abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62278905
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:09 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

zeg! zullen we eens beginnen met vragen of hij al een cc heeft?
Of wanneer die voor het laatst in De Kuip was. Oké jij heb gelijk waarom reageer ik nog op een teletekst supporter.

Mijn excuses popcorn
pi_62281553
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:36 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.
Jij ook voor al die onzin die je hier uitkraamt.

maakt voor jou niet uit, je komt er toch nooit
pi_62281647
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee nee, gewoon vanaf Valladolid.

Had overigens even contact gehad met degene die via Barcelona gaan en ze hebben een binnenlandse vlucht vanaf Barca centraal. Met air schroefje los.
Ik vlieg van Dusseldorf naar London, en van London naar Asturias, dat ligt bij Gijon, daar staat een huurauto klaar en is het nog 260 km rijden. Best een wereldreis, maar het kostte maar ¤ 80 en wat anders konden we niet vinden. Boeit allemaal niet zo, ik ben der bij!! Wij vliegen zaterdagmiddag pas terug, en daarna gelijk door naar de Kuip voor Parkzicht!
pi_62281707
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 07:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker interessant wat jij vind. Zijn belangrijkere zaken dan voetbalsupportertje pesten en daar ging het over. Niet over dat filmpje waar een Rotterdammer wat kneuzen terecht wijst.
Maar ik heb nog nergens gelezen dat vader en zoon een stadionverbod gehad hebben.
pi_62281733
Crane bash topic

Crane
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:33:58 #156
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62282719
quote:
Nieuwe kledingsponsor voor FC Utrecht

FC Utrecht draagt vanaf volgend seizoen shirts van Kappa. Het Italiaanse kledingmerk heeft zich voor drie seizoenen aan de club verbonden. Op de nieuwe shirts zal een afbeelding van de Utrechtse Dom te zien zijn.

Kappa neemt het stokje over van Puma, dat sinds 2003 kledingsponsor van FC Utrecht is geweest. "De samenwerking is nu al erg goed, want de kledingmakers in Italië zijn al druk doende met de modellen van volgend seizoen. Dat het kledingmerk bereid is om bijvoorbeeld de Dom op de shirts terug te laten komen, toont de bereidwilligheid van dit merk. Ook het uitshirt belooft erg mooi en verrassend te worden", aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Zo te zien hebben er 2 stokkie geruild..
pi_62282782
lol
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:45:44 #158
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62283033
Het is Crane na 5 jaar nog niet gelukt om een gewaardeerde Fokker te zijn. .

-doe eens lief -

[ Bericht 24% gewijzigd door sjimz op 10-10-2008 20:13:05 ]
The Most Incredible, Baby
pi_62289083
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vlieg van Dusseldorf naar London, en van London naar Asturias, dat ligt bij Gijon, daar staat een huurauto klaar en is het nog 260 km rijden. Best een wereldreis, maar het kostte maar ¤ 80 en wat anders konden we niet vinden. Boeit allemaal niet zo, ik ben der bij!! Wij vliegen zaterdagmiddag pas terug, en daarna gelijk door naar de Kuip voor Parkzicht!
Dat is inderdaad wel een tocht

Ga je dan woensdag of donderdag weg?

Wil er eigenlijk ook wel heen maar de vluchtdagen en tijden zijn vrij kut helaas.
pi_62289370
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef dill het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een tocht

Ga je dan woensdag of donderdag weg?

Wil er eigenlijk ook wel heen maar de vluchtdagen en tijden zijn vrij kut helaas.
Woensdag heen, zaterdag terug.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:13:56 #161
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62290367
quote:
Streep door Tomasson voor interland tegen Malta

10/10/2008 15:51

Jon Dahl Tomasson zal zaterdag definitief niet in actie komen in de WK-kwalificatiewedstrijd van Denemarken tegen Malta. Dit meldde bondscoach Morten Olsen op een persconferentie.

De spits van Feyenoord kampt met een knieblessure. Wedstrijden tegen Kalmar FF en NEC moest Tomasson aan zich voorbij laten gaan, maar de 32-jarige aanvaller had goede hoop dat hij de wedstrijd tegen Malta zou kunnen halen.

Tomasson reageerde dan ook teleurgesteld op het feit dat hij niet kan spelen. 'Ik ben eigenlijk best wel goed in vorm op dit moment en dat maakt het niet minder vervelend dat ik moet afhaken', zo meldde de Deen op de persconferentie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62293336
mooi dan istie fit voor FEYENOORDDDD, weekje revalideren en dan er 5 in knallen tegen stillem 2
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:21:09 #163
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62293536
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef PabloLopez het volgende:
mooi dan istie fit voor FEYENOORDDDD, weekje revalideren en dan er 5 in knallen tegen stillem 2
Kap eens met die misplaatste arrogantie, 't is niet het Ajax-topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:35:02 #164
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62293826
quote:
Feyenoord-spelers scoren in Oranje onder 19
Oranje - 19 jaar is het EK kwalificatietoernooi in Duitsland begonnen met een 4-1 zege op Litouwen.
Voor Nederland maakten de Feyenoord- spelers Georginio Wijnaldum (1-0), Luis Pedro (2-0) en de voor Leroy Fer ingevallen Kevin Strootman (4-1) belangrijke treffers. Ook Marko Vejinovic (AZ, 3-1) scoorde. Spartaan Lucas van Oeveren werd in de rust gewisseld. Rotterdammer Ridney Cairo (PSV) werd na rust vervangen door zijn stadgenoot Jeffrey Bruma (Chelsea).
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:36:10 #165
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62293842
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Netjes hoor.
pi_62294096
De tering, reisje boeken naar Coruna gaat nog niet echt van een leien dak. Ben daar nog wel effe zoet mee denk ik zo.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:09:33 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62295962
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef blindgier het volgende:
De tering, reisje boeken naar Coruna gaat nog niet echt van een leien dak. Ben daar nog wel effe zoet mee denk ik zo.
Wat wil je weten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62296053
quote:
Feyenoord sluit private overname niet uit

Mocht een investeerder zich bij Feyenoord melden, die voor een flink bedrag de club wil overnemen, dan zegt de Rotterdamse club niet bij voorbaat 'nee'. 'Een private investeerder die de hele club overneemt? Wij sluiten bij voorbaat niets uit', zegt algemeen directeur Eric Gudde in een interview in de nieuwste editie ELF Voetbal, die vanaf vandaag in de winkels ligt.

Toch zal pas in een uitzonderingssituatie over een private overname worden gedacht. Oftewel, er zal iemand met heel veel geld moeten komen. 'Wij denken dat er binnen de huidige investeringsmodellen voldoende mogelijkheden zijn voor mensen die een flink bedrag in de club willen steken', zegt Gudde.

Het Feyenoord Overbruggingsfonds is een van die manieren. De Rotterdammers zijn op zoek naar twaalf mensen die per persoon vijf miljoen euro willen investeren. Dat moet de club dus zestig miljoen euro opleveren. Gudde: 'Dat project loopt pas anderhalve maand en er zijn wat gesprekken met geïnteresseerden. Maar die zijn nog niet heel concreet.' Gudde onderkent dat er veel goed vertrouwen wordt gevraagd van potentiële investeerders. 'Voor die mensen is het een investering met risico, die ze vooral doen vanwege hun rood-witte hart. Alle geïnteresseerden zijn mensen die Feyenoord diep in hun binnenste hebben zitten.'

Naast de Talent Pools en het Feyenoord Investeringsfonds 2008 is het Overbruggingsfonds weer een nieuwe manier om geld binnen te krijgen voor de club die nog steeds schulden heeft. Geen ideale situatie, omdat er altijd geld moet worden terugbetaald aan de investeerders. 'Dat hoef je mij niet uit te leggen', zegt Gudde. 'Maar op deze manier proberen we een financiële buffer te creëren, waardoor we steeds kunnen blijven groeien en de periode tot het nieuwe stadion kunnen overbruggen.' Het nieuwe stadion moet er in 2016 staan.

Meer over de toekomstplannen van Feyenoord, op sportief, commercieel en financieel gebied, is te lezen in het interview met Gudde in de nieuwe editie van ELF Voetbal, die vanaf deze week in de winkels ligt.
pi_62300597
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Nou genoeg haha. Maar lijkt me het beste om via via naar Compostela of Santander te vliegen. Maar ja als ik dan naar de vliegtijden kijk is de ene vliegreis weer net volgeboekt en dat soort onzin joh of het sluit qua tijden niet lekker aan. Zat te kijken voor vanaf Brussel of Dusseldorf. Maar ja het is dus 1 grote puzzel nog zo en ben geen grote puzzelaar naar het blijkt
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:05:39 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62300915
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Prachtig man. We komen echt van alle kanten richting Coruna. Ken gasten die van Porto, Barcelona, London en Valladolid (ikzelf ook) komen. Veel vliegen van Dusseldorf, Frankfurt, Brussel, Eindhoven en London.

Heb er nu al zin in.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:50 schreef blindgier het volgende:

[..]

Nou genoeg haha. Maar lijkt me het beste om via via naar Compostela of Santander te vliegen. Maar ja als ik dan naar de vliegtijden kijk is de ene vliegreis weer net volgeboekt en dat soort onzin joh of het sluit qua tijden niet lekker aan. Zat te kijken voor vanaf Brussel of Dusseldorf. Maar ja het is dus 1 grote puzzel nog zo en ben geen grote puzzelaar naar het blijkt
Ik weet niet hoeveel dagen je van plan bent te gaan? Zijn een aantal wegen die naar Rome leiden.

• Vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en dan via een binnenlandse vlucht naar Coruna
  • Vliegen vanaf Brussel naar Valladolid (al geloof ik dat die geen reis terug meer beschikbaar heeft) Zou je dus via London terug kunnen. Alleen die huurauto, hè
  • Wat Luni zegt. Vliegen naar London naar Asturias en dan een auto huren.
  • Retourtje met de trein kost je ¤215. Meer info kan je krijgen door www.treinreiswinkel.nl te bellen.
  • Of vliegen naar Porto, daar een auto huren en de laatste 300 km met de auto afleggen.

Geloof zelfs dat er een optie via Milaan is, haha
  • Elite
    Tegen TTIP
    pi_62301311
    Kijk, dat helpt al. Waarschijnlijk van woensdag t/m vrijdag of zaterdag. Afhankelijk van wat eventueel het beste uitkomt.

Zit nog effe wat opties vanaf Frankfurt te bekijken. Trein valt nu in ieder geval definitief af haha. Weinig trek om 25 uur in een trein te zitten.

Zal morgen met wat maten nog effe lekker een dag gaan puzzelen Toch wel weer zin in een reisje.
    pi_62301783
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 00:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Prachtig man. We komen echt van alle kanten richting Coruna. Ken gasten die van Porto, Barcelona, London en Valladolid (ikzelf ook) komen. Veel vliegen van Dusseldorf, Frankfurt, Brussel, Eindhoven en London.

Heb er nu al zin in.

Ik weet niet hoeveel dagen je van plan bent te gaan? Zijn een aantal wegen die naar Rome leiden.

• Vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en dan via een binnenlandse vlucht naar Coruna
  • Vliegen vanaf Brussel naar Valladolid (al geloof ik dat die geen reis terug meer beschikbaar heeft) Zou je dus via London terug kunnen. Alleen die huurauto, hè
  • Wat Luni zegt. Vliegen naar London naar Asturias en dan een auto huren.
  • Retourtje met de trein kost je ¤215. Meer info kan je krijgen door www.treinreiswinkel.nl te bellen.
  • Of vliegen naar Porto, daar een auto huren en de laatste 300 km met de auto afleggen.

Geloof zelfs dat er een optie via Milaan is, haha
  • M'n broer vliegt vanaf (?) naar Madrid Barajas en dan met een binnenlandse vlucht naar La Coruna, dacht ik.
    pi_62301975
    We kunnen bijna een Fok! vliegtuigje charteren als ik het zo lees.

Het zal lekker rustig zijn die week in het Feyenoord topic.
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_62302639
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
    Het zal lekker rustig zijn die week in het Feyenoord topic.
    Het is hier sowieso al te rustig. Die joden lopen meer dan 500 topics voor man.
    Cause nobody likes rock anymore!
    pi_62303492
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 02:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Bak een taart en vier het.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:03:37 #176
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62303672
    quote:

[..]

Oh boehoe.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_62303911
    quote:

[..]

ja die hebben meer personen zoals jij
    Op wedstrijddag zullen die topics wel vlug gevuld zijn daar

Waarschijnlijk gaan wij (erasmusch ik en twee niet-fokkerts) via frankfurt. Wel mooi inderdaad, veel Feyenoord door heel europa.
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    pi_62306525
    quote:

[..]

zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:08:18 #179
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_62307094
    Mooi dat jullie met zoveel man gaan. Lijkt me een mooie trip.
    Hoeveel kaarten zullen er verkocht worden denken jullie?
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_62307628
    Depor is van Feyenoord die dagen zo te lezen
    pi_62309230
    Denk wel dat we aan 1.500 man komen daaro.
    Werd gisteren ook nog gebeld, retour via Madrid ¤ 170, kost geen drol. Moet het alleen even met mn werkgever zien te regelen.

Jammer onze commercieel visionair weggaat, al die geldstromen die via er hem zijn binnengekomen..
    "..and in my brain it's going wrong.."
    pi_62309305
    quote:

[..]

Joden lopen nu eenmaal sneller dan wij
    "..and in my brain it's going wrong.."
    pi_62309609
    Deportivo is geboekt!
    Heen van 020 naar Barcelona en dan een binnnenlandse vlucht naar Coruna.
    Terug van Santiago naar Barcelona en van daar naar Eindhoven

[ Bericht 0% gewijzigd door Hofpleinfontein op 11-10-2008 19:50:45 ]
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_62313904
    Gullit gaat scouten voor AC Milan. Die club gaat flink wat miskopen doen de komende tijd.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:02:51 #185
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62314970
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:14 schreef Crane het volgende:
    Gullit gaat scouten voor AC Milan. Die club gaat flink wat miskopen doen de komende tijd.
    Bruno Basto in een Milaanshirt.

Sparta - Feyenoord uitverkocht.
    Ging net eens kijken hoe duur de kaartjes nou zijn als het Nederlands elftal in de Kuip speelt, zie ik dit staan:
    Rookverbod gehele stadion.

zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:18:37 #186
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62315386
    quote:
    Enorme veiligheidsmaatregelen bij Nancy - Feyenoord

Ondanks dat Feyenoord heeft besloten geen fans mee te nemen naar Nancy hebben de Franse club en gemeente besloten veel veiligheidsmaatregelen af te kondigen. Zo zullen er evenveel politie-agenten worden opgetrommeld als dat Feyenoord wel met fans zou komen. Daarnaast is er ter ondersteuning een helikopter beschikbaar. Binnen een veiligheidszone rondom het stadion mag geen enkele Nederlandse fan komen. Alcohol zal er niet geschonken worden.
    AS Nancy zal geen kaarten meer verkopen via internet. Er kunnen alleen nog kaarten gekocht worden (2 per persoon) met een identiteitsbewijs.
    Was te verwachten natuurlijk.
    pi_62315549
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je daar nog binnen komt ben je rijp voor de CIA denk ik...
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:34:07 #188
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_62315724
    quote:

[..]

Wel goed.
    2000 light years from home
    pi_62316511
    Als zo eens lees op alle fora gaan er echt veel naar Deportivo, gaat echt een mooi trippie worden!
    pi_62321303
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Luni het volgende:
    Als zo eens lees op alle fora gaan er echt veel naar Deportivo, gaat echt een mooi trippie worden!
    Hoop dat de kaarten geen al te groot probleem gaat worden al denk ik dat de mensen in Spanje nou niet echt uitkijken naar een wedstrijd tegen Feyenoord.
      zondag 12 oktober 2008 @ 09:57:39 #191
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_62322893
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 20:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bruno Basto in een Milaanshirt.

Sparta - Feyenoord uitverkocht.
    Ging net eens kijken hoe duur de kaartjes nou zijn als het Nederlands elftal in de Kuip speelt, zie ik dit staan:
    Rookverbod gehele stadion.

Diegene die dit bedacht heeft moeten ze verbieden
      zondag 12 oktober 2008 @ 11:42:41 #192
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_62324057
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
    Subtiel ook Ajax zonder hoofdletter. Valt me nog mee dat er geen 020 staat.
    ><(({°>
      zondag 12 oktober 2008 @ 14:40:43 #193
    185115 Juk
    Misschien
    pi_62327193
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk om maakt...
    The only thing I fear is my MoM
    pi_62328742
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat je je nog drukt maakt om een post van woensdag
    pi_62328764
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 02:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoop dat de kaarten geen al te groot probleem gaat worden al denk ik dat de mensen in Spanje nou niet echt uitkijken naar een wedstrijd tegen Feyenoord.
    Denk dat Feyenoord wel rond de 1500 kaarten zal krijgen, gaan er geloof ik 34.000 in het stadion.
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:10:04 #196
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_62328946
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 15:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk dat Feyenoord wel rond de 1500 kaarten zal krijgen, gaan er geloof ik 34.000 in het stadion.
    UEFA regel was toch iets van 5% ofzo? Dat zou dan 1700 kaarten betekenen
    pi_62330120
    quote:

[..]

quote:
    Feyenoord-fans kopen toch kaarten voor Nancy
    12 oktober 2008

Feyenoord-supporters kunnen toch hun club bijwonen in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Nancy. De directie van de Rotterdamse club besloot onlangs om geen eigen supporters mee te nemen, maar Nederlandse ticketbureau's bieden ze via internet toch aan.

Feyenoord is bang voor een nieuw incident in Frankrijk. Twee jaar geleden liep het duel tegen Nancy volledig uit de hand, waardoor de Kuipbewoners uit het toernooi werden gezet. De UEFA houdt Feyenoord sindsdien nauwlettend in de gaten; als supporters van de club weer voor grote onrust zorgen volgt een nog zwaardere straf.

Om dat risico te vermijden wilde de directie van Feyenoord deze keer geen fans meenemen. Via internet worden toegangsbewijzen gewoon aangeboden, waardoor in Nancy ongetwijfeld ook een groep supporters uit Nederland aanwezig zullen zijn.
    rellen
    pi_62330688
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

[..]

rellen
    Dan hoop ik dat de mensen die dat in hun zwakzinnige hoofd zouden halen, een half jaartje in een gezellige Franse cel mogen logeren.
      zondag 12 oktober 2008 @ 18:01:42 #199
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_62331156
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat de mensen die dat in hun zwakzinnige hoofd zouden halen, een half jaartje in een gezellige Franse cel mogen logeren.
    Maak er maar 5 jaar van. Iedere Feyenoord-"supporter" die het nu nog in z'n hoofd haalt in Nancy de boel op stelten te zetten is zwaar mongool.
    2000 light years from home
    pi_62331366
    Maak er maar 50 jaar van!
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')