Inderdaad jammer, hij was goed bezig.quote:
Limerick Pub, place to be.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nou Bosz wees loyaal aan je vriendje Woerts.
Ryanair.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar had jij je vlucht nou geboekt Happel?
Vanaf welk vliegveld vertrek je dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ryanair.
Je kan ook via Barcelona. Kost nauwelijks wat, maar moet je wel een nacht in Barcelona blijven en erg vroeg vliegen de volgende dag (6.30)
Brussel Charleroi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanaf welk vliegveld vertrek je dan?
Wij hadden een mooie optie via Londen gezien.
Hmm apart. Vanaf Eindhoven vliegen ze namelijk helemaal niet naar Barcelona (Reus) wel naar Barcelona (Girona). Maar vanaf Barcelona (Girona) vliegen ze weer niet naar Santiago de Compostela.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Brussel Charleroi.
Naar Barcelona is vanaf Eindhoven. Kost echt geen drol, je betaalt alleen belasting. Terug kan je dan via London. Totaal plaatje was iets van 150 euro.
Ja, dus?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja en ik kan uit ervaring vertellen dat die 2 vliegvelden enorm ver uit elkaar liggen
Maar jij gaat wel weer via Barcelona terug?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dus?
Maar het werkt inderdaad zo. Van Eindhoven naar Girona. Zit je dus woensdagmiddag- en nacht daar. Donderdagochtend vlieg je dan van Reus naar Santiago. Gewoon een kwestie van het goede hotel in de buurt zoeken.
Maatje van me doet hetzelfde. Hij vliegt terug via London.
wat een prijzenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Waarom nou weer van die hoge prijzen?
Volgens mij spelen we niet tegen Milan?
edit:
passe-partout prijzen):
C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
E, J ¤ 44,00
Q, R, S, T, U, X1-4 ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00
Losse kaarten.
C, M, N, O ¤ 62,50
D, K, V, V V ¤ 47,00
E, F, G, H, J ¤ 38,00
Q, R, S, T, U, X1-4 ¤ 38,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 38,00
W1-4 Z1-4 ¤ 29,50
Y1-3 ¤ 29,50
niet normaal
Ik heb zo'n zelfde soort variant als die van jou gevonden voor 56 euro in totaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Brussel Charleroi.
Naar Barcelona is vanaf Eindhoven. Kost echt geen drol, je betaalt alleen belasting. Terug kan je dan via London. Totaal plaatje was iets van 150 euro.
Missen we niet. Gezien z'n CV had ik veel van hem verwacht, maar de sponsordealtjes die hij af heeft gesloten dat lukt mij ook nog wel, en de talentenpool is door Bosz bedacht.quote:
Hoe kom jedaar dan bij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:05 schreef Crane het volgende:
[..]
En de talentenpool is door Bosz bedacht.
Nee nee, gewoon vanaf Valladolid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar jij gaat wel weer via Barcelona terug?
Het gaat er niet om wat ze hebben gemaakt, maar wat ze nu maken, en dat ziet er niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hebben naar mijn mening wel de mooiste Feyenoordshirts gemaakt.
Waar maak je je druk om. Een beetje moeite doen voor je club, koekwaus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Das een treinreis van 6 uur
Wat een tyfus uitwedstrijd is Depor uit zeg![]()
Ja we gaan waarschijnlijk morgen boeken. 54 euro in totaal voor 4 vluchtenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Een beetje moeite doen voor je club, koekwaus.
wees blij, kun je daar nog stappenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja we gaan waarschijnlijk morgen boeken. 54 euro in totaal voor 4 vluchten![]()
Maar daar komen dan nog wel 2 overnachtingen in Barca bij.
Wel een slimme marketingtruc, nu ben je haast verplicht om beide wedstrijden te gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Is er opnieuw geloot voor de Uefa Cup en spelen we tegen Ac Milan ofzo?
Of der komt weer geen hond en iedereen kijkt thuis voor de buis.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wel een slimme marketingtruc, nu ben je haast verplicht om beide wedstrijden te gaan.
ja das waarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wel een slimme marketingtruc, nu ben je haast verplicht om beide wedstrijden te gaan.
-troll-quote:
Ook een optie. Maar Frankfurt is ook een eind rijden + dat je tot Zondag in Spanje moet blijven voordat je naar huis kunt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef dill het volgende:
Ik geloof dat er ook wat mensen via Frankfurt gaan met Ryanair. Dan land je op Santiago.
Moet ik er nog energie in gaan steken ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt hem ook uitlullen zonder je daartoe tot te verlagen.
Als hij nou normaal postte wel ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Je kunt hem ook uitlullen zonder je daartoe tot te verlagen.
En dan ga jij hem die reactie nog geven ook...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet ik er nog energie in gaan steken ook.
Die gozer komt hier altijd om reacties uit te lokken.
Tuurlijk. Ze hebben meer aandacht voor iemand die een andere supporter (die een sv verdient), dan voor pedofielen en moordenaars...quote:
Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze hebben meer aandacht voor iemand die een andere supporter (die een sv verdient), dan voor pedofielen en moordenaars...
Wat iemand in buiten Feyenoord doet behoort niet mee te wegen bij het geven van een SV.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:41 schreef TC03 het volgende:
Helaas niet. Deze debiel zal echter toch wel vaker dan 1 keer betrokken geweest zijn bij rellen, als ie zich altijd zo gedraagt. Ondanks dat dat joch niet spoorde en gewoon op moest rotten, ga je als vent van boven de 30 zo'n joch niet slaan.quote:Wat iemand in buiten Feyenoord doet behoort niet mee te wegen bij het geven van een SV.
Lekker interessant wat jij vind. Zijn belangrijkere zaken dan voetbalsupportertje pesten en daar ging het over. Niet over dat filmpje waar een Rotterdammer wat kneuzen terecht wijst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ze dat heldere licht uit het filmpje alleen al op basis van z'n idiote gedrag ook een SV mogen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |