Gewoon een degelijk spits hoor, hij schiet er meer in dan das phantom iigquote:
En Tomasson meer dan Huntelaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon een degelijk spits hoor, hij schiet er meer in dan das phantom iig
quote:
Zelfs Inzaghi zou niet scoren in ons elftal dus dit slaat nergens opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wie is er hier nou kinderachtig bezig? -edit-quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je bent weer lekker kinderachtig bezig, ik zal het ff bookmarken voor aan het eind van het seizoen.
Hij gaat ze wel maken hoor, daar hoef je je echt niet druk over te makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
quote:Supporters meld je aan bij Het Legioen!
Supporters die zich aansluiten bij Het Legioen, ontvangen tijdelijk twee wedstrijdkaarten voor een thuiswedstrijd van Feyenoord. Maar niet voor uitwedstrijden want daar willen we jullie niet bij hebben! Legioenpashouders ontvangen diverse voordelen, zoals elf keer per jaar het Feyenoord Propaganda Magazine, een seizoengeschenk (die we gewoon niet toesturen), geen stemrecht en korting in de Feyenoord FanShops en het Home of History (dus ga weg bij de FSV want die leden geven we lekker geen korting meer nanananana). De kosten hiervoor bedragen ¤ 40,- per seizoen (slechts 1 uitwedstrijd mis je voor deze prijs). Seizoenkaarthouders betalen ¤ 30,- en junioren, senioren en gehandicapten ¤ 20,-. Dit geld wordt gebruikt om het eerste elftal mee te versterken en om de zakken van het bestuur te vullen.
Meld u vandaag nog aan voor Het Legioen, want samen maken we Feyenoord sterker (m.u.v. Vak KK). De wedstrijdkaarten worden zo spoedig mogelijk toegestuurd, want die 3 euro ticketbox kosten steken we lekker in eigen zak!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ik zelf ook nog wel een poging ga wagen om naar Nancy af te reizen.
Inderdaad, is toch ook maar 4 uurtjes rijden? Kan je die gok best nemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Was te verwachten dat Feyenoord supporters ging weren bij Nancy uit. En toch zullen er voldoende afreizen naar Frankrijk...
Precies, en wat andere al zeiden hier, Nancy zal ongetwijfeld losse verkoop hebben op de wedstrijddag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad, is toch ook maar 4 uurtjes rijden? Kan je die gok best nemen.
Maar ik neem aan dat je wel aan de kant wordt gezet als je als Nederlander die dag de stad probeert in te komen met een Nederlands kenteken op de auto, als je uberhaupt al de stad in komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, is toch ook maar 4 uurtjes rijden? Kan je die gok best nemen.
Niemand verbied je toch om die dag in die stad te zijn? Feyenoord neemt alleen geen kaarten af.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je wel aan de kant wordt gezet als je als Nederlander die dag de stad probeert in te komen met een Nederlands kenteken op de auto, als je uberhaupt al de stad in komt.
Ik zie de Franse politie er best wel voor aan om je te weren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niemand verbied je toch om die dag in die stad te zijn? Feyenoord neemt alleen geen kaarten af.
Dat denk ik ook wel hoor. Neemt niet weg dat er gewoon zat Feyenoorders in het stadion zullen zitten die wedstrijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie de Franse politie er best wel voor aan om je te weren.
Ze verzinnen vast wel een regel.
Nou ik denk dat de burgemeester van Nancy die dag wel een speciale verordening in werking stelt, ik weet niet hoe dat in Frankrijk gaat maar volgens mij kunnen mensen dan geweerd worden in bepaalde gebieden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niemand verbied je toch om die dag in die stad te zijn? Feyenoord neemt alleen geen kaarten af.
Zijn er al rond de 100 die gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies, en wat andere al zeiden hier, Nancy zal ongetwijfeld losse verkoop hebben op de wedstrijddag.
Ga je meerdere dagen? Anders pak je toch geen hotel, trek je 'm lekker door een nacht!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Happel het volgende:
Vlucht richting Coruna overigens geboekt. 100 euro retourtje. Maar dan ben ik er nog niet. Auto huren en hotel zoeken.
Heb ik ook ooit wel eens gedacht naar Volendamquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |