abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:17:24 #1
227143 Kopbal
Bal met de kop.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:18:23 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233524
quote:
FEYENOORD: GEEN SUPPORTERS NAAR NANCY

Feyenoord neemt geen supporters mee naar de UEFA Cup wedstrijd in en tegen het Franse Nancy op donderdag 23 oktober aanstaande. De clubleiding wil de kans op ongeregeldheden uitsluiten en zal om die reden geen kaarten afnemen om te verkopen aan haar supporters.

Op 30 november 2006 werd de wedstrijd AS Nancy-Feyenoord gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal. De wedstrijd op 23 oktober kent daardoor een bijzondere lading waarbij de emoties hoog kunnen oplopen. Dat geldt voor de eigen aanhang, maar ook voor de Fransen, bij wie de gebeurtenissen van twee jaar geleden ook nog vers in het geheugen liggen.

Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs: ‘We verwachten niet dat de mensen die in 2006 voor problemen hebben gezorgd ook nu weer naar Frankrijk zouden afreizen. Maar logischerwijs staat in Frankrijk iedereen op scherp. Elke kleinigheid zou binnen de kortste keren tot overspannen reacties kunnen leiden, met mogelijke ernstige gevolgen. We kunnen en mogen dat risico niet nemen.’

De club beseft dat trouwe supporters, waarvan een deel Feyenoord vorige week tegen Kalmar FF nog naar de overwinning schreeuwde, het heel vervelend vinden dat ze het eerste groepsduel uit de UEFA Cup nu niet kunnen bijwonen. ‘We gaan er echter van uit dat iedereen begrijpt waarom we tot dit besluit gekomen zijn.’

‘De toekomst van Feyenoord is belangrijker dan deze ene wedstrijd’, aldus Jacobs. ‘We roepen de mensen ook nadrukkelijk op om ook niet op eigen houtje af te reizen. Ook al omdat we inmiddels hebben begrepen dat Nederlanders die toch naar Nancy komen, hoe dan ook het stadion niet in mogen. Zelfs niet als ze op een of andere manier toch een kaartje hebben weten te bemachtigen.’

Feyenoord.nl
pi_62233525
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62233674
Lijkt me een goede beslissing?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:24:31 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233694
Op Feyenoord.nl kan je tegenwoordig zien hoe de prijsopbouw is van een uitkaartje.

Voorbeeld: Sparta - Feyenoord
quote:
Verkoopprijs als volgt opgebouwd:
Kaart 20,00
Calamiteitenfonds 1,00
Begeleiding 3,00
Kosten vervoer -
Ticketbox 2,97
Kostprijs 26,97
-----------------------------
Verkoopprijs 27,00
pi_62233716
Zijn dus wel te bannen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62233722
Prima beslissing om geen fans mee te nemen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62233757
Helaas een goede beslissing. Mochten er toch nog zwakzinnigen gaan lopen rellen daar, dan is Feyenoord in elk geval niet verantwoordelijk.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:26:30 #9
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233760
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:25 schreef denthemen het volgende:
Zijn dus wel te bannen
Dat heeft die kale ook ooit geprobeerd, lukte alleen niet helemaal.
pi_62233762
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.Ontkom je niet aan. Werd er maar net zoveel tijd gestoken in het scouten van spelers als in deze onzin.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62233800
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat heeft die kale ook ooit geprobeerd, lukte alleen niet helemaal.
Kan me nog een wedstrijd tegen Lazio herinneren geloof ik.Toen zaten er ook geen Feyenoorders maar toch klonk het Hand in Hand door het stadion.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62233833
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me een goede beslissing?
Denk het zelf van wel.

Jammer hoor, vooral als je de sfeer zag met die uitwedstrijd tegen Kalmar. Dan is het wel mooi als je zo'n publiek achter je hebt staan.
pi_62233865
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.Ontkom je niet aan. Werd er maar net zoveel tijd gestoken in het scouten van spelers als in deze onzin.
In dat geval is Nancy voor 100 % verantwoordelijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:31:09 #14
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62233916
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kan me nog een wedstrijd tegen Lazio herinneren geloof ik.Toen zaten er ook geen Feyenoorders maar toch klonk het Hand in Hand door het stadion.
Toen mochten er ook geen Feyenoorders mee. Resultaat:

1-2, middelvingertje Tomasson.
pi_62233926
Mooie topictitel, sta nog op de foto met dat spandoek in Rome.
pi_62233974
Die Hilko, die zie je nu ook nog elke wedstrijd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62234023
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef Crane het volgende:

[..]

In dat geval is Nancy voor 100 % verantwoordelijk.
Als het uit de hand loopt heeft Feyenoord het weer gedaan hoor.Laatst was er toch ook weer gedonder toen er een britse club uit in Frankrijk moest spelen?Wanneer beseft die Uefa nou een keer dat die lompe fransen geen wedstrijden kunnen organiseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gordon_Shumway op 08-10-2008 16:20:43 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:35:23 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62234035
Lijkt me idd beste beslissing..
pi_62234048
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Toen mochten er ook geen Feyenoorders mee. Resultaat:
[ [url=http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/fotoarchief/1990-00/lazfey[cl]1999-00001.jpg]afbeelding[/url] ][ [url=http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/fotoarchief/1990-00/lazfey[cl]1999-00003.jpg]afbeelding[/url] ]

1-2, middelvingertje Tomasson.
pi_62234134
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Kippevel als ik er weer aan denk, zaten met 800 man in een vak, kaarten gewoon aan de kassa te halen.
pi_62234177
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er zullen toch Feyenoorders in dat stadion zitten.
niet als ze paspoort controle houden, maar er zullen zeker mensen die kant op gaan
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef denthemen het volgende:
Die Hilko, die zie je nu ook nog elke wedstrijd

ik ben benieuwd wat hij in z'n leven al heeft uitgegeven aan kaartjes en reizen
pi_62234212
Feyenoord!
pi_62234277
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als het uit de hand loopt heeft Feyenoord het weer gedaan hoor.Laatst was er toch ook weer gedonder toen er een britse club uit in Frankrijk moest spelen?Wanneer beseft die Uefa nou een keer dat die lompe fransen geen wedstrijden kunnen organiseren.
Ja, maar nu kan Feyenoord er toch helemaal niks aan doen? Ze verkopen immers geen kaarten, dat gebeurt in Frankrijk, dat doen ze lekker zelf. Niet dat ik het goedkeur als die stad wordt afgebroken, maar ik zie niet in hoe ze Feyenoord de schuld kunnen gaan geven, mocht het toch gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gordon_Shumway op 08-10-2008 16:19:31 (quote van edit) ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62234560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, maar nu kan Feyenoord er toch helemaal niks aan doen? Ze verkopen immers geen kaarten, dat gebeurt in Frankrijk, dat doen ze lekker zelf. Niet dat ik het goedkeur als die stad wordt afgebroken, maar ik zie niet in hoe ze Feyenoord de schuld kunnen gaan geven, mocht het toch gebeuren.
dat zag ik de vorige keer al niet in
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:58:34 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62234674
Frankrijk
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62235746
Als compensatie regelen ze maar een hoop kaarten voor Deportivo uit. Die stadions in Spanje zitten nooit vol.Feyenoord is voor hun ook niet zo'n aansprekende tegenstander denk ik. Nu er niemand legaal naar Nancy kan zal het wel een hele Feyenoord invasie worden. Aan de andere kant is het wel een dure reis. Of schat ik het helemaal verkeerd in.Heb ook geen zin dat ik straks in Coruna zit zonder kaart
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:54:22 #27
185115 Juk
Misschien
pi_62236126
De UEFA zit altijd op de eerste rij met het uitdelen van straffen, dus je kan er vanuit gaan dat ze Feyenoord minimaal gaan onderzoeken mocht het uit de hand lopen in Frankrijk.

Behalve als het ManU-ASroma betreft, je kan natuurlijk niet Manchester United uit de CL halen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Juk op 08-10-2008 17:00:06 ]
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:16:30 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62236642
quote:
Clubs azen op oud-Feyenoorder Abubakari

Mohammed Abubakari staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs. De oud-Feyenoorder, wiens contract aan het eind van dit seizoen afloopt, maakt momenteel veel indruk bij het Griekse Panserraikos FC.

Bij de Griekse promovendus is Abubakari inmiddels uitgegroeid tot één van de sterkhouders binnen het team. De Ghanees heeft het uitstekend naar zijn zin in Griekenland, maar staat open voor een transfer. Onder meer enkele Eredivisie-clubs zouden interesse hebben in de Afrikaanse middenvelder, weet VoetbalPrimeur.

Abubakari (22) is een product van Feyenoord Fetteh, de Ghanese voetbalschool van de Rotterdamse Eredivisie-club. Hij was de eerste speler die vanuit het Afrikaanse opleidingsinstituut zijn kunsten mocht vertonen in Rotterdam. Na een goed eerste seizoen tekende de Ghanees een eenjarig contract bij Feyenoord.

De club besloot in 2007 echter afscheid te nemen van Abubakari, die vervolgens zijn loopbaan vervolgde bij Panserraikos. Daar boekte hij in zijn eerste seizoen direct succes. Met de Griekse voetbalclub promoveerde hij naar de Super League, de hoogste voetbaldivisie van het land.
Hebben Koeman en co. het misschien toch wel goed gezien.
pi_62236838
'Verschillende Europese clubs', hoe vaag kun je zijn.
That's all folks!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:29:40 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62236988
Vind het verre van slim om geen supporters mee te nemen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62237034
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef Happel het volgende:
Want?
pi_62237248
quote:
Omdat?
pi_62237317
Ik vind het ook geen slimme beslissing, je weet vantevoren dat er altijd mensen persé bij willen zijn, die gaan nu op eigen houtje, en Nancy kennende houden ze gewoon vast aan de vrije kaartverkoop dus ze komen toch wel het stadion in daar niet van.

Maar je kunt beter zorgen dat je de kaartverkoop goed reguleerd en controleerd ipv verbieden want dan heb je er geen enkele controle meer over.

Dus waarom geen gereguleerde kaartverkoop aan de uitkaarthouders en met een georganiseerde busreis afreizen? Dan kan er toch weinig misgaan lijkt me?

Feyenoord weet zelf ook dat de rellen niet hebben gelegen aan de uitkaartsupporters maar aan de gasten die zonder kaartje zijn afgereisd en die via de losse kaartverkoop hun kaarten hebben gekocht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62237757
quote:
Ik ook niet moet ik zeggen....
Als je ze wel mee neemt heb je er nog een soort van controle over. Nu gaat iedereen op eigen houtje reizen.
pi_62237802
Ja, maar als die Fransen zero maatregelen nemen dan kan Feyenoord roepen en schreeuwen wat het wilt .. de Fransen doen toch niks. Zo ging het vorige keer ook
pi_62237831
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hamilcar het volgende:
Ja, maar als die Fransen zero maatregelen nemen dan kan Feyenoord roepen en schreeuwen wat het wilt .. de Fransen doen toch niks. Zo ging het vorige keer ook
Daarom moet Feyenoord zelf de controle een beetje over de Feyenoordsupporters willen houden.
pi_62237924
Ik denk dat ik zelf ook nog wel een poging ga wagen om naar Nancy af te reizen.
pi_62238010
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ik zelf ook nog wel een poging ga wagen om naar Nancy af te reizen.
Slim hoor .
pi_62238066
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Slim hoor .
Waarom? Ik ben niet iemand die daar rotzooi gaat trappen.
pi_62238088
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar er hoeft daar ook maar iets te gebeuren en de Franse politie mept er op los. Ook al hebben Feyenoord-supporters daar zelf geen schuld aan (zie Kalmar).
pi_62238090
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zeggen ze allemaal. Juist tegen het verbod in gaan. Mensen zoals jij bezorgen de club een slechte naam!
pi_62238125
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Vorige keer kon Feijenoord er ook niks aan doen. Iedereen die een 10tje lapte kwam naar binnen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62238149
Pff lekker belangrijk dat verbod, als je wilt gaan dan ga je toch. Je komt toch wel aan kaarten en in dat stadion kom je ook nog wel.

Er is alleen geen tering te beleven daar..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62238703
quote:
'Feyenoord met terugkerende De Guzman tegen Willem II'

De ziekenboeg bij Feyenoord loopt langzaam leeg. Nadat Karim El Ahmadi afgelopen week al zijn rentree had gemaakt in het eerste elftal, zijn nu ook Danny Buijs en Jonathan De Guzman op de weg terug.

De twee middenvelders trainden woensdag voor het eerst weer gedeeltelijk met de groep mee. Buijs en De Guzman kwamen tijdens de competitie beiden tot nu toe alleen in actie tijdens de 3-1 nederlaag tegen Heracles Almelo.

De Guzman kreeg in Almelo een rode kaart en liep vervolgens tijdens het UEFA Cup-thuisduel met Kalmar FF (0-1) een heupblessure op. Buijs kampte met een knieblessure en kwam na de eerste competitieronde niet meer in actie. Feyenoord verwacht dat het tweetal op 19 oktober tegen Willem II weer inzetbaar is.
pi_62238712
quote:
Amoah ziet Feyenoord wel zitten

In de nieuwe Voetbal International laat de topscorer van de Eredivisie van dit moment Matthew Amoah van NAC Breda weten graag hogerop wil. 'Ik zou echter nooit voor ajax kunnen spelen. De cultuur en de manier van voetballen bij ajax passen niet bij mij. Ik ben meer een speler voor een volskclub als Feyenoord. Als ze nog een spits nodig hebben,dan hoor ik het wel.'
pi_62239033
Jullie kunnen al jullie spaarvarkentjes legen voor Amoah
pi_62239667
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Slimme jongen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:01 #49
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62239843
Feyenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:23:52 #50
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62239866
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: