abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:56:58 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_62799570
Verbeek is toch verantwoordelijk voor het resultaat op het veld?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:57:25 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62799583
Het grote Feijenoord-topic #410: Moeite met winnen

Mijn topic is beter want geopend door mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62799606
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef TC03 het volgende:

Je gaat toch geen 410 topic openen
pi_62799625
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Messenga het volgende:
Verbeek is toch verantwoordelijk voor het resultaat op het veld?
Maar wel voor het spelersmateriaal wat Verbeek tot zijn beschikking heeft.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:00:10 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62799641
Overigens voor mensen die nog inspiratie nodig hebben voor een spandoek:

"Een elftal vol met grote namen, en toch moeten wij ons voor jullie schamen!"
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:01:03 #7
108558 Messenga
pi_62799651
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast grow up.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar wel voor het spelersmateriaal wat Verbeek tot zijn beschikking heeft.
Alsof Verbeek daar geen stem in had?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:01:27 #8
53267 TC03
pi_62799662
quote:

[..]

Bestorming kleedkamer.
Thu 30 October 2008 00:00u door Kopbal

Dat bestormen van de kleedkamer werd overigens gedaan door een mannetje of 30 die vanaf de andere kant van het stadion weer het stadion inrenden.

Enige leuke momentje van de avond nog. Jammer dat er zo snel ME ter plaatse was.
pi_62799707
Leuke momentje , stumpers zijn het die dat probeerden.
That's all folks!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:04:38 #11
108558 Messenga
pi_62799738
edit: niet doen

[ Bericht 92% gewijzigd door -Vaduz- op 30-10-2008 00:05:40 ]
pi_62799760
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke momentje , stumpers zijn het die dat probeerden.
Nee je lekker monddood laten maken door dat tyfus bestuur
pi_62799778
even een tvptje plaatsen en dan ga ik naar mijn bedje om de hele nacht te huilen
pi_62799792
Ik wil toch nog graag even horen op welke punten ik ongelijk zou hebben:

Excuus: er is geen geld.

Er is bijna 30 miljoen uitgegeven de afgelopen 3 jaar en bovendien spelers met enorm hoge salarissen gehaald, dus dat was er wel degelijk. Het geld had meer verspreid moeten worden over de gehele selectie.

Excuus: we hebben veel tegenslag.

Dat hebben ze bij andere clubs die boven ons staan ook wel eens. Geen reden om zo laag te staan.

Excuus: de scouting komt heus wel met goede namen aan, er is alleen geen geld voor die spelers.

Mocht dat al zo zijn, dan moet degene die de eindknoop doorhakte (Bosz dus) verantwoordelijk gesteld worden. Die heeft de verkeerde keuzes gemaakt met het beschikbare geld (zie ook 1). Berg was ook geen 10 miljoen waard toen ie naar Groningen kwam.

Excuus: Bosz kan hier niets aan doen.

Dat kan ie misschien niet, hij zal z'n best gedaan hebben. Hij is echter gewoon niet geschikt als TD dan. Na 3 jaar een club niet beter gemaakt hebben moet je daar gewoon op afgerekend worden. Z'n contract moet NIET verlengd worden.

Excuus: als wij spelers als Amoah hadden gehaald, waren ze waarschijnlijk geflopt omdat ze er opeens moeten staan.

Ook dat slaat nergens op. Bij Feyenoord 'moet' al tijden minder dan bij clubs als Twente en Groningen.

Excuus: We komen niet van spelers als Greene en Buijs af, niemand wil ze.

Genoeg kleine clubs die die spelers willen. Die spelers willen er echter niet op achteruit qua salaris en zullen moeilijk doen. Oplossing: half jaartje naar de beloften zetten, moet je eens kijken hoe snel ze in de winterstop akkoord gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Crane op 30-10-2008 00:17:32 ]
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62799847
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee je lekker monddood laten maken door dat tyfus bestuur
Je kunt je toch vrijuit uiten?
That's all folks!
pi_62799866
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je kunt je toch vrijuit uiten?
Alle negatieve spanddoeken worden weggehaald, dus: nee. Ik ben geen voorstander van geweld, maar het bestuur drukt de supporters zo in het nauw dat ze weinig anders kunnen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:10:03 #17
108558 Messenga
pi_62799869
Is de scouting wel echt zo goed dan? Is Berg wel gescout?
pi_62799878
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Messenga het volgende:
Is de scouting wel echt zo goed dan? Is Berg wel gescout?
Volgens Happel en een aantal anderen hier is de scouting in orde.
pi_62799921
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Crane het volgende:

[..]

Je ken er moeilijk over oordelen aangezien er geen geld is, wat wel een feit is, is dat het verkoopbeleid zwaar kut is.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:13:01 #20
108558 Messenga
pi_62799926
Wat zijn daar echt goede bewijzen van dan?
pi_62799930
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef TC03 het volgende:

Nu begin je op een Amsterdammer te lijken.
pi_62799957
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:12 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Je ken er moeilijk over oordelen aangezien er geen geld is, wat wel een feit is, is dat het verkoopbeleid zwaar kut is.
Lees m'n post hierboven eens.
pi_62799969
quote:

[..]

donderdag 30 oktober 2008 @ 00:15:36 #24
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62799976
Gaan we weer..........

Denk jij nou echt dat het onder een andere Algemeen directeur of trainer opeens beter gaat?

We waren in 2006 gewoon bijna echt failliet he , dat de club nu financieel gezond wordt is belangrijker dan de stand in de eredivisie (zolang we er maar inblijven uiteraard)
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:17:59 #25
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62800022
Aan de hand van de samenvatting zag het er best netjes uit hoor jullie voetbal, jammer dat er zoveel kansen verprutst worden. Ik gun Feyenoord wel meer dan dit in ieder geval
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62800041
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Superfast het volgende:
Gaan we weer..........

Denk jij nou echt dat het onder een andere Algemeen directeur of trainer opeens beter gaat?
Op de langere termijn wel ja.
quote:
We waren in 2006 gewoon bijna echt failliet he , dat de club nu financieel gezond wordt is belangrijker dan de stand in de eredivisie (zolang we er maar inblijven uiteraard)
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je 16e mag staan. In het linkerrijtje blijven en Europees voetbal behalen is gewoon het minimale, en dat is nog een softe doelstelling.
pi_62800048
quote:

[..]

Alle negatieve spanddoeken worden weggehaald, dus: nee. Ik ben geen voorstander van geweld, maar het bestuur drukt de supporters zo in het nauw dat ze weinig anders kunnen.
Op dat gebied niet dan, okee.
That's all folks!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:23:06 #28
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62800106
Ik heb de samenvatting gezien , maar ik vond Feijenoord best wel aardig , zelfs Greene had een assist.
Ik denk dat het nog wel goed komt met Feijenoord dit seizoen
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:23:08 #29
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62800107
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Kijk toch eens hoe andere clubs met een minder budget aan een gebalanceerd elftal zijn gaan bouwen. Je roept dat we geen geld hebben, maar de afgelopen 3 jaar heeft Feyenoord een miljoen of 25 a 30 aan spelers uitgegeven, om nog maar niet over de salarissen te beginnen. Dus doe niet alsof er nooit de mogelijkheid is geweest om de spelers die nu succesvol zijn te halen.

Mocht de scouting idd met goede namen zijn gekomen, dan moet degene die de knoop heeft doorgehakt om ze niet te halen z'n kop eraf. Als je in het bedrijfsleven beslissingen neemt die niet goed uitpakken (zelfs al waren het op het eerste gezicht logische beslissingen) dan sneuvel je gewoon, zo hard is het.
Gebalanceerd elftal. Dikke bullshit. Feyenoord kan geen spelers halen van 24-28, of je moet spelers als Levchenko graag zien komen. (niets mis mee hoor, maar die voegt nul toe)

Het gaat uiteindelijk gewoon om kwaliteit. En volgens mij was jij degene die zei dat Feyenoord met zijn beste elf gelijk aan Ajax was. Goed, dat is bullshit, maar Feyenoord nadert dan zeker het niveau van PSV en Ajax (en misschien AZ). Wie is er verantwoordelijk voor die elf en die selectie? Bosz. Kan Bosz er wat aan doen dat Makaay er een halfjaar uitligt met blessures en daardoor zijn scherpte helemaal verloren is? Nee. Kan Bosz er wat aan doen dat Vlaar kloot met zijn kniën? Nee. En dit geldt ook voor alle andere blessures, want met een fitte selectie hebben we een goed basiself en een matige bank. Dit zijn allemaal onmachten, waar je Bosz niet verantwoordelijk voor kan houden. Ik wijs je maar weer even op het vorige seizoen: toen Feyenoord in het begin een vrijwel fitte selectie had, ging het toch gewoon goed. Denkje nou echt dat ze dat in een jaar tijd zijn verleerd?

Maargoed, ik zie ook liever iemand anders dan Bosz, maar om hem nou de zondebok te maken is triest. Hij heeft voor een goede selectie gezorgd, met genoeg ervaring en talenten. Het pakt alleen door omstandigheden niet goed uit. Omstandigheden die geen mens van te voren hadden kunnen voorspellen en die ook moeilijk aan te pakken zijn.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:28:41 #30
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62800198
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

knip

Eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!

Weet je wie er schuldig zijn ? Gullit en vd Herik die Gullit zn gang liet gaan .

Jaar erna was het bijna afgelopen met Feyenoord en dan gaan we nu Bosz (die ondanks allerlei saneringen en toestanden toch een alleraardigst elftal heeft samengesteld ) er maar weer uitwerken??

Blessure's doe je niks aan en janken over slecht beleid slaat helemaal nergens op.

Geen geld = geen geld dus dan moet je het doen met wat je hebt .

Enigste waar ik me wel aan stoor is dat er niet of nauwelijks gescout word en daar eens een leuke speler (lees transfer) aan overgehouden wordt

Dan al jaren geen CL voetbal gaat de club ook financieel opbreken.
pi_62800274
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef Superfast het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!

Weet je wie er schuldig zijn ? Gullit en vd Herik die Gullit zn gang liet gaan .

Jaar erna was het bijna afgelopen met Feyenoord en dan gaan we nu Bosz (die ondanks allerlei saneringen en toestanden toch een alleraardigst elftal heeft samengesteld ) er maar weer uitwerken??

Blessure's doe je niks aan en janken over slecht beleid slaat helemaal nergens op.

Geen geld = geen geld dus dan moet je het doen met wat je hebt .

Enigste waar ik me wel aan stoor is dat er niet of nauwelijks gescout word en daar eens een leuke speler (lees transfer) aan overgehouden wordt

Dan al jaren geen CL voetbal gaat de club ook financieel opbreken.
Zonder Gullit was Feyenoord er misschien niet meer geweest..
pi_62800317
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze wilde vast "verhaal" halen bij Greene
pi_62800350
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Gebalanceerd elftal. Dikke bullshit. Feyenoord kan geen spelers halen van 24-28, of je moet spelers als Levchenko graag zien komen. (niets mis mee hoor, maar die voegt nul toe)

Het gaat uiteindelijk gewoon om kwaliteit. En volgens mij was jij degene die zei dat Feyenoord met zijn beste elf gelijk aan Ajax was. Goed, dat is bullshit, maar Feyenoord nadert dan zeker het niveau van PSV en Ajax (en misschien AZ). Wie is er verantwoordelijk voor die elf en die selectie? Bosz. Kan Bosz er wat aan doen dat Makaay er een halfjaar uitligt met blessures en daardoor zijn scherpte helemaal verloren is? Nee. Kan Bosz er wat aan doen dat Vlaar kloot met zijn kniën? Nee. En dit geldt ook voor alle andere blessures, want met een fitte selectie hebben we een goed basiself en een matige bank. Dit zijn allemaal onmachten, waar je Bosz niet verantwoordelijk voor kan houden. Ik wijs je maar weer even op het vorige seizoen: toen Feyenoord in het begin een vrijwel fitte selectie had, ging het toch gewoon goed. Denkje nou echt dat ze dat in een jaar tijd zijn verleerd?

Maargoed, ik zie ook liever iemand anders dan Bosz, maar om hem nou de zondebok te maken is triest. Hij heeft voor een goede selectie gezorgd, met genoeg ervaring en talenten. Het pakt alleen door omstandigheden niet goed uit. Omstandigheden die geen mens van te voren hadden kunnen voorspellen en die ook moeilijk aan te pakken zijn.
Je hebt een aantal punten en Bosz is idd niet overal direct schuldig aan/verantwoordelijk voor te stellen. Sommige dingen kun je niet voorzien, en zijn gewoon pech. Als je het geheelplaatje over de afgelopen 3 jaar echter eens bekijkt dan kun je toch wel stellen dat Bosz Feyenoord in sportief opzicht eerder achteruit geholpen heeft dan vooruit. Leuk, al die grote namen op het veld, maar dan toch liever een stel minder bekende namen zoals je bij NAC en Groningen ziet. Uiteindelijk moet er gepresteerd worden, wie er ook staan.

Bosz heeft veel meer uitgegeven in die 3 jaar dan de meeste mensen zich beseffen, met dat geld hadden goede beleidsmakers een stabiele nummer 3 (die met geluk een uitschieter naar de bovenste 2 plekken had kunnen maken) neergezet in 3 a 4 jaar.

En nu kun je wel minderwaardig gaan doen over Groningen-spelers, maar die staan wel bovenaan in de eredivisie.
pi_62800362
Ik vind het niet eens grappig meer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:39:19 #35
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62800383
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zonder Gullit was Feyenoord er misschien niet meer geweest..
Want?
pi_62800424
Ongelooflijk wat een kansen gemist zeg.. Alles zit ook tegen voor Feyenoord nu.
Die goal van Sparta hing wel een luchtje buiten spel aan trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62800437
Ik zal hier nog maar een keer mijn idee geven over deze situatie. Misschien dat bv een Crane dan wat begrip op kan brengen voor de reacties van het merendeel hier.

Een aantal jaar geleden, nog tijdens de GKL tijd, is het ergens compleet de mist in gegaan met de financiën. Het hoe, wie, wanneer verhaal is even niet belangrijk.
Nadat Jorien en nog wat figuren het veld zijn geruimd is Bosz aangesteld als TD met eigenlijk maar 1 taak, het financieel gezond maken van de club en een nieuwe, betere organisatie neerzetten.

Er is toen gekozen om eerst de selectie terug te brengen naar een overzichtelijk aantal spelers. Omdat er eigenlijk helemaal geen geld was, sterker de club schijnt in 2005 heel dichtbij een faillissement te zijn geweest, is besloten dat ook niet uit te geven maar transfer vrije spelers te halen die hun sporen al verdiend hadden in de grootste buitenlandse competities om de komende jaren sportief gezien niet verder weg te zakken. Dan kom je automatisch bij oudere, Nederlandse spelers. In die tijd was iedereen ook verguld met de komst van Makaay, van Bronkhorst, Hofland en de Cler. Spelers die presies de plekken versterkte waar het het hardste nodig was.

Ondertussen, met het noodverband op zijn plaats, is er begonnen met schulden wegwerken. Nu zijn die schulden bijna onder de 10 miljoen en dat schijnt voor de banken een grens te zijn waaronder er wat minder druk komt te staan op het terugbetalen.
Ook is er heel creatief geprobeerd extra geld te verdienen en ik vindt dat aardig gelukt.

Met het aantrekken van Verbeek komt er een man met een idee over voetbal dat erg bij de club past. Veel duel-kracht en strijd als basis van aanvallend voetbal. Als je het beoogde basiselftal neerzet op papier twijfelde je er niet aan dat deze selectie top5 ging halen. De erg optimistische supporter denkt zelfs mee te kunnen doen om het kampioenschap.

Dat het nu dus dramatisch anders loopt is een kwestie van een hoop factoren die bekend zijn... Wat mensen als Crane vergeten is dat sport niet optellen en aftrekken is.
Als je vandaag voor aanvang 2de staat speel je niet met zoveel druk en stress en maak je die goals makkelijker en glij je ook niet uit als het er echt om gaat.
Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen dat het beter moet maar zo werkt sport niet. Als je eenmaal op het veld staat vergeet je niet dat je MOET winnen vandaag. Dan spookt bij elke grote kans die er gemist wordt door je hoofd "Het zal toch niet weer hé...". Bij elke voorzet vrees je het ergste en bij elke mislukte pass verwacht je door een counter achter te komen. Je komt dan in de welbekende negatieve spiraal en daar kom je gewoon niet uit.
Als je dit verhaal niet snapt of wil aannemen heb je zelf nooit écht gevoetbald.

Als daarbij komt dat er geen inzet wordt getoond en dat er heel slecht gevoetbald wordt ben je klaar en kan je inpakken.
Het tegendeel is echter waar. Dat het niet altijd even vloeiend gaat en dat er wedstrijden tussen zitten zoals Nancy gebeurd de beste ploegen, laat staan dit Feyenoord. Maar vaker wel dan niet zie je dat er gewoon goed wordt gevoetbald. Dat er genoeg worden kansen gecreëerd is daar het bewijs van.

Dat laatste zetje komt vanzelf. Het is alleen de vraag wanneer... Misschien wel te laat... Maar is dat dan de schuld van Bosz? Of Verbeek?

Als ze Bosz ontslaan is dat eigenlijk alleen om de supporters rustig te houden. Misschien moeten ze het dan maar doen... Zonder steun van je achterban red je het ook niet.
Hij heeft in ieder geval wat mij betreft zijn werk naar behoren gedaan. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt en is niet alles perfect verlopen maar dat gebeurd nergens. Het belangrijkste was de club financieel eerst maar weer eens op een normaal niveau te krijgen en dat is naar verluidt prima aan het lukken.
The only thing I fear is my MoM
pi_62800453
En ik zie nu dat de helft van wat ik heb zitten typen al door anderen is gemeld
Maar misschien dat als je het 46 keer ipv 45 keer zegt het wel gesnapt wordt?
pi_62800470
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:39 schreef Superfast het volgende:

[..]

Want?
-Kuyt is onder Gullit een betere spits geworden, en z'n transferwaarde steeg enorm.
-Kiezen voor S. Kalou in plaats van Buffel heeft uiteindelijk ook veel geld opgeleverd.

Natuurlijk heeft 'ie ook voldoende missers begaan, ga ik niet ontkennen..
pi_62800471
Wat een drama weer.Doe je dan al die moeite voor .Er moet toch echt iets gaan veranderen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62800528
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:06 schreef Crane het volgende:
Ik wil toch nog graag even horen op welke punten ik ongelijk zou hebben:

Excuus: er is geen geld.

Er is bijna 30 miljoen uitgegeven de afgelopen 3 jaar en bovendien spelers met enorm hoge salarissen gehaald, dus dat was er wel degelijk. Het geld had meer verspreid moeten worden over de gehele selectie.

Het gebruikelijke Crane geleuter waar niemand het mee eens is dus knip

Waar de fuck baseer jij ineens die 30 miljoen op :S
Jij verzint volgens mij echt elke week weer nieuwe dingen omdat je oude stokpaardjes weer eens keihard afgeschoten zijn.

Kan je niet gewoon lekker met die kring gesprekken meedoen die je mede bewoners wel houden ?
Dan hoef je ons namelijk niet steeds te vermoeien met je onzin.

*Overigens, als er 4 aankopen waren geweest á 1 miljoen ipv El Ahmadi had je ook zitten zeiken over het feit dat ze beter 1 goede speler hadden kunnen kopen want met deze spelers wordt je ook geen kampioen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:50:28 #42
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62800546
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

-Kuyt is onder Gullit een betere spits geworden, en z'n transferwaarde steeg enorm.
-Kiezen voor S. Kalou in plaats van Buffel heeft uiteindelijk ook veel geld opgeleverd.

Kuyt was sowieso wel verkocht naar het buiteland voor een mooie prijs als dit puur de verdienste van Gullit was zou die nu op Anfield road ook niet wekelijks schitteren.

Kalou is eigenlijk het seizoen daarvoor al "ontdekt" maar is idd onder Gullit tot vaste waarde geworden.
Anderzijds de schade die hij aangericht heeft was aanzienlijk
pi_62800585
Wat je zegt klopt deels. Wat je vergeet: topvoetbal is niet alleen sport. Het draait om keiharde resultaten.
Bovendien gaat het me niet direct om die 16e(!) plek nu, maar om het feit dat de organisatie nog steeds ontzettend instabiel is. Een blessuregolf en we staan onderin de eredivisie.

Verder: om de schuldenlast af te lossen moet je in sportief opzicht ook bijblijven. 2 jaar geleden 7e, vorig jaar 6e, dat zou nu moeten betekenen dat je gewoon bij de eerste 5 moet eindigen. En zo blijf je langzaam klimmen terwijl de schulden verdwijnen.
pi_62800600
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:50 schreef Superfast het volgende:

[..]

Kuyt was sowieso wel verkocht naar het buiteland voor een mooie prijs als dit puur de verdienste van Gullit was zou die nu op Anfield road ook niet wekelijks schitteren.

Kalou is eigenlijk het seizoen daarvoor al "ontdekt" maar is idd onder Gullit tot vaste waarde geworden.
Anderzijds de schade die hij aangericht heeft was aanzienlijk
Heeft hij Greene en Bahia niet gehaald?
En dan vergeten we de andere 20 spelers die ondertussen met pijn en moeite zijn verkocht maar even.
pi_62800608
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef Juk het volgende:
En ik zie nu dat de helft van wat ik heb zitten typen al door anderen is gemeld
Maar misschien dat als je het 46 keer ipv 45 keer zegt het wel gesnapt wordt?
Dat zijn dezelfde mensen die zeiden dat het dit seizoen goed kwam. Die elk weekend weer zeggen dat de ommekeer het weekend erop wel komt. Waarom zou ik daar iets van aannemen?
pi_62800638
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:53 schreef Juk het volgende:

[..]

Heeft hij Greene en Bahia niet gehaald?
En dan vergeten we de andere 20 spelers die ondertussen met pijn en moeite zijn verkocht maar even.
Gullit moet een nekschot. Die is voor een groot deel verantwoordelijk voor de financiele problemen nu.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:57:44 #47
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62800661
Al die tering egootjes hier
pi_62800690
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:53 schreef Crane het volgende:
Wat je zegt klopt deels. Wat je vergeet: topvoetbal is niet alleen sport. Het draait om keiharde resultaten.
Bovendien gaat het me niet direct om die 16e(!) plek nu, maar om het feit dat de organisatie nog steeds ontzettend instabiel is. Een blessuregolf en we staan onderin de eredivisie.

Verder: om de schuldenlast af te lossen moet je in sportief opzicht ook bijblijven. 2 jaar geleden 7e, vorig jaar 6e, dat zou nu moeten betekenen dat je gewoon bij de eerste 5 moet eindigen. En zo blijf je langzaam klimmen terwijl de schulden verdwijnen.
Natuurlijk draait het om resultaten. Maar als alle randvoorwaarden daar zijn maar het gaat elke keer nét fout op het veld kan je moeilijk om ontslagen gaan lopen roepen. Helemaal eisen dat je het beter wil doen dan vorig jaar is dom, er is op 3 punten een 3de plek misgelopen... Zo slecht was dat uiteindelijk niet maar het spel was zo drama dat het niet eens opviel

Desalniettemin zie ik Feyenoord nog wel europees voetbal halen. De rest van de competitie laat zien ook niet lekker te lopen alleen daar is bij hun geen enkele rede toe.

En het is eerder een blessuretsunami...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:59:57 #49
123545 DatMeenJeNiet
pi_62800697
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Je hebt een aantal punten en Bosz is idd niet overal direct schuldig aan/verantwoordelijk voor te stellen. Sommige dingen kun je niet voorzien, en zijn gewoon pech. Als je het geheelplaatje over de afgelopen 3 jaar echter eens bekijkt dan kun je toch wel stellen dat Bosz Feyenoord in sportief opzicht eerder achteruit geholpen heeft dan vooruit. Leuk, al die grote namen op het veld, maar dan toch liever een stel minder bekende namen zoals je bij NAC en Groningen ziet. Uiteindelijk moet er gepresteerd worden, wie er ook staan.

Bosz heeft veel meer uitgegeven in die 3 jaar dan de meeste mensen zich beseffen, met dat geld hadden goede beleidsmakers een stabiele nummer 3 (die met geluk een uitschieter naar de bovenste 2 plekken had kunnen maken) neergezet in 3 a 4 jaar.

En nu kun je wel minderwaardig gaan doen over Groningen-spelers, maar die staan wel bovenaan in de eredivisie.
Waarom zijn wij in sportief opzicht achteruit gegaan? K2 verbloemde erg veel, en werden we, op 20 punten achterstand ofzo, nog derde. Met toen nog een slechte subtop, middenmoot en degradatiekandidaten. Die nivellering is er allereerst gekomen, met een K2 hadden we nu ook weer om de top vijf moeten strijden.

En jezus, wat ben je al die andere clubs aan het hypen zeg. Vorig jaar stonden we welgeteld 3 punten achter op de hoogstgeklasserde: NAC. Ohja, en negen punten boven Groningen. En dat terwijl we een heel jaar Vlaar (en dus een heel jaar Greene en/of Bahia in de basis) en Makaay een halfjaar hebben moeten missen. Met die twee was dat zo anders gelopen.

En nu begin je goddomme weer over goede beleidsmaker. Elke beleidsmaker had met het geld dat Feyenoord voornamelijk aan die oudere spelers heeft uitgegeven, precies het zelfde gedaan. Dat je dat niet inziet, is me echt een compleet raadsel.
Ik doe niet minderwaardig over een Groningen-speler, hij voegt alleen werkelijk niets toe. En wat ik er mee wou zeggen is dat balans in een selectie bullshit is.

Feyenoord is er sportief gewoon op vooruit gegaan. Feyenoord had alleen niet de middelen om ook in de breedte sterker te worden. Daardoor moeten we nu aanpoten met Bahia en Greene. En in mijn ogen zijn zij een betonblok aan het been van de andere 9 spelers die spelen. Geen opbouw, miljoenen overtredingen en miljoenen persoonlijke fouten en zo sleep je de rest mentaal en sportief mee.
pi_62800726
Greene z'n middelvinger opgestoken naar de Feyenoord aanhang?Worden gezellige tijden jongen!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62800729
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde mensen die zeiden dat het dit seizoen goed kwam. Die elk weekend weer zeggen dat de ommekeer het weekend erop wel komt. Waarom zou ik daar iets van aannemen?
Zelfs jij beweerde laatst dat de selectie niks onder doet voor die van ajax. Die staan 4de, daar acht jij Feyenoord dus ook toe in staat. Waarom is het dan gek dat "wij" denken dat het elk moment kan omslaan.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:04:50 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62800765
quote:

[..]

Kuyt was zichzelf sowieso al sterk aan het ontwikkelen. Verder is een supertalent herkennen nou ook niet zo extreem lastig. Elke andere trainer had deze twee spelers ook laten renderen. Waar het mis is gegaan zijn de vele exotische aankopen die allemaal niks toevoegden en wel veel salaris opstreken.
2000 light years from home
pi_62800770
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Greene z'n middelvinger opgestoken naar de Feyenoord aanhang?Worden gezellige tijden jongen!
Zo dat zou wel de domste actie zijn die je op dit moment kan maken richting jullie
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:07:58 #54
123545 DatMeenJeNiet
pi_62800794
Morgen tentamen AK. Niet de eerste onvoldoende die ik door Feyenoord ga halen.
pi_62800796
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zo dat zou wel de domste actie zijn die je op dit moment kan maken richting jullie
Hij wordt er niet populairder op nee.Wat een dwaas.
Als dit echt waar is vind ik dat de club ook actie moet ondernemen.
pi_62800800
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:59 schreef Juk het volgende:

[..]

Natuurlijk draait het om resultaten. Maar als alle randvoorwaarden daar zijn maar het gaat elke keer nét fout op het veld kan je moeilijk om ontslagen gaan lopen roepen.
Elke keer nét kan niet... Dan is het structueel.
quote:
Helemaal eisen dat je het beter wil doen dan vorig jaar is dom, er is op 3 punten een 3de plek misgelopen... Zo slecht was dat uiteindelijk niet maar het spel was zo drama dat het niet eens opviel
Ja, idd. Je zou je doelstelling maar omhoog schroeven. Een 5e plek als eis is nog soft.
quote:
Desalniettemin zie ik Feyenoord nog wel europees voetbal halen. De rest van de competitie laat zien ook niet lekker te lopen alleen daar is bij hun geen enkele rede toe.
Als de rest het volgens jou al matig doet, hoe extreem slecht zijn onze prestaties dan wel niet?
quote:
En het is eerder een blessuretsunami...
Klopt, maar er is al aardig wat terug. In elk geval genoeg om weer wedstrijden als die van vandaag te winnen.
pi_62800820
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Extreem slecht spelen en 0 % inzet tonen is toegestaan, maar dit niet?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:11:15 #58
53267 TC03
pi_62800830
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Crane het volgende:

[..]

???

Jij altijd met je toestaan en eisen, we zijn geen rechtbank die straffen op kunnen leggen. Je kan hoogstens verwachten, hopen en ondergaan.
pi_62800842
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Juk het volgende:

[..]

Zelfs jij beweerde laatst dat de selectie niks onder doet voor die van ajax. Die staan 4de, daar acht jij Feyenoord dus ook toe in staat. Waarom is het dan gek dat "wij" denken dat het elk moment kan omslaan.
Op papier, zei ik.
pi_62800854
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is toch algemeen bekend dat hij niet kan voetballen.
Je middelvinger opsteken gaat te ver.
pi_62800860
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

???

Jij altijd met je toestaan en eisen, we zijn geen rechtbank die straffen op kunnen leggen. Je kan hoogstens verwachten, hopen en ondergaan.
Jouw baas hoopt, verwacht en ondergaat ook slechts dat/of jij wat presteert?
pi_62800876
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat is toch algemeen bekend dat hij niet kan voetballen.
Klopt, maar dat kun je nog compenseren door je best te doen.
quote:
Je middelvinger opsteken gaat te ver.
Mee eens, maar ik vind z'n gebrek aan inzet even erg.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:16:01 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62800884
Slecht beleid is wel het toverwoord. Waar de schoen precies wringt weet ik niet, maar Feyenoord heeft met een hele grote achterban en een groot stadion nog altijd veel geldproblemen. De organisatie is niet professioneel genoeg. Ik denk niet dat je één persoon de schuld kan geven, tenminste, wij niet omdat wij niet weten wie waar voor verantwoordelijk is. Als Feyenoord ¤15 miljoen te besteden had hadden we Arnautovic als talentvolle spits erbij gehad en wellicht ook nog wel wat goede verdedigers erbij. Dat had al enorm gescheeld. Bosz is geen wonderdokter, maar je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat er nauwelijks geld is. Ik vrees dat we gewoon, alweer, moeten hopen op betere tijden. En hopen op een professionalisatie van het bestuur.
pi_62800903
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Jouw baas hoopt, verwacht en ondergaat ook slechts dat/of jij wat presteert?
ah dus we zijn eruit. Crane is eigenlijk stiekum Bosz zelf!

-edit-, jezelf de baas noemen over de selectie...

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 30-10-2008 06:38:11 ]
pi_62800905
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik vind z'n gebrek aan inzet even erg.
Helaas is dat niet aantoonbaar.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:20:30 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62800920
Ik zie niet echt een gebrek aan inzet hoor. Dat is het probleem niet.
pi_62800927
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:18 schreef Juk het volgende:

[..]

ah dus we zijn eruit. Crane is eigenlijk stiekum Bosz zelf!
-edit- jezelf de baas noemen over de selectie...
Ik heb het over de supporters, de spelers zijn in dienst van het Legioen. Als die er niet waren, hadden zij geen salaris.

Het vreemde is dat mensen met een SCC om die reden helemaal zouden moeten gaan flippen maar ik (zonder SCC) de enige lijk die woedend is op de spelers en de beleidsmakers.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 30-10-2008 06:38:35 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:22:04 #68
53267 TC03
pi_62800931
Het probleem is dat we vier verdedigers hebben die van zeer bedenkelijk niveau zijn en dat we dit niet kunnen verbloemen door veel te scoren omdat Makaay geen vorm meer heeft is en de rest geen neusje voor de goal heeft. That's all.
pi_62800936
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Bij Greene niet? Die werkt zich kapot elke wedstrijd idd.
pi_62800940
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:22 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is dat we vier verdedigers hebben die van zeer bedenkelijk niveau zijn en dat we dit niet kunnen verbloemen door veel te scoren omdat Makaay geen vorm meer heeft is en de rest geen neusje voor de goal heeft. That's all.
Nee. Dat is slechts het korte termijn-probleem.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:23:37 #71
53267 TC03
pi_62800948
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:22 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee. Dat is slechts het korte termijn-probleem.
Klopt.
pi_62800953
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt.
Dat veroorzaakt wordt door het lange termijn-probleem, ook wel Peter Bosz genoemd.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:25:18 #73
53267 TC03
pi_62800962
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:24 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat veroorzaakt wordt door het lange termijn-probleem, ook wel Peter Bosz genoemd.

Weer een gebrek aan inzicht. Het lange termijn probleem is een mix van de erfenis van Van den Herik, Gullit, Wotte en Baan.
pi_62800967
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Hij heeft ook gewoon een kut houding/uitstraling.Hij loopt erbij alsof hij Messi is.Wat Bruins ook heeft.Verder is het gewoon een jood en hij moet gauw optieften
pi_62800973
quote:
Elke keer nét kan niet... Dan is het structueel.
De rede dat het eerst niet liep is duidelijk, dat het nu nét niet onze kant op valt is een combinatie van pech en de steeds verder toenemende druk.
quote:
Ja, idd. Je zou je doelstelling maar omhoog schroeven. Een 5e plek als eis is nog soft.
Op basis waarvan wil jij de doelstelling omhoog schroeven dan?
En jij bent toch diegene die het elke keer heeft over hoe goed de subtoppers het doen?? Heb jij enig idee waar Feyenoord vandaan komt?? Ik zal het nog maar even herhalen voor je, 3 jaar geleden waren we bijna FAILLIET!!
quote:
Als de rest het volgens jou al matig doet, hoe extreem slecht zijn onze prestaties dan wel niet?
Je kan appels niet met peren vergelijken. Wat ik bedoelde te zeggen is dat er geen enkele club is die elke week zijn niveau haalt. Daarom kan Feyenoord nog wel een inhaalslag maken.
quote:
Klopt, maar er is al aardig wat terug. In elk geval genoeg om weer wedstrijden als die van vandaag te winnen.
En die mogelijk was ook zeer ruim aanwezig, waarom dat het niet gebeurd heb ik je al uitgelegd.
pi_62800981
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Weer een gebrek aan inzicht. Het lange termijn probleem is een mix van de erfenis van Van den Herik, Gullit, Wotte en Baan.
Dat had na 3 jaar(!) deels opgelost moeten zijn door Bosz. Die had creatief en slim moeten zijn. Hij heeft echter alleen open deuren ingetrapt, en toen ie het zelf moest doen ging het finaal mis.

Ik vond Baan het overigens beter doen dan Bosz. Die heeft selecties opgebouwd die 2e en 1e plekken hebben gepakt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:27:35 #77
53267 TC03
pi_62800985
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hij heeft ook gewoon een kut houding/uitstraling.Hij loopt erbij alsof hij Messi is.Wat Bruins ook heeft.Verder is het gewoon een jood en hij moet gauw optieften
Merkie heeft het over Feyenoord, niet over Greene specifiek. Dat Greene op alle fronten een slechte speler is, daar is iedereen het wel over eens.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:27:40 #78
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62800987
Ik vind al die routine ook niet echt lonend op dit moment , ze hadden beter wat jonge talenten kunnen kopen die aanzienlijk minder een last leggen op de begroting kwa lonen .

Fouten worden er nu ook gemaakt door die zogenaamde routiniers en dan heb je nog een kans dat je ze over 2 of 3 jaar met flinke winst kunt doorverkopen dus een win win situatie .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:27:51 #79
53267 TC03
pi_62800991
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat had na 3 jaar(!) deels opgelost moeten zijn door Bosz.

Ik vond Baan het overigens beter doen dan Bosz. Die heeft selecties opgebouwd die 2e en 1e plekken hebben gepakt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:28:40 #80
53267 TC03
pi_62801000
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Superfast het volgende:
Ik vind al die routine ook niet echt lonend op dit moment , ze hadden beter wat jonge talenten kunnen kopen die aanzienlijk minder een last leggen op de begroting kwa lonen .

Fouten worden er nu ook gemaakt door die zogenaamde routiniers en dan heb je nog een kans dat je ze over 2 of 3 jaar met flinke winst kunt doorverkopen dus een win win situatie .
Jonge talenten goed genoeg voor de basis zijn te duur. Er is geen geld.
pi_62801003
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Superfast het volgende:

Hehe eindelijk iemand die het een beetje snapt.
pi_62801012
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

'Goed genoeg' is momenteel elke speler bij de clubs die bij de eerste 15 staan. Slechter dan dit kan het toch niet, 10 keer goedkoper wel.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:30:35 #83
53267 TC03
pi_62801015
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Alsof de rest dat niet snapt.

Jij snapt één ding niet: ER IS GEEN GELD.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:30:43 #84
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62801019
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is alleen achteraf-gelul. Toen het nieuws bekend werd was iedereen in hosanna-stemming, en terecht.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:31:21 #85
53267 TC03
pi_62801024
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Crane het volgende:

[..]

'Goed genoeg' is momenteel elke speler bij de clubs die bij de eerste 15 staan. Slechter dan dit kan het toch niet, 10 keer goedkoper wel.
Hoe wil je je doelstelling halen om bij de eerste vijf te eindigen met spelers die goed genoeg zijn voor Heracles Almelo?
pi_62801029
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alsof de rest dat niet snapt.

Jij snapt één ding niet: ER IS GEEN GELD.
ER WAS GENOEG GELD MAAR DAT IS IN DE VERKEERDE SPELERS GESTOKEN BLIJKT NU
pi_62801040
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd waarop jij 30 miljoen baseerd, geen antwoord gehad.

Misschien ben je nog hard aan het verzinnen welke bedragen je aan welke spelers gaat koppelen?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:33:58 #88
53267 TC03
pi_62801047
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Blijkt nu inderdaad. Het is mei 2007 en je bent Peter Bosz. Je kan kiezen tussen:

Makaay, Van Bronckhorst, De Cler en Hofdland

of

Een paar willekeurige jonge spelers als Braafheid en Elia ofzo.

Wat kies jij?
pi_62801050
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is alleen achteraf-gelul. Toen het nieuws bekend werd was iedereen in hosanna-stemming, en terecht.
Om de namen was iedereen enthousiast, uiteraard.
Ik was echter de enige hier die riep dat je geen Porsche moest kopen als je het onderhoud en de benzine niet kon betalen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:35:13 #90
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62801060
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:34 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik was echter de enige hier die riep dat je geen Porsche moest kopen als je het onderhoud en de benzine niet kon betalen.
Huh, volgens mij was zelfs jij toen voor even fan van Peter Bosz.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:35:16 #91
53267 TC03
pi_62801061
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:34 schreef Crane het volgende:

[..]

Jij was hier het meest enthousiast van allemaal hoor.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:35:55 #92
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801067
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze hebben toch een scoutingapparaat? Als het Heerenveen lukt waarom zou het dan bij Feyenoord niet lukken?

Ownee de spelers die bij Heerenveen spelen zijn natuurlijk niet van het kaliber dat voor een "topclub" als Feyenoord nodig is
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:36:49 #93
53267 TC03
pi_62801077
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:35 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ze hebben toch een scoutingapparaat? Als het Heerenveen lukt waarom zou het dan bij Feyenoord niet lukken?

Ownee de spelers die bij Heerenveen spelen zijn natuurlijk niet van het kaliber dat voor een "topclub" als Feyenoord nodig is
Welke toppers heeft Heerenveen in 2007 gekocht voor de posities van Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst die Feyenoord had moeten kopen dan?
pi_62801087
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:32 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd waarop jij 30 miljoen baseerd, geen antwoord gehad.

Misschien ben je nog hard aan het verzinnen welke bedragen je aan welke spelers gaat koppelen?
In z'n eerste jaar gaf Bosz 9 miljoen uit aan spelers als Huysegems en Harry. In z'n 2e jaar zal ie ook rond de 10 miljoen uitgegeven hebben (kan niet anders, als je bedenkt dat alleen Lee al 2 miljoen was). Tel daar de 5 miljoen voor El Ahmadi bij op en je komt aardig in de buurt.
pi_62801104
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Huh, volgens mij was zelfs jij toen voor even fan van Peter Bosz.
Ik vond dat ie het erg knap deed door die spelers te halen. Ik heb echter direct daarna eindeloze discussies met o.a. Happel gevoerd over het feit dat ik vond dat er nog minimaal een spits en een verdediger bij moesten komen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:40:37 #96
53267 TC03
pi_62801109
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vond dat ie het erg knap deed door die spelers te halen. Ik heb echter direct daarna eindeloze discussies met o.a. Happel gevoerd over het feit dat ik vond dat er nog minimaal een spits en een verdediger bij moesten komen.
Ja maar daar was geen geld voor. Lee was wel een miskoop.
pi_62801135
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja maar daar was geen geld voor. Lee was wel een miskoop.
Je spreekt jezelf tegen in 1 post, vind je zelf niet? Er was 2 miljoen, dat werd in een kneus gestoken waarvan iedereen direct wist dat ie nooit zou slagen.

Als er geen geld voor nog een spits was, had je Makaay niet moeten halen maar 2 'mindere' spitsen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:44:07 #98
53267 TC03
pi_62801142
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen in 1 post, vind je zelf niet? Er was 2 miljoen, dat werd in een kneus gestoken waarvan iedereen direct wist dat ie nooit zou slagen.
Ja, er is dus gewoon geld gestoken in een aanvaller. En inderdaad, zijn falen had iedereen kunnen zien aankomen. Bovendien had men ook Slory en Bruins al gehaald hè.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:45:02 #99
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801147
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke toppers heeft Heerenveen in 2007 gekocht voor de posities van Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst die Feyenoord had moeten kopen dan?
Kristian Bak Nielsen, Niek Loohuis, Roy Beerens, Cecilio Lopes, Gerald Sibon en Miralem Sulejmani.

Wat eigenlijk nog veel zorgelijker is dat er overal in Nederland (oud) jeugdspelers van Feyenoord goed presteren terwijl ze bij Feyenoord niet of nauwelijks het eerste hebben gehaald.

Verdedigende problemen?

Zuiverloon en Loovens spelen nu gewoon op hoog niveau in Engeland en Schotland en zouden in het huidige Feyenoord uiterst bruikbaar zijn toch?

Lazovic bij PSV zelfde verhaal maar voorlopig moeten wij het al anderhalf seizoen met de hoogbejaarde Mols doen
pi_62801151
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, er is dus gewoon geld gestoken in een aanvaller. En inderdaad, zijn falen had iedereen kunnen zien aankomen.
Dat was een van de vele missers waardoor ik erbij blijf dat Bosz geen visie heeft.
pi_62801161
Slory is ook een miskoop gebleken en Bruins speelt al bijna een jaar non-stop dramatisch.
pi_62801175
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:45 schreef Superfast het volgende:

[..]

Kristian Bak Nielsen, Niek Loohuis, Roy Beerens, Cecilio Lopes, Gerald Sibon en Miralem Sulejmani.
Die kostten bij elkaar waarschijnlijk minder dan Makaay en Hofland samen. Om over het salaris en de restwaarde nog maar niet te beginnen.
quote:
Wat eigenlijk nog veel zorgelijker is dat er overal in Nederland (oud) jeugdspelers van Feyenoord goed presteren terwijl ze bij Feyenoord niet of nauwelijks het eerste hebben gehaald.

Verdedigende problemen?

Zuiverloon en Loovens spelen nu gewoon op hoog niveau in Engeland en Schotland en zouden in het huidige Feyenoord uiterst bruikbaar zijn toch?

Lazovic bij PSV zelfde verhaal maar voorlopig moeten wij het al anderhalf seizoen met de hoogbejaarde Mols doen
Lazovic vind ik ook bij PSV niet geweldig. Voor de rest heb je gelijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:50:17 #103
53267 TC03
pi_62801182
quote:

[..]

Geen slechte namen, maar nou ook weer niet top. Bovendien heeft Heerenveen heeft niet bepaald de beste verdediging van Nederland. Sulejmani was natuurlijk een goede aankoop. Als ik toen op de stoel van Bosz had gezeten had ik ook Makaay gehaald en geen Sibon.
quote:

[..]

Verdedigende problemen?

Hier ben ik het wel mee eens, maar dat zijn fouten uit het verleden. De grootste fouten die Bosz heeft gemaakt vind ik:
- Het verkopen van Huysegems en het kopen van Lee
- Het verkopen van Lazovic terwijl de halve PL Kuijt wou hebben
- Het kopen van Charisteas
- Het kopen van Lee
- Het kopen van El Ahmadi wat betekent dat Greene en Bahia gewoon nog altijd in de basis starten. Als je verdediging verder bestaat uit dertigers en een gevoelige Vlaar moet je op blessures anticiperen. Aan de andere kant vind ik El Ahmadi wel een aanwinst, waardoor De Guzman verkocht kan worden zonder dat kwalitatief minder worden. Het is alleen jammer dat zijn transfer naar Everton niet is door gegaan.

Dit zijn wel een paar aardige blunders, maar deze hebben weinige invloed op de afgelopen twee jaar.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:51:13 #104
185115 Juk
Misschien
pi_62801190
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat was een van de vele missers waardoor ik erbij blijf dat Bosz geen visie heeft.
1 miskoop tegenover het binnenhalen van al die andere spelers (die dan nu niet thuis geven, maar in die tijd was dat echt wel een zeer goede oogst) en dan zeggen dat hij geen visie heeft....
Dat hij missers maakt, prima. Maar die wegen niet op tegen de rake klappen die hij gemaakt heeft als je puur kijkt naar het aankoop beleid.

Overigens is je 30 miljoen dus weer gewoon verzonnen. Als ik al jou bedragen optel kom ik op 24 miljoen en zelfs daarvan grijp je meer dan de helft uit de lucht.
pi_62801205
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:50 schreef TC03 het volgende:
- Het verkopen van Huysegems en het kopen van Lee
- Het verkopen van Lazovic terwijl de halve PL Kuijt wou hebben
- Het kopen van Charisteas
- Het kopen van Lee
- Het kopen van El Ahmadi wat betekent dat Greene en Bahia gewoon nog altijd in de basis starten. Als je verdediging verder bestaat uit dertigers en een gevoelige Vlaar moet je op blessures anticiperen. Aan de andere kant vind ik El Ahmadi wel een aanwinst, waardoor De Guzman verkocht kan worden zonder dat kwalitatief minder worden. Het is alleen jammer dat zijn transfer naar Everton niet is door gegaan.
El Ahmadi halen vond ik nou net een goede zet.

Ik voeg toe:

- Het verhuren van Hofs, de meest scorende middenvelder die we de afgelopen jaren hadden.
- De Guzman niet verkopen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:55:28 #106
123545 DatMeenJeNiet
pi_62801214
Hofs.

Voor De Guzman is geen bod geweest, wanneer ga je dat in godsnaam snappen?
Nog één keer: G E E N B O D .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:59:42 #107
185115 Juk
Misschien
pi_62801235
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik voeg toe:

- Het verhuren van Hofs, de meest scorende middenvelder die we de afgelopen jaren hadden.
Niet met je eens, hij is heel blessuregevoelig en staat de groei van de Guzman Fer en Wijnaldum in de weg.

Overigens is de Guzman verkopen inderdaad niet zo slim geweest. Als hij niet verlengt gaat 1 van je grootste talenten weer eens gratis de duur uit.
quote:
Dit verbaast mij ook elke keer weer. Vooral toen van Loovens vond ik het echt zo raar dat hij weg moest. Zuiverloon was toen nog niet zo denderend, maar ik heb altijd zoiets, verhuur hem dan lekker een jaar of 2. Stal hem desnoods bij Excelsior. Verkoop ze alleen niet zo snel want dan heb je kans dat je een goede speler misloopt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:01:20 #108
185115 Juk
Misschien
pi_62801241
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hofs.

Zelfs als die 10 miljoen van Everton er niet is geweest zou je hem misschien meer in de etalage hebben moeten zetten.
pi_62801243
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:51 schreef Juk het volgende:

[..]

1 miskoop tegenover het binnenhalen van al die andere spelers (die dan nu niet thuis geven, maar in die tijd was dat echt wel een zeer goede oogst) en dan zeggen dat hij geen visie heeft....
Dat hij missers maakt, prima. Maar die wegen niet op tegen de rake klappen die hij gemaakt heeft als je puur kijkt naar het aankoop beleid.
Lees je wel wat ik hierboven zeg? Met behulp van een oud-coach met medelijden en een goede zaakwaarnemer een aantal bekende namen halen kan ik ook nog wel. Maar stil staan bij het extreme kwaliteitsverschil in de selectie deed ie niet.
quote:
Overigens is je 30 miljoen dus weer gewoon verzonnen. Als ik al jou bedragen optel kom ik op 24 miljoen en zelfs daarvan grijp je meer dan de helft uit de lucht.
Haha ja, want Hofland, Makaay, Lee, Huysegems, Lucius, Kolkka, Charisteas, El Ahmadi, Buijs en nog een aantal anderen hebben ons samen nooit meer dan 10 miljoen gekost natuurlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:02:05 #110
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801247
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Die kostten bij elkaar waarschijnlijk minder dan Makaay en Hofland samen. Om over het salaris en de restwaarde nog maar niet te beginnen.
[..]

Ze zouden samen minder kosten zeg je zelf dus als jij zou mogen kiezen dan had je liever Hofland en Makaay erbij gehad dan al die andere namen

Lazovic is zeker niet geweldig maar wel aanzienlijk productiever dan Mols , al moet ik je eerlijk bekennen dat hij waarschijnlijk ook 5 x zoveel verdient als Mols dus in dat geval zou je nog stellen dat het verstandig was om hem te laten gaan.

Het probleem zit dieper.

De jeugd van Feyenoord is geweldig (gezien de spelers die doorbreken op eredivisie-niveau) maar waarom breken er zo weinig spelers die door Feyenoord binnegehaald worden als "grote" talenten daadwerkelijk door?
Denk aan een Bruins , Slory , Ekrami , Greene , buijs, die gifkikker uit Arnhem iets eerder v Persie en zo zijn er vast nog tientallen te noemen .

Het lijkt wel of spelen in de Kuip tegenwoordig verlammend werkt ipv dat het je de figuurlijke vleugels geeft
pi_62801257
quote:
Hofs.

Dan praten de VI en de Telegraaf volledige onzin natuurlijk.

Hofs is 10 keer nuttiger dan De Guzman en Bruins, die werkelijk geen flikker uitvoeren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:06:33 #112
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801275
quote:
Hofs.

De diverse media berichten hier anders over........

Stukje uit de Telegraaf :

2/9/2008 - Telegraaf: bod van 10 miljoen op De Guzman afgewezen
(Gepost door K)

De Telegraaf meldt dat Feyenoord vorige week een bod van tien miljoen euro van Manchester City op Jonathan de Guzman naast zich heeft neergelegd. De Stadionclub verwachtte in het restant van de transferperiode een hoger tweede bod te ontvangen. Maar Manchester City haakte af, zodat De Guzman, wiens contract medio 2010 afloopt, gewoon bij Feyenoord blijft.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=de+guzman+10+miljoen+&btnG=Zoeken&meta=

Heeft Bosz dat niet recentelijk bij studio voetbal ook gewoon toegegeven?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:06:57 #113
185115 Juk
Misschien
pi_62801278
Bruins is in een goedlopend elftal een grote meerwaarde, hij is geen werker maar zoals v Basten het noemt een mooi weer voetballer.
Ik vergelijk hem met Riquelme, zelfde type speler alleen dan natuurlijk minder geniaal.
pi_62801286
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:02 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ze zouden samen minder kosten zeg je zelf dus als jij zou mogen kiezen dan had je liever Hofland en Makaay erbij gehad dan al die andere namen

Lazovic is zeker niet geweldig maar wel aanzienlijk productiever dan Mols , al moet ik je eerlijk bekennen dat hij waarschijnlijk ook 5 x zoveel verdient als Mols dus in dat geval zou je nog stellen dat het verstandig was om hem te laten gaan.

Het probleem zit dieper.

De jeugd van Feyenoord is geweldig (gezien de spelers die doorbreken op eredivisie-niveau) maar waarom breken er zo weinig spelers die door Feyenoord binnegehaald worden als "grote" talenten daadwerkelijk door?
Denk aan een Bruins , Slory , Ekrami , Greene , buijs, die gifkikker uit Arnhem iets eerder v Persie en zo zijn er vast nog tientallen te noemen .

Het lijkt wel of spelen in de Kuip tegenwoordig verlammend werkt ipv dat het je de figuurlijke vleugels geeft
Ik vind de jeugdopleiding nou niet super geweldig. Maar niet slecht, en de spelers die eruit komen zijn niet minder dan veel aankopen die de afgelopen jaren gedaan zijn. Met als belangrijk verschil dat die aankopen miljoenen kosten en de jeugdspelers 'gratis' zijn. Zo had Feyenoord ontzettend veel geld kunnen besparen.

En dat is iets wat ik nu wél goed vind gaan op dit moment. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van b.v. Fer maar een aankoop in zijn plaats had het niet veel beter gedaan en had een kapitaal gekost. Wat dat betreft moet ik Bosz wel een compliment geven: de jeugdopleiding en het tussengedeelte naar Feyenoord1 zijn onder zijn doen erg verbeterd.
pi_62801289
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:06 schreef Juk het volgende:
Bruins is in een goedlopend elftal een grote meerwaarde, hij is geen werker maar zoals v Basten het noemt een mooi weer voetballer.
Ik vergelijk hem met Riquelme, zelfde type speler alleen dan natuurlijk minder geniaal.
Klopt. Bruins is niet echt een miskoop maar in de situatie waar Feyenoord nu in zit is ie waardeloos. Hofs heeft veel en veel minder kwaliteiten, maar is zoveel nuttiger.
  Overall beste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 02:15:00 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_62801314
wat een leuk topic.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_62801318
Overigens boeit de groei van De Guzman me niet, zolang die niet bijtekent kan ie de tering krijgen.
pi_62801467
Nou nou, als het zo doorgaat wordt er volgend jaar tegen Omniworld en Telstar geknokt
pi_62801675
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:16 schreef Crane het volgende:
Overigens boeit de groei van De Guzman me niet, zolang die niet bijtekent kan ie de tering krijgen.
Dat dus. Speelt net als de meeste andere onder zn kunnen al tijden lang. En nu8 istie weer geblesseerd komende 80 jaar
pi_62801919
quote:
Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek

De directie van Feyenoord heeft nog altijd het volste vertrouwen in Gertjan Verbeek. De coach staat, ondanks de slechte resultaten dit seizoen, niet onder druk. Dat liet technisch directeur Peter Bosz weten na afloop van de verloren wedstrijd tegen Sparta.

Feyenoord behaalde dit seizoen pas vijf punten in acht wedstrijden. Desondanks behoudt Bosz en de rest van de directie het volste vertrouwen in Verbeek. "Luid en duidelijk. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan."

Bosz vervolgt: "Of ik nog tips voor Gertjan heb? Nee hoor, hij weet zelf heel goed hoe hij dit moet aanpakken. Hoe ik hem steun? Gewoon zoals altijd. Hij kan elke dag op mij rekenen."

Ook algemeen directeur Eric Gudde schaarde zich achter Verbeek. "We moeten intern rustig blijven en geen gekke dingen doen of roepen. Ik ben ervan overtuigd dat het met Feyenoord en Verbeek goedkomt. Andere maatregelen lonen echt niet. ons beleid moet consistent zijn en blijven. We gaan door met dezelfde mensen op dezelfde plek."

Verbeek kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen. De oefenmeester tekende een contract tot medio 2011 in Rotterdam, waar hij werd aangesteld met het doel van Feyenoord weer een kampioenskandidaat te maken. Vooralsnog slaagt de nuchtere Verbeek daar echter niet in.
pi_62801926
quote:
Fans wachten Feyenoord-spelers op

ROTTERDAM - Ongeveer honderd teleurgestelde Feyenoordsupporters hebben woensdagavond bij de Kuip in Rotterdam verhaal gehaald over de slechte resultaten van 'hun' voetbalclub. Enkele spelers, onder wie doelman Henk Timmer en spits Michael Mols, stonden de aanhang aan de poorten van het stadion te woord.

De fans maakten hun ongenoegen kenbaar over de slechte reeks van de stadionclub in de Eredivisie. Feyenoord ging woensdagavond met 2-1 onderuit bij stadgenoot Sparta en bezet de zestiende plaats in de rangschikking. Het was de vijfde nederlaag in acht wedstrijden.

De supporters lieten luidkeels weten dat ,,de spelers harder moeten werken voor hun geld''. De sfeer rond het stadion was nooit dreigend. Wel was uit voorzorg de mobiele eenheid aanwezig.
pi_62802072
Ik zie echt geen uitweg uit deze malaise.
pi_62802133
En dan Zondag tegen Roda.. Ik leef met jullie mee

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:09:30 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802143
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:49 schreef Crane het volgende:

[..]

[..]

Zuiverloon is onzin om te noemen.
Wilde weg om Verdedigende Middenvelder te gaan spelen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:12:01 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802176
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan praten de VI en de Telegraaf volledige onzin natuurlijk.

Hofs is 10 keer nuttiger dan De Guzman en Bruins, die werkelijk geen flikker uitvoeren.
Eens!
pi_62802288
Denk toch dat het binnenkort 'exit' Verbeek is. Als directies zulke dingen gaan roepen is het meestal snel klaar. Al mag hij van blijven.
pi_62802356
Dames en heren, bedankt voor de mooie avond gisteren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:28:08 #128
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802361
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat het binnenkort 'exit' Verbeek is. Als directies zulke dingen gaan roepen is het meestal snel klaar. Al mag hij van blijven.
Zou het stomste zijn wat ze zouden doen.
Peter Bosz moet misschien maar eens opzouten.
Wim Jansen terug naar het kantoor, Willem van Hanegem als asistent.

Boszje wil zijn contractje voor onbepaalde tijd toch niet tekenen
pi_62802405
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:28 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zou het stomste zijn wat ze zouden doen.
Peter Bosz moet misschien maar eens opzouten.
Wim Jansen terug naar het kantoor, Willem van Hanegem als asistent.

Boszje wil zijn contractje voor onbepaalde tijd toch niet tekenen
Zou het ook zijn ja. Maar ja in de voetballerij werkt het vaak zo als zulke dingen geroepen worden.

Ben eigenlijk toch wel benieuwd naar de reden van Bosz dat hij niet wil tekenen. Ben die reden nog niet ergens tegengekomen in de media volgens mij.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:33:09 #130
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802425
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:31 schreef blindgier het volgende:

[..]

Zou het ook zijn ja. Maar ja in de voetballerij werkt het vaak zo als zulke dingen geroepen worden.

Ben eigenlijk toch wel benieuwd naar de reden van Bosz dat hij niet wil tekenen. Ben die reden nog niet ergens tegengekomen in de media volgens mij.
Die hoor je ook niet, leugenaartje Bosz draait er wel omheen.
pi_62802500
Gewoon ultimatum stellen en anders de aanbieding intrekken en contract laten aflopen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:39:55 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62802503
quote:

[..]

Leg me geen woorden in de mond, klootviool.

Verder: Crane
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Harder werken voor hun geld.

Wanneer krijgen ze nou eens door dat ze dat gewoon doen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:45:47 #133
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62802588
Hoe speelden we gisteravond, afgezien van het verlies? Voetbalden we wel weer goed of was het 1 groot drama?

Damn Zuid-Afrika, de bitsjes zenden geen eredivisie uit en ik kan ook geen Rijnmond luisteren
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:47:00 #134
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62802612
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:39 schreef blindgier het volgende:
Gewoon ultimatum stellen en anders de aanbieding intrekken en contract laten aflopen.
Hij heeft tot en met december, dat heeft Gudde al gezegd.
pi_62802613
Korte samenvatting:
- 1e helft was best goed en had je meer kunnen en misschien wel moeten scoren;
- 2e helft was bagger.
pi_62802618
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:45 schreef Tomasso het volgende:
Hoe speelden we gisteravond, afgezien van het verlies? Voetbalden we wel weer goed of was het 1 groot drama?

Damn Zuid-Afrika, de bitsjes zenden geen eredivisie uit en ik kan ook geen Rijnmond luisteren
Je kan het ook via Feyenoord Netwerk chat volgen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:53:40 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802731
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Verder: Crane
[..]

Harder werken voor hun geld.

Wanneer krijgen ze nou eens door dat ze dat gewoon doen.
Als dat zo is, zouden ze wel uit deze pleurisbende komen.
Wat is het dan? Pech? Vorm? Vorm is te vaag om er iets mee te kunnen.
Trainen, trainen, trainen, werken, werken, werken.
Allemaal heel leuk en aardig, dit elftal is geen kampioenselftal maar zeer zeker ook geen rechterrijtje.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:00:39 #138
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62802866
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:47 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je kan het ook via Feyenoord Netwerk chat volgen
Ik mijd die site liever, 13-jarige pubers etc.

Daarnaast hadden we gisteravond een powercut Zal wel bij de hele Afrika-ervaring horen, geen internet, tv enzo. We hoefden nog net geen kaarsen aan de toen omdat het licht het nog wel deed
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:13:03 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62803088
Het zag er gisteren in de samenvatting helemaal niet slecht uit. Stiekem het beste spel van alle teams in de Eredivisie?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit Feyenoord het zeer goed gaat doen, mits er een korte goede serie gaat komen en de druk een beetje van de ketel is. ( De Cler bezwijkt écht onder de druk )
pi_62803189
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef pfaf het volgende:
Het zag er gisteren in de samenvatting helemaal niet slecht uit. Stiekem het beste spel van alle teams in de Eredivisie?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit Feyenoord het zeer goed gaat doen, mits er een korte goede serie gaat komen en de druk een beetje van de ketel is. ( De Cler bezwijkt écht onder de druk )
Vond het er gisteren inderdaad ook wel goed uitzien in de samenvatting. Maar je moet ook wel bedenken dat Sparta op het moment wel erg zwak is.

Toch heb ik ook het gevoel dat als er eenmaal een overwinning komt en de druk er een beetje afgaat dat het dan wel beter zal gaan. Wel bizar dat zon ervaren speler nu zo door het ijs zakt....
AFC Ajax
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:24:03 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62803294
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:18 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Vond het er gisteren inderdaad ook wel goed uitzien in de samenvatting. Maar je moet ook wel bedenken dat Sparta op het moment wel erg zwak is.

Toch heb ik ook het gevoel dat als er eenmaal een overwinning komt en de druk er een beetje afgaat dat het dan wel beter zal gaan. Wel bizar dat zon ervaren speler nu zo door het ijs zakt....
Vreemd ja. Maar je ziet echt dat hij met zichzelf in de knoop zit. Maar ik heb genoeg vertrouwen in Verbeek, die krijgt 'm er wel weer bovenop.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:25:29 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62803321
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vreemd ja. Maar je ziet echt dat hij met zichzelf in de knoop zit. Maar ik heb genoeg vertrouwen in Verbeek, die krijgt 'm er wel weer bovenop.
Loopt zichzelf voorbij. Komt puur door de malaise.
pi_62803332
Alleen de 1e helft was enigszins goed te noemen. Maar ja het is ook maar Sparta waar we tegen moesten.

Maar ja wanneer komt die overwinning?? Zie ons zondag echt niet winnen van Roda. En als ik dan De Cler weer zie schelden op alles en iedereen terwijl die zelf ook als een natte krant voetbalt word ik wel een beetje verdrietig. Laat hem eerst maar eens concentreren op zijn eigen spel. als die weer ouwerwets voetbalt mag hij van mij schelden wat die wil.

Maar wat is er eigenlijk waar van de middelvinger van Greene? Is mij zelf gisteren niet opgevallen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:29:45 #144
123545 DatMeenJeNiet
pi_62803408
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Niet echt een geval van druk, denk ik. Het zit meer zo dat hij al seizoenenlang bij AZ en Feyenoord te veel wedstrijden speelde(40 a 50). Beide hadden namelijk geen vervanging voor hem op de bank. En daardoor liep hij meestal al aan het einde van het seizoen te sukkelen met blessures en vorm, en dit seizoen is dat voor het eerst overgeslagen naar het begin van het seizoen. Misschien wel door het EK ofzo.
pi_62803661
Ik had echt het idee dat we zouden winnen gisteren.

Het is godverdomme niet te geloven. Roda winnen we ook niet. Pfff, het wordt echt nog een klus om uberhaupt in het linkerrijtje te eindigen...
pi_62804864
pi_62804933
Ik heb ook het gevoel dat ze tegen Roda zomaar weer kunnen 'verrassen'. Maar dat dacht ik ook tegen Heerenveen en Sparta.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:44:25 #148
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62805045

Misschien een actie voor jullie... heeft bij ons ook geholpen

Met al resultaat

Misschien een beter idee dan je eigen spelers bestormen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62805608
Beetje vergelijkbaar met AZ van vorig jaar. Een hoop spelers die onder hun niveau lijken te spelen. Dan verlies je een paar keer, dan verlies je een paar keer terwijl je genoeg kansen krijgt en gaat het in de hoofden spoken. Op zich heeft Feyenoord genoeg kwaliteit om zeker in de subtop te zitten (laten we wel wezen, de vedediging is erg zwak).

Ik heb alleen de samenvatting van gisteren gezien, maar daar kwam ook een hoop pech aan te pas. Als je gewoon zo (als in de eerste helft) blijft spelen komen de punten vanzelf wel. Want Feyenoord hoort gewoon in (minimaal) in de subtop thuis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62805673
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga je het nu ontkennen dat je dat meerdere malen zei toen ik zei dat de scouting waardeloos was? Valt me van je tegen.
pi_62805889
Het is trouwens wel erg makkelijk om te zeggen dat de mensen bij NAC het zo goed doen. Afgelopen week stonden er iets van 7 spelers in de basis die zijn geflopt bij topclubs (vooral Feyenoord en PSV). Ligt dat aan de topclubs? Nee, dat ligt aan de spelers die de druk niet aan kunnen. Bij NAC verwachten wekelijks 45000 man niet van je dat je ze maar even kampioen maakt.
pi_62806176
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Het is trouwens wel erg makkelijk om te zeggen dat de mensen bij NAC het zo goed doen. Afgelopen week stonden er iets van 7 spelers in de basis die zijn geflopt bij topclubs (vooral Feyenoord en PSV). Ligt dat aan de topclubs? Nee, dat ligt aan de spelers die de druk niet aan kunnen. Bij NAC verwachten wekelijks 45000 man niet van je dat je ze maar even kampioen maakt.
Alsof dat wordt verwacht...?

Maar goed, ik heb de hoop min of meer al opgegeven. Zolang de mensen die nu de dienst uit maken in het Maasgebouw blijven zitten heb ik er geen vertrouwen in.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:32:29 #153
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62806322
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik voeg toe:

El Ahmadi speelde erg goed gister, tenminste dat leek zo in de samenvatting.
---
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:36:18 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62806406
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef dill het volgende:

[..]

Alsof dat wordt verwacht...?

Maar goed, ik heb de hoop min of meer al opgegeven. Zolang de mensen die nu de dienst uit maken in het Maasgebouw blijven zitten heb ik er geen vertrouwen in.
Waarin?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:41:55 #155
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62806573
quote:
Idd. Feher en v/d Leegte speelden waarschijnlijk best aardig in de wedstrijd tegen PSV maar PSV mist die spelers niet. Ze waren gewoon niet goed genoeg. Zelfde geldt denk ik voor de ex-Feyenoorders, ze terughalen gaat niet werken.
---
pi_62806713
quote:
Een slechtere beslissing dan het ontslaan van Verbeek is er momenteel niet te nemen. Daarmee zou het bestuur alleen maar aantonen dat ze al geen vertrouwen in Verbeek hadden op het moment dat ze hem aanstelden. Hebben ze wel vertrouwen in hem, dan moeten ze hem lekker laten zitten en zijn werk laten doen.

Structureel succes kan enkel worden behaald door een vaste structuur in de organisatie en ook het technische gedeelte. Dus het liefst een trainer die minimaal 3 jaar zit en een TD die er minimaal 5 jaar zit. In de afgelopen 3 seizoenen hebben we 3 verschillende trainers gehad, dat is niet bepaald de manier om succes te halen. Verbeek ontslaan maakt de zaak alleen maar erger. Wanneer de trainer heeft laten zien dat hij wat kan, zoals Verbeek toch wel heeft gedaan, lekker zijn werk laten doen.
Neem de Spurs als voorbeeld. Ramos kan echt wel wat. Dat was bij Sevilla te zien. Sinds zijn komst vele tientallen miljoenen uitgegeven aan spelers en nu het niet loopt mogen hij en de technisch manager vertrekken. Lange termijn visie en continuïteit zijn blijkbaar niet belangrijk voor de Spurs. Maar Ferguson, Wenger en ook Jans laten anders zien.

Daarnaast even door naar de scouting, aangezien daarover de discussie ook weer aangekaart is hierboven. Op het eerste oog lijkt de scouting van Feyenoord niet veel, maar de vraag is, hoe beoordeel je de scouting? Doe je dat op basis van de spelers die zijn gehaald of op basis van de spelers die zijn gescout?
Op basis van de spelers die zijn gehaald is in mijn ogen niet bepaald de beste methode. Spelers worden namelijk gehaald door de TD en de trainer, die besluiten welke ze spelers ze halen. Op basis van welke spelers zijn gescout lijkt een betere norm.
Scouting is echter tweeledig. Aan de ene kant heb je de scouting die gewoonweg talentvolle spelers zoekt en deze rapporteert(1). Aan de andere kant heb je de scouting die spelers doorscout(2). Wanneer het bij 1 fout gaat dan houdt het al snel op. De scout zijn dan niet in staat om talentvolle spelers te herkennen en dan wordt het aan aankoopbeleid per definitie een drama. In mijn ogen lijkt het probleem echter niet in 1 te zitten. De scouts van Feyenoord zijn wel degelijk in staat om kwaliteit te herkennen. Helaas is het niet mogelijk om alle scoutingsrapporten in te zien, omdat je dan pas echt kan beslissen wat de kwaliteit van de scouting is. Pepe, Kallstrom, Rozehnal, Mexes, Ricardo Oliveira, Fred en bijvoorbeeld ook Marcus Berg zijn door de scouting. En jonger nog, Janota (Polen), Fer (DWO), Pedro (MVV), Mulder (Vitesse) en Wijnaldum (Sparta) zijn ook gewoon door Feyenoord gescout.

Nee, het probleem in mijn ogen zit het gewoon in punt 2. Kwaliteit herkennen kunnen ze, alleen doorscouten is het probleem. Past een speler bij Feyenoord, past hij in het huidige elftal, kan hij tegen de druk en zijn zijn kwaliteiten momenteel nodig binnen het elftal. Daar gaan ze in mijn ogen de mist in. Neem Ostlund. Helemaal geen verkeerde speler voor het niveau van de eredivisie, opbouwen heeft hij echter nog nooit van gehoord. Blijkbaar is dat de scouting ontschoten dat opbouwen nodig is voor de rechtsback positie bij Feyenoord. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen van aankopen die niet de kwaliteiten hadden die nodig waren/zijn op een bepaalde positie.

Dit gedeelte van de scouting werkt echter nauwer samen met de TD en trainer, aangezien die zeggenschap hebben over de aankopen. Pepe wilde bijvoorbeeld niet naar Feyenoord komen in plaats van hem kwam Gibbs. In mijn ogen hebben deze twee niet heel veel gemeen met elkaar, behalve dat ze allebei centrale verdediger zijn. Sinds Bosz TD is ben ik overigens van mening dat de nutteloze aankopen minder zijn geworden. Het eerste aankopenjaar was niet sterk, al blijft het gissen hoeveel daarvan Bosz' werk was, aangezien hij niet lang daarvoor was begonnen.

In mijn ogen is het niet nodig om het scoutingsapparaat volledig om te gooien. Wat wel nodig is om enkele mensen binnen te halen die hebben bewezen wel te kunnen doorscouten. Juist dat gedeelte is het moeilijkste aan scouten en vind maar die personen die dat wel kunnen. PSV en Heerenveen zijn het type clubs dat veel spelers haalt, waarvan er dan enkele doorbreken. Die gebruiken veel type 1 van scouting. Bij PSV zie je ook dat de spelers waaraan echt nood is en zijn doorgescout nou niet bepaald de beste aankopen zijn. Groningen is meer een mix van 1 en 2, een club waar de scouting echt zijn kwaliteit laat zien. Roy Beukenkamp moet daar vertrekken, de vraag is waarom als hij zulk goed werk afleverde.

Dit was een klein stukje met mijn visie op de scouting.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:50:35 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62806810
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Crane het volgende:

[..]

Ga je het nu ontkennen dat je dat meerdere malen zei toen ik zei dat de scouting waardeloos was? Valt me van je tegen.
Dat heeft hij ook nooit gezegd.
pi_62806878
quote:
Tommie van der Leegte: 'Ik heb de mentaliteit niet voor een topclub. Ik kan niet presteren zonder plezier'

Ik denk dat dit bij heel wat spelers zo is. Bij de topclubs is presteren een te grote must, waardoor de druk zo groot wordt. Hierdoor gaat het plezier voor de spelers er vanaf en presteren ze ook minder.

Ik denk dat Feyenoord binnenkort wel een omslagpunt maakt, waardoor ze weer een stijgende lijn neer zetten. Als de spelers fit blijven komt de scherpte voor het doel ook weer terug en komen de doelpunten weer vanzelf.
pi_62807256
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarin?
In het feit dat Feyenoord weer Feyenoord wordt
pi_62807500
Volgens mij is Feyenoord al jaren Feyenoord niet .. en zit t nu op een drastisch dieptepunt.
pi_62807502
quote:
PSV ziet Toivonen helemaal zitten

Niets lijkt een overgang van Ola Toivonen naar PSV in de weg te staan. De Eindhovenaren hebben dan nog wel geen definitieve beslissing genomen over de Zweedse aanvaller, maar een overgang zal naar verwachting niet lang meer op zich laten wachten.

De scoutingstaf van PSV zag de 22-jarige speler van Malmö FF al zes keer aan het werk en ook trainer Huub Stevens en technisch manager Adrie van Kraaij brachten een bezoek aan de Zweedse stad, weet het Eindhovens Dagblad. "Als de trainer zelf gaat kijken, kun je aannemen dat de interesse serieus is", laat Van Kraaij optekenen in de regionale krant.

PSV is gecharmeerd van de technische Toivonen. Alhoewel hij, zo verwacht de technische staf, niet direct klaar is voor het grote werk kan de 1.90 meter lange aanvaller wel uitgroeien tot een speler van formaat. Een transfer van Toivonen, nu nog met Malmö actief in de Zweedse competitie, kan waarschijnlijk over anderhalve week, wanneer de competitie in het land ten einde is, beklonken worden.

Toivonen speelt sinds 2007 voor zijn huidige club. Malmö nam hem in januari van dat jaar voor ruim één miljoen euro over van Örgryte. De technisch begaafde aanvaller, die op verschillende posities en in verschillende systemen uit de voeten kan, speelde tot op heden twee interlands voor de Zweedse nationale ploeg.
pi_62807603
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef lighted het volgende:
Volgens mij is Feyenoord al jaren Feyenoord niet .. en zit t nu op een drastisch dieptepunt.
Ik vraag me af of dit het dieptepunt is.
Die talentpools zijn allemaal leuk en aardig. Maar als de investeerders er geen geld voor terug zien dan gaan ze morren en zullen ze na die talentpools niet snel meer mee doen met iets anders.
Dat geld van de talentpools is geinvesteerd in spelers zoals Gio en Makaay. Helaas stoppen die na volgend seizoen terwijl ze Feyenoord weinig hebben gebracht.
Maar we weten niet precies hoe het er nu voor staat. De transparantie is ver te zoeken. Het kan zomaar zijn dat we over 2 jaar niet eens meer bestaan.
pi_62807642
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het kan zomaar zijn dat we over 2 jaar niet eens meer bestaan.
Ik ziet dat niet zo gauw gebeuren hoor. Daar is Feyenoord toch echt een te grote club voor.
pi_62807718
Als je het spel ziet van Feyenoord is het gewoon wachten op de eerste overwinning. Veelal pech en net die paar klunsen die erin staan vanwege blessures zorgen voor de tegengoals. Verbeek krijgt het wel op de rit. Je moet alleen neit verwachten dat ze direct top3 spelen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:40:34 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62808059
Dat zou je denken ja, maar voorlopig staan ze 16e .
pi_62808107
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je het spel ziet van Feyenoord is het gewoon wachten op de eerste overwinning. Veelal pech en net die paar klunsen die erin staan vanwege blessures zorgen voor de tegengoals. Verbeek krijgt het wel op de rit. Je moet alleen neit verwachten dat ze direct top3 spelen.
En dat is nou juist de fout van Bosz. Die klunsen spelen al jaren bij Feyenoord, en toch zijn ze nog niet weg. Sterker nog, ze krijgen een nieuw contract aangeboden.
  Moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 12:44:31 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62808167
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef Cheiron het volgende:

Ik heb alleen de samenvatting van gisteren gezien, maar daar kwam ook een hoop pech aan te pas.
Ja. Balletjes nét langs de paal of in het zijnet. Dan kun je zeggen: had je maar beter moeten mikken, maar het mag ook weleens meezitten.
En ook metéén alweer die gelijkmaker na de 0-1. Knal! Wéér een mentale opdoffer. Ook hier kun je zeggen: Greene verzaakte weer eens, eigen schuld. Maar bij Sparta ligt dat enkele kansje er wél meteen in, en dat is echt niet omdat Sparta zo'n doelpuntenmachine met killersinstinct is. Valt die gelijkmaker niét zo snel al, dan wordt het zomaar 0-3 of meer.
Dus ja: het is niet alleen maar aan pech te wijten, maar méé zit het ook niet bepaald.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_62808240
Alles wat na de 3e nederlaag is gebeurd is gewoon puur mentaal. Heeft weinig meer met kwaliteit of gebrek daaraan te maken, het zit gewoon tussen de oren.
pi_62808858
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef Sloggi het volgende:
Alles wat na de 3e nederlaag is gebeurd is gewoon puur mentaal. Heeft weinig meer met kwaliteit of gebrek daaraan te maken, het zit gewoon tussen de oren.
Dat zeker ja.

En dan krijg je ook meer van die gevalletjes 'net mis' of pech, of hoe je het ook wil noemen. Als tegen Heerneveen die bal van Mols gewoon in het doel stuitert via de lat in plaats van net voor de lijn dan winnen we die wedstrijd misschien nog wel. En dat het echt een ommekeer kunnen betekenen. Nu spelen we weer 2 keer uit waarvan je er al 1 hebt verloren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:15:54 #170
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62809103
Vond het altijd vervelend toen ik jong was, dat me pa bij Feyenoord altijd het woord losers gebruikte..
Maar met de jaren ben ik gewoon gaan inzien wat hij bedoelde... wat een fuckin losers lopen daar rond..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 13:25:54 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62809381
"me" pa?
Ah.. Noord-Holland.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:37:44 #172
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62809718
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
"me" pa?
Ah.. Noord-Holland.
lol pa ja of ouwe,, maar hijs Bask en dus voor Athletic dus heeft geen voorkeur in Holanda..
Maar wist niet dat "me pa" typisch noord hollands is,, kom ook wel uit amsterdam maar toch,,
-the Dude-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:39:45 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62809767
Het is gewoon een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:46:51 #174
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62809958
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Merkie het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
-the Dude-
pi_62809959
Juist, de me-gedoe.
That's all folks!
pi_62810105

'Me'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:53:37 #177
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62810180
lolz,, ik probeer een gevoelige anekdote te vertellen en jullie beginnen over me,, wat een losers hier
-the Dude-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:55:34 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62810259
Goh, wat een prachtige anekdote. Eentje om in te lijsten hoor. Misschien zegt het feit dat jouw grammaticale fout het meest interessante onderdeel van jouw post is wel genoeg.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:59:15 #179
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62810365
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Merkie het volgende:
Goh, wat een prachtige anekdote. Eentje om in te lijsten hoor. Misschien zegt het feit dat jouw grammaticale fout het meest interessante onderdeel van jouw post is wel genoeg.
Ach het steekt je gewoon wat ik zei,, en daarom doe je net als een klein kind nu,, misschien is dat ook wel de reden dat het nooit wat wordt met die club,,
-the Dude-
pi_62810448
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Merkie het volgende:
En misschien ben jij wel een domme kinderachtige idioot...
- AFCA -
pi_62810579
Waar gaat dit over?
pi_62810789
Klagen over me, maar wel overal een t achter plakken

Wat een treffert hé van Poepon
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62810943
De scouting en de technisch directeur van Feyenoord zijn een grap. Als een scout van Feyenoord een speler bekijkt weten andere scouts dat ze niet op die speler hoeven te letten.

Bosz kan wel zeggen dat er geen geld is maar als je een goede scouting hebt kan je voor een aantal ton spelers als Suarez, Farfan en Sulejmani kopen. Inplaats van 30 miljoen spenderen aan miskopen.
lollig
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:23:37 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62811082
410 en Bosz in een TT en een 16e plek, het gaat weer lekker.
Was weer een droevig avondje gisteren, de zoveelste.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:33:35 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62811370
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

En misschien ben jij wel een domme kinderachtige idioot...
Ik acht de kans zeer gering.
pi_62811606
De NOS zal van de UEFA Cup wedstrijd van Feyenoord thuis tegen CSKA Moskou alleen de eerste helft live uitzenden, zo meldt Voetbal International. De zender zal aansluitend de gehele wedstrijd van Ajax tegen Zilina live op tv brengen. Wanneer de samenvatting van de tweede helft getoond wordt, is nog onduidelijk, waarschijnlijk in de rust van het duel van Ajax. De NOS heeft zowel met Feyenoord als Ajax een contract voor het uitzenden van alle thuisduels in de UEFA Cup.

Valt zwaar tegen van de televisiezender, eerst Nancy - Feyenoord uitzenden, terwijl Aston Villa - Ajax een veel mooier affiche is. En nu komt CSKA op bezoek, de winnaar van 2005 (volgens mij) en dan zenden ze Ajax - Zilina uit wat een grappen
AFCA!
pi_62811644
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Angelob het volgende:
De NOS zal van de UEFA Cup wedstrijd van Feyenoord thuis tegen CSKA Moskou alleen de eerste helft live uitzenden, zo meldt Voetbal International. De zender zal aansluitend de gehele wedstrijd van Ajax tegen Zilina live op tv brengen. Wanneer de samenvatting van de tweede helft getoond wordt, is nog onduidelijk, waarschijnlijk in de rust van het duel van Ajax. De NOS heeft zowel met Feyenoord als Ajax een contract voor het uitzenden van alle thuisduels in de UEFA Cup.
Een grap hoop ik? Feyenoord (zelfs in de huidige staat) - CSKA Moskou lijkt me toch wat interessanter dan Ajax tegen Zilina Lutjebroek FC .
pi_62811827
Ach, ik zit toch in de Kuip, boeiend
pi_62811868
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62811926
NOS ziet zelf ook wel in dat de kijkcijfers drastisch dalen bij de thuiswedstrijden van Feyenoord. Ook niet zo gek natuurlijk maar dat is iets wat je moeilijk de NOS kwalijk kunt nemen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:52:33 #191
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62811943
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef dill het volgende:
Ach, ik zit toch in de Kuip, boeiend
Daarom, bij thuiswedstrijden maak ik me er niet zo heel veel druk om en het geld van de NOS hebben we toch al binnen.
pi_62812151
quote:
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen

Sowieso zou het aantal doelpogingen bij ons een stuk hoger liggen als die gasten eens zouden durven schieten. Hoe vaak Mols de bal aflegt terwijl hij zelf kan/moet schieten... om gek van te worden. En dat is niet alleen bij Mols het geval. Al dat gedraai en gebrei in de 16
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:03:00 #193
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62812246
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:59 schreef dill het volgende:

[..]

Al dat gedraai en gebrei in de 16
Dat is al jaren het geval, zelfs in tijden van een geweldige voorhoede die wél liep.
Vraag me af en toe wel af of het afwerken nog op het programma staat of komt dat door het gemis aan 'vertrouwen' toevallig?

Want wat sommige spelers laten zien aan schoten is gewoon bedroevend te noemen, zeker voor jongens die allemaal hebben moeten knokken in de jeugd om het zover te schoppen.
En ze moeten het toch wel kunnen, want in de jeugd zie ik zat mooie goals door net dat beetje meer lef, bluf en doorzettingsvermogen.
pi_62812268
quote:

[..]

Idd, ik zou Gullit als spitsentrainer aanstellen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:26:59 #195
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62812962
Waar zien jullie Feijenoord dit seizoen eindigen. Eerlijk zeggen

Persoonlijk hoop ik op degradatie maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
AFC AJAX
pi_62813025
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:26 schreef msnk het volgende:

Persoonlijk hoop ik op degradatie

Idioot.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:31:25 #197
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62813094
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Idioot.
Waarom nou weer een idioot ?

En hoe ver zie jij ze schoppen?
AFC AJAX
pi_62813141
Degradatie? Hou op, schei uit. Na de winterstop gewoon voor een plek bij de eerste 7 gaan, dat is voor Feyenoord wel te halen denk ik.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:34:54 #199
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62813206
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Degradatie? Hou op, schei uit. Na de winterstop gewoon voor een plek bij de eerste 7 gaan, dat is voor Feyenoord wel te halen denk ik.
quote:
Persoonlijk hoop ik op degradatie maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
AFC AJAX
pi_62813382
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Waarom nou weer een idioot ?

En hoe ver zie jij ze schoppen?
Omdat het een achterlijke opmerking is, daarom.

Hoe kun je nou hopen dat zo'n grote club met een achterban van dit kaliber straks in de JL moet gaan spelen. Dat ze nu zo laag staan genoteerd geniet ik van maar ik moet er echt niet aan denken dat ze straks ook nog eens degraderen. De 3 grootste clubs horen gewoon in de eredivisie te blijven, punt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:51:28 #201
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62813706
quote:
En dan?

Nieuwe trainer loopt tegen precies de zelfde problemen aan.

Halverwege de jaren 80 was er ook een financieele crisis en zaten er op een regenachtige zondagmiddag thuis tegen Ajax ook gewoon maar 8000 mensen in de Kuip.
Feyenoord zou definitief geen topclub meer zijn.

7 jaar later in 93 op het bordes op de coolsingel , Feyenoord landskampioen .

Crisis is nooit prettig maar elke mongool ziet dat Verbeek hier geen blaam aan treft nog het bestuur.
Destijds routine binnengehaald en als we dan nu 9e zouden staan en er zou blijken dat het een optie was geweest om mackaay en gio binnen te halen of gio nou dan had je de poppen aan het dansen en zou dr weer een of ander kansloos iets volgen zoals bezetten van het maasgebouw enz.
Je kunt zeggen ze hadden de breedte moeten versterken maar kwa blessure's zit het ook gewoon echt niet mee en als iedereen fit is waar zouden we dan staan nu 7e of 8e zeker wel toch?

Kwestie van overmacht doe je niks aan en trainer eruit gooien is leuk hoor maar wat denk je dat dat kost nog buiten de vraag om of Verbeek hier schuldig aan is?

Wat ik overigens wel zorgelijk vind was dat er vanmorgen bij de training opeens ff besloten werd elders te gaan trainen , lekkere manier om met je achterban om te gaan
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:52:30 #202
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62813737
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Omdat het een achterlijke opmerking is, daarom.

Hoe kun je nou hopen dat zo'n grote club met een achterban van dit kaliber straks in de JL moet gaan spelen. Dat ze nu zo laag staan genoteerd geniet ik van maar ik moet er echt niet aan denken dat ze straks ook nog eens degraderen. De 3 grootste clubs horen gewoon in de eredivisie te blijven, punt.
Dat is jouw mening, geen feit.

Ik zou het geweldig vinden als er een keer een groot club zou degraderen. Stel je 's voor de reacties van voetballand.

Trouwens, als het ooit zover zou komen kun je het alleen de club zelf kwalijk nemen voor slecht spel en poor management.
AFC AJAX
pi_62813769
Feyenoord in de JL zou ook een enorme doodsteek zijn voor het Nederlandse voetbal zijn. Denk eens aan TV inkomsten? Die kelderen echt enorm als Feyenoord of Ajax weg zou vallen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:58:01 #204
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62813882
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:52 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, geen feit.

Ik zou het geweldig vinden als er een keer een groot club zou degraderen. Stel je 's voor de reacties van voetballand.

Trouwens, als het ooit zover zou komen kun je het alleen de club zelf kwalijk nemen voor slecht spel en poor management.
Feyenoord degraderen?

Te grote club met teveel aanhang en een te grote begroting om te kunnen degraderen.

Shall never happen trust me
pi_62814509
pi_62815033
quote:
Het elftal van Feyenoord liet de trouwe aanhangers donderdagochtend letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Een dag na de nederlaag tegen stadgenoot Sparta (2-1) konden toch nog ongeveer zestig fans de moed opbrengen om hun idolen een hart onder de riem te steken.

Maar ze kregen de geplaagde voetballers niet te zien. Trainer Gertjan Verbeek koos ervoor het stadion uit te fietsen in plaats van buiten op het trainingsveld te verschijnen.

,,Ze schijnen een praatsessie te hebben,’’ moppert Erik (34). ,,Dat kunnen ze toch ook om acht uur doen? Dan kunnen ze hier om tien uur gewoon doen waarvoor ze betaald worden: Trainen.’’ De spelers zouden sowieso wat hem betreft ,,op hun flikker’’ moeten krijgen. ,,Gewoon na elke verloren wedstrijd een uur rondjes rennen, als straf. Misschien dat ze dan eens beter hun best doen.’’

Tegen half twaalf komt alleen Jon Dahl Tomasson rondjes lopen. De geblesseerde aanvaller kan op weinig positieve commentaren van de fanschare rekenen. ,,Blessure of geen blessure, elke interland voor Denemarken speelt hij wél,’’ weet Erik. ,,Misschien moeten ze een regel invoeren. Eerst eens meer dan vijf wedstrijden voor je eigen club uitkomen en dan kunnen we misschien weer eens over interlands praten.’’

De trouwe aanhang zou het wel weten, mochten zij het voor het zeggen hebben bij Feyenoord. ,,Greene moet er meteen uit,’’ vindt Matthijs (16). ,,Die loopt alleen maar te stuntelen.’’ En technisch directeur Peter Bosz, die zou zich ook eens op zijn positie moeten beraden. ,,Ik weet niet wát hij doet, maar het scouten gaat hem niet goed af. Waarom haalt een club als Heerenveen het ene na het andere talent binnen, terwijl Feyenoord al jaren geen verrassingen heeft ontdekt die de club weer op de kaart kunnen zetten?’’

Volgens Ed (40) heeft de club gewoon enorme pech. ,,Ze proberen het echt wel. Maar het lijkt alsof het elftal niet lekker in zijn vel zit. Er is niemand die die vloek kan doorbreken op dit moment.’’ Het valt hem mee dat de harde kern zich tot nu toe zou rustig heeft gehouden. ,,Maar als er nu niet snel een paar puntjes bijkomen, breekt de pleuris uit. En goed ook, dat kan ik je wel zeggen.’’

De zestiende plaats in de eredivisie ontlokt bij de fans al cynische grappen over degradatie. ,,Misschien dat ze dan eindelijk weer eens een bekertje winnen,’’ grinnikt Erik. ,,We gaan eens wat nieuwe stadions zien, die eredivisieclubs ken ik inmiddels wel. En alleen maar wedstrijden op vrijdag hè, dan hebben we in het weekeinde tenminste vrij.’'(ANP)
Ik val met de dag in een grotere verbazing over Feyenoord..............

Ik denk dat Verbeek zondag maar 1 ding kan doen en dat is met nog meer jeugdspelers spelen dan die al doet. Greene en De Cler zijn zeker niet te handhaven na al die weken en ook aan sommige andere twijfelen de fans meer en meer.......
pi_62815106
quote:
De balans in de competitie: één overwinning, twee gelijke spelen en maar liefst vijf nederlagen. En natuurlijk hebben we veel blessures, pech gehad, snelle rode kaarten geïncasseerd en arbitrale dwalingen gezien, maar deze resultaten zijn Feyenoord-onwaardig.
Het zijn echter niet alleen de sportieve resultaten die ons zorgen baren, maar met name de dagelijkse gang van zaken in het Maasgebouw. Waar bestuurders in het verleden nog enigszins bereikbaar waren, spelen de huidige bestuurders verstoppertje. En dat ondanks de gepredikte Openheid en Transparantie. En dat ondanks de vele onderwerpen die om verantwoording vragen, of op zijn minst om een open dialoog.

Supporters worden niet serieus genomen. Een recent voorbeeld? Een serieuze oproep vanuit de achterban om Ivo Opstelten te royeren als lid van Het Legioen wordt door Feyenoord afgedaan met de mededeling in het Algemeen Dagblad dat deze oproep niet serieus genomen wordt. Nog een voorbeeld? Het overlegorgaan tussen club en supporters, het Feyenoord Supporters Platform, lijkt een stille dood te sterven. En het beloofde stemrecht van leden aangesloten bij Het Legioen is nu geruime tijd na de lancering van het project nog niet van de grond.

Naast de supporters worden ook de leden van de Feyenoord Business Club geschoffeerd door het clubbestuur, getuige de recente woorden van Gerard Cox. Het clubbestuur lijkt niet te beseffen dat het voor Feyenoord van levensbelang is te luisteren naar de woorden vanuit deze twee levensaders van de club. Supporters moeten serieus genomen worden.

Maar in tegenstelling tot luisteren naar en openheid geven aan de supporters, maakt Feyenoord er de laatste tijd gewoonte van trouwe supporters voorlopig of zelfs langdurig uit te sluiten van het bezoeken van wedstrijden van hun club, hun leven. Jorien van den Herik sprak op een Open Dag eens de woorden 'Feyenoord is van u'. Daarmee bedoelde hij ons geld, na al die jaren lijkt er - ondanks alles - niets veranderd.

Een echte club kan niet zonder zijn supporters. Feyenoord is van ons
Bestuur tegen de muur!!

Ja en kom maar op met jullie lacherige reacties
pi_62815410
Ik opteer om nooit meer een bestuur of andere verantwoordelijke aan te stellen bij Feyenoord. Elk jaar wordt er weer een zootje tegen de muur aangezet
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62815972
Luc Castaignos heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige aanvaller verbond zich onder toeziend oog van zijn ouders, een vriend en zaakwaarnemer Arie Treffers voor drie jaar aan Feyenoord, met een optie voor nog twee seizoenen. ‘Dit is een heel mooie ervaring’, zei de blije Castaignos. ‘Omdat het mijn eerste contract is.’

Zondag maar op de bank met deze jongen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:12:31 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62816014
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Luc Castaignos heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige aanvaller verbond zich onder toeziend oog van zijn ouders, een vriend en zaakwaarnemer Arie Treffers voor drie jaar aan Feyenoord, met een optie voor nog twee seizoenen. ‘Dit is een heel mooie ervaring’, zei de blije Castaignos. ‘Omdat het mijn eerste contract is.’

Zondag maar op de bank met deze jongen
Gaan we nu iedereen die nog geen kans heeft gehad om te falen heeft meteen bij de selectie halen ?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:58:27 #211
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62816985
Wij leven met jullie mee hoor.
pi_62817000
quote:
Verbeek geeft spelers vrije dag

ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord gunt zijn spelers vrijdag een vrije dag. De oefenmeester heeft de training afgelast. De wekelijkse ontmoeting met de pers gaat eveneens niet door.

Verbeek verscheen donderdag net als de meeste spelers van de A-selectie ook niet op het trainingsveld. Alleen Michael Mols, Dwight Tiendalli, Luigi Bruins, Rob van Dijk, Theo Lucius en Timothy Derijck oefenden samen met Jong Feyenoord.

Uit vrees voor acties van ontevreden supporters bezochten ook enkele agenten en stewards de training. Alles bleef echter rustig op sportcomplex Varkenoord.

Feyenoord bekleedt na de nederlaag van woensdag tegen Sparta (2-1) de zestiende plaats op de ranglijst. De Rotterdamse club speelt zondag in Kerkrade tegen Roda JC

telegraaf
Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!!
pi_62817102
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!! [ afbeelding ]
.

Ik kan me voorstellen dat het in een drukke periode als deze beter is als de spelers thuis maar eens een dagje gaan nadenken over hun prestaties dan dat ze worden uitgescholden door boze Feyenoord-fans.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:04:45 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62817114
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Bestuur tegen de muur!!

Je reactie is inderdaad lachwekkend. Heb je al nagedacht over de consequenties en wat erna zou moeten gebeuren? Denk je dat het daarna wel even beter wordt?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Crane het volgende:

[..]

Leg je me weer woorden in de mond. Ik heb nog nooit gezegd dat we een uitstekende scouting hebben. Kom maar met bewijzen waar ik dat beweer.
Elite
Tegen TTIP
pi_62817184
Als je het bestuur tegen de muur zet heb je weer een schoonmaakster nodig om al dat bloed op te ruimen.

Daar heeft Feyenoord toch geen geld voor .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:23:20 #216
123545 DatMeenJeNiet
pi_62817496
quote:
Echt niet te bevatten. Het is zelfs nog erger dan ik dacht.
pi_62817927
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Bestuur tegen de muur!!

Dat de FBC niet serieus genomen wordt moet ik inderdaad wel toegeven.

Het royeren van Opstelten is natuurlijk een lachertje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:48:04 #218
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62818022
Dit heb ik al jaren geleden zien aankomen en denk dat het alleen maar erger gaat worden .

Denk dit jaar 12e en volgend jaar misschien net in de top 10.
Op basis waarvan?
Moeilijk kunnen scoren , geen geld voor versterkingen (sub-top versterkt zich wel) verdediging die lachwekkend is met Greene en Bahia in mindere mate , keepersprobleem.

Wat zijn jullie prognoses voor de komende jaren?
pi_62818052
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Je reactie is inderdaad lachwekkend. Heb je al nagedacht over de consequenties en wat erna zou moeten gebeuren? Denk je dat het daarna wel even beter wordt?

De consequenties van het feit dat ze blijven zitten zijn anders ook niet bekend...

En veel slechter kan het niet worden. Ik zou ook geen namen weten maar Gudde bijvoorbeeld vind ik tot nu toe een CD'tje dat op repeat staat, totaal ongeschikt van wat ik er van heb gezien. Als zo'n figuur ons dan moet gaan leiden

Bosz is sowieso een lul maar of ie t nou goed of slecht doet dat kan ik niet zo goed inschatten. Maar dat t een lul is vind ik eigenlijk al reden genoeg

En Jacobs, tsja. Je krijgt met 3-0 op je kloten in Nancy en hij begint over dat t zo fijn is dat t rustig is gebleven.

En laat ik over Woerts al helemaal niet beginnen, die had niet eens het lef er bij te komen zitten maandag bij de FBC.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:58:55 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62818336
quote:

[..]

Hij geeft zichzelf een vrije dag,

in de VI stond dat die dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
pi_62818537
Nu alweer je kaart verkopen ? Laat je club maar in de steek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:06:30 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62818579
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

in de VI stond dat hij dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
Interessant interview overigens.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:07:30 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62818597
docenten die voor psv zijn en die je in je face uitlachen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:10:16 #224
139407 jorienvdherik
pi_62818671
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Interessant interview overigens.
Ja best wel, vandaag in de trein gelezen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:12:16 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62818727
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef dill het volgende:

[..]

De consequenties van het feit dat ze blijven zitten zijn anders ook niet bekend...
Tot op heden is alleen bekend dat de schuldenlast verminderd is, maar ik hoor ook weer dat we meer schulden hebben gecreeërd, dus ik durf niet echt een duidelijk standpunt in te nemen op dat gebied. Vraag me wel af of het zin heeft dit bestuur de laan uit te sturen...
quote:
En veel slechter kan het niet worden. Ik zou ook geen namen weten maar Gudde bijvoorbeeld vind ik tot nu toe een CD'tje dat op repeat staat, totaal ongeschikt van wat ik er van heb gezien. Als zo'n figuur ons dan moet gaan leiden
Gaat ook het gerucht dat Gudde eruitvliegt/kapt en J.W. van Dop het overneemt. Maar ook hier kan ik niet echt een mening over vormen. De verhaaltjes die hij richting de buitenwereld houdt kan me gestolen worden. Over zijn werk intern bij Feijenoord is geen zinnig woord te zeggen.
quote:
Bosz is sowieso een lul maar of ie t nou goed of slecht doet dat kan ik niet zo goed inschatten. Maar dat t een lul is vind ik eigenlijk al reden genoeg
Een lul is het zeker.
quote:
En Jacobs, tsja. Je krijgt met 3-0 op je kloten in Nancy en hij begint over dat t zo fijn is dat t rustig is gebleven.
Hier geld eigenlijk hetzelfde als bij Gudde. Hij moet lekker zijn mond houden richting de buitenwereld en zich concentreren op zijn werk intern bij club. Er is immers nog genoeg te doen.
quote:
En laat ik over Woerts al helemaal niet beginnen, die had niet eens het lef er bij te komen zitten maandag bij de FBC.
Woerts vertrekt dan ook per 1 november. Het heeft dan weinig zin om hem daar te laten aanschuiven.
Elite
Tegen TTIP
pi_62818766
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

in de VI stond dat die dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
Ja daar zit bij dat hij beelden bekijkt van de CL ( ) en de UEFA-Cup

Hij kan beter beelden gaan bekijken van wedstrijden uit de Eerste Divisie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:25:06 #227
185115 Juk
Misschien
pi_62819078
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja daar zit bij dat hij beelden bekijkt van de CL ( ) en de UEFA-Cup

Hij kan beter beelden gaan bekijken van wedstrijden uit de Eerste Divisie
Dat zal vast niet zijn om toekomstige tegenstanders te bekijken...
pi_62819283
quote:

[..]

donderdag 30 oktober 2008 @ 19:45:40 #229
139407 jorienvdherik
pi_62819668
Krijg het aanbod om gratis mee naar Spanje te rijden
Hoef alleen 1 hotel nacht en wedstrijd kaart te betalen

zal ik er blijven ?
pi_62819801
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:

zal ik er blijven ?

Laat iemand gaan die echt een rood wit hart heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62821024
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Tot op heden is alleen bekend dat de schuldenlast verminderd is, maar ik hoor ook weer dat we meer schulden hebben gecreeërd, dus ik durf niet echt een duidelijk standpunt in te nemen op dat gebied. Vraag me wel af of het zin heeft dit bestuur de laan uit te sturen...
[..]

Gaat ook het gerucht dat Gudde eruitvliegt/kapt en J.W. van Dop het overneemt. Maar ook hier kan ik niet echt een mening over vormen. De verhaaltjes die hij richting de buitenwereld houdt kan me gestolen worden. Over zijn werk intern bij Feijenoord is geen zinnig woord te zeggen.
[..]

Een lul is het zeker.
[..]

Hier geld eigenlijk hetzelfde als bij Gudde. Hij moet lekker zijn mond houden richting de buitenwereld en zich concentreren op zijn werk intern bij club. Er is immers nog genoeg te doen.
[..]

Woerts vertrekt dan ook per 1 november. Het heeft dan weinig zin om hem daar te laten aanschuiven.
Het feit dat we eigenlijk nergens een verstandig woord over kunnen zeggen is misschien wel typerend. Dat we niet alles te horen krijgen is logisch maar het 'toverwoord' transparantie mogen ze wat mij betreft wat meer in de praktijk brengen.

Aan de FBC is overigens beloofd dat ze dat gaan doen (m.b.t. de FBC dan natuurlijk).

Woerts had anders nog redelijk wat zaken uit te leggen aan de FBC naar wat ik begreep. Als je een periode verantwoordelijk bent geweest kun je op z'n hoogst toch nog even verantwoording afleggen? En wat zegt het over de jaren dat ie voor Feyenoord heeft gewerkt?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:39:45 #232
123545 DatMeenJeNiet
pi_62821150
quote:

Namens Feyenoord sprak technisch directeur Peter Bosz zijn vertrouwen uit in de jeugdspeler en wenste hem veel succes, maar stelde wel dat hij het bovenal zelf zal moeten laten zien. Gevraagd naar zijn ambities was Castaignos kort en bondig. ‘Het eerste van Feyenoord halen.’ Castaignos is speler van B1 en bezig aan zijn tweede seizoen in de jeugdopleiding van Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor Spartaan’20 en Excelsior’20.
Schijnt het grootste talent van de jeugdopleiding te zijn, dus een goede zaak. Lyon wou hem niet zo lang nog contracteren.
pi_62821237
Volgens mij is hij ook topscoorder van de competitie bij de B jeugd.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:45:27 #234
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62821332
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:

zal ik er blijven ?

Een enkele reis is misschien niet verkeerd...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:47:43 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62821405
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Een enkele reis is misschien niet verkeerd...
En neem Greene mee.
Elite
Tegen TTIP
pi_62821771
En Bosz
pi_62821971
en de snor.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62821985
stom, en BARBARA natuurlijk.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62822482
En Makaay, daar kon hij wel scoren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:41:23 #240
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62822759
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:09 schreef mister_popcorn het volgende:
stom, en BARBARA natuurlijk.
die roooie hoer zeker
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_62822854
Hoe staat het met De Tom eigenlijk?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:54:50 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62823100
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
Hoe staat het met De Tom eigenlijk?
Wellicht een operatie en zo ja: tot winterstop uitgeschakeld.

http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-voor-tomasson.html
pi_62823272
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wellicht een operatie en zo ja: tot winterstop uitgeschakeld.

http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-voor-tomasson.html
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:06:22 #244
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62823430
Krijg net telefoontje, waarschijnlijk skybox kaartjes voor Roda uit zondag...

Goeie zaak, dan kan ik me tenminste helemaal de tyfus zuipen, zodat ik weinig van de wedstrijd meekrijg!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:07:31 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62823455
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie zaak, dan kan ik me tenminste helemaal de tyfus zuipen, zodat ik weinig van de wedstrijd meekrijg!
Weet je dat wel zeker? Dan mis je de ommekeer.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:10:02 #246
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62823529
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef Happel het volgende:
Weet je dat wel zeker? Dan mis je de ommekeer.
Ik juich wel als Greene die hattrick scoort!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:33:09 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62824143
Ik vond Greene zo slecht niet spelen tegen Sparta eigenlijk . Alleen was de 1-1 natuurlijk wel zijn schuld omdat hij weer eens liep te lanterfanten waardoor Wijnaldum zijn taken kon overnemen. Bij nader inzien was hij eigenlijk toch gewoon weer een groot drama.
pi_62824397
Ik heb me verbaasd over de goal van Poepon gisteren. Hoe De Cler zich daar laat wegzetten en hoe Hofland in komt glijden en hoe er vervolgens weer iemand (ik meen De Guzman) te laat komt, dat doet gewoon pijn aan je ogen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:44:38 #249
123545 DatMeenJeNiet
pi_62824470
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb me verbaasd over de goal van Poepon gisteren. Hoe De Cler zich daar laat wegzetten en hoe Hofland in komt glijden en hoe er vervolgens weer iemand (ik meen De Guzman) te laat komt, dat doet gewoon pijn aan je ogen.
De Guzman is geblesseerd... maar het was weer een bizarre fout van De Cler inderdaad. Hofland anticipeerde daar verkeerd op en trok halverwege zijn sliding weer in, want anders zou het een pingel worden en Bahia wordt dan nog heel knullig door de benen gespeeld. Typerende goal dit seizoen, hier zijn echt nog 8 knullige voorbeelden van.
quote:
Verbeek brengt wat we voor ogen hadden'
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Een jaar geleden stond Feyenoord bovenaan met 21 punten uit 8 wedstrijden. Hoe is het in hemelsnaam te verklaren dat de club nu 16de staat?
afbeelding vergroten Alleen de Feyenoorders die tegen Sparta invielen of helemaal niet speelden, trainden gisteren. FOTO MARCO DE SWART
Gudde: ,,Dat is bijna niet te verklaren. Dezelfde groep spelers die 21 uit 8 heeft gehaald, is er op Nicky Hofs en Nuri Sahin na, dit seizoen weer. Landzaat, El Ahmadi, Tomasson en eigenlijk ook de jongelingen Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn er nog bijgekomen. Maar ik zeg er wel bij ‘op papier’. De keren dat die groep met elkaar getraind heeft, kun je op één hand tellen.’’

Maar de excuses zijn een keer op. Feyenoord verliest van Sparta, Willem II, NEC en Heracles. Dat zijn ploegen die ondanks alle afwezigen kwalitatief minder zijn.

,,Klopt. Als je die nederlagen analyseert, zie je elke keer hetzelfde patroon. We hebben steeds momenten gehad waarin we de wedstrijden naar ons toe konden trekken. Dat hebben we niet gedaan. Wat ons na Sparta rest, is heel simpel. In de eerste plaats moeten we geen zelfmedelijden hebben. Het gevoel dat het tegen zit, helpt je helemaal niets. Dat wordt een kolenzak op je rug. Ten tweede moeten we niet denken dat het vanzelf komt. Het AZ van vorig jaar is een voorbeeld. Iedereen zei: ‘Dat gaat wel een keertje lopen.’ Helaas hebben ze bij AZ moeten constateren dat dat pas in het nieuwe seizoen gebeurde.’’

De selectie heeft vandaag vrij gekregen. Is dat de manier om een negatieve spiraal te doorbreken?

,,Een dag rust wil wel eens zalvend werken. Iedereen leert op de trainerscursus dat rust ook training kan zijn. Daar is helemaal niets mis mee. Deze technische staf is een uur na de wedstrijd al met het vervolg bezig. We spelen 16 wedstrijden in 10 weken. Dat zal ook meespelen.’’

Gertjan Verbeek zei deze week in een interview: ‘Als je geen succes hebt, wordt de trainer meestal ontslagen.’

,,Ik snap dat jullie dat een issue vinden. Maar totdat de pers dit onderwerp naar voren bracht, is het bij ons geen thema geweest. En nog niet. We hebben heel bewust voor deze trainer gekozen. We weten dat hij iemand is die zaken gaat veranderen. Daar moet een ploeg aan wennen. Ik denk dat we nu wel door die fase heen zijn. Gertjan brengt precies wat we voor ogen hadden. Op één ding na. We hebben alleen nog maar teleurstellende resultaten geboekt.’’

U kunt wel zeggen dat de pers erover begint, maar journalisten ontslaan geen trainers. Dat doen - meestal emotionele - clubbestuurders.

,,Als je me vraagt of ik emotioneel ga reageren, dan is het antwoord ‘nee’. We hebben nadrukkelijk voor dit beleid gekozen. Ik geloof ook dat deze trainer het met deze staf en deze spelersgroep recht gaat zetten.’’

Maar hoe vaak mag Verbeek nog verliezen?

,,Dat zijn speculatie-vragen. Daarmee ben je bij mij aan het verkeerde adres.’’

Zou u het kunnen accepteren dat Feyenoord, net als AZ vorig seizoen, een jaartje overal naast grijpt en elfde wordt?

,,Ik heb AZ alleen als voorbeeld genoemd. Je moet helemaal niet in doemscenario’s denken. Er moet een sfeer ontstaan van ‘het is nu genoeg geweest’. Zondag bij Roda is de definitieve kentering. Het is klaar, pats. Ben je nou besodemieterd, we pakken nu onze verantwoordelijkheid naar de supporters toe. Die lijden net zo veel als wij.’’

Technisch directeur Peter Bosz is bij de aanhang de gebeten hond. Is het nieuws dat hij zijn contract kan verlengen dan niet slecht getimed?

,,Ik heb dat niet actief naar buiten gebracht, maar slechts bevestigd toen ik daar naar werd gevraagd.’’

Is het dan wel een goed tijdstip om over contractverlenging te praten? Bosz is toch medeverantwoordelijk voor de prestaties?

,,Het is goed management als je tijdig anticipeert. Als het contract van Peter Bosz afloopt in de zomer, ga je natuurlijk niet in mei volgend jaar onderhandelen. Bosz heeft aangegeven dat de gesprekken deze week geen vervolg krijgen, omdat we wel wat anders aan ons hoofd hebben. Dat de buitenwacht denkt ‘wat gaan ze nou doen?’, snap ik wel. Die kijkt naar de stand op de ranglijst. Wij kijken in de directie ook naar de structuur die rond het eerste elftal, de jeugdopleiding en de scouting is gebracht. Daar zijn we heel tevreden over. Alleen de resultaten daarvan zijn niet op de korte termijn zichtbaar.’’

Toch is er wel wat aan te merken op de selectie die Bosz heeft samengesteld. De oude spelers kampen veelvuldig met blessures en de wisselwerking tussen jong en oud is niet optimaal.

,,Dat eerste zal feitelijk wel kloppen, al zijn het veel confrontatieblessures geweest die niet zozeer met leeftijd te maken hebben. Met dat tweede ben ik het helemaal niet eens. Ik maak me daar geen zorgen over.’’

Is de doelstelling, bij de eerste vijf eindigen, al bijgesteld?

,,Nee. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er voldoende potentie in deze groep zit om het tij te keren. Alleen het moment moet niet te lang uitblijven.’’

Heeft deze desastreuze start ook gevolgen voor de lange termijn van Feyenoord?

,,Moeilijk in te schatten. Waar we nu staan is commercieel gezien niet een plus in een periode die toch al gekenmerkt wordt door een financiële crisis. Het praat een stuk makkelijker wanneer je op de positie van AZ of FC Groningen staat. Met het investeringsfonds hebben we wat dat betreft een dubbele handicap. Je krijgt met deze stand iets meer gefronste wenkbrauwen.’’

Verbeek zei onlangs dat hij zich niet schaamde. Doet u dat wel?

,,Dit is geen positie die bij Feyenoord hoort. Dat doet pijn. Maar het woord schamen vind ik slecht gekozen. In alle voetbalcompetities zie je gekke dingen. Tottenham Hotspur speelde tijdens ons toernooi zo goed dat ik dacht dat ze in de top-vier zouden komen. Maar zij staan laatste met zes uit tien.’’

En hebben trainer Ramos ontslagen.

,,Ik geloof niet in een schokeffect. Ik kijk veel meer naar clubs die ook in slechte tijden hebben gekozen voor een consistent beleid. Clubs als FC Groningen, Heerenveen en Twente verdienen daarvoor een pluim. Ik geloof heilig dat deze club er bij gebaat is dat mensen een forse tijd hun beleid kunnen uitvoeren. Dit is een ongelooflijk waardeloze periode. En toch denk ik dat we daar goed doorheen komen.’’
pi_62824719
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat was Wijnaldum geloof ik.
pi_62824756
quote:
Is de doelstelling, bij de eerste vijf eindigen, al bijgesteld?

,,Nee. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er voldoende potentie in deze groep zit om het tij te keren. Alleen het moment moet niet te lang uitblijven.’’
En als het wel uitblijft? Daar ben ik nou benieuwd naar; doorvragen interviewer!
pi_62824779
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Crane het volgende:

[..]

En als het wel uitblijft? Daar ben ik nou benieuwd naar; doorvragen interviewer!
Dan zegt 'ie: Dat is speculeren, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62824815
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De Guzman is geblesseerd... maar het was weer een bizarre fout van De Cler inderdaad. Hofland anticipeerde daar verkeerd op en trok halverwege zijn sliding weer in, want anders zou het een pingel worden en Bahia wordt dan nog heel knullig door de benen gespeeld. Typerende goal dit seizoen, hier zijn echt nog 8 knullige voorbeelden van.

Dat laatste inderdaad, zulk soort goals zie ik vaker vallen bij Feyenoord. Zo jammer, want die zijn toch te voorkomen.

dat is best wel een grove fout, dat ik dan De Guzman noem
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:58:28 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62824851
Zondag gewoon 0-3 winnen. Dat helpt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:58:49 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62824866
quote:
,,Ik geloof niet in een schokeffect. Ik kijk veel meer naar clubs die ook in slechte tijden hebben gekozen voor een consistent beleid. Clubs als FC Groningen, Heerenveen en Twente verdienen daarvoor een pluim. Ik geloof heilig dat deze club er bij gebaat is dat mensen een forse tijd hun beleid kunnen uitvoeren. Dit is een ongelooflijk waardeloze periode. En toch denk ik dat we daar goed doorheen komen.’’
Precies wat ik denk.
Elite
Tegen TTIP
pi_62824894
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Precies wat ik denk.
En ondanks wat ik gisteren riep, ben ik het daar ook wel mee eens. Maar als we dit seizoen buiten de top 10 eindigen zou een evaluatiegesprek deze zomer geen kwaad kunnen.
pi_62825024
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Ken je zelf toch wel invullen. Als we rond de kerst nog steeds 16e staan, dan is de glazenzetter al 3 keer bij het Maasgebouw langs geweest en staat Verbeek op monsterboard.nl. Weinig nieuwswaarde om door te vragen, lijkt me..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05:26 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62825059
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:59 schreef Crane het volgende:

[..]

En ondanks wat ik gisteren riep, ben ik het daar ook wel mee eens. Maar als we dit seizoen buiten de top 10 eindigen zou een evaluatiegesprek deze zomer geen kwaad kunnen.
Een evaluatiegesprek heb je denk ik elk seizoen wel. Maar de reden dat Groningen en Heerenveen beter scouten dan wij is omdat zij daartoe genoodzaakt zijn, vroeger kochten wij spelers van hun over en hoefde je bij wijze van spreken alleen zondagavond om 7 naar Studio Sport te kijken voor goede spelers. Nu Feyenoord is afgezakt en Groningen en Heerenveen in sterkte zijn toegenomen lopen wij gewoon enorm achter op dat gebied denk ik. Combineer dat met financieel wanbeleid en Ruud Gullit en je ziet waar we staan .

Maar ik denk dat er niemand ontslagen moet worden. "Zelfs" Bosz niet. Als je met weinig geld goede aankopen wilt doen moet je een meesterscout zijn, en zelfs dan heb je wel eens een misser. Doorbijten, schulden wegwerken en langzaamaan steeds duurdere/betere spelers aantrekken, en Verbeek en Bosz laten zitten. Dat is denk ik de manier om er bovenop te komen. En ik denk dat een nieuw stadion er snel moet komen.
pi_62825220
Toch heb ik ergens wel moeite dat alles op dat nieuwe stadion word geschoven. In Heerenveen en Twente schijnen ze meer commerciele mogelijkheden te hebben dan de Kuip. Hoe is het in godsnaam mogelijk met stadions die 2 keer zo klein zijn. Dan zorgen ze maar de ze het zakelijke segment in de Kuip wel goed bedienen, maar ik weiger te geloven dat wij door die clubs op dat gebied voorbij moeten worden gestreefd.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:22:34 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62825484
Het klinkt inderdaad een beetje vreemd, maar het staat denk ik wel buiten kijf dat er met een nieuw stadion financieel meer mogelijk is.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:32:57 #261
139407 jorienvdherik
pi_62825729
quote:
Een jaar geleden stond Feyenoord bovenaan met 21 punten uit 8 wedstrijden. Hoe is het in hemelsnaam te verklaren dat de club nu 16de staat?
pi_62825807
Die debiel van een Bosz blijft dus gewoon zitten waar hij zit als je dat interview van Gudde zo leest
Opdonderen met die grafjood.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:36:27 #263
139407 jorienvdherik
pi_62825823
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die debiel van een Bosz blijft dus gewoon zitten waar hij zit als je dat interview van Gudde zo leest
Ja met een salarisverhoging ook nog
pi_62825846
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-436194/

Ik word al misselijk als ik die stem van die leugenaar hoor
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:13:38 #265
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62826676
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-436194/

Ik word al misselijk als ik die stem van die leugenaar hoor
Bosz

vieze snavel
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:20:14 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62826825
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Bosz

vieze snavel
Mensen die Bosz een jood noemen.

Stelletje debielen.
Elite
Tegen TTIP
pi_62826859
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Mensen die Bosz een jood noemen.

Stelletje debielen.
Bosz is geen jood, gewoon een prutser.
pi_62828648
Bosz eruit en mensen uit 1970/1974 met roodwit hart erin!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:04:07 #269
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62828675
quote:
,,Ik heb AZ alleen als voorbeeld genoemd. Je moet helemaal niet in doemscenario’s denken. Er moet een sfeer ontstaan van ‘het is nu genoeg geweest’. Zondag bij Roda is de definitieve kentering. Het is klaar, pats. Ben je nou besodemieterd, we pakken nu onze verantwoordelijkheid naar de supporters toe. Die lijden net zo veel als wij.’’
Wehe, rot op gek.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:30:43 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62828813
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 06:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn die dan wel capabel? Of doel je op Van Hanegem, want die wil ik echt niet bij Feijenoord zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_62829201
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een jood .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:19:15 #272
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_62831360
Ik vind het jammer dat Feyenoord zo slecht presteert, de klassieker moet weer de beslissing zijn om het kampioenschap. Ik weet zeker dat Feyenoord sterker uit deze periode gaat komen. Het belangrijkste is nu de schulden weg werken en daardoor moet je het beleid ook niet veranderen. Een man als Bosz moet gewoon rustig bouwen en ik weet zeker dat niemand het in deze situatie beter zou doen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_62831948
quote:
Feyenoord heeft zondebok nodig

[COLUMN CHRIS VAN NIJNATTEN] Gistermiddag nog eens de thermometer diep in het doodzieke Feyenoord gestoken. De routinier schrok zich rot. Men weet van niks.

Peter Bosz, Gertjan Verbeek, Eric Gudde en Leon Vlemmings.
Slechte relatie met de trainer? Hoe komen we erbij? Vrijdag lekker vrij. Van koorts is totaal geen sprake. Nergens.

Ongelooflijk. De club ziet er niet uit, het voetbal is te krampachtig voor woorden. De plaats op de ranglijst hallucineert en het Legioen zwijgt. Hoewel het zich helemaal suf mailt in de hoop dat er iemand opstaat die de club uit de onderwereld leidt.

Het beste zou het zijn als er zich een zondebok aandiende. Ook wat mij betreft. Het schreeuwt lekker weg. Suggesties? Peter Bosz is een non-valeur die het erger vindt om voor Peter de Boszkabouter uitgemaakt te worden dan dat hij zich in een televisieprogramma moet verdedigen. Wim Jansen is een uitgerangeerde bejaarde die om de paar dagen over een zak met ballen struikelt en verder niks toevoegt. Gertjan Verbeek is een onaangepaste provinciaal voor wie het communiceren nog uitgevonden moet worden. Eric Gudde is een uit de ambtenarij omhooggevallen baantjesjager die onder zijn steen blijft tot de eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen wordt.

Zijn we, buiten de overbetaalde selectie met louter slappelingen, nog iemand vergeten dan? Leon Vlemmings misschien? De assistent die voor een kleine half miljoen euro, zeggen ze, is weggekocht bij NAC? Te marginaal. Verder zijn er nog bussen vol scouts, jeugdtrainers, coördinatoren, businessclubleden en fysiotherapeuten die geen zak van voetbal begrijpen. Laat staan dat ze weten hoe het voelt om een Feyenoorder te zijn. Wég met al die gasten. De oude Kuip als variant op de ‘killing fields’ in Cambodja; weg met iedereen. En het Legioen, de nummer 12, blijft alleen over, in diepe stilte.

In de verte ronkt een helikopter.
pi_62832100
Ik citeer een reactie van een ander forum:
quote:
Gisteren in het Sportjournaal weer een optreden van onze vriend als een zoutzak. Hij heeft echt een uistraling van een paling op sterk water! En net zoals de vorige keer komt er echt gewoon echt geen enkel zinnig woord uit. Te triest voor woorden, echt waar.
Zeer goede verwoording
pi_62832476
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Dat je die collums van die Nijnatten uberhaupt leest.. Grote mongool is die gast.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:34:41 #276
53267 TC03
pi_62833435
quote:

[..]
Wat een column zeg.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:42:41 #277
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62833639
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef Ajaxfan het volgende:
...de klassieker moet weer de beslissing zijn om het kampioenschap.
Net alsof dit ooit het geval is geweest . Ik zou eerlijk gezegd niet weten over welke edities jij dan praat. Ze zijn immers al jaren geen sportieve concurrent van Ajax meer.
pi_62834645
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:42 schreef Adidah het volgende:

Net alsof dit ooit het geval is geweest . Ik zou eerlijk gezegd niet weten over welke edities jij dan praat. Ze zijn immers al jaren geen sportieve concurrent van Ajax meer.
Mensen die ouder dan 12 zijn weten wel wat hij bedoelt
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:36:31 #279
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62834946
quote:

[..]
Wat een pathetische poging tot recalcitrantie, dat kunnen Derksen en Borst toch wel wat beter.
pi_62834998
quote:
Hou toch eens op man. Het gaat erom dat mensen voetbalverstand en visie hebben, niet of ze een Feyenoord-hart hebben. Iemand als Van Hanegem had ook niets klaargespeelt bij ons nu.
pi_62835031
quote:
Peter Bosz is een non-valeur die het erger vindt om voor Peter de Boszkabouter uitgemaakt te worden dan dat hij zich in een televisieprogramma moet verdedigen. Wim Jansen is een uitgerangeerde bejaarde die om de paar dagen over een zak met ballen struikelt en verder niks toevoegt. Gertjan Verbeek is een onaangepaste provinciaal voor wie het communiceren nog uitgevonden moet worden. Eric Gudde is een uit de ambtenarij omhooggevallen baantjesjager die onder zijn steen blijft tot de eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen wordt.
Ik moest glimlachen.
pi_62835147
Inderdaad een slechte column van Van Nijnatten, zoals gewoonlijk.

Ik snap niet welk punt hij wilt maken met deze column, de column mist een statement, een conclusie. Daar zijn columns toch voor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62835235
In de verte ronkt een helikopter
pi_62837803
Bosz ; "Feyenoord kan me niet ontslaan want ze hebben geen geld"

"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:27:02 #285
53267 TC03
pi_62837893
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef TLC het volgende:

Daar heeft ie zelf wel voor gezorgd.
pi_62838278
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef TLC het volgende:

pi_62838298
quote:
Ik zag hem net, volgens overdrijft Johan best wel een beetje
Alhoewel ik zeker niet de grootste fan van Timmer ben hoor, maar dit seizoen vind ik hem toch wel redelijk keepen
pi_62838362
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zag hem net, volgens overdrijft Johan best wel een beetje
Alhoewel ik zeker niet de grootste fan van Timmer ben hoor, maar dit seizoen vind ik hem toch wel redelijk keepen
Volgens mij staat Johan op de wc ze verhaal te vertellen?
pi_62838383
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens mij staat Johan op de wc ze verhaal te vertellen?
Het lijkt er wel een beetje op ja
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:45:03 #291
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62838469
quote:
Beste Johan, word je zo gewaardeerd door je collega's dat je dit programma moet opnemen op de wc.

Nee, het zal aan Timmer liggen dat die ballen erin gaan.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:47:02 #292
53267 TC03
pi_62838532
De eerste zes wedstrijden was Timmer erg goed vond ik, de laatste twee wedstrijden ging hij niet vrijuit.
pi_62838884
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:47 schreef TC03 het volgende:
De eerste zes wedstrijden was Timmer erg goed vond ik, de laatste twee wedstrijden ging hij niet vrijuit.
Wie wel? Alleen Wijnaldum en af en toe Hofland halen het niveau.
pi_62839304
quote:
Denk niet dat Johan daar zin in zou hebben.
pi_62841702
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef Crane het volgende:

[..]

Wie wel? Alleen Wijnaldum en af en toe Hofland halen het niveau.
Wijnaldum laat ook regelmatig z'n man lopen hoor. Dat valt alleen niet zo op omdat er een stuk of 3 spelers zijn die verdedigend nóg slechter zijn .
pi_62844649
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:38 schreef Crane het volgende:

[..]

Hou toch eens op man. Het gaat erom dat mensen voetbalverstand en visie hebben, niet of ze een Feyenoord-hart hebben. Iemand als Van Hanegem had ook niets klaargespeelt bij ons nu.
Hij stond anders vaker dan wie ook op de Coolsingel

En dr zijn zat spelers van die tijd die verstand hebben lijkt me
pi_62844721
quote:
Vermoedelijke opstellingen

Roda JC:
Castro;
Saeijs, De Fauw, Kah, De Jong;
Vormer, Meeuwis, Hadouir, Bodor;
Cissé en Oper

Feyenoord:
Timmer;
Greene, Bahia, Hofland, De Cler;
Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst;
Makaay en Biseswar
Alweer Greene
Hopelijk zijn we zijn gebaar van woensdag tegen het eigen publiek niet vergeten. Greene moet kapot!
pi_62844875
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Greene moet kapot!

Misschien ligt het ook wel aan de behandeling van het publiek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62844904
Volgens Jan-Dirk Stouten heeft Peter Bosz als bijgetekend, maar durven ze het nu nog niet naar buiten te brengen.
pi_62844949
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens Jan-Dirk Stouten heeft Peter Bosz als bijgetekend, maar durven ze het nu nog niet naar buiten te brengen.
It keeps getting better and better
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')