Zelfs jij beweerde laatst dat de selectie niks onder doet voor die van ajax. Die staan 4de, daar acht jij Feyenoord dus ook toe in staat. Waarom is het dan gek dat "wij" denken dat het elk moment kan omslaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die zeiden dat het dit seizoen goed kwam. Die elk weekend weer zeggen dat de ommekeer het weekend erop wel komt. Waarom zou ik daar iets van aannemen?
Kuyt was zichzelf sowieso al sterk aan het ontwikkelen. Verder is een supertalent herkennen nou ook niet zo extreem lastig. Elke andere trainer had deze twee spelers ook laten renderen. Waar het mis is gegaan zijn de vele exotische aankopen die allemaal niks toevoegden en wel veel salaris opstreken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
-Kuyt is onder Gullit een betere spits geworden, en z'n transferwaarde steeg enorm.
-Kiezen voor S. Kalou in plaats van Buffel heeft uiteindelijk ook veel geld opgeleverd.
Natuurlijk heeft 'ie ook voldoende missers begaan, ga ik niet ontkennen..
Zo dat zou wel de domste actie zijn die je op dit moment kan maken richting julliequote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Greene z'n middelvinger opgestoken naar de Feyenoord aanhang?Worden gezellige tijden jongen!
Hij wordt er niet populairder op nee.Wat een dwaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo dat zou wel de domste actie zijn die je op dit moment kan maken richting jullie
Elke keer nét kan niet... Dan is het structueel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:59 schreef Juk het volgende:
[..]
Natuurlijk draait het om resultaten. Maar als alle randvoorwaarden daar zijn maar het gaat elke keer nét fout op het veld kan je moeilijk om ontslagen gaan lopen roepen.
Ja, idd. Je zou je doelstelling maar omhoog schroeven.quote:Helemaal eisen dat je het beter wil doen dan vorig jaar is dom, er is op 3 punten een 3de plek misgelopen... Zo slecht was dat uiteindelijk niet maar het spel was zo drama dat het niet eens opviel
Als de rest het volgens jou al matig doet, hoe extreem slecht zijn onze prestaties dan wel niet?quote:Desalniettemin zie ik Feyenoord nog wel europees voetbal halen. De rest van de competitie laat zien ook niet lekker te lopen alleen daar is bij hun geen enkele rede toe.
Klopt, maar er is al aardig wat terug. In elk geval genoeg om weer wedstrijden als die van vandaag te winnen.quote:En het is eerder een blessuretsunami...
Extreem slecht spelen en 0 % inzet tonen is toegestaan, maar dit niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Greene z'n middelvinger opgestoken naar de Feyenoord aanhang?Worden gezellige tijden jongen!
???quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Extreem slecht spelen en 0 % inzet tonen is toegestaan, maar dit niet?
Op papier, zei ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef Juk het volgende:
[..]
Zelfs jij beweerde laatst dat de selectie niks onder doet voor die van ajax. Die staan 4de, daar acht jij Feyenoord dus ook toe in staat. Waarom is het dan gek dat "wij" denken dat het elk moment kan omslaan.
Dat is toch algemeen bekend dat hij niet kan voetballen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Extreem slecht spelen en 0 % inzet tonen is toegestaan, maar dit niet?
Jouw baas hoopt, verwacht en ondergaat ook slechts dat/of jij wat presteert?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
???
Jij altijd met je toestaan en eisen, we zijn geen rechtbank die straffen op kunnen leggen. Je kan hoogstens verwachten, hopen en ondergaan.
Klopt, maar dat kun je nog compenseren door je best te doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend dat hij niet kan voetballen.
Mee eens, maar ik vind z'n gebrek aan inzet even erg.quote:Je middelvinger opsteken gaat te ver.
ah dus we zijn eruit. Crane is eigenlijk stiekum Bosz zelf!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Jouw baas hoopt, verwacht en ondergaat ook slechts dat/of jij wat presteert?
Helaas is dat niet aantoonbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik vind z'n gebrek aan inzet even erg.
Ik heb het over de supporters, de spelers zijn in dienst van het Legioen. Als die er niet waren, hadden zij geen salaris.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:18 schreef Juk het volgende:
[..]
ah dus we zijn eruit. Crane is eigenlijk stiekum Bosz zelf!
-edit- jezelf de baas noemen over de selectie...
Bij Greene niet? Die werkt zich kapot elke wedstrijd idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Ik zie niet echt een gebrek aan inzet hoor. Dat is het probleem niet.
Nee. Dat is slechts het korte termijn-probleem.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:22 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is dat we vier verdedigers hebben die van zeer bedenkelijk niveau zijn en dat we dit niet kunnen verbloemen door veel te scoren omdat Makaay geen vorm meer heeft is en de rest geen neusje voor de goal heeft. That's all.
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Dat is slechts het korte termijn-probleem.
Dat veroorzaakt wordt door het lange termijn-probleem, ook wel Peter Bosz genoemd.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat veroorzaakt wordt door het lange termijn-probleem, ook wel Peter Bosz genoemd.
Hij heeft ook gewoon een kut houding/uitstraling.Hij loopt erbij alsof hij Messi is.Wat Bruins ook heeft.Verder is het gewoon een jood en hij moet gauw optieftenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:20 schreef Merkie het volgende:
Ik zie niet echt een gebrek aan inzet hoor. Dat is het probleem niet.
De rede dat het eerst niet liep is duidelijk, dat het nu nét niet onze kant op valt is een combinatie van pech en de steeds verder toenemende druk.quote:Elke keer nét kan niet... Dan is het structueel.
Op basis waarvan wil jij de doelstelling omhoog schroeven dan?quote:Ja, idd. Je zou je doelstelling maar omhoog schroeven.Een 5e plek als eis is nog soft.
Je kan appels niet met peren vergelijken. Wat ik bedoelde te zeggen is dat er geen enkele club is die elke week zijn niveau haalt. Daarom kan Feyenoord nog wel een inhaalslag maken.quote:Als de rest het volgens jou al matig doet, hoe extreem slecht zijn onze prestaties dan wel niet?
En die mogelijk was ook zeer ruim aanwezig, waarom dat het niet gebeurd heb ik je al uitgelegd.quote:Klopt, maar er is al aardig wat terug. In elk geval genoeg om weer wedstrijden als die van vandaag te winnen.
Dat had na 3 jaar(!) deels opgelost moeten zijn door Bosz.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weer een gebrek aan inzicht. Het lange termijn probleem is een mix van de erfenis van Van den Herik, Gullit, Wotte en Baan.
Merkie heeft het over Feyenoord, niet over Greene specifiek. Dat Greene op alle fronten een slechte speler is, daar is iedereen het wel over eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een kut houding/uitstraling.Hij loopt erbij alsof hij Messi is.Wat Bruins ook heeft.Verder is het gewoon een jood en hij moet gauw optieften
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat had na 3 jaar(!) deels opgelost moeten zijn door Bosz.
Ik vond Baan het overigens beter doen dan Bosz. Die heeft selecties opgebouwd die 2e en 1e plekken hebben gepakt.
Jonge talenten goed genoeg voor de basis zijn te duur. Er is geen geld.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Superfast het volgende:
Ik vind al die routine ook niet echt lonend op dit moment , ze hadden beter wat jonge talenten kunnen kopen die aanzienlijk minder een last leggen op de begroting kwa lonen .
Fouten worden er nu ook gemaakt door die zogenaamde routiniers en dan heb je nog een kans dat je ze over 2 of 3 jaar met flinke winst kunt doorverkopen dus een win win situatie .
Hehe eindelijk iemand die het een beetje snapt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:27 schreef Superfast het volgende:
Ik vind al die routine ook niet echt lonend op dit moment , ze hadden beter wat jonge talenten kunnen kopen die aanzienlijk minder een last leggen op de begroting kwa lonen .
Fouten worden er nu ook gemaakt door die zogenaamde routiniers en dan heb je nog een kans dat je ze over 2 of 3 jaar met flinke winst kunt doorverkopen dus een win win situatie .
'Goed genoeg' is momenteel elke speler bij de clubs die bij de eerste 15 staan. Slechter dan dit kan het toch niet, 10 keer goedkoper wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jonge talenten goed genoeg voor de basis zijn te duur. Er is geen geld.
Alsof de rest dat niet snapt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het een beetje snapt.
Dat is alleen achteraf-gelul. Toen het nieuws bekend werd was iedereen in hosanna-stemming, en terecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het een beetje snapt.
Hoe wil je je doelstelling halen om bij de eerste vijf te eindigen met spelers die goed genoeg zijn voor Heracles Almelo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Crane het volgende:
[..]
'Goed genoeg' is momenteel elke speler bij de clubs die bij de eerste 15 staan. Slechter dan dit kan het toch niet, 10 keer goedkoper wel.
ER WAS GENOEG GELD MAAR DAT IS IN DE VERKEERDE SPELERS GESTOKEN BLIJKT NUquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de rest dat niet snapt.![]()
Jij snapt één ding niet: ER IS GEEN GELD.
Ik heb gevraagd waarop jij 30 miljoen baseerd, geen antwoord gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:31 schreef Crane het volgende:
[..]
ER WAS GENOEG GELD MAAR DAT IS IN DE VERKEERDE SPELERS GESTOKEN BLIJKT NU
Blijkt nu inderdaad. Het is mei 2007 en je bent Peter Bosz. Je kan kiezen tussen:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:31 schreef Crane het volgende:
[..]
ER WAS GENOEG GELD MAAR DAT IS IN DE VERKEERDE SPELERS GESTOKEN BLIJKT NU
Om de namen was iedereen enthousiast, uiteraard.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is alleen achteraf-gelul. Toen het nieuws bekend werd was iedereen in hosanna-stemming, en terecht.
Huh, volgens mij was zelfs jij toen voor even fan van Peter Bosz.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Om de namen was iedereen enthousiast, uiteraard.
Ik was echter de enige hier die riep dat je geen Porsche moest kopen als je het onderhoud en de benzine niet kon betalen.
Jij was hier het meest enthousiast van allemaal hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Om de namen was iedereen enthousiast, uiteraard.
Ik was echter de enige hier die riep dat je geen Porsche moest kopen als je het onderhoud en de benzine niet kon betalen.
Ze hebben toch een scoutingapparaat? Als het Heerenveen lukt waarom zou het dan bij Feyenoord niet lukken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jonge talenten goed genoeg voor de basis zijn te duur. Er is geen geld.
Welke toppers heeft Heerenveen in 2007 gekocht voor de posities van Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst die Feyenoord had moeten kopen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:35 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ze hebben toch een scoutingapparaat? Als het Heerenveen lukt waarom zou het dan bij Feyenoord niet lukken?
Ownee de spelers die bij Heerenveen spelen zijn natuurlijk niet van het kaliber dat voor een "topclub" als Feyenoord nodig is
In z'n eerste jaar gaf Bosz 9 miljoen uit aan spelers als Huysegems en Harry. In z'n 2e jaar zal ie ook rond de 10 miljoen uitgegeven hebben (kan niet anders, als je bedenkt dat alleen Lee al 2 miljoen was). Tel daar de 5 miljoen voor El Ahmadi bij op en je komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd waarop jij 30 miljoen baseerd, geen antwoord gehad.
Misschien ben je nog hard aan het verzinnen welke bedragen je aan welke spelers gaat koppelen?
Ik vond dat ie het erg knap deed door die spelers te halen. Ik heb echter direct daarna eindeloze discussies met o.a. Happel gevoerd over het feit dat ik vond dat er nog minimaal een spits en een verdediger bij moesten komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, volgens mij was zelfs jij toen voor even fan van Peter Bosz.
Ja maar daar was geen geld voor. Lee was wel een miskoop.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vond dat ie het erg knap deed door die spelers te halen. Ik heb echter direct daarna eindeloze discussies met o.a. Happel gevoerd over het feit dat ik vond dat er nog minimaal een spits en een verdediger bij moesten komen.
Je spreekt jezelf tegen in 1 post, vind je zelf niet? Er was 2 miljoen, dat werd in een kneus gestoken waarvan iedereen direct wist dat ie nooit zou slagen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja maar daar was geen geld voor. Lee was wel een miskoop.
Ja, er is dus gewoon geld gestoken in een aanvaller. En inderdaad, zijn falen had iedereen kunnen zien aankomen. Bovendien had men ook Slory en Bruins al gehaald hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen in 1 post, vind je zelf niet? Er was 2 miljoen, dat werd in een kneus gestoken waarvan iedereen direct wist dat ie nooit zou slagen.
Kristian Bak Nielsen, Niek Loohuis, Roy Beerens, Cecilio Lopes, Gerald Sibon en Miralem Sulejmani.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke toppers heeft Heerenveen in 2007 gekocht voor de posities van Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst die Feyenoord had moeten kopen dan?
Dat was een van de vele missers waardoor ik erbij blijf dat Bosz geen visie heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, er is dus gewoon geld gestoken in een aanvaller. En inderdaad, zijn falen had iedereen kunnen zien aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |