Je gaat toch geen 410 topic openenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef TC03 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #410: Moeite met winnen
Mijn topic is beter want geopend door mij.
Maar wel voor het spelersmateriaal wat Verbeek tot zijn beschikking heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Messenga het volgende:
Verbeek is toch verantwoordelijk voor het resultaat op het veld?
Gastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 410 topic openen
Alsof Verbeek daar geen stem in had?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar wel voor het spelersmateriaal wat Verbeek tot zijn beschikking heeft.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Bestorming kleedkamer.
Thu 30 October 2008 00:00u door Kopbal
Dat bestormen van de kleedkamer werd overigens gedaan door een mannetje of 30 die vanaf de andere kant van het stadion weer het stadion inrenden.
Enige leuke momentje van de avond nog. Jammer dat er zo snel ME ter plaatse was.
Nee je lekker monddood laten maken door dat tyfus bestuurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke momentje, stumpers zijn het die dat probeerden.
Je kunt je toch vrijuit uiten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee je lekker monddood laten maken door dat tyfus bestuur
Alle negatieve spanddoeken worden weggehaald, dus: nee. Ik ben geen voorstander van geweld, maar het bestuur drukt de supporters zo in het nauw dat ze weinig anders kunnen.quote:
Volgens Happel en een aantal anderen hier is de scouting in orde.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Messenga het volgende:
Is de scouting wel echt zo goed dan? Is Berg wel gescout?
Je ken er moeilijk over oordelen aangezien er geen geld is, wat wel een feit is, is dat het verkoopbeleid zwaar kut is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Volgens Happel en een aantal anderen hier is de scouting in orde.
Nu begin je op een Amsterdammer te lijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef TC03 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #410: Moeite met winnen
Mijn topic is beter want geopend door mij.
Lees m'n post hierboven eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:12 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Je ken er moeilijk over oordelen aangezien er geen geld is, wat wel een feit is, is dat het verkoopbeleid zwaar kut is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Superfast het volgende:
Gaan we weer..........
Denk jij nou echt dat het onder een andere Algemeen directeur of trainer opeens beter gaat?
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je 16e mag staan.quote:We waren in 2006 gewoon bijna echt failliet he , dat de club nu financieel gezond wordt is belangrijker dan de stand in de eredivisie (zolang we er maar inblijven uiteraard)
Op dat gebied niet dan, okee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Alle negatieve spanddoeken worden weggehaald, dus: nee. Ik ben geen voorstander van geweld, maar het bestuur drukt de supporters zo in het nauw dat ze weinig anders kunnen.
Gebalanceerd elftal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Kijk toch eens hoe andere clubs met een minder budget aan een gebalanceerd elftal zijn gaan bouwen. Je roept dat we geen geld hebben, maar de afgelopen 3 jaar heeft Feyenoord een miljoen of 25 a 30 aan spelers uitgegeven, om nog maar niet over de salarissen te beginnen. Dus doe niet alsof er nooit de mogelijkheid is geweest om de spelers die nu succesvol zijn te halen.
Mocht de scouting idd met goede namen zijn gekomen, dan moet degene die de knoop heeft doorgehakt om ze niet te halen z'n kop eraf. Als je in het bedrijfsleven beslissingen neemt die niet goed uitpakken (zelfs al waren het op het eerste gezicht logische beslissingen) dan sneuvel je gewoon, zo hard is het.
Eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!quote:
Zonder Gullit was Feyenoord er misschien niet meer geweest..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef Superfast het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
Weet je wie er schuldig zijn ? Gullit en vd Herik die Gullit zn gang liet gaan .
Jaar erna was het bijna afgelopen met Feyenoord en dan gaan we nu Bosz (die ondanks allerlei saneringen en toestanden toch een alleraardigst elftal heeft samengesteld ) er maar weer uitwerken??
Blessure's doe je niks aan en janken over slecht beleid slaat helemaal nergens op.
Geen geld = geen geld dus dan moet je het doen met wat je hebt .
Enigste waar ik me wel aan stoor is dat er niet of nauwelijks gescout word en daar eens een leuke speler (lees transfer) aan overgehouden wordt
Dan al jaren geen CL voetbal gaat de club ook financieel opbreken.
Je hebt een aantal punten en Bosz is idd niet overal direct schuldig aan/verantwoordelijk voor te stellen. Sommige dingen kun je niet voorzien, en zijn gewoon pech. Als je het geheelplaatje over de afgelopen 3 jaar echter eens bekijkt dan kun je toch wel stellen dat Bosz Feyenoord in sportief opzicht eerder achteruit geholpen heeft dan vooruit. Leuk, al die grote namen op het veld, maar dan toch liever een stel minder bekende namen zoals je bij NAC en Groningen ziet. Uiteindelijk moet er gepresteerd worden, wie er ook staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gebalanceerd elftal.Dikke bullshit. Feyenoord kan geen spelers halen van 24-28, of je moet spelers als Levchenko graag zien komen. (niets mis mee hoor, maar die voegt nul toe)
Het gaat uiteindelijk gewoon om kwaliteit. En volgens mij was jij degene die zei dat Feyenoord met zijn beste elf gelijk aan Ajax was. Goed, dat is bullshit, maar Feyenoord nadert dan zeker het niveau van PSV en Ajax (en misschien AZ). Wie is er verantwoordelijk voor die elf en die selectie? Bosz. Kan Bosz er wat aan doen dat Makaay er een halfjaar uitligt met blessures en daardoor zijn scherpte helemaal verloren is? Nee. Kan Bosz er wat aan doen dat Vlaar kloot met zijn kniën? Nee. En dit geldt ook voor alle andere blessures, want met een fitte selectie hebben we een goed basiself en een matige bank. Dit zijn allemaal onmachten, waar je Bosz niet verantwoordelijk voor kan houden. Ik wijs je maar weer even op het vorige seizoen: toen Feyenoord in het begin een vrijwel fitte selectie had, ging het toch gewoon goed. Denkje nou echt dat ze dat in een jaar tijd zijn verleerd?
Maargoed, ik zie ook liever iemand anders dan Bosz, maar om hem nou de zondebok te maken is triest. Hij heeft voor een goede selectie gezorgd, met genoeg ervaring en talenten. Het pakt alleen door omstandigheden niet goed uit. Omstandigheden die geen mens van te voren hadden kunnen voorspellen en die ook moeilijk aan te pakken zijn.
Want?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zonder Gullit was Feyenoord er misschien niet meer geweest..
-Kuyt is onder Gullit een betere spits geworden, en z'n transferwaarde steeg enorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |