor een EK-ticket.
    quote:
    FER SCOORT VOOR VERLIEZEND ORANJE

Het Nederlands voetbalelftal onder 19 jaar heeft dinsdag met 2-1 verloren van Duitsland. Leroy Fer maakte het enige doelpunt voor de Nederlanders. Naast Fer kwamen ook Wijnaldum en Pedro in actie. Wijnaldum werd na 45 minuten rust gegund.
    Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')