Ik heb het blad volgens mij niet zo netjes gevouwen maar jaquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Erwin Koeman liet vandaag op Radio Rijnmond weten dat hij Feyenoord enkele weken geleden drie Hongaarse talenten heeft getipt. De namen van deze talenten en de namen aan wie hij deze bij Feyenoord heeft getipt wou de ex-trainer van de Rotterdammers niet prijsgeven.
Post het voortaan even Crane.
Hoe kan je hem in godsnaam vergelijken met Verbeek, het seizoen is net begonnen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:33 schreef Crane het volgende:
Zo achteraf kun je nauwelijks zeggen dat Koeman het slecht gedaan heeft eigenlijk.Moet je die selectie eens zien die hij had (ik krijg serieus bijna de rillingen als ik de namen van de selectie van toen lees met Buijs, Charisteas en Huysegems als vaste basisspelers), en de selectie die Van Marwijk en Verbeek hadden/hebben. Toch deed hij het nauwelijks slechter dan die 2.
En dan ook nog eens de grote onrust die er heerste tijdens zijn tijd bij ons, en de rust die er de afgelopen 1,5 jaar was.
Ik zeg ook niet dat ik Verbeek nu al afreken (al moeten we vanaf nu gewoon punten gepakt worden) hoor. Ik bedoel alleen dat Koeman het met veel en veel minder goed materiaal niet veel slechter deed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe kan je hem in godsnaam vergelijken met Verbeek, het seizoen is net begonnen.
Dat doe ik wel vaker, alleen omdat ik het ben is iedereen het er standaard mee oneens. Overigens typisch dat nu ik eens wat minder negatiefs zeg, het opeens 'nuttig' zou zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Canisfire het volgende:
Goh Crane zegt eens wat nuttig.
Per ongeluk een aantal keer het verkeerde password gebruikt, daarna is er een nieuw pw naar een niet-bestaand e-mailadres gestuurd.quote:Waarom is hij trouwens geen dr.crane meer is hij daar op gebant ?
Dat soort acties moet ie nou vaker doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Woerts is naar Dubai om Feyenoord te brengen in de Dubai Cup. Schijnt veel miljoenen op te leveren.
Puik interview! Bedankt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het blad volgens mij niet zo netjes gevouwen maar ja
Het is ook weer niet zo'n heel opzienbarend interview trouwens, maar goed, hier is ie!
Ze zijn trouwens klikbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:Abubakari attracts suitors
Saturday, 11 October 2008
ABU KEEPS IMPROVING
Ghana youth international Mohammed Abubakari has attracted a lot of interest from some stellar European sides after impressing at Greek Premier League side Panserraikos.
The 22-year-old midfielder played a pivotal role in Panserraikos' promotion to the elite division last term.
Abubakari joined Feyenoord Rotterdam from its feeder club in Ghana, Fetteh Feyenoord but was released last year.
He is likely to make a return to the Dutch Eredivisie where Feyenoord are expected to launch a bid by the close of the season.
Abubakari played a single game for the Olympic team early this year in the qualifiers to the summer
Olympics in Beijing.
quote:Dominic Adiyiah (born 10 July 1989) is a Ghanian footballer, playing for Fredrikstad FK in the Norwegian Premier League. He is considered to be a very talented youngster. He joined Fredrikstad from Ghanaian club Heart of Lions, where he scored eleven goals the previous season. He is largely a replacement for former striker Tarik Elyounoussi, who has recently joined SC Heerenveen. He was last season the Most Valuable Player in the One Touch League. 6 September 2008 Adiyah has completed his move to Norwegien Premier League side Fredrikstad FK.
Helemaal mee eens! Paniek zaaien om niks is het, zelf berichten de wereld in helpen dat de kaarten al zijn aangekocht door hooligans op de dag van de loting om vervolgens een verbod aan te kondigen. Een vriend van me is vaste kern supporter die zegt tegen me alle hoolies zouden sowieso al niet gaan, iedereen gaat naar depor natuurlijk een veel aantrekkelijkere wedstrijd plus eentje waar niemand nog is geweest. Behalve das Fantoom, die trouwens wel weer eens mag gaan scoren!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.Ontkom je niet aan. Werd er maar net zoveel tijd gestoken in het scouten van spelers als in deze onzin.
Betrouwbare bron. Vaste kern, hooliesquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:20 schreef bensonHullCity het volgende:
Een vriend van me is vaste kern supporter die zegt tegen me alle hoolies zouden sowieso al niet gaan
Is niet grappig bedoeld is gewoon de waarheid, loop geen onzin te vertellen hier. In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Betrouwbare bron. Vaste kern, hoolies
Ben eigenlijk wel benieuwd of er een hoop Feyenoorders zullen zitten. Vond het toen wel kicken toen ik het hand in hand door het Lazio-stadion hoorde.En zo hoort het ook, beetje supporters gaan verbieden om hun club achterna te reizen, tyft op.
In principe heb je wel gelijk, maar om nu de diamond- en goldcardhouders ervan de schuld te geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef bensonHullCity het volgende:
[..]
Is niet grappig bedoeld is gewoon de waarheid, loop geen onzin te vertellen hier. In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!
Nee zeker weten, die geef ik de schuld ook niet. Dit is langzaam aan begonnen toen zelfs Nicole Edelenbos er nog zat. Ik bezocht in die periode werkelijk alle wedstrijden uit en thuis maar kreeg geen goldcard, vervolgens bij mevrouw op kantoor moeten komen met al mijn kaartjes en dergelijke. Ik verlang zo nu en dan wel terug naar de oude tijd. Gewoon kaarten halen op het voorplein... wie het eerst komt wie het eerst maalt.. Maar ja dat zal je nooit meer terug krijgen. Of een of andere miljardair moet de club kopen en gelijk de regels goed aanpassenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In principe heb je wel gelijk, maar om nu de diamond- en goldcardhouders ervan de schuld te geven.
Dat probleem is toch echt veroorzaakt door Feyenoord, de KNVB, de regering en inmiddels alle andere clubs in de eredivisie geloof ik met hun veiligheidsmaatregelen.
En een paar relschoppers natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In principe heb je wel gelijk, maar om nu de diamond- en goldcardhouders ervan de schuld te geven.
Dat probleem is toch echt veroorzaakt door Feyenoord, de KNVB, de regering en inmiddels alle andere clubs in de eredivisie geloof ik met hun veiligheidsmaatregelen.
Idd. Dat probleem is natuurlijk in eerste instantie onstaan door een aantal zwakzinnigen dat denkt het recht heeft geweld te mogen gebruiken om welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En een paar relschoppers natuurlijk.
Dat waren mooie tijden hè, was zelf ook in Rome.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef bensonHullCity het volgende:
[..]
In lazio was ik zelf ook , was machtig toen de vlag you can't ban a feyenoord fan werd uitgerold voor het stadion en stille rinus (die inmiddels dood is) met z'n peen en uien muil toe moest zien hoe iedereen incluis stadionverboden zo naar binnen wandelden. Dat is het fijne van landen als Italie en Spanje, de kit die regelt het daar allemaal zelf die luisteren niet naar een paar Rotterdamse agentjes. Achterlijke Diamond en Goldcards hebben het plezier al jarenlang weggenomen!
quote:Bosz en Feyenoord praten over nieuw contract
Feyenoord heeft de intentie om het contract van Peter Bosz te verlengen, meldt De Telegraaf. De technisch directeur is met de Rotterdamse club in gesprek over een nieuw contract.
Mogelijk dat Bosz een verbintenis voor onbepaalde tijd met Feyenoord aan zal gaan. De Apeldoorner is sinds 2006 als technisch directeur in dienst bij de Eredivisionist.
Bosz stond aan de basis van de omslag die Feyenoord afgelopen seizoen met grote aankopen wilde forceren. Hij haalde destijds onder meer Tim de Cler, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst naar De Kuip.
Bron:voetbalprimeur.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |