abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62371409
Kan Bosz niet weer bij heracles gaan trainen ofzo.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62372982
Die gasten van Poznan weten wel wat sfeer maken is:

dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:19:46 #253
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62375297
quote:
"Grenzen bij aanhoudingen 2006 fors overschreden"

Datum: 14-10-2008 Bron: AD.nl

De politie heeft onnodig veel mensen aangehouden rond de voetbalwedstrijd Feyenoord-ajax in april 2006. Daarbij was de behandeling van de 799 Feyenoordsupporters ernstig onder de maat. De Nationale ombudsman, Alex Brenninkmeijer, concludeert dinsdag dat de Rotterdamse autoriteiten de grenzen van het toelaatbare fors hebben overschreden.
,,Honderden omstanders moesten lijden onder tientallen ‘kwaden’.” De arrestanten werden urenlang zonder eten, drinken en toiletten vastgehouden. Niet alleen raddraaiers zaten vast, ook kinderen, ouderen en zwangere vrouwen werden opgehouden in bussen en in de parkeerkelder van de rechtbank. In de dagen die volgden, regende het klachten over het politieoptreden.

De politie stond op scherp omdat het bij de klassieker een jaar eerder volledig uit de hand liep. De Feyenoordaanhang koelde zijn woede op de politie. Daarbij raakten ruim vijftig agenten gewond. De ombudsman concludeert dan ook dat het toenemende voetbalgeweld steeds meer druk legt op gemeente en politie. Hij schrijft: ,,De wens om hard op te treden en de wens om aan de supporters het signaal af te geven dat het menens is in Rotterdam, lijkt te veel invloed te hebben gehad op de keuzes die zijn gemaakt, zodat die keuzes onevenwichtig waren.”
Ben benieuwd of er nu nog verder wat aan gedaan wordt. Was toen ook één van de 800 maar ben er niet mee naar de supportersvereniging gegaan die toen volgens mij een procedure gingen starten.

Belachelijke omstandigheden toen, met 100 man in een stoffige kelderbox waar iedereen maar tegen de muren aan moest pissen en de ME agressief reageerde toen er een zwangere vrouw onwel werd en eruit moest.
pi_62375352
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er nu nog verder wat aan gedaan wordt. Was toen ook één van de 800 maar ben er niet mee naar de supportersvereniging gegaan die toen volgens mij een procedure gingen starten.

Belachelijke omstandigheden toen, met 100 man in een stoffige kelderbox waar iedereen maar tegen de muren aan moest pissen en de ME agressief reageerde toen er een zwangere vrouw onwel werd en eruit moest.
Ik loop ook altijd via die brug naar het stadion, maar ik was gelukkig vlak voor dit incident daar weg. Hoorde later zelfs dat een toevallige voorbijganger die niet eens in het stadion was geweest ook werd opgepakt
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:43 #255
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62375417
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik loop ook altijd via die brug naar het stadion, maar ik was gelukkig vlak voor dit incident daar weg. Hoorde later zelfs dat een toevallige voorbijganger die niet eens in het stadion was geweest ook werd opgepakt
Inderdaad, een beetje een ouwe kerel op een brommer reed toevallig op de brug toen die aan beide kanten afgesloten werd door linies ME.

Brommer ging in een apart busje, man met tie-rips in een stadsbus.
pi_62381441
quote:
De Guzman traint zonder pijn mee
Jonathan de Guzman is klaar voor zijn rentree bij Feyenoord. De middenvelder, die de afgelopen weken buitenspel stond vanwege een liesblessure, traint weer mee met de groep en lijkt dit weekend in actie te kunnen komen tegen Willem II. Ook Theo Lucius en Danny Buijs oefenen weer met de groep mee.

Lucius is op de weg terug van een teenblessure, terwijl Buijs hersteld is van een knieblessure. De middenvelder speelde maandagavond de volle negentig minuten in het door Jong Feyenoord met 0-1 gewonnen bekerduel met Jong Sparta en doorstond deze inspanning goed, zo meldt Feyenoord op haar website. Buijs zal zich waarschijnlijk evenals Lucius en De Guzman bij de wedstrijdselectie voegen.

Roy Makaay, John Dahl Tomasson en Diego Biseswar maken minder kans op speelminuten. De drie aanvallers kampen met pijntjes en zijn zeer twijfelachtig voor de ontmoeting met Willem II. De medische staf van Feyenoord zal pas aan het einde van deze week knopen doorhakken.
pi_62381846
Kunnen we weer genieten van Mols in de spits
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62381946
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kunnen we weer genieten van Mols in de spits
Gooi die Pedro er maar een keer in

Mols heb ik nu wel gezien...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:32:41 #259
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62382030
Zucht.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:35:20 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62382111
Gelukkig weer voetbal zondag, wat een kloteweekend zonder Feyenoord (én zelf verliezen).

Weet iemand eigenlijk hoeveel punten je nodig hebt voor een goldcard?
pi_62383016
quote:
Merk Fortis verdwijnt in Nederland
Uitgegeven: 14 oktober 2008 16:59
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2008 17:31

AMSTERDAM - De naam Fortis zal in de toekomst in Nederland verdwijnen. Dat heeft Jan van Rutte, de bestuursvoorzitter van Fortis Nederland, dinsdag gezegd op BNR Nieuwsradio.

"We zullen de naam Fortis moeten loslaten", zei Van Rutte. Hij merkte op dat de naam Fortis een negatieve bijklank heeft gekregen door de crisis bij de bankverzekeraar. "Dat heeft zijn weerslag op Fortisbank Nederland."

De Nederlandse staat kocht begin deze maand de Nederlandse activiteiten van Fortis, inclusief ABN Amro Nederland. Volgens minister Wouter Bos van Financiën was de nationalisatie nodig omdat Fortis dreigde om te vallen.

Integratie

Wat de nieuwe naam wordt waaronder Fortis verder zal gaan, hangt volgens Van Rutte af van de integratie met ABN Amro. "Gaat de integratie door, dan ga je naar de namen kijken die beschikbaar zijn of een nieuwe naam. Gaat de integratie niet door, dan zul je een heel andere naam moeten kiezen."

Wat er met de sponsorcontracten van Fortis gaat gebeuren als de naam verdwijnt zal nog moeten worden bekeken. De bank is onder meer shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord. "We zijn aan het kijken naar onze sponsorcontracten. Daar waar Fortis op shirts of gebouwen staat zullen we iets moeten doen."
Ben benieuwd wat er volgend jaar op onze shirts staat.
Cause nobody likes rock anymore!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:19:00 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62383121
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er volgend jaar op onze shirts staat.
ABN Amro
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62383176
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Happel het volgende:

[..]

ABN Amro
Denk het ook.

Met de nadruk op amRO

Maar verder niet zo boeiend, ben benieuwd of er nog simpele zieltjes zijn die zich hierover gaan opwinden als het zover komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:31:33 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62383354
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar verder niet zo boeiend, ben benieuwd of er nog simpele zieltjes zijn die zich hierover gaan opwinden als het zover komt.
Nah jah, simpel zijn ze niet. Gezeik komt er echter wel over. De echt fanatieke kern zeikt al tijden over van alles (Bosz, Woerts, Jacobs, Directie, Koebrugge, joden in de organisatie en selectie etc etc)
Elite
Tegen TTIP
pi_62383577
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:19 schreef Happel het volgende:

[..]

ABN Amro
Denk je dat echt? Misschien verandert Fortis wel volledig z'n naam en krijgen we een nieuwe naam op het shirt.
pi_62383590
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Nah jah, simpel zijn ze niet. Gezeik komt er echter wel over. De echt fanatieke kern zeikt al tijden over van alles (Bosz, Woerts, Jacobs, Directie, Koebrugge, joden in de organisatie en selectie etc etc)
Over bijna al die dingen heb ik jou ook een aantal keer gehoord.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:55:35 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62383949
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Denk het ook.

Met de nadruk op amRO

Ik zal me er iig niet druk over maken. In Schotland spelen zowel Celtic als Glasgow beiden met Carling op het shirt en dat moet wel kunnen vind ik.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62384032

Om er alvast aan te wennen dan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62384218
Ik neem aan dat ABN-Amro op het Feyenoord-shirt gewoon horizontaal geplaatst zal worden BB Boy.

Bij Ajax stond ABN-Amro altijd verticaal omdat dat het mooiste past bij de shirt-indeling van hen. Maar bij Feyenoord kun je dat nu niet bepaald zeggen.

Verder zal het me worst zijn, ze hebben geen echte band meer met Ajax en zolang ze Feyenoord goed betalen vind ik het allemaal prima.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62384537
Zal mij ook echt an me reet roesten indien dat erop komt. Zolang ze goed betalen vind ik dat best.
pi_62384717

Zo dan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62385113
Sorry maar dat shirt boycot ik!
pi_62385455
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry maar dat shirt boycot ik!
En om welke reden dan precies?
pi_62385662
K ga toch niet met ABN op mn borst lopen man................nu niet volgend jaar niet nooit niet!!
pi_62385967
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat ABN-Amro op het Feyenoord-shirt gewoon horizontaal geplaatst zal worden BB Boy.

Bij Ajax stond ABN-Amro altijd verticaal omdat dat het mooiste past bij de shirt-indeling van hen. Maar bij Feyenoord kun je dat nu niet bepaald zeggen.

Verder zal het me worst zijn, ze hebben geen echte band meer met Ajax en zolang ze Feyenoord goed betalen vind ik het allemaal prima.
Het kan gewoon niet. Ze hebben te lang op de borst van die neuzen gestaan.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62386025
Gvd baal beetje van een paar maten. Die willen eerst wachten totdat ze een kaartje hebben voor Deportivo uit. Maar ja hoelanger je wacht hoe duurder alles natuurlijk gaat worden.
pi_62386074
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik zal me er iig niet druk over maken. In Schotland spelen zowel Celtic als Glasgow beiden met Carling op het shirt en dat moet wel kunnen vind ik.
En dat is alleen maar slim.
Zo boycot niemand het product omdat de liefde voor de club groter is dan de haat jegens de rivaal.
Zo hebben ze 2 doelgroepen in een keer.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:17:24 #278
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62386167
Prettig zou ik het ook niet vinden, maar om nou te gaan boycotten... Da's overdreven.
You know, I've learned something today
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:18:37 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62386197
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo boycot niemand het product omdat de liefde voor de club groter is dan de haat jegens de rivaal.
Idd En het is nog super lekker ook
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:04:38 #280
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62389280
Hoe zit het eigenlijk met Kermit, is die fit? Wellicht anders een optie om (met Mols) in de spits te gooien bij zoveel afwezigen...?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62389988
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Kermit, is die fit? Wellicht anders een optie om (met Mols) in de spits te gooien bij zoveel afwezigen...?
Kermit Erasmus heeft maandagavond voor de bekerzege van Jong Feyenoord gezorgd. Hij maakte het enige doelpunt in de met 0-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Sparta. .Door de overwinning gaat Jong Feyenoord in de bekerpoule aan de leiding met zeven punten uit drie wedstrijden. Met alleen nog een bekerduel met Jong Dordrecht te gaan kunnen de beloften plaatsing voor de volgende ronde haast niet meer ontgaan.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:45:33 #282
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62390720
tvp
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:28:55 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62392065
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Over bijna al die dingen heb ik jou ook een aantal keer gehoord.
Ssst.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:00:56 #284
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62393867
ABN-Amro op een Feyenoordshirt. Zo dom zullen ze in het maasgebouw toch niet zijn?

O.... kut
pi_62394986
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef bensonHullCity het volgende:

[..]

Kermit Erasmus heeft maandagavond voor de bekerzege van Jong Feyenoord gezorgd. Hij maakte het enige doelpunt in de met 0-1 gewonnen uitwedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Sparta. .Door de overwinning gaat Jong Feyenoord in de bekerpoule aan de leiding met zeven punten uit drie wedstrijden. Met alleen nog een bekerduel met Jong Dordrecht te gaan kunnen de beloften plaatsing voor de volgende ronde haast niet meer ontgaan.
gewoon in de spits dan dus
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:15:12 #286
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62395098
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
Gelukkig weer voetbal zondag, wat een kloteweekend zonder Feyenoord (én zelf verliezen).

Weet iemand eigenlijk hoeveel punten je nodig hebt voor een goldcard?
37 ofzo.
Maar zondag zit in de boycot
pi_62396088
Denk dat het dit jaar wel wat hoger zal liggen aangezien je met europese wedstrijden flink punten haalt. En ja zondag zie ik er tóch wel genoeg gaan eigenlijk. Want ja de punten zijn nu eenmaal heel belangrijk he helaas
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:05:02 #288
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62396114
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef blindgier het volgende:
Denk dat het dit jaar wel wat hoger zal liggen aangezien je met europese wedstrijden flink punten haalt. En ja zondag zie ik er tóch wel genoeg gaan eigenlijk. Want ja de punten zijn nu eenmaal heel belangrijk he helaas
Maatje en ik hebben de kaarten opgestuurd naar de FSV.
Maar inderdaad, een hoop zullen gaan jah. Eigenlijk zouden ze de mensen die de kaarten opsturen ook gewoon die punten moeten geven, dan zou de kans op een succesvolle boycot veel hoger zijn.
pi_62396437
Of gewoon deze wedstrijd geen punten geven. Dan is de kans zeker groter. Zelf haal ik uit principe geen kaart. Maar denk dat als donderdag blikt dat de actie niet geslaagd is een hoop alsnog zullen gaan. Heel jammer dus.
pi_62397184
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maatje en ik hebben de kaarten opgestuurd naar de FSV.
Maar inderdaad, een hoop zullen gaan jah. Eigenlijk zouden ze de mensen die de kaarten opsturen ook gewoon die punten moeten geven, dan zou de kans op een succesvolle boycot veel hoger zijn.
Met al die stakkers die het uitvak tegenwoordig bevolken lukt een boycot niet meer, dat was vroeger wel anders toen we naar Willem II gingen.
pi_62397264
Kan me nog een andere boycot herinneren. Die was ook geslaagd.
pi_62397299
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef blindgier het volgende:
Kan me nog een andere boycot herinneren. Die was ook geslaagd.
Welke?
pi_62397377
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke?
oh mijn sarcartische smiley ontbreekt. Geloof deurne uit toch ofzo?
pi_62397383
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke?
denk vites uit. wel n aantal jaar geleden.

abn amro op het shirt, no way. Valt in de catagorie charisteas.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62398791
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

In dit geval ligt dat dus lastiger, aangezien Ajax nu ABN Amro niet meer als sponsor heeft.
pi_62398900
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Crane het volgende:

[..]

In dit geval ligt dat dus lastiger, aangezien Ajax nu ABN Amro niet meer als sponsor heeft.
ABN AMRO is nog steeds een grote sponsor van Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62398918
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

ABN AMRO is nog steeds een grote sponsor van Ajax
Ja ok, maar niet op het shirt.
pi_62399026
Ach ja, er zijn momenteel voor de rest wel belangrijkere dingen om je druk over te maken dan over de shirtsponsor.
pi_62399041
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Crane het volgende:

[..]

Klopt, ik had het nu ook alleen over het feit dat Carling en voorheen ntl Celtic en Rangers tegelijk sponsorde.
pi_62399360
quote:
VIJF FEYENOORDERS MET ONDER 17 NAAR ITALIË

Feyenoorders Stefan de Vrij, Ryan Bouwmeester, Osama Rashid, Shabir Isoufi en Nygel Velder zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal onder 17 jaar, voor het EK-kwalificatietoernooi in Italië dat van 23 tot en met 28 oktober wordt gespeeld. Het betekent dat Feyenoord hofleverancier is van het jeugdelftal. In totaal selecteerde KNVB-coach Albert Stuivenberg achttien spelers. Onder 17 werd bij de loting gekoppeld aan gastland Italië, Cyprus en Letland. De beste twee teams plaatsen zich voor de Eliteronde en blijven zo in de race voor een EK-ticket.
quote:
FER SCOORT VOOR VERLIEZEND ORANJE

Het Nederlands voetbalelftal onder 19 jaar heeft dinsdag met 2-1 verloren van Duitsland. Leroy Fer maakte het enige doelpunt voor de Nederlanders. Naast Fer kwamen ook Wijnaldum en Pedro in actie. Wijnaldum werd na 45 minuten rust gegund.
Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')